Missy86 Skrevet 6. februar 2015 #36161 Skrevet 6. februar 2015 Da kan jeg endelig skrive her! Vart reoperert mandag 02.02 grunnet at de dråpeformede protesene hadde snudd seg. Jeg hadde 350 cc og har nå runde 420 cc, Er så langt fornøyd med resultatet, men håper VIRKELIG at venstre bryst forandrer seg, da den er "innhulet" nede ved stingene/kanten på brystet så det ser mongo ut Venstre er i tillegg mye mer opphoven siden han skulle fikse brystvorten på denne siden også Smertene er MYE bedre denne gangen, men jeg slet med alvorlig kvalme,oppkast og svimmelhet de første dagene, mest sannsynlig pga smertestillende på tom mage. Har vært litt av en tur, operert 2 ganger på 5 mnd, håper dette gi resultatet jeg lengter etter :D Håper du får det resultatet du ønsker etter så mye du har gått gjennom! 😳😊 lykke til og god bedring 😀 1
Trønder26 Skrevet 6. februar 2015 #36162 Skrevet 6. februar 2015 - Når begynte dere å sove på siden? - Jeg skal bruke sportsbh dag og natt første 6 uker. Jeg kan vel bytte type bh? Synes den jeg har nå er litt ubehagelig. - Når begynte dere å sove uten bh på natten? - Jeg føler jeg har puppene under armene. Ingen kløft, veldig hovent på sidene. Når går hevelsen ned? ..... Hilsen ei som kjeder seg hjemme og gleder til ting normaliserer seg ;-D (450cc under muskel 3 dager post op.)
Moshi Skrevet 6. februar 2015 #36163 Skrevet 6. februar 2015 - Når begynte dere å sove på siden? - Jeg skal bruke sportsbh dag og natt første 6 uker. Jeg kan vel bytte type bh? Synes den jeg har nå er litt ubehagelig. - Når begynte dere å sove uten bh på natten? - Jeg føler jeg har puppene under armene. Ingen kløft, veldig hovent på sidene. Når går hevelsen ned? ..... Hilsen ei som kjeder seg hjemme og gleder til ting normaliserer seg ;-D (450cc under muskel 3 dager post op.) - Begynte å sove på siden etter 1 uke, da en har "lov" til det. Hater å sove på rygg, som jeg er nødt å gjøre nå for andre gang - Ja, jeg skifter sport bh etter ca 6 dager, da den jeg fikk på klinikken ikke passet kroppsformen min - Sov uten bh etter rundt 3-4 uker var det vell - Hadde ikke hevelse første gangen, da hadde jeg dråpeformet. Er kun 4 dager post op. etter andre runde, og den venstre er fortsatt hoven da den er herjet mer med enn høyre, så kan desverre ikke svare på det spm. Jeg hadde den gang 370 gram over muskelen
Moshi Skrevet 6. februar 2015 #36164 Skrevet 6. februar 2015 (endret) Ikke quote bilde, blir slettet om litt Endret 7. februar 2015 av Moshi
inae Skrevet 6. februar 2015 #36165 Skrevet 6. februar 2015 (endret) Da får eg prøøøøøøve å ha litt mer tålmodighet.... Syns bare det er så fælt å betale så mye og ikkje bli fornøyd og faktisk angre på at eg i det hele tatt gjorde det :-( eg har ikkje double bubble pga det er helt hardt...endten hevelse eller protesen rett å slett mener at det skulle uanz vært bedre enn utgangspunktet eg hadde små uten heng før og med en USYNLIG forskjell på di å nå ser det ut spm eg har en stor å en liten og en høy å en lav Ja, jeg forstår deg så utrolig godt! Hadde en slik følelse jeg også, var ikke så fornøyd og trodde de ville bli sånn for alltid. Men du MÅ bare huske at de vil forandre seg :-) Jeg skjønner at det er vanskelig å se det for seg nå, men de kommer nok til å bli kjempefine når de har healet fullstendig. Om det så tar et par måneder, får det bare være :-) Endret 6. februar 2015 av inae
Moshi Skrevet 6. februar 2015 #36166 Skrevet 6. februar 2015 (endret) . Endret 6. februar 2015 av Moshi
Stjerten Skrevet 6. februar 2015 #36167 Skrevet 6. februar 2015 Noen ganger så gikk jeg timer uten, tror ikke det blir noe krise med mindre du har tenkt å hoppe og løpe! supert☺☺☺ takk for svar
Trønder26 Skrevet 6. februar 2015 #36168 Skrevet 6. februar 2015 (endret) . Jippi!! Da kan jeg heldigvis sove på siden så jeg får sove godt om natten når jeg begynner på jobb👍 Hvilken erfaring har du iht når brystene forandrer seg? Mine føles så langt på siden nå. Trekantet og rare... har ikke turt å ta av sportsbh enda - jeg er bare 3 dager post op. Fikk beskjed om å vente 1 uke før jeg fikk ta av bandasje og bh. Da kan jeg også dusje. Vedlagte bilde ser du hvor hovent det er på sidene, ser ut som jeg har pølser under hendene. Endret 6. februar 2015 av Trønder26
Moshi Skrevet 6. februar 2015 #36169 Skrevet 6. februar 2015 (endret) Jippi!! Da kan jeg heldigvis sove på siden så jeg får sove godt om natten når jeg begynner på jobb Hvilken erfaring har du iht når brystene forandrer seg? Mine føles så langt på siden nå. Trekantet og rare... har ikke turt å ta av sportsbh enda - jeg er bare 3 dager post op. Fikk beskjed om å vente 1 uke før jeg fikk ta av bandasje og bh. Da kan jeg også dusje. Vedlagte bilde ser du hvor hovent det er på sidene, ser ut som jeg har pølser under hendene. Min erfaring er at de forandrer seg fra uke til uke. Mine var aldri harde feks. Etter 4 uker så jeg at de begynte å droppe/få mer heng. Hadde jo anatomiske da, så ser tydelig forskjell fra første uke til uke nr 4. Vil ikke si de forandret seg så mye fra uke 4 til nå da jeg opererte på nytt (4 mnd etter), annet enn da den roterte da Syns de fikk mer og mer heng, og følte anatomisk overhode ikke var noe for meg. Kjenner jeg også har litt "hetta" for hvordan resultatet blir, men det er det bare å smøre seg med tålmodighet. Vi er nesten helt likt post op, jeg er 1 dag lenger enn deg Endret 6. februar 2015 av Moshi
Trønder26 Skrevet 6. februar 2015 #36170 Skrevet 6. februar 2015 Min erfaring er at de forandrer seg fra uke til uke. Mine var aldri harde feks. Etter 4 uker så jeg at de begynte å droppe/få mer heng. Hadde jo anatomiske da, så ser tydelig forskjell fra første uke til uke nr 4. Vil ikke si de forandret seg så mye fra uke 4 til nå da jeg opererte på nytt (4 mnd etter), annet enn da den roterte da Syns de fikk mer og mer heng, og følte anatomisk overhode ikke var noe for meg. Kjenner jeg også har litt "hetta" for hvordan resultatet blir, men det er det bare å smøre seg med tålmodighet. Vi er nesten helt likt post op, jeg er 1 dag lenger enn deg Spennende! Tok du av bh'en å tok bilde i dag?? Kan man gjøre det så tidlig?
Moshi Skrevet 6. februar 2015 #36171 Skrevet 6. februar 2015 Spennende! Tok du av bh'en å tok bilde i dag?? Kan man gjøre det så tidlig? Bildet vart tatt 2 dager post op. Jeg kunne ta av bhn å dusje osv etter 3 dager viss jeg orket (noe jeg gjorde), men tok en liten titt før det for bhn strammet sånn, var HIMMELSK ! :D
Missy86 Skrevet 6. februar 2015 #36172 Skrevet 6. februar 2015 Ja, jeg forstår deg så utrolig godt! Hadde en slik følelse jeg også, var ikke så fornøyd og trodde de ville bli sånn for alltid. Men du MÅ bare huske at de vil forandre seg :-) Jeg skjønner at det er vanskelig å se det for seg nå, men de kommer nok til å bli kjempefine når de har healet fullstendig. Om det så tar et par måneder, får det bare være :-) Takk for beroligende svar :-)
Gjest Catrin Skrevet 6. februar 2015 #36173 Skrevet 6. februar 2015 (endret) Ikke quote bilde, blir slettet om litt mine er nesten som dine nå, siste bildet. at den andre henger mer enn andre pupp.gått 3 uker og 4 dager, men som jeg vet så blir de mer naturlige etterhvert sa legen masse lykketil Endret 7. februar 2015 av Catrin
Trønder26 Skrevet 7. februar 2015 #36174 Skrevet 7. februar 2015 Lurtittet ned i sportsbh'en. En svææær pupp:-))) Og sikkert til sammen 10 nålestikk på brystene. Glad jeg sov... ;-D 1
Moshi Skrevet 7. februar 2015 #36175 Skrevet 7. februar 2015 (endret) mine er nesten som dine nå, siste bildet. at den andre henger mer enn andre pupp.gått 3 uker og 4 dager, men som jeg vet så blir de mer naturlige etterhvert sa legen masse lykketil Syns ikke den ene henger mer enn den andre denne gangen, siden han har fikset det problemet. Den ene er mer opphoven enn den andre pga mer juling med forminsking/flytting av areolaen/brystvorten. Kan du ta vekk kopien av bildet? Står ikke quote bildet Endret 7. februar 2015 av Moshi
Gjest Catrin Skrevet 7. februar 2015 #36176 Skrevet 7. februar 2015 Syns ikke den ene henger mer enn den andre denne gangen, siden han har fikset det problemet. Den ene er mer opphoven enn den andre pga mer juling med forminsking/flytting av areolaen/brystvorten. Kan du ta vekk kopien av bildet? Står ikke quote bildet har slettet nå ^^
Valiant Skrevet 7. februar 2015 #36177 Skrevet 7. februar 2015 Jeg ble operert i går på Fornebuklinikken og det ble som planlagt 255 anatomisk under muskel. Er fornøyd allerede, størrelsen ser perfekt ut til meg:) Jeg må ha hjelp opp av seng og sofa og ligger for det meste, men det begynner å bli bedre. Må ha nedbressbånd 2 uker morgen og kveld. Gleder meg til å se utviklingen fremover:)
Milliem Skrevet 7. februar 2015 #36178 Skrevet 7. februar 2015 Da kan jeg endelig skrive her! Vart reoperert mandag 02.02 grunnet at de dråpeformede protesene hadde snudd seg. Jeg hadde 350 cc og har nå runde 420 cc, Er så langt fornøyd med resultatet, men håper VIRKELIG at venstre bryst forandrer seg, da den er "innhulet" nede ved stingene/kanten på brystet så det ser mongo ut Venstre er i tillegg mye mer opphoven siden han skulle fikse brystvorten på denne siden også Smertene er MYE bedre denne gangen, men jeg slet med alvorlig kvalme,oppkast og svimmelhet de første dagene, mest sannsynlig pga smertestillende på tom mage. Har vært litt av en tur, operert 2 ganger på 5 mnd, håper dette gi resultatet jeg lengter etter :D Kan jeg spørre hva som ble fikset med brystvorten? Har selv en rar brystvorte..
Moshi Skrevet 7. februar 2015 #36179 Skrevet 7. februar 2015 (endret) Kan jeg spørre hva som ble fikset med brystvorten? Har selv en rar brystvorte.. Areola området var større på venstre sida, så ville ha det likt Pluss at han flyttet den høyre opp, slik at jeg slapp å få fult løft med ankerarre som da følger med Som du ser resultatet etter første operasjonen er forskjellen ganske stor. Dette var 370cc anatomisk over muskel. Dette var 1 mnd post op. Men visste at det kom ikke til å bli noe bedre, så jeg var vil si det var hell i uhell at protesen roterte slik at jeg fikk reoperert ( ikke quote bildet) Endret 9. februar 2015 av Moshi 1
Trønder26 Skrevet 7. februar 2015 #36180 Skrevet 7. februar 2015 Jeg ble operert i går på Fornebuklinikken og det ble som planlagt 255 anatomisk under muskel. Er fornøyd allerede, størrelsen ser perfekt ut til meg:) Jeg må ha hjelp opp av seng og sofa og ligger for det meste, men det begynner å bli bedre. Må ha nedbressbånd 2 uker morgen og kveld. Gleder meg til å se utviklingen fremover:) Gratulerer! Jeg opererte på tirsdag :-) Under muskel. Hvordan føles det? Når får du se dem? :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå