Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av Trønder26
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mitt resultat 4 dager post op. De blir forhåpentligvis tettere og mer rund med tiden. Nå sitter de under muskel, 450cc og det er hovent under armene. Hva tror dere? Og viktig(!!) Når fikk dere lov å sove på siden? :-) *savn*

jeg fikk lov å sove på siden etter 2uker :) var veldig ubehagelig starten men gikk greit etterhvert :) Endret av Catrin
Skrevet

Gratulerer! Jeg opererte på tirsdag :-) Under muskel. Hvordan føles det? Når får du se dem? :-)

Løy vel litt for meg selv da jeg sa det gikk så mye bedre..;) er ganske hemmet enda og klarer knapt å sitte uten støtte. Men fikk se de allerede i går på dag 1 da vi fjernet kompressene. Viste seg at jeg ikke hadde tape på, det hadde de glemt. Så har sett både pupper og sårene og alt ser bra ut:) de står rett ut så klart, men er lite hevelse over. Det er herlig å ikke være helt flat:)) Digger bildet ditt forresten. Du ser bra ut!

Skrevet

Mitt resultat 4 dager post op. De blir forhåpentligvis tettere og mer rund med tiden. Nå sitter de under muskel, 450cc og det er hovent under armene. Hva tror dere? Og viktig(!!) Når fikk dere lov å sove på siden? :-) *savn*

De kommer helt klart til å forandre seg fremover, og hevelser kommer så kart til å gå med også, tror det tok litt over en uke før hevelsen hos meg forsvant. Etter to uker begynte de å få en mer naturlig form, og etter 6 uker var de "ferdige". Veldig lit forskjell fra seks uker og til nå, 4 måneder. Men ser litt forskjell.

Jeg begynte å sove på siden på dag 3 jeg, men lå med en pute på langs bak ryggen som jeg lente vekten mot, så jeg lå på en måte halvveis på siden. Fikk beskjed fra klinikken at jeg kunne sove på siden fra jeg klarte det :)

Skrevet

Areola området var større på venstre sida, så ville ha det likt :) Pluss at han flyttet den høyre opp, slik at jeg slapp å få fult løft med ankerarre som da følger med :)

Takk for svar! Jeg har ikke samme problem, bare at den ene trekker seg litt mer sammen enn den andre, og at selve brystvorten er større. Men nipplene trekker seg vel ut ved silikonen regner jeg med.

Og måtte folk her inne slutte med p-piller før operasjonen? Det fikk jeg beskjed om..

Skrevet

Takk for svar! Jeg har ikke samme problem, bare at den ene trekker seg litt mer sammen enn den andre, og at selve brystvorten er større. Men nipplene trekker seg vel ut ved silikonen regner jeg med.

Og måtte folk her inne slutte med p-piller før operasjonen? Det fikk jeg beskjed om..

Jeg måtte slutte med minipillen før operasjonen ja, en uke før, og kunne ikke begynne igjen før to uker etterpå.

Hvordan reagerer dere andre på den @/%( teipen? Når jeg bytter teip så bytter jeg jo huden også :( Har et stort rødt område hvor huden er revet av på den ene puppen, ufattelig udelikat...

Skrevet

jeg kunne gå på p-pillene han sa det ikke hadde noe å si, droppa ta den før operasjonen, ventet bare til jeg kom hjem.

Skrevet

Jeg måtte slutte med minipillen før operasjonen ja, en uke før, og kunne ikke begynne igjen før to uker etterpå.

Hvordan reagerer dere andre på den @/%( teipen? Når jeg bytter teip så bytter jeg jo huden også :( Har et stort rødt område hvor huden er revet av på den ene puppen, ufattelig udelikat...

bytt til silikonteip

Skrevet

de ser bra ut til å være så ferske :) ja blir helt klart tettere og mer runde om kort tid. pk sa det ikke var noen fasitt på når man kan sove på siden og magen, må kjenne etter selv. jeg ventet 3 uker ca før jeg la meg litt over på siden. magen etter 5-6 uker. siden sover jeg bare på magen akkurat som før. kjenner det litt mer i ryggen da ryggen får en litt mer svai da puppene står ut likesom og ikke legger seg til siden som vanlige pupper.

Skrevet

Jeg og tok under muskel, og en liten periode etter op gikk det ikke an å "bevege" på puppene! Nå klarer jeg å presse de sammen og lage kløft f.eks :D Trodde aldri det kom til å skje, men bare å være tålmodig :laugh:

Jeg fikk egentlig lov til å sove på siden når jeg følte meg klar for det, men tror det tok hvertfall et par uker før jeg klarte det. Jeg prøvde flere ganger, men var både ubehagelig og vondt! Nå ligger jeg på magen og sover helt normalt :laugh::danse:

Skrevet

Jeg og tok under muskel, og en liten periode etter op gikk det ikke an å "bevege" på puppene! Nå klarer jeg å presse de sammen og lage kløft f.eks :D Trodde aldri det kom til å skje, men bare å være tålmodig :laugh:

Jeg fikk egentlig lov til å sove på siden når jeg følte meg klar for det, men tror det tok hvertfall et par uker før jeg klarte det. Jeg prøvde flere ganger, men var både ubehagelig og vondt! Nå ligger jeg på magen og sover helt normalt :laugh::danse:

Det høres bra ut! Er det lenge siden din operasjon? Hvor mye la du inn?

:-)

Skrevet

Det høres bra ut! Er det lenge siden din operasjon? Hvor mye la du inn?

:-)

Jeg opererte 16.Desember, så det er vel 8 uker siden :laugh: Jeg la inn 315, anatomiske :danse:

Skrevet

Er ikke narkose noe skummelt allikevel etter man har gjort det?? Gruer meg veeldig:(

Skrevet

Er ikke narkose noe skummelt allikevel etter man har gjort det?? Gruer meg veeldig:(

Hehe nei, jeg kan LOVE deg at det ikke er skummelt! Jeg har sprøyteskrekk så var livredd for kanylen i handen! Første gangen jeg opererte i september så gruet jeg meg noe j@vlig, hadde panikkangst og var helt ut av meg fordi jeg grudde meg slik (aldri vært i narkose før) Nå andre gangen, så gledet jeg meg bare til å få sove :D hehehe

Skrevet

Jeg og gruet meg. Gud så bortkastet.... beste søvnen ever! :-) Deilig faktisk.

Skrevet

sant som de andre skriver ingen ting å grue seg til. Når var det du og venninna de skulle i ilden igjen?

Skrevet

Hei :) jeg lurte på om noen her som har tuberøse bryst og operert? fikk vite at jeg har dette og er litt bekymret for om jeg burde finne en kirurg som er spesialist?

Skrevet

Hei :) jeg lurte på om noen her som har tuberøse bryst og operert? fikk vite at jeg har dette og er litt bekymret for om jeg burde finne en kirurg som er spesialist?

Hei. tror nok de fleste PKér har erfaring med det så du er nok i trygge hender de fleste steder. har du vært til konsultasjon før? eller pratet med fastlegen om å få det dekket?

ei jeg jobber med fikk det dekket og har nå helt fine bryster og er veldig fornøyd

Skrevet

Hei. tror nok de fleste PKér har erfaring med det så du er nok i trygge hender de fleste steder. har du vært til konsultasjon før? eller pratet med fastlegen om å få det dekket?

ei jeg jobber med fikk det dekket og har nå helt fine bryster og er veldig fornøyd

ja har vært på konsultasjon 3 plasser, var kun den siste plassen jeg fikk beskjed om dette, så er nok et "mildt" tilfelle, det jeg merker er bare at de er veldig spisse,, har tenk litt på om det kan være en fordel å ta over muskel for å få den runde formen ? :) Har time med kirurgen nå på onsdag da for å snake litt om dette.

Har hørt at det er mulig å få det dekket ja men at det er svært sjeldent? hadde selfølgelig vært en fordel for meg i og med at jeg er student og.. Men orker ikke viss det er lanfe ventetider i det offentlige vil bare ha det gjort nå :) Er litt usikker på hvordan jeg skulle gått frem med det?

Skrevet

ja har vært på konsultasjon 3 plasser, var kun den siste plassen jeg fikk beskjed om dette, så er nok et "mildt" tilfelle, det jeg merker er bare at de er veldig spisse,, har tenk litt på om det kan være en fordel å ta over muskel for å få den runde formen ? :) Har time med kirurgen nå på onsdag da for å snake litt om dette.

Har hørt at det er mulig å få det dekket ja men at det er svært sjeldent? hadde selfølgelig vært en fordel for meg i og med at jeg er student og.. Men orker ikke viss det er lanfe ventetider i det offentlige vil bare ha det gjort nå :) Er litt usikker på hvordan jeg skulle gått frem med det?

ja okei, da virker det ikke som du har nok ekstremt tilfelle til at det kan bli dekket, for det er nok ganske vanskelig å få til ja. du får høre med kirurgen om det vil være bedre å legge over, kan jo kanskje være. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...