kk7 Skrevet 4. januar 2015 #35721 Skrevet 4. januar 2015 Første natt uten sportsbh! Utrolig rart, og utrolig deilig!!! VÅknet i natt med at jeg tilogmed lå på magen! ( er snart 5 uker post op.) Og i morges var puppene mye mykere enn før. Ah, disse små gledene :D hehe! 1
Scorp80 Skrevet 4. januar 2015 #35723 Skrevet 4. januar 2015 Første natt uten sportsbh! Utrolig rart, og utrolig deilig!!! VÅknet i natt med at jeg tilogmed lå på magen! ( er snart 5 uker post op.) Og i morges var puppene mye mykere enn før. Ah, disse små gledene :D hehe! Heldig du er da.. 😊 jeg er 6 uker post op, og sliter fortsatt med søvnen pga bad liggestilling.. Første natten på siden i natt, våknet 100&ørten ganger pga smerte 😕
smjm Skrevet 4. januar 2015 #35724 Skrevet 4. januar 2015 Hei igjen! Nå er det to uker og to dager siden jeg opererte, og alt har gått kjempe fint. Men for to dager siden så lå jeg kanskje litt urolig om natten, og partneren min ble litt ivrig med å kjenne på, men ikke slik at det gjorde vondt. Men i går og i dag har de føltes litt øm og jeg føler den ene er litt hardere enn den andre. Når jeg tenker meg om så er kanskje begge to like harde, bare at den ene er litt mer øm. Andre som har opplevd det samme?
kk7 Skrevet 4. januar 2015 #35725 Skrevet 4. januar 2015 Heldig du er da.. jeg er 6 uker post op, og sliter fortsatt med søvnen pga bad liggestilling.. Første natten på siden i natt, våknet 100&ørten ganger pga smerte Det er kjipern! Håper smertene vil gi seg snart. Våkner også et par ganger om natten med at det er småvondt, men er fult levbart heldigvis
Fourboobies Skrevet 4. januar 2015 #35726 Skrevet 4. januar 2015 Arrene mine ser superfine ut allerede bare to mnder etterpå Men så er han kirurgen utrolig duktig! Ja jeg tok i en operasjon, jeg skal se om jeg får lagt inn bilder en av dagene, er full rulle før jul Jeg la inn 420 under muskel! Du skal få se, jeg legger ut bilder en av dagene, må få tatt nye bilder så ser dere skikkelig men vet ikke hvilken dag det blir Hadde du bilde ? 1
Lille fjasa Skrevet 4. januar 2015 #35727 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Hadde du bilde Endret 4. januar 2015 av Lille fjasa
mims Skrevet 5. januar 2015 #35728 Skrevet 5. januar 2015 Hei igjen! Nå er det to uker og to dager siden jeg opererte, og alt har gått kjempe fint. Men for to dager siden så lå jeg kanskje litt urolig om natten, og partneren min ble litt ivrig med å kjenne på, men ikke slik at det gjorde vondt. Men i går og i dag har de føltes litt øm og jeg føler den ene er litt hardere enn den andre. Når jeg tenker meg om så er kanskje begge to like harde, bare at den ene er litt mer øm. Andre som har opplevd det samme? Jeg opererte 3 uker siden, og min partner har vært VELDIG ivrig med mine. Jeg la aldri merke til forskjell på smerte etter det. men du får vente noen dager og se. Tror isåfall ikke det skal ha vært noe farlig!
smjm Skrevet 5. januar 2015 #35729 Skrevet 5. januar 2015 Jeg opererte 3 uker siden, og min partner har vært VELDIG ivrig med mine. Jeg la aldri merke til forskjell på smerte etter det. men du får vente noen dager og se. Tror isåfall ikke det skal ha vært noe farlig! Nei satser på det! Takk for svar, greit å høre at andre gjør det samme Jeg føler jeg kan gjøre ganske mye på en måte, har ikke noe smerter. Men så ble det plutselig veldig ømt nå.. Heldigvis ikke så lenge før en kontroll da
mims Skrevet 5. januar 2015 #35730 Skrevet 5. januar 2015 Nei satser på det! Takk for svar, greit å høre at andre gjør det samme Jeg føler jeg kan gjøre ganske mye på en måte, har ikke noe smerter. Men så ble det plutselig veldig ømt nå.. Heldigvis ikke så lenge før en kontroll da Haha ja jeg føler det samme, så er redd for at jeg beveger meg formye, for tidlig... Ja skal selv på kontroll imorgen, håper alt går fint og at han ikke legger merke til at de har blitt knepe ihjel
strutta Skrevet 5. januar 2015 #35731 Skrevet 5. januar 2015 Noen andre enn meg som har blitt skikkelig puppeblinde?😳
mims Skrevet 5. januar 2015 #35732 Skrevet 5. januar 2015 Noen andre enn meg som har blitt skikkelig puppeblinde?😳 Ja!!!😩
franik3 Skrevet 5. januar 2015 #35733 Skrevet 5. januar 2015 Jeg vurderer silikon selv, men er usikker på veeldig mye. Kan jeg bare spørre hvordan puppene blir etter en stund (helst noen som har hatt silikon i noen år)? Blir de myke/mer naturlige? Jeg vil bare evt. ta for formen sin del, ikke så mye størrelse, så vil at de skal både se og føles så naturlige ut som mulig!
blacklist Skrevet 5. januar 2015 #35734 Skrevet 5. januar 2015 Jeg vurderer silikon selv, men er usikker på veeldig mye. Kan jeg bare spørre hvordan puppene blir etter en stund (helst noen som har hatt silikon i noen år)? Blir de myke/mer naturlige? Jeg vil bare evt. ta for formen sin del, ikke så mye størrelse, så vil at de skal både se og føles så naturlige ut som mulig! Jeg har hatt mine i 2 uker og de har blitt en del bedre. Tok for å jevne ut og forbedre formen. Ei venninne av meg har hatt sine i 3 år og de er helt supre! Hun ville for det meste ha større bryster. Kjenner noen som har fått barn og blitt en del eldre, og hennes er veldig fine de også. Fant forøvrig dette bildet når jeg googlet litt:http://www.mybreastaugmentation.info/wp-content/uploads/2013/11/Breast-Shape-with-Natrelle-410-years-1-7-550x211.jpg Det viser jo litt om hvordan de kan forandre seg.
Stjerten Skrevet 5. januar 2015 #35735 Skrevet 5. januar 2015 Så skal jeg på ny konsultasjon I morgen😆😆 enda litt usikker på størrelse, men håper på at etter imorgen så er jeg klar til OP den 2 februar😆😆😆😆😆😉
Blondibabe Skrevet 5. januar 2015 #35737 Skrevet 5. januar 2015 Hei! Jeg er ny her, har skrevet 1 gang før men finner det ikke igjen! Vært på konsultasjon og skal få meg nye pupper i februar. PK anbefalte meg 450 cc i høyprofil. Siden jeg har litt pupper fra før så håper vi å slippe løft, det finner vi ut etter 6 uker, dersom det ikke er optimalt med bare proteser så blir det ny oprasjon med mini løft. Så gleder meg utrolig mye til å få fine pupper <3 Noen som har lagt inn 450 cc? Evt tatt mini løft? Og kan fortelle meg litt.
MrsRose Skrevet 5. januar 2015 #35738 Skrevet 5. januar 2015 Iiiik, om en uke i dag har jeg nye boobies 😱💃 Sa det til min mor og søster i helga. De skjønte veldig godt hvor jeg kom fra, og er støttende. Men nå er alt så mer virkelig når jeg har sagt det til andre enn mannen min! Men sliter litt vedr størrelse altså. Ble anbefalt anatomiske, 255, over muskel. Jeg er 164, 60kg, ganske rett (altså lite med hofter og ingen markert liv). Bruker i dag 80A. Hva tror dere? Er så redd for at det ikke skal synes, samtidig vil jeg ha et naturlig resultat! Har noen noe nettsider som har bilder hvor det også står størrelse? 1
Flat.com Skrevet 5. januar 2015 #35739 Skrevet 5. januar 2015 Iiiik, om en uke i dag har jeg nye boobies 😱💃 Sa det til min mor og søster i helga. De skjønte veldig godt hvor jeg kom fra, og er støttende. Men nå er alt så mer virkelig når jeg har sagt det til andre enn mannen min! Men sliter litt vedr størrelse altså. Ble anbefalt anatomiske, 255, over muskel. Jeg er 164, 60kg, ganske rett (altså lite med hofter og ingen markert liv). Bruker i dag 80A. Hva tror dere? Er så redd for at det ikke skal synes, samtidig vil jeg ha et naturlig resultat! Har noen noe nettsider som har bilder hvor det også står størrelse? Sjekk Qvinne.info:)
Lille fjasa Skrevet 5. januar 2015 #35740 Skrevet 5. januar 2015 Noen andre enn meg som har blitt skikkelig puppeblinde? Hvor mye tok du, over eller under og hva var utgangspunkt? Skal operere om 4 uker, og er så redd for å angre på at jeg tar for lite..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå