Lulu21 Skrevet 10. januar 2015 #35821 Skrevet 10. januar 2015 er 7 uker siden jeg opererte. vil si mine er ganske myke. Sånn som de var før operasjonen egentlig. Hadde ikke stort før så de var jo ganske faste da også. Men helt passe syns jeg. tar 6 mnd før de er "ferdige" så tror nok det er ganske normalt. Jeg håper de blir mykere altså, men regner med at mye har skjedd innen mai. Da har det gått 6 mnd. Hadde du over eller under muskel igjen?
sticalo Skrevet 10. januar 2015 #35822 Skrevet 10. januar 2015 Jeg håper de blir mykere altså, men regner med at mye har skjedd innen mai. Da har det gått 6 mnd. Hadde du over eller under muskel igjen? det går seg nok til.har under
Fourboobies Skrevet 10. januar 2015 #35823 Skrevet 10. januar 2015 Spør igjen jeg. Noen her som har tatt brystløft å vil dele sin historie ?
amadine Skrevet 10. januar 2015 #35824 Skrevet 10. januar 2015 Samme dag som jeg skal ha rumpeløft 😝 På hvilken klinikk skal du ta rumpeløft? Hvor mye må du betale?
amadine Skrevet 10. januar 2015 #35825 Skrevet 10. januar 2015 Spør igjen jeg. Noen her som har tatt brystløft å vil dele sin historie ? Jeg har tatt det. Løft med innlegg. La inn 240 cc. Ba kirurgen legge inn så mye som det var plass til
Scorp80 Skrevet 10. januar 2015 #35826 Skrevet 10. januar 2015 På hvilken klinikk skal du ta rumpeløft? Hvor mye må du betale? Teres Colosseum Stavanger 😊 får det dekket etter stort vekttap 😊
amadine Skrevet 10. januar 2015 #35828 Skrevet 10. januar 2015 Teres Colosseum Stavanger 😊 får det dekket etter stort vekttap 😊 Aha Heldig som får det dekket. Jeg prøvde på det selv, men fikk nei. Rumpeløftet altså
Fourboobies Skrevet 10. januar 2015 #35829 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har tatt det. Løft med innlegg. La inn 240 cc. Ba kirurgen legge inn så mye som det var plass til Ååh, takk ;-) jg skal gjøre de nå i slutten av januar å er så spent! Har du bilder ? Gruer meg en del, å veldig spent på arra jeg får 😁
Scorp80 Skrevet 10. januar 2015 #35830 Skrevet 10. januar 2015 Aha Heldig som får det dekket. Jeg prøvde på det selv, men fikk nei. Rumpeløftet altså Hvor søkte du da? Hos meg var det ingen tvil.. 😊
Scorp80 Skrevet 10. januar 2015 #35831 Skrevet 10. januar 2015 Så nå kan jeg glede meg til å kjøpe/gå i bikini til sommeren med nye pupper og ny rumpe ❤️
snuppelura86 Skrevet 11. januar 2015 #35832 Skrevet 11. januar 2015 Hei. Jeg skal på min 2. konsultasjon på Teres Nobel Oslo i morgen kveld. Var på konsultasjon sist gang i august i fjor, men følte da at jeg ikke hadde forberedt meg godt nok i forhold til spørsmål osv. Fikk prøve flere forskjellige implantater i en sportsbh, og tenkte da at 325 g over muskel var stort nok for meg. Er vel en B cup nå, men er vant til å bruke superpush up BH`er med masse innlegg, så er redd at 325 g ikke vil være stort nok for meg. Føler selv at jeg har mye plass til implantater ettersom jeg har en del hud. Har født to barn og selv om jeg ikke har ammet dem (av naturlige årsaker) så har graviditetene gjort sitt for at de nå ikke har fyll øverst, om dere skjønner hva jeg mener Er det noen som har erfaringer med Teres Nobel Oslo? Vet de har sånn 3D system som gjør at de kan legge inn bilde av deg også "fylle" på med div implantater som gjør at du ser hvordan resultatet vil bli. Har noen vært med på noe sånt? Erfaringer? Har lyst til å prøve å få ti en operasjon i slutten av februar/begynnelsen av mars, noen som vet om de opererer på fredagskvelder?
Smurfins Skrevet 11. januar 2015 #35833 Skrevet 11. januar 2015 Nå er det bare halvannen uke igjen med mine nåværende pupper. Kjenner nervene begynner å komme nå. iik Jeg fortalte dette til en venninne av meg. Reaksjonen jeg fikk hadde jeg faktisk ikke ventet. Det var bare sånn "herregud... Du kan ikke bare gå å fikse på kroppen din... Har sett såååå mange andre fikse på ting og det ser jo bare helt jævlig ut. Hadde ikke trodd at du var sånn..." Ble ganske satt ut, dømt nedenom og hjem for noe slikt. Vet ikke om det var misunnelsen som tok henne eller hva? sukk.. Det forandrer uansett ikke på mitt valg, måtte bare blåse ut
blacklist Skrevet 11. januar 2015 #35834 Skrevet 11. januar 2015 Nå er det bare halvannen uke igjen med mine nåværende pupper. Kjenner nervene begynner å komme nå. iik Jeg fortalte dette til en venninne av meg. Reaksjonen jeg fikk hadde jeg faktisk ikke ventet. Det var bare sånn "herregud... Du kan ikke bare gå å fikse på kroppen din... Har sett såååå mange andre fikse på ting og det ser jo bare helt jævlig ut. Hadde ikke trodd at du var sånn..." Ble ganske satt ut, dømt nedenom og hjem for noe slikt. Vet ikke om det var misunnelsen som tok henne eller hva? sukk.. Det forandrer uansett ikke på mitt valg, måtte bare blåse ut Drit i hu, negative folk har alltid en eller annen grunn for å dra andre ned. You go!
blacklist Skrevet 11. januar 2015 #35835 Skrevet 11. januar 2015 Jeg bruker fortsatt bhen jeg fikk fra Fornebuklinikken på operasjonsdagen, nå er det snart en måned siden. Jeg tenkte kanskje å kjøpe meg en ny sportsbh å bytte til, er det noen som har noen forslag? Sett litt på zalando.no, kan noen av disse være noe? Den jeg bruker daglig nå har åpning foran.http://www.zalando.no/triaction-by-triumph-trophy-n-sports-bh-sort-tr541b009-802.htmlhttp://www.zalando.no/triaction-by-triumph-hybrid-star-sports-bh-sort-tr541b007-858.htmlhttp://www.zalando.no/triaction-by-triumph-soft-control-p-sports-bh-hvit-tr541b008-002.htmlhttp://www.zalando.no/triaction-by-triumph-high-performer-sports-bh-hvit-tr541b006-002.html Hadde vært kjekt med noen som har litt tynnere stropper, så man kan bruke litt flere klesplagg haha. Forresten, hvordan fikk dere målt størrelsen? Og hvor lenge ventet dere med bh-prøving?
MrsRose Skrevet 12. januar 2015 #35836 Skrevet 12. januar 2015 I dag en endelig dagen her 😱😅 Nå har jeg dusjet og startet på tablettene. Ikke lenge nå så vender vi nesa mot klinikken. Kjenner jeg er spent nå altså.
mims Skrevet 12. januar 2015 #35837 Skrevet 12. januar 2015 I dag en endelig dagen her 😱😅 Nå har jeg dusjet og startet på tablettene. Ikke lenge nå så vender vi nesa mot klinikken. Kjenner jeg er spent nå altså. Lykke til! :D Du må oppdatere oss 🙈
mims Skrevet 12. januar 2015 #35838 Skrevet 12. januar 2015 Nå er det bare halvannen uke igjen med mine nåværende pupper. Kjenner nervene begynner å komme nå. iik Jeg fortalte dette til en venninne av meg. Reaksjonen jeg fikk hadde jeg faktisk ikke ventet. Det var bare sånn "herregud... Du kan ikke bare gå å fikse på kroppen din... Har sett såååå mange andre fikse på ting og det ser jo bare helt jævlig ut. Hadde ikke trodd at du var sånn..." Ble ganske satt ut, dømt nedenom og hjem for noe slikt. Vet ikke om det var misunnelsen som tok henne eller hva? sukk.. Det forandrer uansett ikke på mitt valg, måtte bare blåse ut Kan hende hun er misunnelig, men kan hende hun ser på plastikk kirurg som mer overfladisk enn en hjelp for bedre selvfølelse Hvormye er det du skal ta 😁
mims Skrevet 12. januar 2015 #35839 Skrevet 12. januar 2015 Nå er det bare halvannen uke igjen med mine nåværende pupper. Kjenner nervene begynner å komme nå. iik Jeg fortalte dette til en venninne av meg. Reaksjonen jeg fikk hadde jeg faktisk ikke ventet. Det var bare sånn "herregud... Du kan ikke bare gå å fikse på kroppen din... Har sett såååå mange andre fikse på ting og det ser jo bare helt jævlig ut. Hadde ikke trodd at du var sånn..." Ble ganske satt ut, dømt nedenom og hjem for noe slikt. Vet ikke om det var misunnelsen som tok henne eller hva? sukk.. Det forandrer uansett ikke på mitt valg, måtte bare blåse ut Kan hende hun er misunnelig, men kan hende hun ser på plastikk kirurg som mer overfladisk enn en hjelp for bedre selvfølelse Hvormye er det du skal ta 😁
arbeidsjernet Skrevet 12. januar 2015 #35840 Skrevet 12. januar 2015 Hei! Da har jeg vært inne på Fornebuklinikken og fått byttet proteser ☺ Var inne klokken 0900 og hjemme klokken 1300. Formen er upåklagelig ☺ (enn så lenge) Det ble 365 i hvert bryst. Ble lagt over muskulaturen da det var nok brystvev. Forrige innlegg var 295 under.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå