pie Skrevet 29. februar 2008 #3561 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei Panterine Hvordan ser du at de har kapslet seg? Så utolig kjipt da, men få håpe det retter seg med en eventuelt ny operasjon.. Hvor opererte du? Pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 29. februar 2008 #3562 Del Skrevet 29. februar 2008 Min konsultasjonstime er avlyst!! Fikk brev i posten om at FMS ikke hadde åpent den dagen likevel... Jeg som gledet meg sånn til å endelig få gjort noe, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det var eneste tidspunket jeg er i Bergen før sommerferien.. og jeg som hadde tenkt å operere meg i begynnelsen av juni. alt var tilrettelagt med tanke på fri fra jobb. men nå kommer jeg meg ikke på konsultasjon :( Er det mulig å sette opp en operasjonsdato uten konsultasjon? Eller ta konsultasjonen et annet sted? Konsutasjon over nettet/telefon, går det an ved FMS? Hvordan? Kunne så gjerne tenkt meg face-to-face konsultasjon ettersom jeg innbiller meg at jeg er et vanskelig tilfelle, jeg har lite brystvev og sånt bør vel vurderes in real life? Jeg er så skuffa akkurat nå.. Var sikker på at alt var i boks, og nå skulle det skje noe.. men nei... Så kjedelig da!! Jeg har bare hatt konsultasjon over telefon der jeg skal operere, så skal vi ha en "ordentlig" konsultasjon før jeg opereres. Har du hørt med FMS om du kan gjøre det sånn? Håper de vil finne en løsning siden de avslyser konsultasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-K&G- Skrevet 29. februar 2008 #3563 Del Skrevet 29. februar 2008 Dette lurer jeg også på, håper du vil skrive svaret du får her jeg skal ha narkose å fikk beskjed om å slutte me pillen 4 uker før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. februar 2008 #3564 Del Skrevet 29. februar 2008 Dette lurer jeg også på, håper du vil skrive svaret du får her Ringte til klinikken i dag + at jeg fikk infoskriv i posten. Der står det at hvis man skal gjennomgå en større operasjon i narkose, som f.eks maveplastikk, så må man slutte med p-piller to uker i forveien. Men ellers så må man ikke det Som sagt, så fikk jeg infoskriv i dag, og jeg skal opereres kl 07:15 Det er tidlig det, men det er utrolig bra at det er så tidlig, for da slipper jeg å vente så lenge utover dagen, å så slipper jeg å gå så lenge uten mat Trodde man måtte faste i 12 timer jeg, men det sto at man ikke måtte spise etter kl 24 kvelden før Nå gleder jeg meg bare enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yasmin Skrevet 29. februar 2008 #3565 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei alle sammen som har fått og skal få seg pupper! Jeg har nå tenkt på å ta en operasjon i over 6 år, og etter masse frem og tilbake har jeg nå begynt å spare og planlegger en operasjon i august. Jeg har fulgt med på denne tråden siden høsten 2006, og hadde egentlig planlagt å ta en operasjon høsten 2007 men på grunn av uforutsette personlige hendelser ble jeg nødt til å utsette et år. Så er veeeeldig misunnelig på dere som nå endelig har gjort det! Gleder meg som en liten unge til jeg endelig har fått gjennomført det. MEN, som dere alle hadde tidligere, har jeg også en del spørsmål, så here goes. Håper noen av dere kan ta dere tid til å svare :-) 1. Jeg er opprinnelig fra Oslo-området men studerer i en annen by. Jeg blir derfor nødt til å ligge på hotell i en to-tre dagers tid etter operasjonen. Jeg regner med å ta implantatet under muskel (uten at jeg har snakket med noen enda). Tror dere jeg kommer til å klare meg alene på hotellet i ettertid? 2. Jeg tenker altså å fly tilbake til studiestedet etter noen dager (er ikke snakk om lange turen). Noen som synes dette er en veldig dårlig ide? Kommer til å ha med meg en lett og liten trillekoffert (og ta taxi så mye som mulig). Dette er nemlig litt av utgangspunktet for at jeg får gjort dette her.. Ingen der hjemme som ville ha støttet meg, så orker ikke å involvere dem. Føler at dette her er min greie og orker ikke å involvere unødvendig mange. Håper dere kan svare meg! Hilsen en som er misunnelig:-) Hei til deg . jeg kan kun prate utifra mine egne erfaringer gjennom to operasjoner, så husk at dette er helt individuelt. jeg hadde nok ikke klart meg alene de tre første dagene etter operasjonen, og hadde jeg valgt å ikke innvolvere noen ville jeg nok ha slitt veldig. særlig det å komme seg opp av sengen og kle seg er en utfordring. Jeg anser meg selv for å være en person med relativt høy smerteterskel. men det er jo utrolig hva man kan klare om man må. Samboer reiste fra meg noen timer på dag 2 og 3, var helt alene og hadde kun meg selv å tenke på, men det var jammen meg ikke greit. har du ingen du stoler på at vil støtte deg i avgjørelsen som kan være med deg og hjelpe deg? trenger jo ikke være familie, hva med en god venninne? Ønsker deg uansett lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 1. mars 2008 #3566 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei. Nå har jeg byttet teip for andre gang. Puppene mine blir 3 uker mandag. Synes ikke arrene ser så fine ut. Hmm.. Håper de blir bedre. Er ganske klumpete og rare,ser ikke akkurat ut som to smale streker som mange av dere beskriver.. Mer som arrene starter på mange plasser og klumper seg sammen. Hmm.. Blir nok bedre,men jeg er utålmodig. Hehe Puppene mine er i alle fall blitt mye mye mykere. Prøvde ulike topper i dag til samboers store glede. Hehe. Med og uten BH. Morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bouncey Skrevet 2. mars 2008 #3567 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei jenter, har lest inne på amerikanske forumer hvor jentene har blitt fortalt av sine leger at de skal massere puppene sine daglig resten av tiden de har implantater for å hindre kapsling. Lurer på hva legen deres sa om dette, sånn jeg har forstått det så er det ingen norske leger som mener man skal massere puppene etter å ha operert de? Legger forresten ved bilde av Christina Aguilera sine pupper som tydligvis har kapslet etter å ha ammet babyen sin.. ser inte bra ut!! http://www.yeeeah.com/blog/2008/02/26/chri...-are-revolting/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. mars 2008 #3568 Del Skrevet 2. mars 2008 Legger forresten ved bilde av Christina Aguilera sine pupper som tydligvis har kapslet etter å ha ammet babyen sin.. ser inte bra ut!! http://www.yeeeah.com/blog/2008/02/26/chri...-are-revolting/ Og det er en risiko man tar når man velger å legge inn silikon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 2. mars 2008 #3569 Del Skrevet 2. mars 2008 Ang det å massere puppene har jeg aldri hørt. Hørte av ei her inne at det var lurt å ligge mye på magen for å holde kapselen "åpen".. Spurte om dette på klinikken,og hun bare ristet på hodet og sa "aaaldri hørt"... Så ikke vet jeg. Men skulle gjerne visst da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. mars 2008 #3570 Del Skrevet 2. mars 2008 Dere som har operert: har dere silikon eller MPU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 2. mars 2008 #3571 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei. Nå har jeg byttet teip for andre gang. Puppene mine blir 3 uker mandag. Synes ikke arrene ser så fine ut. Hmm.. Håper de blir bedre. Er ganske klumpete og rare,ser ikke akkurat ut som to smale streker som mange av dere beskriver.. Mer som arrene starter på mange plasser og klumper seg sammen. Hmm.. Blir nok bedre,men jeg er utålmodig. Hehe Puppene mine er i alle fall blitt mye mye mykere. Prøvde ulike topper i dag til samboers store glede. Hehe. Med og uten BH. Morro! Jeg har akkuret samme arr som deg, veldig rare og ikke rette for å si det sånn..Håper det blir myyye bedre etterhvert.. Mine bryster har også blitt mykere nå 3 uker etter operasjonen, men de er fortsatt ganske harde, klarer ikke og få de helt sammen enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 2. mars 2008 #3572 Del Skrevet 2. mars 2008 Dere som har operert: har dere silikon eller MPU? Jeg har silikon. Kirurgen sa at den avgjørelsen ville han ta. Husker ikke helt hvorfor,men det ville absolutt bli penest og best mente han. Er jo det som er billigst også,så det gjrode ikke noe for meg. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. mars 2008 #3573 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg har silikon. Kirurgen sa at den avgjørelsen ville han ta. Husker ikke helt hvorfor,men det ville absolutt bli penest og best mente han. Er jo det som er billigst også,så det gjrode ikke noe for meg. Hehe. Ja, han sa at han ville bestemme det for meg også, men han måtte se det an under operasjonen. Jeg har i alle fall betalt for MPU, for de skal visstnok gi mindre kapsel, men han måtte se om det var MPU eller silikonen som ga minst ripling hos meg Og det kan han visstnok se under operasjonen. Til meg sa han at MPU var det beste :klø: Ahhh...jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet enn dette om dagen. Kjenner nå at jeg begynner å bli nervøs for alt det som kan gå galt Men krysser jo selvfølgelig alt jeg har for at alt skal gå bra. Hvordan går det med dere som nettopp har operert? Har ikke hørt noe fra dere nå på en stund. Håper alt er bra Endret 2. mars 2008 av Bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 2. mars 2008 #3574 Del Skrevet 2. mars 2008 Haha,jeg prøvde å stremme brystmuskelen min i dag jeg,det så snålt ut Og de krymper Men er veldig fornøyd da, fin form på dem. Gled dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 2. mars 2008 #3575 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, han sa at han ville bestemme det for meg også, men han måtte se det an under operasjonen. Jeg har i alle fall betalt for MPU, for de skal visstnok gi mindre kapsel, men han måtte se om det var MPU eller silikonen som ga minst ripling hos meg Og det kan han visstnok se under operasjonen. Til meg sa han at MPU var det beste :klø: Ahhh...jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet enn dette om dagen. Kjenner nå at jeg begynner å bli nervøs for alt det som kan gå galt Men krysser jo selvfølgelig alt jeg har for at alt skal gå bra. Hvordan går det med dere som nettopp har operert? Har ikke hørt noe fra dere nå på en stund. Håper alt er bra Er det Dr.Dillerud eller Schistad? Han sa det varierer fra person til person hva som blir finest,men han var veldig klar på at jeg ikke skulle ha MPU. Kan bare ikke huske hvorfor. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 2. mars 2008 #3576 Del Skrevet 2. mars 2008 [Ahhh...jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet enn dette om dagen. Kjenner nå at jeg begynner å bli nervøs for alt det som kan gå galt Men krysser jo selvfølgelig alt jeg har for at alt skal gå bra. Of! Det samme med meg! Det verste er på kvelden, tenker bare på negative ting...of. Skal ha operasjon på onsdag. Det nærmer seg! Det blir sikkert bra! Hvor operer du deg og hva slags inngrep? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 2. mars 2008 #3577 Del Skrevet 2. mars 2008 Sikkert det varmange som opplevte det samme som jeg før operasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-K&G- Skrevet 2. mars 2008 #3578 Del Skrevet 2. mars 2008 Sikkert det varmange som opplevte det samme som jeg før operasjon kjenner meg godt igjenn her.. tenker my på det spess på kveldene!! Når eg legger meg.. Arg gleder meg sånn, men tenker på at det kan gå galt oxo, men krysser fingrene for at dette blir knall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 2. mars 2008 #3579 Del Skrevet 2. mars 2008 kjenner meg godt igjenn her.. tenker my på det spess på kveldene!! Når eg legger meg.. Arg gleder meg sånn, men tenker på at det kan gå galt oxo, men krysser fingrene for at dette blir knall!! Hva heter klinikken? Min er Pilestred :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-K&G- Skrevet 2. mars 2008 #3580 Del Skrevet 2. mars 2008 Hva heter klinikken? Min er Pilestred :-) Sørlandsparken plastik kirurgi i Kristiansand Hvor mye skal du ta? jeg får vite hvor mye jeg skal ha på fredagen å om det er over eller under muskelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå