sticalo Skrevet 2. januar 2015 #35701 Skrevet 2. januar 2015 Fant disse spileløse på ebay jeg! Til en slikk og ingenting! http://www.ebay.com/itm/Womens-Soft-Maternity-Cross-Wireless-Cotton-Sleep-Nursing-Bra-Breastfeeding-BH-/321442183077?pt=UK_Women_s_Lingerie&var=&hash=item4ad77277a5 greit å spare penger. kjøpte mine til 2 euro i Spania. funker det.
MrsRose Skrevet 2. januar 2015 #35702 Skrevet 2. januar 2015 greit å spare penger. kjøpte mine til 2 euro i Spania. funker det. Hvor lenge skal man vente med å bruke spile-BH? Først får man sportsBH av klinikken og bruker den i 6uker, så er det spileløs for til sist å ha vanlig BH? Slik det funker?
sticalo Skrevet 2. januar 2015 #35703 Skrevet 2. januar 2015 Hvor lenge skal man vente med å bruke spile-BH? Først får man sportsBH av klinikken og bruker den i 6uker, så er det spileløs for til sist å ha vanlig BH? Slik det funker? jeg fikk beskjed om å vente med spiler og push up til 6 uker post op. brukte den fra klinikken 1 uke deretter andre sportbher. etter 4 uker kunne jeg bruke spileløs vanlig bh.
MrsRose Skrevet 2. januar 2015 #35704 Skrevet 2. januar 2015 jeg fikk beskjed om å vente med spiler og push up til 6 uker post op. brukte den fra klinikken 1 uke deretter andre sportbher. etter 4 uker kunne jeg bruke spileløs vanlig bh. Ah, takk. Da er det ikke snakk om måneder før man er i vanlig BH i alle fall! Får kanskje info fra klinikken også vedr dette, men greit å forhøre seg litt ☺️
Gjest Skrevet 2. januar 2015 #35705 Skrevet 2. januar 2015 Ah, takk. Da er det ikke snakk om måneder før man er i vanlig BH i alle fall! Får kanskje info fra klinikken også vedr dette, men greit å forhøre seg litt ☺️ Jeg ser at du skal opereres på fornebuklinikken, og hos de er regelen ingen spiler og push up på 6 måneder.
MrsRose Skrevet 2. januar 2015 #35706 Skrevet 2. januar 2015 Jeg ser at du skal opereres på fornebuklinikken, og hos de er regelen ingen spiler og push up på 6 måneder. Oj, 6 måneder?! Det er jo først til sommeren det. Vet du hvorfor de har så lang tid contra andre?
Gjest Skrevet 2. januar 2015 #35707 Skrevet 2. januar 2015 Oj, 6 måneder?! Det er jo først til sommeren det. Vet du hvorfor de har så lang tid contra andre? Nei, lurer litt på det selv. Er rart at det er så forskjell fra klinikk til klinikk, men sikkert "better safe than sorry".
MrsRose Skrevet 2. januar 2015 #35708 Skrevet 2. januar 2015 Nei, lurer litt på det selv. Er rart at det er så forskjell fra klinikk til klinikk, men sikkert "better safe than sorry". Absolutt! Jaja, glad det er vinter da! Gleder meg jo veldig til å gå i kjoler, så da rekker jeg sommerkjolene! Så er det sikkert litt forskjell på hverdag og fest også. Skal man noe spesielt er det sikkert ikke krise å ha en spile BH i april for en kveld. Men da må jeg kjøpe spileløse BHer ja. For eneste jeg har er gamle ammeBHer. Bra med tips på lenkene over her 👍
Frøken S Skrevet 2. januar 2015 #35709 Skrevet 2. januar 2015 Hei! Er det flere enn meg som er redd for komplikasjoner? Miste følelse i huden, oversensitivitet i brystvortene, infeksjoner, kapsling m.m. Føler litt på om det er verdt det om noe av det overnevnte skulle oppstå. Er det bare meg?
kk7 Skrevet 2. januar 2015 #35710 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har planer om å fylle på og kirurgen så det kom på 22000 kr. Hvorfor har du planer om å fylle på? Hvor skal du operere? Og lenge siden du satt inn det du har nå?
sticalo Skrevet 2. januar 2015 #35711 Skrevet 2. januar 2015 Ah, takk. Da er det ikke snakk om måneder før man er i vanlig BH i alle fall! Får kanskje info fra klinikken også vedr dette, men greit å forhøre seg litt ☺️ du må nesten følge det som klinikken har som regel.
amadine Skrevet 2. januar 2015 #35712 Skrevet 2. januar 2015 Hvorfor har du planer om å fylle på? Hvor skal du operere? Og lenge siden du satt inn det du har nå? Jeg vil fylle på fordi jeg synes de er litt små. La kun inn 240 cc, det var alt som det var plass til. Opererte meg på Fornebuklinikken i juli. Kommer til å operere meg der igjen.
strutta Skrevet 3. januar 2015 #35713 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Hva str du hadde før op, eller hva omkrets og sånn var :D Jeg brukte en 75 A før, men den fylte ikke ut en A. Målte meg dessverre ikke rundt før op, noe jeg angrer på nå, men passer hvertfall i en 75 C, muligens D nå :D Endret 3. januar 2015 av strutta
MrsRose Skrevet 3. januar 2015 #35714 Skrevet 3. januar 2015 du må nesten følge det som klinikken har som regel. Jepp, absolutt. Men trodde det var mer likt enn det virker som. Noen har regel 6 uker mens andre 6mnd. Synes det er så rart at det skal være så forskjell. Skjønner ikke hvorfor 👀 Men kommer jo til å følge der jeg er altså ☺️
sticalo Skrevet 3. januar 2015 #35715 Skrevet 3. januar 2015 Jepp, absolutt. Men trodde det var mer likt enn det virker som. Noen har regel 6 uker mens andre 6mnd. Synes det er så rart at det skal være så forskjell. Skjønner ikke hvorfor Men kommer jo til å følge der jeg er altså ☺️ det er vell fordi det ikke er forsket godt nok på. Så da lager de sine egne regler. 6mnd er veldig lenge men da har jo klinikken det på sitt tørre hvis det har oppstått noe. jeg bruker spile etter 6 uker. merker ikke noen forskjell på det.
Scorp80 Skrevet 3. januar 2015 #35716 Skrevet 3. januar 2015 det er vell fordi det ikke er forsket godt nok på. Så da lager de sine egne regler. 6mnd er veldig lenge men da har jo klinikken det på sitt tørre hvis det har oppstått noe. jeg bruker spile etter 6 uker. merker ikke noen forskjell på det. Jeg fikk bare beskjed om å bruke sportsbh i 4-6 uker, etter det vanlig bh.. Ingenting om det kunne være spiler eller ikke, så kommer til å gå rett på spile bh når jeg får nok av sportsbh.. Bruker sportsbh ennå pga skorpen på ene siden..
sticalo Skrevet 3. januar 2015 #35717 Skrevet 3. januar 2015 Jeg fikk bare beskjed om å bruke sportsbh i 4-6 uker, etter det vanlig bh.. Ingenting om det kunne være spiler eller ikke, så kommer til å gå rett på spile bh når jeg får nok av sportsbh.. Bruker sportsbh ennå pga skorpen på ene siden.. høres fornuftig ut å vente til alt har grodd
Scorp80 Skrevet 4. januar 2015 #35718 Skrevet 4. januar 2015 høres fornuftig ut å vente til alt har grodd Nå datt skorpa av, og alt har grodd under.. Halleluja 😁😁😁
blacklist Skrevet 4. januar 2015 #35719 Skrevet 4. januar 2015 Hei! Er det flere enn meg som er redd for komplikasjoner? Miste følelse i huden, oversensitivitet i brystvortene, infeksjoner, kapsling m.m. Føler litt på om det er verdt det om noe av det overnevnte skulle oppstå. Er det bare meg? Det er ikke bare deg, jeg var sånn/er sånn fortsatt. Men jeg gjennomførte det og det er to uker siden, og er veldig fornøyd. Det veies opp og føles veldig riktig når man har gjort det, hvertfall for min del. Jeg tror at hvis du virkelig har tenkt over det og ønsker det, så er man klar for hva som evt kan skje også. Men jeg er helt lik deg i tenkemåte, men det gjør det jo bare verre. Og for min del, skulle det skje noe, så er det fint å ha en klinikk som har god garanti. Jeg tror du vil bli fornøyd, bare slapp av og vær fornøyd med valget. Prøv iallefall
sticalo Skrevet 4. januar 2015 #35720 Skrevet 4. januar 2015 Nå datt skorpa av, og alt har grodd under.. Halleluja så bra glad på dine vegne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå