Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok meg nesten 4-5 dager før smerten avtar :)

Hadde litt mere vondt på venstre pupp enn på høyre ja, var nok sikkert fordi du bruker mye høyre arm så gjør det ikke så vondt? Jeg vet ikke

Måtte få litt hjelp med å reise meg opp fra sengen, siden jeg hadde så vondt. Ble til å med matet av mannen min :P de to første dagene.

Tusen takk for svar.

Imorgen er det 3dager siden op, så skal bli godt å dusje

Tok du over eller under muskel?? Eg og trenger hjelp med å komme meg opp av senge ☺☺☺hehe

Håper formen er bedre til fredag,Då komme min sønn på 4 hjem igjen☺

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for svar.

Imorgen er det 3dager siden op, så skal bli godt å dusje

Tok du over eller under muskel?? Eg og trenger hjelp med å komme meg opp av senge ☺☺☺hehe

Håper formen er bedre til fredag,Då komme min sønn på 4 hjem igjen☺

tok under :)

du får ha en god bedring og masse lykketil :)

Skrevet

Er det farlig å lage mat etc? Lager pannekaker nå og kjenner jeg får litt vondt når jeg beceger meg. Unormalt? Måtte løfte hvetemel, stekepanne da..er 7 dager siden op i dag

Farlig er det vel ikke? Jeg lager meg mat i dag. Dag 1 etter operasjonen. Så lenge man ikke løfter tungt og holder hendene i ro. Normalt sett skal man klare å være tilbake på jobb etter en uke :-) Kontorjobb f.eks.

Skrevet

Er det farlig å lage mat etc? Lager pannekaker nå og kjenner jeg får litt vondt når jeg beceger meg. Unormalt? Måtte løfte hvetemel, stekepanne da..er 7 dager siden op i dag

Farlig er det vel ikke? Jeg lager meg mat i dag. Dag 1 etter operasjonen. Så lenge man ikke løfter tungt og holder hendene i ro. Normalt sett skal man klare å være tilbake på jobb etter en uke :-) Kontorjobb f.eks.

Skrevet

tok under :)

du får ha en god bedring og masse lykketil :)

Jeg tok også under muskelen. 450g.

Føler meg helt invalid! Får ikke dusje eller ta av bandasje og sportsbh før om 1 uke👎 Så får bare vente😄 Nå er jeg ferdig med dag 1 etter operasjonen... gleder meg til jeg er ferdig med "de værste" dagene.

Skrevet (endret)

450cc under muskel. 1 dag post op. Normalt at de er så spisse og harde? Føler jeg har trekant pupper under armene. Ikke antydning til kløft.

post-89692-401747_thumb.jpg

post-89692-492368_thumb.jpg

post-89692-50444_thumb.jpg

Endret av Trønder26
Gjest jumojente
Skrevet

Okei:)

Men har et annet spørsmål også. Er 8 dager etter operasjon, og brystene ser veldig fine ut, men høyre er større enn venstre. Har ikke vondt heller. Hvorfor? Er dette vanlig? Og man kan fint se at det er forskjell?

Gjest jumojente
Skrevet

450cc under muskel. 1 dag post op. Normalt at de er så spisse og harde? Føler jeg har trekant pupper under armene. Ikke antydning til kløft.

Mine var også ganske harde og at de er litt spisse er også normalt. Har hørt det av flere isåfall :)

Skrevet

Så veldig fint ut, passe størrelse. Ja helt normalt. mine var også sånn før de ble myke og droppet

• Liker 1
Skrevet

Tok det lang tid før de ble myke og droppet? Når begynte dere å føle dere i bedre form? Mindre ubehag, trykk og stølhet....

Skrevet (endret)

Tok det lang tid før de ble myke og droppet? Når begynte dere å føle dere i bedre form? Mindre ubehag, trykk og stølhet....

dette lurer eg på og☺☺☺

Endret av Stjerten
Skrevet

ca 4 uker. følte meg bedre etter 8 dager, da starta jeg å jobbe igjen. men hadde morning boob ganske lenge 3 ukers tid før det ga seg helt.

Skrevet

Okei:)

Men har et annet spørsmål også. Er 8 dager etter operasjon, og brystene ser veldig fine ut, men høyre er større enn venstre. Har ikke vondt heller. Hvorfor? Er dette vanlig? Og man kan fint se at det er forskjell?

Mine var faktisk også litt ulik størrelse i starten, men nå er de like heldigvis. (Er 4 uker post op) Kan kanskje ha noe med at hevelsen går ned litt ulikt på hvert bryst?

Skrevet

Går det å vaske brystbåndet?? Skal gå med det I 2 uker,så hadde Vært godt å vaske det

Skrevet

dette lurer eg på og☺☺☺

Hvordan er formen din nå? Er du mange dager post op.?

Er snart ferdig med min andre dag nå. Kjeder meg... gleder meg til jeg kan fungere normalt igjen😁👍

Skrevet

Går det å vaske brystbåndet?? Skal gå med det I 2 uker,så hadde Vært godt å vaske det

vask det på håndvask? jeg har ikke brystbånd.... mine er allerede langt ned.

Skrevet

Jeg bare puttet det i maskinen jeg! Gikk fint for min de, hadde mitt i 4 uker så måtte få det vasket på en eller annen måte :fnise:

Skrevet

Hvordan er formen din nå? Er du mange dager post op.?

Er snart ferdig med min andre dag nå. Kjeder meg... gleder meg til jeg kan fungere normalt igjen

Formen er helt grei, litt tungpustet pga brystbåndet,men går greit, men gleder meg veldig til å kunne gå ut☺

jeg hadde OP på mandag så er på min 3 dag☺ så krysser fingrer for at det blir fort bedre no.

hvordan er formen din??

Skrevet

Jeg bare puttet det i maskinen jeg! Gikk fint for min de, hadde mitt i 4 uker så måtte få det vasket på en eller annen måte :fnise:

Uff 4 uker, syns 2 uker er masse☺☺

Då får jeg hive det I maskinen mens jeg dusjer☺

• Liker 1
Skrevet

Formen er helt grei, litt tungpustet pga brystbåndet,men går greit, men gleder meg veldig til å kunne gå ut☺

jeg hadde OP på mandag så er på min 3 dag☺ så krysser fingrer for at det blir fort bedre no.

hvordan er formen din??

Samme her. Skal være glad jeg slipper brystbånd da hører jeg :-) Har sovet 8-9 timer hver natt + 2-3 timer på dagen i tillegg. Sitter å ser tv eller surfer på nettet utenom når jeg sover, så er mest i ro. I morgen skal jeg til frisøren å få vasket og stripet håret mitt🙏 Det er min dag 3. Gleder meg veldig til det! Føler meg som et dass og er sliten, så tipper de to timene utendørs er mer enn nok. Blir kjørt og hentet, så skal ikke gjøre noe selv👍 Har ferie til torsdag i neste uke, men kan ta ut helt til mandag 16.februar ved behov. Deilig å vite at jeg har to uker til rådighet. Husker ikke sist jeg sov så mye. Nesten litt godt😄👍👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...