Lulu21 Skrevet 9. januar 2015 #35801 Skrevet 9. januar 2015 Spørsmål til dere som opererte dere for +/- et par mnd siden. Er puppene deres MYKE? Eller er de bare mykere sammenlignet med hva de var etter operasjonen med hevelse osv? Litt over 2 mnd siden jeg opererte, men føler bare at de er mykere, ikke skikkelig myke liksom. Har så noia for kapsling, så håper puppene mine er "normale" utifra "mykhetsskalaen" etter et par mnd. Er til tider øm enda.
arbeidsjernet Skrevet 9. januar 2015 #35802 Skrevet 9. januar 2015 Hei! Jeg syntes disse sidene er til hjelp når det kommer til sportsbh ☺ Tenker å bestille der selv etter op. http://www.lace.dk/catalog?brand=shock_absorber&series=sport http://www.timarco.com/se/underkläder/bh
Gjest Skrevet 9. januar 2015 #35803 Skrevet 9. januar 2015 Spørsmål til dere som opererte dere for +/- et par mnd siden. Er puppene deres MYKE? Eller er de bare mykere sammenlignet med hva de var etter operasjonen med hevelse osv? Litt over 2 mnd siden jeg opererte, men føler bare at de er mykere, ikke skikkelig myke liksom. Har så noia for kapsling, så håper puppene mine er "normale" utifra "mykhetsskalaen" etter et par mnd. Er til tider øm enda. Det kommer litt an på hvilken stilling jeg er i, om jeg står oppreist eller sitter er de veldig myke, men om jeg står og spenner brystet, strekker armene over hodet eller ligger på ryggen blir de hardere. Har under muskel. Når de er i "myke-stillingene" så føles de like myke ut som de gjorde før op, men da hadde jeg veldig små bryster og er ganske sikker på at naturlige pupper i denne størrelsen hadde føltes mykere ut. Har aldri kjent på ekte store pupper. jeg er rundt tre og en halv måndte post op nå! Men du skal ikke bekymre deg, hvor myke de blir avgenger jo av hvor mye du har satt inn, hvor god plass det er, over/under muskel etc. Og mine har blitt mer myke fra 2 -3 måneder også
MrsRose Skrevet 9. januar 2015 #35804 Skrevet 9. januar 2015 Weeee! Nå ringte de fra Fornebuklinikken for å ønske meg velkommen til mandag, og lurte på om jeg hadde noen spm osv. Nå begynner det jammen å nærme seg! Skrekkblandet fryd vil jeg si! Siste helg med mini-pupper 💃👏
Lulu21 Skrevet 9. januar 2015 #35805 Skrevet 9. januar 2015 Det kommer litt an på hvilken stilling jeg er i, om jeg står oppreist eller sitter er de veldig myke, men om jeg står og spenner brystet, strekker armene over hodet eller ligger på ryggen blir de hardere. Har under muskel. Når de er i "myke-stillingene" så føles de like myke ut som de gjorde før op, men da hadde jeg veldig små bryster og er ganske sikker på at naturlige pupper i denne størrelsen hadde føltes mykere ut. Har aldri kjent på ekte store pupper. jeg er rundt tre og en halv måndte post op nå! Men du skal ikke bekymre deg, hvor myke de blir avgenger jo av hvor mye du har satt inn, hvor god plass det er, over/under muskel etc. Og mine har blitt mer myke fra 2 -3 måneder også Godt å høre, for da høres det likt ut som jeg har det. Bortsett fra at mine var mye mykere før op da, er vel derfor jeg ikke føler at de er myke nok enda. Får håpe det skjer litt mer i løpet av en mnd. Har aldri kjent på store, naturlige pupper jeg heller, men ser for meg at det er stor forskjell på de og mine Takk for svar 1
Gjest Skrevet 9. januar 2015 #35806 Skrevet 9. januar 2015 beklager kan ikke hjelpe deg der. Du må nesten prøve å leite videre. Ja, håper jeg klarer å finne noe.
Gjest Skrevet 9. januar 2015 #35807 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har sett noen tubetopp/sportsbh lignende greier på Cubus, og de var spileløs OG i 65! Dra der og se, jeg så de var i hvit, og de har sånn bred kant nede så mest sannsynlig så vil det ikke presse på arrene! Du kan dra og lete, hvis du ikke skjønner hva eg mener så kan jeg dra og ta bilde av så du skjønner hvilke jeg snakker om Å, takk for tips! Da skal jeg en tur til Cubus og se om jeg finner de!
Tika Skrevet 9. januar 2015 #35808 Skrevet 9. januar 2015 Hei. Da har jeg hatt konsultasjons samtale via telefon ( har sent bilde på forhånd) med PK P.S på fornebuklinikke:) timen ble satt til 21.02 kl 0715 så ikke mye tid og vente! Jeg har fått beskjed om runde unner muskelen vil bli penest på meg. Størrelsen blir vi enig om på konsultasjonen. Jeg er 172 høy 61 kg. Bruker 80b nå som jeg ikke fyller. Kan ikke gå ned til acup da de sitter feil på brystene mine. Fik beskjed i dag at jeg garantert får et flott resultat. Han mente jeg har et flott utgangspunkt det var jo hyggelig sakt hehe
Lille fjasa Skrevet 9. januar 2015 #35810 Skrevet 9. januar 2015 Åh, tusen hjertelig takk, dere :D Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg ble operert på Fornebuklinikken av Lars Haukeland. 365/385, runde, høyprofil, under muskel Skal prøve å få tatt bilder med klær og fra siden imorgen! Takk for svar! Hvilket utgangspunkt hadde du? Må si det igjen, så utrolig flotte! Akkurat et slikt resultat jeg ønsker meg!!
Scorp80 Skrevet 9. januar 2015 #35811 Skrevet 9. januar 2015 Altså 21.01... 12 dager til Samme dag som jeg skal ha rumpeløft 😝
Lille fjasa Skrevet 9. januar 2015 #35813 Skrevet 9. januar 2015 Weeee! Nå ringte de fra Fornebuklinikken for å ønske meg velkommen til mandag, og lurte på om jeg hadde noen spm osv. Nå begynner det jammen å nærme seg! Skrekkblandet fryd vil jeg si! Siste helg med mini-pupper Spennende!! Hvor mye, over/under og profil? Og utgangspunkt?
MrsRose Skrevet 9. januar 2015 #35814 Skrevet 9. januar 2015 Spennende!! Hvor mye, over/under og profil? Og utgangspunkt? Ja, kjenner jeg er spent nå! Skal ha 255 over muskel anatomiske. Har i dag størrelse 80A. Har ammet ett barn, er 164 cm og 60 kg. Veldig rett i fasongen. Var overrasket at PK anbefalte til slutt over muskel, siden jeg har følelse at "alle" tar under. Men han mente at jeg hadde nok brystvev og det ville bli mest naturlig ifm heng også senere. Størrelsen er selvsagt det store hodebryet, men har bestemt meg nå for å stole på PK. Er ikke ute etter noe kløft, men vil jo at det synes når man frivillig legger seg under kniven. Skal jo ha samtale med han rett før op på mandag. Skal opereres av Barstad.
sticalo Skrevet 9. januar 2015 #35815 Skrevet 9. januar 2015 Spørsmål til dere som opererte dere for +/- et par mnd siden. Er puppene deres MYKE? Eller er de bare mykere sammenlignet med hva de var etter operasjonen med hevelse osv? Litt over 2 mnd siden jeg opererte, men føler bare at de er mykere, ikke skikkelig myke liksom. Har så noia for kapsling, så håper puppene mine er "normale" utifra "mykhetsskalaen" etter et par mnd. Er til tider øm enda. er 7 uker siden jeg opererte. vil si mine er ganske myke. Sånn som de var før operasjonen egentlig. Hadde ikke stort før så de var jo ganske faste da også. Men helt passe syns jeg. tar 6 mnd før de er "ferdige" så tror nok det er ganske normalt.
kristinen Skrevet 9. januar 2015 #35816 Skrevet 9. januar 2015 (endret) Takk for svar! Hvilket utgangspunkt hadde du? Må si det igjen, så utrolig flotte! Akkurat et slikt resultat jeg ønsker meg!! Sjekk pm Har sendt deg førbilder! Endret 9. januar 2015 av kristinen
strutta Skrevet 9. januar 2015 #35817 Skrevet 9. januar 2015 har noen opplevd at puppene virker større når muskelen slipper og de setter seg? har sett på andre steder at folk har skrevet litt om det!
sticalo Skrevet 9. januar 2015 #35818 Skrevet 9. januar 2015 har noen opplevd at puppene virker større når muskelen slipper og de setter seg? har sett på andre steder at folk har skrevet litt om det! JA!
strutta Skrevet 9. januar 2015 #35819 Skrevet 9. januar 2015 JA! Åå lykke!! Haha! Hvor lenge gikk det før du begynte å merke det? :D
sticalo Skrevet 10. januar 2015 #35820 Skrevet 10. januar 2015 Åå lykke!! Haha! Hvor lenge gikk det før du begynte å merke det? :D vet ikke men når de ble myke og la seg litt mer ned så kjennes de mer naturlig ut og da følte jeg at de ble større. ser også sånn ut på bilder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå