Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har anatomiske 255 gram, under muskel. Er 164 og veier ca 52-53 kg. Brukte før 70A, og nå bruker jeg 70C. Veldig fornøyd! :)

Takk! Godt å høre at du er fornøyd! Nå er jo du 7-8 kg lettere enn meg, så de ser kanskje større ut på deg vil jeg tro.

Målet er å få vekk rundt 5 mamma-kilo før sommeren. Er snart ett år siden fødsel, så må vel slutte å skylde på det nå 🙈

VeldIg bra å høre erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar! Så godt å høre andres synspunkt og erfaringer rundt dette med silikon. Skal jo på konsultasjon i morgen tidlig faktisk så er ganske spent. Men håper på det beste og at det er mulig å gjennomgå en operasjon selvom jeg ikke er 20 enda. Får vel bare si til familien at jeg ligger syk hjemme i en uke. Så slepper jeg forklare om hvorfor jeg bruker penger på pupper. Haha. Nei hvis jeg venter med silikon føler jeg det haster med barn for å ha en god unnskyldning til å silikon. Og sånn skal det jo absolutt ikke være.. Uff. Nei før håpe på det beste og håper at han klarer å få mine pupper til å bli noen naturligseende c-cup. Da blir jeg fornøyd. Det jeg går å grubler på er at jeg har faktisk flere bher i 75c som passer hvor det er litt pushup i, mens når jeg målte meg var jeg faktisk 75a. Men bruker fortsatt for stor bh tydeligvis. Men den jeg bruker nå som er en c er faktisk sykt fin og behagelig å ha på. Ser på bilde av pupper som "egentlig" er en c, og de er jo huuuge i forhold til mine, haha? Rart med bhstørrelser.. Ops ble langt innlegg, sånn blir det når man har mye tanker om pupper som svever rundt i hode dagen lang. (Ler) 😊

Skrevet

Spennende! :blomst:

Jeg skal ta 29.01, grugleder meg veldig jeg også! Men GLEDER meg aller mest!

Hva er ditt utgangspunkt?

jeg har en liten B.

Etter amming av min sønn så var det ikke så mye igjen☺

Henne skal du operere deg??

Skrevet

Takk! Godt å høre at du er fornøyd! Nå er jo du 7-8 kg lettere enn meg, så de ser kanskje større ut på deg vil jeg tro.

Målet er å få vekk rundt 5 mamma-kilo før sommeren. Er snart ett år siden fødsel, så må vel slutte å skylde på det nå

VeldIg bra å høre erfaringer!

Jeg er 169 og veier ca 60 kg. Fikk lagt inn 255 cc anatomiske i høy profil for ca 4 måneder siden. Jeg hadde lite før jeg fikk barn, men det lille som var igjen forsvant etter nummer to (=helt flat). De er ikke veldig store nå, men jeg synes de ser naturlige ut og passer kroppen min. Bruker for det meste 70D, man har bh'er i 70C, 75C og 75B som alle passer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 169 og veier ca 60 kg. Fikk lagt inn 255 cc anatomiske i høy profil for ca 4 måneder siden. Jeg hadde lite før jeg fikk barn, men det lille som var igjen forsvant etter nummer to (=helt flat). De er ikke veldig store nå, men jeg synes de ser naturlige ut og passer kroppen min. Bruker for det meste 70D, man har bh'er i 70C, 75C og 75B som alle passer.

Takk! Ikke lett dette med størrelser. Er det som kværner mest om dagen. Men får bare lytte til råd jeg får fra PK på mandag. Skal ha en samtale med han der vi endelig bestemmer oss,- (eller kan jo endes på operasjonsbordet da,- klar over det)

Skrevet (endret)

Litt kleint spørsmål :)

Etter operasjonen har jeg fått veldig mye stive brystvorter, noe som i seg selv ikke er et problem! Men føler det er litt ubehagelig når jeg er å trener og det ser ut som om de aldri har sett dagens lys og prøver å presse seg gjennom alle lagene med klær for harde livet! :fnise: I dag hadde jeg 3 lag over, men likevel like synlige!

Har ikke noen sportsbher med innlegg, og syntes ikke det er noe behagelig å ha på, har heller ikke lyst til å gå til innkjøp av masse nye treningsbher eller når jeg har nok fra før av. Har prøvd med sånne runde pads inni bhen, men de så man igjennom toppen, så de måtte jeg bare ta ut igjen!

Ja... Noen som opplever det samme eller har noen gode tips! Er jo så klart ingen krise, men ser ingen andre på treningssenteret som har 4 øyne :fnise:

Edit: Når jeg tenker over det har alltid Brystvortene mine blitt veldig stive når jeg trener, er det vanlig? Var ikke noe problem før da puppene var mindre, da satt toppene mer løse over.

Endret av Kalia
Gjest Miss Sofie
Skrevet

Litt kleint spørsmål :)

Etter operasjonen har jeg fått veldig mye stive brystvorter, noe som i seg selv ikke er et problem! Men føler det er litt ubehagelig når jeg er å trener og det ser ut som om de aldri har sett dagens lys og prøver å presse seg gjennom alle lagene med klær for harde livet! :fnise: I dag hadde jeg 3 lag over, men likevel like synlige!

Har ikke noen sportsbher med innlegg, og syntes ikke det er noe behagelig å ha på, har heller ikke lyst til å gå til innkjøp av masse nye treningsbher eller når jeg har nok fra før av. Har prøvd med sånne runde pads inni bhen, men de så man igjennom toppen, så de måtte jeg bare ta ut igjen!

Ja... Noen som opplever det samme eller har noen gode tips! Er jo så klart ingen krise, men ser ingen andre på treningssenteret som har 4 øyne :fnise:

Edit: Når jeg tenker over det har alltid Brystvortene mine blitt veldig stive når jeg trener, er det vanlig? Var ikke noe problem før da puppene var mindre, da satt toppene mer løse over.

Jeg pleier å teipe over brystvortene med papirteipen jeg har over arrene 👍

Skrevet

Nå har jeg hentet ut reseptene på apoteket. Dagene snegler seg av gårde. Gleder meg masse, men gruer meg også litt.

Men hva har dere tatt med dere på operasjonsdagen? De på klinikken sa at jeg skulle ta med minst mulig. Har egentlig ikke tenkt å ta med meg noe mer enn håndveska, men har dere noen gode tips?

Skrevet

Takk for rådet :blomst: Men står på 420 og 460.. Det høres så veldig mye ut :sjokkert: Men det føles så riktig når prøvde protesene i sportbh på konsultasjonen, og jeg synes det absolutt ikke ser for mye ut på 3D bilde. Får bare så "rar følelse" når jeg ser at veldig mange tar under 400, og leser veldig sjelden om noen som tar mer enn 350, samtidig som jeg også stadig leser at folk angrer på at de ikke har tatt mer!

Valgene mine var 360/390, 420/460 eller 520x2. Vet det høres mye ut, og jeg fikk helt sjokk da han sa hvor mye det var etter jeg hadde prøvd dem på konsultasjonen. Skal si at jeg er så og si helt flat. Fyller ikke en A engang. Så de grammene jeg velger, blir de grammene jeg får :biggrin:

Kroppsfasoing og utgangspunkt osv osv har mye å si så vanskelig å sammenligne med andre! Men er du usikker så ta en til konsultasjon! Det gjorde jeg da kirurgen anbefalte 350 til meg noe jeg syntes var mye. Gikk til en annen og havnet under 300 g. Så kan være greit å få flere synspunkt :)

Skrevet

Nå har jeg hentet ut reseptene på apoteket. Dagene snegler seg av gårde. Gleder meg masse, men gruer meg også litt.

Men hva har dere tatt med dere på operasjonsdagen? De på klinikken sa at jeg skulle ta med minst mulig. Har egentlig ikke tenkt å ta med meg noe mer enn håndveska, men har dere noen gode tips?

På selve klinikken hadde jeg ikke med meg noe som helst. Kom bare i en stor joggebukse og en stor skjorte. Veldig viktig å ha store klær for man sliter med å kle på seg etterpå;p Men jeg bodde også på hotell da så hadde en liten veske med toalettartikler, mat og ekstra skift :) Lykke til!!! :D

Skrevet

Jeg pleier å teipe over brystvortene med papirteipen jeg har over arrene

Mine nipler er også blitt nesten konstsant stive etter operasjonen! :fnise:

Skrevet

På selve klinikken hadde jeg ikke med meg noe som helst. Kom bare i en stor joggebukse og en stor skjorte. Veldig viktig å ha store klær for man sliter med å kle på seg etterpå;p Men jeg bodde også på hotell da så hadde en liten veske med toalettartikler, mat og ekstra skift :) Lykke til!!! :D

Takk!

Tenkte jeg skulle komme i joggebukse og kosejakke slik at jeg slipper å ta ting over hodet. Tenkte jeg skulle bo i slike ikke-noe-over-hodet-klær den første uka. Så skal sørge for at alt er nyvasket 😂

Skrevet

Jeg pleier å teipe over brystvortene med papirteipen jeg har over arrene

Hm! Det kan jeg prøve!! Men gjør det ike vondt å ta de av?? Har veldig følsomme også :3

Tror egentlig de kommer til å klare å titte igjennom teipen også jeg i grunn!!

Skrevet

Noen som vett om man må a av seg neglelakk og evt.falske negler når en skal operere???

Skrevet

Noen som vett om man må a av seg neglelakk og evt.falske negler når en skal operere???

Jeg fikk beskjed av Fornebuklinikken at ingen sminke eller negelakk var tillatt :) Men hør med din klinikk du.

Skrevet

Ja, mener det er standard alle planlagte operasjoner med narkose. Husker da jeg måtte inn på op.bordet engang uplanlagt, og da fjernet ene sykepleier neglelakk på et par fingre mens de småløp nedover gangen. Tror det er pga noen målinger som settes i fingeren eller at de ser på reaksjoner ol under narkosen. Men hør med klinikken. På Fornebuklinikken står det i papirene i alle fall.

Skrevet

Hvor lenge var dere omtåket og sengeliggende etter op?

Høres kanskje litt rart ut, men kan man fungere på telefon dagen etterpå eller høres man rusa ut?

Er bare ifm jobben. Jeg har tatt ut ferie, men får ofte en telefon eller to allikevel. Når kan jeg regne med å kunne ta den uten å høres ut som man går på noe?

Skrevet

Noen som har noen unnskyldninger for å slippe gym på skolen? Er jo bare 3 uker til fredag, så kan ikke ha gym. Og har brukt "jeg er syk" en del i det siste, så føler ikke jeg kan bruke det igjen. :fnise:

Skrevet

Noen som har noen unnskyldninger for å slippe gym på skolen? Er jo bare 3 uker til fredag, så kan ikke ha gym. Og har brukt "jeg er syk" en del i det siste, så føler ikke jeg kan bruke det igjen. :fnise:

Jeg skal ha gym i morgen, har heldigvis en sykemelding på grunn av skade i rygg så jeg er reddet der! Du kan jo si at du har operert, men det ville jo også føles litt rart å si til læreren :laugh:

Skrevet

Jeg skal ha gym i morgen, har heldigvis en sykemelding på grunn av skade i rygg så jeg er reddet der! Du kan jo si at du har operert, men det ville jo også føles litt rart å si til læreren :laugh:

Har ikke fortalt noen at jeg har operert, og vil helst ikke fortelle det til læreren heller, haha. Syns det er kleint å fortelle han det, så trenger en god unnskyldning jeg kan bruke :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...