mims Skrevet 2. januar 2015 #35681 Skrevet 2. januar 2015 Vet det er stilt mange ganger før, men hvor lenge var det før dere fungerte ca. normalt igjen etter op under muskel? Tips for at det skal gå bedre / fortere? Jeg var på jobb 10 dager etter, fungerte helt greit selvom jeg kjente mye smerte. Slet litt med å nå ting som var høyt oppe. Og hadde ikke så mye kraft i armene heller. Men mestret ting greit. Nå er det vel 2.5 uke siden op og fungerer ganske bra, kjenner jo selvfølgelig fortsatt smerter i brystet men sliter ikke med noe egentlig. Men dagene etter op så slet jeg veldig, men tror jeg er en av de som opplevde ganske mye smerte! Tror egentlig ikke det er noen tips på at det skal gå fortere, er vel ganske individuelt tenker jeg
mims Skrevet 2. januar 2015 #35682 Skrevet 2. januar 2015 Okei, det var bra å høre, vil jo helst at det skal se så naturlig ut som mulig! Hva mener du med utgangspunkt? :D Hva str du hadde før op, eller hva omkrets og sånn var :D
sticalo Skrevet 2. januar 2015 #35683 Skrevet 2. januar 2015 Jeg fant det på Cubus jeg, på Oasen. Tror det var du som bodde i Bergen? Eller tar jeg helt feil? Heheh nopp sorry bor i Vestfold.
mims Skrevet 2. januar 2015 #35684 Skrevet 2. januar 2015 nopp sorry bor i Vestfold. Åja! Trodde det var kk7 jeg svarte hahah!
arbeidsjernet Skrevet 2. januar 2015 #35685 Skrevet 2. januar 2015 God kveld damer! Er så glad for at jeg "fant dere" for jeg har ingen å snakke med. Ingen av mine venninner har silikon og er jo begrenset med mannen, hehe. Skal ha operasjon på Fornebuklinikken mandag 12.01. PK er Marius Barstad. Fikk er godt inntrykk av han, men er litt skuffet over klinikken dessverre. Var på konsultasjon tidlig i nov, for det var viktig for meg å få denne datoen samt på morgningen. Dette grunnet logistikk her i heimen. Ikke noe problem da jeg var der, men så kom innkallingen og fikk utover dagen. Ringte med en gang jeg fikk brevet, og fikk beskjed om at det ikke kunne endres på nå. Sendte Mail rett etterpå for jeg synes jeg ble litt avfeid. Dette er ikke offentlig helsevesen og jeg fikk en lovnad fra de at jeg skulle få det tidspunktet siden jeg var så tidlig ute og de hadde ingen avtaler enda den dagen. Ikke helt krise, men alt var lagt opp etter det. Fikk svar tilbake dagen etterpå at den var videresendt til daglig leder og de skulle kontakte meg om et par dager. Dette var 15 des, og enda ikke hørt noe. Sendte Mail igjen men de har stengt frem til i morgen. Dette har lagt en liten demper, for synes ikke dette var fair behandling. Menmen... Får trøste meg med at kirurgen virket dyktig da. Noen med erfaring med han eller Fornebuklinikken? I tillegg har jeg mange spm, men tenkte jeg ikke skulle komme med alt på en gang Hei! Skal inn samme dag som deg på Fornebuklinikken ☺ Inntrykket mitt av klinikken er upåklagelig. Synd du ikke føler det samme. Jeg har innlegg fra før,men disse er kapslet seg så jeg skal bytte de. Usikker på størrelsen enda, men lar pk "bestemme " ☺
MrsRose Skrevet 2. januar 2015 #35686 Skrevet 2. januar 2015 Takk for tilbakemelding! Trenger å høre at andre er veldig fornøyde! Altså, jeg fikk et godt inntrykk av PK og det faglige. Men ble så skuffet når de ikke har fulgt opp det de har lovet. Forklarte ganske godt hvorfor jeg måtte ha tidspunktet, og svaret var "ikke noe problem, flott at du kom tidlig" samt når de ikke svarer siden 15.des når de eksplisitt har sagt at jeg får tilbakemelding innen et par dager. Jaja, er bare å gjøre det beste ut av det. Men da blir man litt usikker på om det er rot på andre ting også. Får satse på at jeg kun hadde noen startproblemer. Så godt å høre at du er fornøyd!
Gjest Skrevet 2. januar 2015 #35687 Skrevet 2. januar 2015 ja merker stor forskjell.ikke rødt og opphøyd lengre.kan jo være det er prosessen men tror det er litt teipen også. den jeg bruker heter mepitec og er 3m og 2cm Hvor mange uker etter op begynte du å bruke teipen?
Gjest Skrevet 2. januar 2015 #35688 Skrevet 2. januar 2015 Takk for tilbakemelding! Trenger å høre at andre er veldig fornøyde! Altså, jeg fikk et godt inntrykk av PK og det faglige. Men ble så skuffet når de ikke har fulgt opp det de har lovet. Forklarte ganske godt hvorfor jeg måtte ha tidspunktet, og svaret var "ikke noe problem, flott at du kom tidlig" samt når de ikke svarer siden 15.des når de eksplisitt har sagt at jeg får tilbakemelding innen et par dager. Jaja, er bare å gjøre det beste ut av det. Men da blir man litt usikker på om det er rot på andre ting også. Får satse på at jeg kun hadde noen startproblemer. Så godt å høre at du er fornøyd! Barstad opererte meg og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Helt perfekte er de blitt :) Men dumt du har litt dårlig inntrykk av selve klinikken og håper det ordner seg med riktig tid! Eneste negative jeg har å si om selve klinikken er vel at jeg føler at jeg kunne ha vært hvem som helst og fått operasjon, det ble ikke stilt noe spørsmål og hvorfor jeg ønsket å operere osv. Jeg var også relativt undervektig grunnet at jeg hadde gått ned 10 kg grunnet sykdom og var allerede slank fra før av, forventer at de skulle spørre om dette. Jeg kunne like så godt hatt anoreksia og ønsket å operere siden samboeren mente jeg hadde stygge pupper. Dette var jo så klart ikke tilfelle og jeg håper de "analyserte" meg på konsultasjonen. Jeg tenker hvert fall at en seriøs klinikk ikke vil opererer hvem som helst over en lav sko, og jeg har en venninne som har blitt nektet operasjon på fornebuklinikken grunnet diverse årsaker. Men nå i ettertid har jeg på en måte følt at de egentlig ikke bryr seg om hvem kundene sine er, noe som er rart for de vil jo fremstå som en seriøs klinikk. Dette var egentlig ikke spesifikt til deg mrsRose, bare jeg som tankebabler litt
sticalo Skrevet 2. januar 2015 #35689 Skrevet 2. januar 2015 Hvor mange uker etter op begynte du å bruke teipen? 3-4 uker tror jeg.brukte silketeipt først en periode
sticalo Skrevet 2. januar 2015 #35690 Skrevet 2. januar 2015 Vet det er stilt mange ganger før, men hvor lenge var det før dere fungerte ca. normalt igjen etter op under muskel? Tips for at det skal gå bedre / fortere? jeg var på jobb etter 8 dager. fungerte sånn ca som normalt da. tok det bare litt mer med ro. Må lytte til kroppen og ta smertestillende ved behov
sticalo Skrevet 2. januar 2015 #35691 Skrevet 2. januar 2015 Hvor mange uker etter op begynte du å bruke teipen? Hvordan går det med foresten? forsatt like store smerter?
amadine Skrevet 2. januar 2015 #35692 Skrevet 2. januar 2015 Hvis man vil fylle på, må man da ut med nye 30 000 liksom? Jeg har planer om å fylle på og kirurgen så det kom på 22000 kr.
Frøken S Skrevet 2. januar 2015 #35693 Skrevet 2. januar 2015 Kalia: hvilken størrelse har du på implantatene? Så betryggende å høre fra noen som er kjempefornøyd! Jeg er så usikker på størrelse. Jeg skal også til Barstad 😊
Frøken S Skrevet 2. januar 2015 #35694 Skrevet 2. januar 2015 Hva utgangspunkt har du hatt før operasjon? Jeg har selv anatomiske, har bilder som er lagt ut her, på noen sider tilbake. Kan sende deg på nytt om du vil. Jeg til i 315, så du kan jo se ca. hvordan det blir :D Har et relativt beskjedent utgangspunkt, tomme ammebryst, flat. Send gjerne bilde til meg 😄
MrsRose Skrevet 2. januar 2015 #35695 Skrevet 2. januar 2015 Barstad opererte meg og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Helt perfekte er de blitt :) Men dumt du har litt dårlig inntrykk av selve klinikken og håper det ordner seg med riktig tid! Eneste negative jeg har å si om selve klinikken er vel at jeg føler at jeg kunne ha vært hvem som helst og fått operasjon, det ble ikke stilt noe spørsmål og hvorfor jeg ønsket å operere osv. Jeg var også relativt undervektig grunnet at jeg hadde gått ned 10 kg grunnet sykdom og var allerede slank fra før av, forventer at de skulle spørre om dette. Jeg kunne like så godt hatt anoreksia og ønsket å operere siden samboeren mente jeg hadde stygge pupper. Dette var jo så klart ikke tilfelle og jeg håper de "analyserte" meg på konsultasjonen. Jeg tenker hvert fall at en seriøs klinikk ikke vil opererer hvem som helst over en lav sko, og jeg har en venninne som har blitt nektet operasjon på fornebuklinikken grunnet diverse årsaker. Men nå i ettertid har jeg på en måte følt at de egentlig ikke bryr seg om hvem kundene sine er, noe som er rart for de vil jo fremstå som en seriøs klinikk. Dette var egentlig ikke spesifikt til deg mrsRose, bare jeg som tankebabler litt Tusen takk! skjønner hva du mener. På en annen side var jeg tydelig da jeg kom inn; har alltid hatt lyst på det for de er kjempe små, fått barn og ingen endringer av størrelser, endelig min tur, vil ha et naturlig resultat som mulig, er 32år. Så var kanskje ikke så mye å lure på. De ringte forresten nå! Bra samtale, de beklaget, og de har gjort det de kunne for å endre. Fikk litt tidligere, og hun som ringte var veldig hyggelig. Nå er alt klart med kontrakt og betaling. Kjenner jeg er mer fornøyd nå. Nå er det bare til å telle ned til neste mandag *bite negler*
Frøken S Skrevet 2. januar 2015 #35696 Skrevet 2. januar 2015 Mrs.Rose: hvilke implantater skal du ha?
Gjest Skrevet 2. januar 2015 #35697 Skrevet 2. januar 2015 Hvordan går det med foresten? forsatt like store smerter? Har mindre smerter nå heldigvis, er litt verre på kvelden, men ikke like ille som tidligere. Skjønner ikke hvorfor det røde området på brystet ikke er redusert da mtp at crpen har gått ned. Skal møte pk på mandag så han kan se på infeksjonen.
Gjest Skrevet 2. januar 2015 #35698 Skrevet 2. januar 2015 Tusen takk! skjønner hva du mener. På en annen side var jeg tydelig da jeg kom inn; har alltid hatt lyst på det for de er kjempe små, fått barn og ingen endringer av størrelser, endelig min tur, vil ha et naturlig resultat som mulig, er 32år. Så var kanskje ikke så mye å lure på. De ringte forresten nå! Bra samtale, de beklaget, og de har gjort det de kunne for å endre. Fikk litt tidligere, og hun som ringte var veldig hyggelig. Nå er alt klart med kontrakt og betaling. Kjenner jeg er mer fornøyd nå. Nå er det bare til å telle ned til neste mandag *bite negler* Ja, jeg regner med at de har vurdert meg og har god erfaring med å lese mennesker osv., bare noe jeg har tenkt litt på i ettertid. Men på en annen side så var jeg veldig godt forberedt, hadde skrevet ned masse spørsmål og tok notater underveis, og ja, regner med at de vurderer hver enkelt person som kommer inn. Hvordan innlegg skal du ha forresten, foran/bak, størrelse
MrsRose Skrevet 2. januar 2015 #35699 Skrevet 2. januar 2015 Jeg skal ha anatomiske 255cc foran brystmuskel. Det vi kom frem til under konsultasjon. Barstad mente det ville gi best resultat på meg, også på sikt siden jeg ikke er opptatt av typisk kløft og at de ville sige penest ned når tyngdekraften setter større spor. Snakket som sagt med klinikken nå, og de sa jeg skulle ha en til gjennomgang med han før operasjon. For har tenkt på følgende; 1) ser jo også her at "alle" snakker om bak muskel. Husker han hadde forklaring på hvorfor han mente foran på meg, men husker ikke helt den 2) er redd for at det er for lite? Har lest mange steder at folk kunne ønske at de tok litt mer, og heller en opp? Har i dag 80A/75B i vanlig undertøy. Noen andre som har erfaring med størrelsen på implamtater nevnt over?
kk7 Skrevet 2. januar 2015 #35700 Skrevet 2. januar 2015 Fant disse spileløse på ebay jeg! Til en slikk og ingenting! http://www.ebay.com/itm/Womens-Soft-Maternity-Cross-Wireless-Cotton-Sleep-Nursing-Bra-Breastfeeding-BH-/321442183077?pt=UK_Women_s_Lingerie&var=&hash=item4ad77277a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå