Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre enn meg som har blitt skikkelig puppeblinde?

Helt enormt puppeblind!!!! Må skikkelig ha snakka til meg selv de siste dagene :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye tok du, over eller under og hva var utgangspunkt?

Skal operere om 4 uker, og er så redd for å angre på at jeg tar for lite.. :(

Hvis du er i tvil så mener jeg fra hjertet at du ALDRI blir å angre på at du gikk litt opp. Alle sa det til meg. Jeg hørte ikke etter for jeg var liiiivredd for store pupper. Nå angrer jeg som en hund :P Stod mellom 265 og 290 hos meg. Og det er jo ikke mange grammene forskjell i mellom. Så angrer på at det ikke ble 290 gitt :P

Skrevet

Jeg vurderer silikon selv, men er usikker på veeldig mye. Kan jeg bare spørre hvordan puppene blir etter en stund (helst noen som har hatt silikon i noen år)? Blir de myke/mer naturlige? Jeg vil bare evt. ta for formen sin del, ikke så mye størrelse, så vil at de skal både se og føles så naturlige ut som mulig!

Jeg tok på ei venninne sine pupper som hun har hatt i to år, og ble helt sjokkeeeeert over hvor naturlig og gode de kjentes ut. Så gleder til mine blir slik :)

Skrevet

Sjekk Qvinne.info:)

Takk :)

Ser at veldig mange der har saltvann, men det er kanskje ikke av betydning?

Ellers var det i tillegg mye annen bra info der også 👍

Skrevet

Hei slenger meg på i denne silikontråden :laugh: Jeg skal på konsultsjonstime til per alberius hos teres sørlandsparken. Lurte på om noen som har erfaringer med klinikken og kirurgen?

Jeg er 19, og har ingen barn. Er 170 høy og veier 55kg. Og lurer på om 300 kan bli for lite eller for mye på min kropp? Jeg er en 75a nå, og ønsker en full c-cup. Har tenkt på å ta silikon veldig lenge, måtte bare få spart opp å funnet tid til å gjøre det. Det jeg tenker på nå er om kirurgen sier jeg er for ung til å ta, og at jeg heller burde vente. Åssen i det tilfellet får man forklart at det er noe man vil gjøre med det nå? Jeg er jo ganske usikker selv, om det er waste of money å fikse på puppene før barn. Men kommer stadig over forum der kvinner skriver de angrer på de ikke har lagt inn silikon før og at de heller ventet til de fikk barn. Så derfor tenker jeg, ja.. hvorfor skal jeg vente? Problemet med små pupper og det å føle seg som en kvinne er jo det jeg føler nå. :lillesky:

Er bare min mor og kjæreste som vet om at jeg vil ta silikon. Og hadde ikke tenkt til å fortelle det til noen utenom de nærmeste når de spør. Har mange i familien som er helt imot slike ting som plastisk oprasjon, og har ikke lyst til å gå frem med at jeg har brukt penger jeg fikk for å spare, til at de gikk til nye pupper. Min mor derimot har silikon selv og støtter meg fullt og helt. Er det ok å holde skult for familie og venner at jeg har tatt silikon, eller er det noe jeg burde fortelle? Er det noen andre som har tenkt det samme og ikke vil "skuffe de rundt seg"? :icon_lol:

Skrevet

Noen som vet om man får rabatt på andre opreasjon om man ikke er fornøyd på første?

Skrevet

I natt ble jeg klemt ganske hardt, så på yttersiden av venstre bryst på nedsiden, kom det en rar lyd som om noe "revnet". Det gjorte ikke direkte vondt, jeg bare kjente det og hørte det. Nå idag når jeg sto opp så er det ømt. Skal på kontroll idag 17:00, men er det noen som har opplevd dette? Jeg har tatt under muskel, så lurer på om det er muskelen som har fått seg litt, eller om det evnt. er arret? :(:vetikke:

Skrevet

Åååh det er så kjipt!!!

Hvormye har du lagt inn? :laugh:

Skrevet

Hei slenger meg på i denne silikontråden :laugh: Jeg skal på konsultsjonstime til per alberius hos teres sørlandsparken. Lurte på om noen som har erfaringer med klinikken og kirurgen?

Jeg er 19, og har ingen barn. Er 170 høy og veier 55kg. Og lurer på om 300 kan bli for lite eller for mye på min kropp? Jeg er en 75a nå, og ønsker en full c-cup. Har tenkt på å ta silikon veldig lenge, måtte bare få spart opp å funnet tid til å gjøre det. Det jeg tenker på nå er om kirurgen sier jeg er for ung til å ta, og at jeg heller burde vente. Åssen i det tilfellet får man forklart at det er noe man vil gjøre med det nå? Jeg er jo ganske usikker selv, om det er waste of money å fikse på puppene før barn. Men kommer stadig over forum der kvinner skriver de angrer på de ikke har lagt inn silikon før og at de heller ventet til de fikk barn. Så derfor tenker jeg, ja.. hvorfor skal jeg vente? Problemet med små pupper og det å føle seg som en kvinne er jo det jeg føler nå. :lillesky:

Er bare min mor og kjæreste som vet om at jeg vil ta silikon. Og hadde ikke tenkt til å fortelle det til noen utenom de nærmeste når de spør. Har mange i familien som er helt imot slike ting som plastisk oprasjon, og har ikke lyst til å gå frem med at jeg har brukt penger jeg fikk for å spare, til at de gikk til nye pupper. Min mor derimot har silikon selv og støtter meg fullt og helt. Er det ok å holde skult for familie og venner at jeg har tatt silikon, eller er det noe jeg burde fortelle? Er det noen andre som har tenkt det samme og ikke vil "skuffe de rundt seg"? :icon_lol:

Jeg er 158 og 52 kg, og la inn 315! Har bilder lengre bak, men kan også legge ut nye om du vil se! Jeg har hatt 70A/65C, nå har jeg fått sports bh i 70C, men har ennå ikke målt eller prøvd skikkelige bh-er.

Jeg er selv 18, og tok vel halvannen måned etter 18 års dagen min. Var ikke noe veldig problem for min kirurg, tok hos Dr. Bugge, på Fana Medisinske / Bugge platikkirurg. På grunnen på skrivet så skrev jeg at jeg ville ha bryster som passet min kropp. En av grunnene til at jeg ikke venter ennå, er at jeg ikke kommer til å få barn før om flere år. For de fleste venter jo til etter graviditet og de har ammet, men da tenker jeg at evnt. hvis det blir mye heng etter amming så tar jeg ny operasjon. Derfor vil jeg ikke vente flere år, for da mister jeg noen år før jeg ammer om du skjønner.

Min mor har også tatt operasjon. Jeg sa det bare til min partner, bestevenninner og mor at jeg skulle ta. Også fortalte jeg de fleste den første datoen jeg hadde. Men den ble byttet til en tidlig, og de fleste vet ikke at jeg har tatt nå :fnise: For jeg gikk rundt og sa jeg var syk så jeg kunne ikke operere på den datoen :laugh: Men selvfølgelig, jeg kommer til å være ærlig dersom folk spør meg om det! Jeg har ikke sagt det til min far eller bror heller, jeg syntes det er ditt eget valg, og er egentlig ingen som trenger å vite dette. Det er jo din egen kropp!

Skrevet

Haha ja jeg føler det samme, så er redd for at jeg beveger meg formye, for tidlig... Ja skal selv på kontroll imorgen, håper alt går fint og at han ikke legger merke til at de har blitt knepe ihjel :fnise::laugh:

Oppdater meg hvordan det går da! :laugh:

Skrevet

Jeg er 19, og har ingen barn. Er 170 høy og veier 55kg. Og lurer på om 300 kan bli for lite eller for mye på min kropp? Jeg er en 75a nå, og ønsker en full c-cup. Har tenkt på å ta silikon veldig lenge, måtte bare få spart opp å funnet tid til å gjøre det. Det jeg tenker på nå er om kirurgen sier jeg er for ung til å ta, og at jeg heller burde vente. Åssen i det tilfellet får man forklart at det er noe man vil gjøre med det nå? Jeg er jo ganske usikker selv, om det er waste of money å fikse på puppene før barn. Men kommer stadig over forum der kvinner skriver de angrer på de ikke har lagt inn silikon før og at de heller ventet til de fikk barn. Så derfor tenker jeg, ja.. hvorfor skal jeg vente? Problemet med små pupper og det å føle seg som en kvinne er jo det jeg føler nå. :lillesky

Hei og velkommen :)

Jeg ville ha større pupper, men at de skulle se så naturlig som mulig ut. Så jeg fikk 235 anatomiske under muskel, er 22 år, 170cm og 53 kg og opererte for 3 og en halv måned siden. Jeg er nå en full B-cup, og er super fornøyd. Jeg brukte 70B før med push-up innlegg, nå bruker jeg 70C uten innlegg og 70D med push-up. Så jeg tror 300 på deg hvis du vil ha C-cup er helt innafor :) Angående det med at du er ung går sikkert bra, jeg er jo litt eldre, men jeg sa bare at dette var noe jeg ville gjøre for å føle meg mer kvinnelig og jeg sa at barn var ikke noe jeg så for meg helt enda.

Skrevet

Hvor mye tok du, over eller under og hva var utgangspunkt?

Skal operere om 4 uker, og er så redd for å angre på at jeg tar for lite.. :(

Jeg har 295 gram over muskel :-)

Mitt utgangspunkt var en a, og er nå en C-D cup.

Bedre å ta litt for mye enn litt for lite :-)) hvis du blar litt tilbake i tråden så har jeg lagt ut bilde!

Skrevet

Helt enormt puppeblind!!!! Må skikkelig ha snakka til meg selv de siste dagene :/

Det er fælt!! Men kjæresten ville ikke at de skulle vært større, så jeg får bare være fornøyd 😄

Skrevet

Hvormye har du lagt inn? :laugh:

295 g over muskel!

Duda? :-)

Skrevet

Hvis du er i tvil så mener jeg fra hjertet at du ALDRI blir å angre på at du gikk litt opp. Alle sa det til meg. Jeg hørte ikke etter for jeg var liiiivredd for store pupper. Nå angrer jeg som en hund :P Stod mellom 265 og 290 hos meg. Og det er jo ikke mange grammene forskjell i mellom. Så angrer på at det ikke ble 290 gitt :P

Takk for rådet :blomst: Men står på 420 og 460.. Det høres så veldig mye ut :sjokkert: Men det føles så riktig når prøvde protesene i sportbh på konsultasjonen, og jeg synes det absolutt ikke ser for mye ut på 3D bilde. Får bare så "rar følelse" når jeg ser at veldig mange tar under 400, og leser veldig sjelden om noen som tar mer enn 350, samtidig som jeg også stadig leser at folk angrer på at de ikke har tatt mer!

Valgene mine var 360/390, 420/460 eller 520x2. Vet det høres mye ut, og jeg fikk helt sjokk da han sa hvor mye det var etter jeg hadde prøvd dem på konsultasjonen. Skal si at jeg er så og si helt flat. Fyller ikke en A engang. Så de grammene jeg velger, blir de grammene jeg får :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har 295 gram over muskel :-)

Mitt utgangspunkt var en a, og er nå en C-D cup.

Bedre å ta litt for mye enn litt for lite :-)) hvis du blar litt tilbake i tråden så har jeg lagt ut bilde!

Det er sant det :blomst: Takk for tips!

Bladd langt tilbake, men finner ikke bildene dine jeg! Hvor langt tilbake er det siden??

Skrevet

Så har eg Vært på min siste konsultasjon, og har bestemt meg for 295 CC under muskelen.

Så håper det går fort til 2 februar

hipp GRU/GLEDER meg

Gjest Wallet
Skrevet

Iiiik, om en uke i dag har jeg nye boobies Sa det til min mor og søster i helga. De skjønte veldig godt hvor jeg kom fra, og er støttende. Men nå er alt så mer virkelig når jeg har sagt det til andre enn mannen min!

Men sliter litt vedr størrelse altså. Ble anbefalt anatomiske, 255, over muskel. Jeg er 164, 60kg, ganske rett (altså lite med hofter og ingen markert liv). Bruker i dag 80A. Hva tror dere? Er så redd for at det ikke skal synes, samtidig vil jeg ha et naturlig resultat!

Har noen noe nettsider som har bilder hvor det også står størrelse?

Jeg har anatomiske 255 gram, under muskel. Er 164 og veier ca 52-53 kg. Brukte før 70A, og nå bruker jeg 70C. Veldig fornøyd! :)

Skrevet

Så har eg Vært på min siste konsultasjon, og har bestemt meg for 295 CC under muskelen.

Så håper det går fort til 2 februar

hipp GRU/GLEDER meg

Spennende! :blomst:

Jeg skal ta 29.01, grugleder meg veldig jeg også! Men GLEDER meg aller mest!

Hva er ditt utgangspunkt?

Skrevet

Per Alberius opererte meg- jeg er kjempefornøyd!! La inn 290.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...