Valiant Skrevet 2. februar 2015 #36101 Skrevet 2. februar 2015 Jeg er skitnervøs rett og slett. Når i dag opererte du? Jeg har nettopp tatt dusjen, så skal jeg legge meg snart. På magen... blir vel noen uker til neste gang! Åhh kjære gud la dette være verdt det 😂😄👍 Masse lykke til! Ser for meg at jeg er like spent selv torsdag kveld. Sov godt på magen 😁
Stjerten Skrevet 2. februar 2015 #36102 Skrevet 2. februar 2015 Jeg er skitnervøs rett og slett. Når i dag opererte du? Jeg har nettopp tatt dusjen, så skal jeg legge meg snart. På magen... blir vel noen uker til neste gang! Åhh kjære gud la dette være verdt det det kommer sikkert til å gå kjempe fint,eg var og kjempe nervøs, en var ikke noe å frue sg til. Hehe ja eg ville lagt på magen ja, blir en stund til neste gang ja. Ja eg har et voldsomt trykk I brystet no, men syns absolutt at det er vert det. Du må ha masse masse lykke til imorgen, du får gi en lyd hvordan det gikk☺
sticalo Skrevet 2. februar 2015 #36103 Skrevet 2. februar 2015 helt klart verdt det :)Masse lykke til Masse lykke til! Ser for meg at jeg er like spent selv torsdag kveld. Sov godt på magen
Valiant Skrevet 3. februar 2015 #36104 Skrevet 3. februar 2015 helt klart verdt det :)Masse lykke til Tusen takk! Drømte i natt at jeg hadde glemt å vaske med Hibiscrub og at operasjonen ble avlyst. Mange tanker som svirrer og jeg gleder meg masse!
Gjest jumojente Skrevet 3. februar 2015 #36105 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har tatt ferie et par uker nå grunnet operasjon, og jeg holder på å kjede meg ihjel nå som smertene gradvis avtar. Kan jo ikke trene eller noe og må være veldig forsiktig. Så alle jenter, hva gjør/gjorde dere da dere var hjemme etter operasjon? Må sies at jeg har sett en del på tv og vært på data, men nå begynner jeg å bli litt lei. Dessuten får jeg kjempe vondt i hodet av å bare sitte inne i ro!! ;-)
Stjerten Skrevet 3. februar 2015 #36106 Skrevet 3. februar 2015 det kommer sikkert til å gå kjempe fint,eg var og kjempe nervøs, en var ikke noe å frue sg til. Hehe ja eg ville lagt på magen ja, blir en stund til neste gang ja. Ja eg har et voldsomt trykk I brystet no, men syns absolutt at det er vert det. Du må ha masse masse lykke til imorgen, du får gi en lyd hvordan det gikk☺Masse lykke til! Ser for meg at jeg er like spent selv torsdag kveld. Sov godt på magen det kommer sikkert til å gå kjempe fint,eg var og kjempe nervøs, en var ikke noe å frue sg til. Hehe ja eg ville lagt på magen ja, blir en stund til neste gang ja. Ja eg har et voldsomt trykk I brystet no, men syns absolutt at det er vert det. Du må ha masse masse lykke til imorgen, du får gi en lyd hvordan det gikk☺det kommer sikkert til å gå kjempe fint,eg var og kjempe nervøs, en var ikke noe å frue sg til. Hehe ja eg ville lagt på magen ja, blir en stund til neste gang ja. Ja eg har et voldsomt trykk I brystet no, men syns absolutt at det er vert det. Du må ha masse masse lykke til imorgen, du får gi en lyd hvordan det gikk☺ Heisann Trønder26☺ hvordan gikk det med deg I dag??Gikk operasjonen bra???
Valiant Skrevet 3. februar 2015 #36107 Skrevet 3. februar 2015 Nå har jeg fått en trist beskjed.. Min kjære bestemor ligger for døden.. Hun dør kanskje allerede i kveld eller i morgen❤️ Hun bor på andre siden av landet, så må ta fly for å komme i begravelsen. Dødsfall i nær familie kommer jo aldri beleilig, men nå blir det sannsynligvis tett opp til operasjonen min fredag. Jeg som trodde at redusert ferie var min største bekymring. Min mann vil jeg skal avlyse operasjonen, men jeg tror dette kan gå bra så lenge jeg følger restriksjonene. Hva tror dere? 1
Trønder26 Skrevet 3. februar 2015 #36108 Skrevet 3. februar 2015 Nå har jeg fått en trist beskjed.. Min kjære bestemor ligger for døden.. Hun dør kanskje allerede i kveld eller i morgen❤️ Hun bor på andre siden av landet, så må ta fly for å komme i begravelsen. Dødsfall i nær familie kommer jo aldri beleilig, men nå blir det sannsynligvis tett opp til operasjonen min fredag. Jeg som trodde at redusert ferie var min største bekymring. Min mann vil jeg skal avlyse operasjonen, men jeg tror dette kan gå bra så lenge jeg følger restriksjonene. Hva tror dere? Jeg er ferdig. Hadde visstnok så mye hud at han måtte legge inn 450g under muskel for å fylle opp slik at det ble fint. Prøvde mindre men det ble ikke bra... Ønsket meg en full C-cup. Ingen smerter når jeg våknet, det eneste man kjenner er et veldig trykk på brystet. Narkose var deilig egentlig. Skjønte ikke hva jeg gruet for... :-p Det eneste jeg synes er ekkelt med det hele er at jeg ble kvalm og svimmel av narkosen. Men de g meg kvalmestillende intravenøst og efedrin sprøyte. Fikk med meg kvalmestillende hjem, så jeg har i beredskap. Sitter i sofaen med halvveis lukkede øyne. Det er ikke smerter, men en blanding av melkespreng og stive brystmuskler. Hendene føles tunge!
Trønder26 Skrevet 3. februar 2015 #36109 Skrevet 3. februar 2015 Heisann Trønder26☺ hvordan gikk det med deg I dag??Gikk operasjonen bra??? Jeg er ferdig. Hadde visstnok så mye hud at han måtte legge inn 450g under muskel for å fylle opp slik at det ble fint. Prøvde mindre men det ble ikke bra... Ønsket meg en full C-cup. Ingen smerter når jeg våknet, det eneste man kjenner er et veldig trykk på brystet. Narkose var deilig egentlig. Skjønte ikke hva jeg gruet for... :-p Det eneste jeg synes er ekkelt med det hele er at jeg ble kvalm og svimmel av narkosen. Men de g meg kvalmestillende intravenøst og efedrin sprøyte. Fikk med meg kvalmestillende hjem, så jeg har i beredskap. Sitter i sofaen med halvveis lukkede øyne. Det er ikke smerter, men en blanding av melkespreng og stive brystmuskler. Hendene føles tunge!
Gjest Catrin Skrevet 3. februar 2015 #36110 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Kort sum av hvordan jeg opplevde det fra dag 1 til nå )) tok silikon for akkurat 3uker siden. jeg fikk valget mellom 300- 325, men syntes at det så litt liten ut. så la han inn 360cc så så det litt bedre ut/ mere form. men skulle ønsket at jeg hadde valgt mellom 300 eller 325 istedenfor! men men tipper vel jeg ligger nå på en 70 C eller stor C nå ikke barn enda. tok hos TERES COLLOSSEUM DR. HELGE la inn 360 under muskelen(er 1.60høy 48kg var 70A/veldig liten B - - våknet etter operasjonen, fikk spist litt yoghgurt så ble jeg så kvalm at jeg fikk kvalmestillende/ eller efedrin sprøyte husket ikke helt. så ble jeg sendt hjem etter 45min ) - første natten gikk det greit, dag 2 ringte de meg for en liten sjekk. hadde så mye smerter at jeg ble så dårlig. sov så dårlig de 2-3 første dagene:( men etter dag 3 så gikk det LITT bedre. dag 4 kunne jeg nesten reise opp selv. måtte sove sittende i nesten 2uker, siden det var bare vondt å reise seg opp dagen etter. og jeg hadde så mye vondt i ryggraden og skulderene mine de 2 første uka . jeg hadde også brystbånd i 7 dager:) dusjet etter 4 dager, var allergisk mot bandasjen under sportsbhen at jeg hadde litt sår/blødde litt. kunne ikek løfte armen over hodet etter 3uker( nå som det har gått 3uker, så er det forsatt litt ubehagelig å løfte armen over hodet. har forsatt litt bøyd i armene mine hver gang jeg løfter over hodet, vet ikke hvorfor. Noen som har samme problemet?) også hver gang jeg prøver å strekke høyre armen rett ut så har jeg liksom følelse av strekk i armen og ikek kan strekke den rett ut ? vensre arm går helt fint. da jeg brukte bandasjen så hadde jeg så vondt i under amren på høyre hånd, kan det vær årsaken til at hvis jeg rpøver å strekke høyre amren rett ut så får jeg vondt .. ??? jeg måtte også løsnet brystbåndet av og til i 5-10 sec. da følte jeg meg mye bedre/mindre vondt. jeg sov på ryggen og på siden etter 19 dager, altså nesten 2uker. var ubehagelig på starten, men etter noen dager gikk det litt bedre. følte som om brystene mine skulle sklir ut på siden. er fornøyd med resultatet, og håper etter som silikonet har ''dropppet'' så ser det kanskje litt mindre ut enn de er nå. siden de er forsatt litt hovnet har ikke mistet følelsene rundt brystet etter opersasjonen, . har målt er nå rundt 69-71 under brystet og 85-86 brystet så tilsvarer 70 C(stor C og 65e/F Endret 4. mars 2015 av Catrin
Gjest Catrin Skrevet 3. februar 2015 #36111 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har tatt ferie et par uker nå grunnet operasjon, og jeg holder på å kjede meg ihjel nå som smertene gradvis avtar. Kan jo ikke trene eller noe og må være veldig forsiktig. Så alle jenter, hva gjør/gjorde dere da dere var hjemme etter operasjon? Må sies at jeg har sett en del på tv og vært på data, men nå begynner jeg å bli litt lei. Dessuten får jeg kjempe vondt i hodet av å bare sitte inne i ro!! ;-) det ble viss film maraton, data og tv på meg i nesten 2 uker, trodde jeg skulle kjedet meg ihjel. men gikk heldigvis fort over akkurat i dag er det 3uker siden jeg tok silkon
Gjest Catrin Skrevet 3. februar 2015 #36112 Skrevet 3. februar 2015 helt klart verdt det :)Masse lykke til tok du på teres collosseum og av dr. helge ? jeg la inn 360 cc høy profil. er jo 1.60 høy og veier 48kg var 70A før. jeg tipper vel at jeg ligger nå 70C r litt brei i overkropp. hvor høy er du ? ble 375 stor for deg? er så nysgjerrig på hvor mye andre la inn. Ei vennine av meg hun er rundt 1.75 høy og la inn 400.
sticalo Skrevet 3. februar 2015 #36113 Skrevet 3. februar 2015 tok du på teres collosseum og av dr. helge ? jeg la inn 360 cc høy profil. er jo 1.60 høy og veier 48kg var 70A før. jeg tipper vel at jeg ligger nå 70C r litt brei i overkropp. hvor høy er du ? ble 375 stor for deg? er så nysgjerrig på hvor mye andre la inn. Ei vennine av meg hun er rundt 1.75 høy og la inn 400. ja det gjore jeg. jeg er 170 høy og ganske kraftig med former så nei 375 er mer for lite enn for stort da jeg var helt flat i utgangspunkt.
Stjerten Skrevet 4. februar 2015 #36114 Skrevet 4. februar 2015 Er det noen andre som merket etter dag 3 at dere hadde mye mer vondt I venstre bryst enn I høyre?? Når begynte smertene til dere som har lagt under muskelen og av ta,og nærgående dere å reise dere fra sengen selv???
MrsRose Skrevet 4. februar 2015 #36115 Skrevet 4. februar 2015 Hei jenter! Hvor blir tiden av, hehe. Nå er det 3,5 uker siden jeg tok. Har ingen plager, sover på siden, de har blitt mykere og dermed gått sammen. Men håper de blir enda mer myke! Eneste er at jeg har fått sykt sensitive brystvorter 😳 ikke hele tiden, men kommer og går flere ganger om dagen. Ellers kan jeg si om størrelser at det beror på kroppsfasong mm. Jeg tok 255 over muskel og målene mine er 77 rundt og 94 over brystet. Passer til en 75D. Men de ser fortsatt små ut, siden det er mer fylt ut. De står liksom ikke ut i det hele tatt.
Trønder26 Skrevet 4. februar 2015 #36116 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Dere som har tatt under muskel: Jeg føler mine er stor i omkrets, flat med en liten trekant mitt på. Brystvortene peker også veldig ned og ut til siden når jeg titter ned i sportsbh'en. Vil de går mer sammen etterhvert? Bli rundere? 😁 Nå var de ikke særlig pene. Jeg har 450g under muskel. Har forsøkt å ta før/etterbilde. Endret 4. februar 2015 av Trønder26
Gjest Catrin Skrevet 4. februar 2015 #36117 Skrevet 4. februar 2015 Er det noen andre som merket etter dag 3 at dere hadde mye mer vondt I venstre bryst enn I høyre?? Når begynte smertene til dere som har lagt under muskelen og av ta,og nærgående dere å reise dere fra sengen selv??? Tok meg nesten 4-5 dager før smerten avtar Hadde litt mere vondt på venstre pupp enn på høyre ja, var nok sikkert fordi du bruker mye høyre arm så gjør det ikke så vondt? Jeg vet ikke Måtte få litt hjelp med å reise meg opp fra sengen, siden jeg hadde så vondt. Ble til å med matet av mannen min de to første dagene.
Trønder26 Skrevet 4. februar 2015 #36118 Skrevet 4. februar 2015 Tok meg nesten 4-5 dager før smerten avtar Hadde litt mere vondt på venstre pupp enn på høyre ja, var nok sikkert fordi du bruker mye høyre arm så gjør det ikke så vondt? Jeg vet ikke Måtte få litt hjelp med å reise meg opp fra sengen, siden jeg hadde så vondt. Ble til å med matet av mannen min de to første dagene. La du over eller under muskel? Jeg er helt invalid 🙈😷
Gjest Catrin Skrevet 4. februar 2015 #36119 Skrevet 4. februar 2015 La du over eller under muskel? Jeg er helt invalid 🙈😷 Under😊 tok 360 var en 70A før - tipper jeg blir nok 70C
Gjest jumojente Skrevet 4. februar 2015 #36120 Skrevet 4. februar 2015 Er det farlig å lage mat etc? Lager pannekaker nå og kjenner jeg får litt vondt når jeg beceger meg. Unormalt? Måtte løfte hvetemel, stekepanne da..er 7 dager siden op i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå