Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke fortalt noen at jeg har operert, og vil helst ikke fortelle det til læreren heller, haha. Syns det er kleint å fortelle han det, så trenger en god unnskyldning jeg kan bruke :laugh:

Du kan kanskje si at du skal på utredning for kyssesyken? Da er man hanske pjusk over lengre tid, og må holde seg i ro i flere uker. Avdekningsfasen for å få det konstatert er litt lang og diffus, så den KAN funke! 😜

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en liten B.

Etter amming av min sønn så var det ikke så mye igjen☺

Henne skal du operere deg??

Skjønner!

Jeg skal på Teres Colosseum :) Du da?

Skrevet

Du kan kanskje si at du skal på utredning for kyssesyken? Da er man hanske pjusk over lengre tid, og må holde seg i ro i flere uker. Avdekningsfasen for å få det konstatert er litt lang og diffus, så den KAN funke!

Ja, det kan jeg! Takk for hjelpen :laugh:

Skrevet

Skjønner!

Jeg skal på Teres Colosseum :) Du da?

jeg skal til Dr Bugge på fana medisinske☺
Skrevet

jeg skal til Dr Bugge på fana medisinske☺

Ok, masse lykke til! :blomst:

Du må gjerne oppdatere meg på hvordan det går. Håper disse 3 ukene går fort!!

Skrevet

Hei igjen!

Er det forresten noen som har tatt gjennom areola, og som vil forklare hvordan stengene forandret seg og hvordan det gikk?

Mine begynner nå å gro og stikker veldig, men på venstre side så ser det ut til at det har blitt et lite sår.. 😑

Skrevet

Har ikke fortalt noen at jeg har operert, og vil helst ikke fortelle det til læreren heller, haha. Syns det er kleint å fortelle han det, så trenger en god unnskyldning jeg kan bruke :laugh:

Ja skjønner det, jeg kommer heller ikke til å si det til læreren min😄

Du får si du har vondt i ryggen, et kne eller noe, haha 😄

Skrevet (endret)

Litt forskjellig lys, men det synes vel uansett hvor stor forskjell det er! 😊 Jeg er 11 uker post op på fredag, men har ikke tatt noen nye bilder enda.

Dere som VIL ta brystforstørrelse men er litt i tvil - ikke tenk for mye på hva hvis ditt og datt. Tenk heller at om du virkelig ønsker å gjøre det, så er sjansen for at du angrer minimal. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke la inn mer, selv om det uansett ikke hadde gått pga plass 😁

post-85484-0-06450200-1420672878_thumb.j

Endret av kristinen
  • Liker 1
Skrevet

Litt forskjellig lys, men det synes vel uansett hvor stor forskjell det er! 😊 Jeg er 11 uker post op på fredag, men har ikke tatt noen nye bilder enda.

Dere som VIL ta brystforstørrelse men er litt i tvil - ikke tenk for mye på hva hvis ditt og datt. Tenk heller at om du virkelig ønsker å gjøre det, så er sjansen for at du angrer minimal. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke la inn mer, selv om det uansett ikke hadde gått pga plass 😁

så bra de så ut.forandra seg en del kan man se og tydelig lagt seg mer ned.
Skrevet

Ble kjempefint resultat! Sikkert skrevet det tidligere, men hvor mye hadde du plass til?

Skrevet

Litt forskjellig lys, men det synes vel uansett hvor stor forskjell det er! Jeg er 11 uker post op på fredag, men har ikke tatt noen nye bilder enda.

Dere som VIL ta brystforstørrelse men er litt i tvil - ikke tenk for mye på hva hvis ditt og datt. Tenk heller at om du virkelig ønsker å gjøre det, så er sjansen for at du angrer minimal. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke la inn mer, selv om det uansett ikke hadde gått pga plass

Tok du under/over muskel? Tok du anatomiske eller runde implantater? Du fikk kjempefint resultat, og det kommer sikkert til å se enda bedre ut etterhvert - du har all grunn til å være fornøyd!

Skrevet

Litt forskjellig lys, men det synes vel uansett hvor stor forskjell det er! Jeg er 11 uker post op på fredag, men har ikke tatt noen nye bilder enda.

Dere som VIL ta brystforstørrelse men er litt i tvil - ikke tenk for mye på hva hvis ditt og datt. Tenk heller at om du virkelig ønsker å gjøre det, så er sjansen for at du angrer minimal. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke la inn mer, selv om det uansett ikke hadde gått pga plass

Jeg lurer også på over/under muskel, gram, runde, profil osv?? DE VAR HELT NYDELIGE! PERFEKTE :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer også på over/under muskel, gram, runde, profil osv?? DE VAR HELT NYDELIGE! PERFEKTE :sjokkert:

Enig :) Jeg lurer på det samme. Kan ta ta bilde med klær også? Gjerne fra siden også ;)

Skrevet

Så fine ;-) hvor mye har du lagt inn ?

Skrevet

Jeg kjenner at puppene beveger på seg når jeg går, så holder alltid armene under brystet når jeg går. Det kan hende de ikke rister så mye som jeg innbiller meg, men, burde jeg bytte til en strammere sports bh? Bruker fortsatt den jeg fikk fra klinikken, og det er 3 uker siden op i morgen.

Skrevet

Jeg kjenner at puppene beveger på seg når jeg går, så holder alltid armene under brystet når jeg går. Det kan hende de ikke rister så mye som jeg innbiller meg, men, burde jeg bytte til en strammere sports bh? Bruker fortsatt den jeg fikk fra klinikken, og det er 3 uker siden op i morgen.

hevelsen har nok godt ned og den har blitt for stor. ble sånn for meg. bytt til en som sitter bedre.

Skrevet

hevelsen har nok godt ned og den har blitt for stor. ble sånn for meg. bytt til en som sitter bedre.

Hvilken bh byttet du til? Eller vet du om noen gode (sports)bher? Jeg må vel ha en med knepping bak for det blir jo vanskelig å ta på seg en vanlig sportsbh. Har sett litt på nettet, men ser ut som de ikke har mindre enn 70 i omkrets. Og jeg bruker 65, måler 62 cm under brystet, så blir for stort å kjøpe en med 70 i omkrets :(
Skrevet

Hvilken bh byttet du til? Eller vet du om noen gode (sports)bher? Jeg må vel ha en med knepping bak for det blir jo vanskelig å ta på seg en vanlig sportsbh. Har sett litt på nettet, men ser ut som de ikke har mindre enn 70 i omkrets. Og jeg bruker 65, måler 62 cm under brystet, så blir for stort å kjøpe en med 70 i omkrets :(

beklager kan ikke hjelpe deg der. Du må nesten prøve å leite videre.

Skrevet

så bra de så ut.forandra seg en del kan man se og tydelig lagt seg mer ned.

Ble kjempefint resultat! Sikkert skrevet det tidligere, men hvor mye hadde du plass til?

Tok du under/over muskel? Tok du anatomiske eller runde implantater? Du fikk kjempefint resultat, og det kommer sikkert til å se enda bedre ut etterhvert - du har all grunn til å være fornøyd!

Enig :) Jeg lurer på det samme. Kan ta ta bilde med klær også? Gjerne fra siden også ;)

Så fine ;-) hvor mye har du lagt inn ?

Åh, tusen hjertelig takk, dere :D Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Jeg ble operert på Fornebuklinikken av Lars Haukeland. 365/385, runde, høyprofil, under muskel :)

Skal prøve å få tatt bilder med klær og fra siden imorgen!

Skrevet

Jeg har sett noen tubetopp/sportsbh lignende greier på Cubus, og de var spileløs OG i 65! Dra der og se, jeg så de var i hvit, og de har sånn bred kant nede så mest sannsynlig så vil det ikke presse på arrene! Du kan dra og lete, hvis du ikke skjønner hva eg mener så kan jeg dra og ta bilde av så du skjønner hvilke jeg snakker om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...