Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Hvilken størrelse og form har du på dine?

Har 265 g under muskel, høy profil og runde :) Og hadde litt fra før også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk. ja tror det er normalt å bli det. kunne godt hatt litte grann større selv. Men prøver å venne meg til den størrelsen jeg har og bli fornøyd med det. Var også livredd for å få store pupper kunne ikke fordra tanken på noe store greier over 400gram. Satser på det går over. blir kanskje bedre når vi kan gå med normale bher og push up for de sportsgreiene gjør virkelig ikke saken noe bedre.

mm de sportsbh er ikke til hjelp! ;P Jaa, må vel bare prøve å styre tankene her. Er jo idiotisk å være misfornøyd med noe som jo egentlig ser bra ut. Og det er jo tross alt egentlig et halvt kg jeg bærer nå og det er jo ikke lite! Men vanskelig å tenke slik alltid ;P

Skrevet

mm de sportsbh er ikke til hjelp! ;P Jaa, må vel bare prøve å styre tankene her. Er jo idiotisk å være misfornøyd med noe som jo egentlig ser bra ut. Og det er jo tross alt egentlig et halvt kg jeg bærer nå og det er jo ikke lite! Men vanskelig å tenke slik alltid ;P

ja prøv på det. vedder på de ser veldig bra ut og du ikke har noen grunn til å være misfornøyd.

Skrevet

Har 265 g under muskel, høy profil og runde :) Og hadde litt fra før også!

Takk for svar 😊

Jeg tenker å ta enten 255 cc eller 295 cc anatomiske, høyprofil. Har lite fra før, så er så redd for å velge feil størrelse!

Vil ikke ha kjempestore, men vil jo ha litt når jeg først skal gå igjennom det. Vanskelig.

Skrevet

Takk for svar

Jeg tenker å ta enten 255 cc eller 295 cc anatomiske, høyprofil. Har lite fra før, så er så redd for å velge feil størrelse!

Vil ikke ha kjempestore, men vil jo ha litt når jeg først skal gå igjennom det. Vanskelig.

min erfaring er at det lønner seg å gå opp og ikke være så redd for antall gram. det viktigste er å bli fornøyd og at det står til resten av kroppen. jeg har 375 og kunne godt hatt 420, men det får jeg ta seinere.

Gjest kassycat
Skrevet

Var det hos noen at det stod i skrivet man får at man skulle bruke hibiscrub i hår, men så sa kirurg / andre på klinikken at det ikke er nødvendig?

Skrevet

God kveld damer!

Er så glad for at jeg "fant dere" for jeg har ingen å snakke med. Ingen av mine venninner har silikon og er jo begrenset med mannen, hehe.

Skal ha operasjon på Fornebuklinikken mandag 12.01. PK er Marius Barstad.

Fikk er godt inntrykk av han, men er litt skuffet over klinikken dessverre. Var på konsultasjon tidlig i nov, for det var viktig for meg å få denne datoen samt på morgningen. Dette grunnet logistikk her i heimen. Ikke noe problem da jeg var der, men så kom innkallingen og fikk utover dagen. Ringte med en gang jeg fikk brevet, og fikk beskjed om at det ikke kunne endres på nå. Sendte Mail rett etterpå for jeg synes jeg ble litt avfeid. Dette er ikke offentlig helsevesen og jeg fikk en lovnad fra de at jeg skulle få det tidspunktet siden jeg var så tidlig ute og de hadde ingen avtaler enda den dagen. Ikke helt krise, men alt var lagt opp etter det. Fikk svar tilbake dagen etterpå at den var videresendt til daglig leder og de skulle kontakte meg om et par dager. Dette var 15 des, og enda ikke hørt noe. Sendte Mail igjen men de har stengt frem til i morgen. Dette har lagt en liten demper, for synes ikke dette var fair behandling. Menmen... Får trøste meg med at kirurgen virket dyktig da.

Noen med erfaring med han eller Fornebuklinikken?

I tillegg har jeg mange spm, men tenkte jeg ikke skulle komme med alt på en gang :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar

Jeg var også kjempe redd for å få store. SKikkelig livredd faktisk :P Men nå, jeg anbefaler på mitt varmeste gå en str opp!!!!! Du blir virkelig ikke å angre :) Alle sa det til meg også, men jeg valgte heller et nr mindre og safet. Angrer som en hund:p er ikke store forskjellene mellom 255 og 295 heller så blir jo ikke noe giga uansett :)

Skrevet

Var det hos noen at det stod i skrivet man får at man skulle bruke hibiscrub i hår, men så sa kirurg / andre på klinikken at det ikke er nødvendig?

Jeg ville ikke risikert noe på at ikke hele meg var desinfisert. Ikke verdt det. Jeg brukte i hår og det har gått heeelt fint med mitt hår. Og jeg har hår nesten ned til stumpen.

• Liker 1
Skrevet

min erfaring er at det lønner seg å gå opp og ikke være så redd for antall gram. det viktigste er å bli fornøyd og at det står til resten av kroppen. jeg har 375 og kunne godt hatt 420, men det får jeg ta seinere.

Hvis man vil fylle på, må man da ut med nye 30 000 liksom?

Skrevet

Hvor kjøper dere spileløse bher? Vet at lindex har, men noen andre plasser? :)

Og sticalo; jeg bruker nå silikontape, men føler at den ikke sitter så godt hvis jeg har tatt et langt bad og det er fuktig i rommet. Hvor ofte skifter du dine? Holder du det fremdeles til en gang i uken?

Gjest kassycat
Skrevet

Jeg ville ikke risikert noe på at ikke hele meg var desinfisert. Ikke verdt det. Jeg brukte i hår og det har gått heeelt fint med mitt hår. Og jeg har hår nesten ned til stumpen.

Så det ble ikke slitt? Enn med hårfarge, om du har i? Snakket med noen andre som har tatt, som droppet å ta hibiscrub i håret enten fordi kirurg sa de ikke trengte eller for at de ikke hadde lyst..

Skrevet

Så det ble ikke slitt? Enn med hårfarge, om du har i? Snakket med noen andre som har tatt, som droppet å ta hibiscrub i håret enten fordi kirurg sa de ikke trengte eller for at de ikke hadde lyst..

Farget håret mitt kanskje en måned før op. Null slitasje :) Fint og flott. Jeg bare sørget for å børste godt gjennom det først og etter. Siden det jo ikke blir så glatt. Men fornebuklinikken sa at jeg måtte ha håret også da. Jeg dusjet to ganger med hibiscrub. Dagen før, og samme dag på morgenen. Men kun på morgenen jeg tok håret.

Skrevet

Hvor kjøper dere spileløse bher? Vet at lindex har, men noen andre plasser? :)

Og sticalo; jeg bruker nå silikontape, men føler at den ikke sitter så godt hvis jeg har tatt et langt bad og det er fuktig i rommet. Hvor ofte skifter du dine? Holder du det fremdeles til en gang i uken?

har aldri bada med den teipen, bare dusja. og det har gått bra bare tørker den godt. ja holder fint med en gang i uka. syns den sitter veldig godt jeg.

Skrevet

Dere som bruker silikonteip, hvilket merke bruker dere og når startet dere? Merker dere en forskjell på arret etter at dere startet?

Skrevet

ja merker stor forskjell.ikke rødt og opphøyd lengre.kan jo være det er prosessen men tror det er litt teipen også. den jeg bruker heter mepitec og er 3m og 2cm

Skrevet

Hei!

Er ny her og jeg har tenkt til å ta en brystforstørrelse. Har noen spørsmål som jeg hadde satt kjempestor pris på om noen kunne svart på :)

- Noen som har operert seg i Bergen og har noen anbefalinger i forhold til PK og klinikk?

- Hva skjer på en konsultasjon?

- Er det noen som har depresjon som har tatt silikon her inne? Isåfall var dette noe du fortalte om på konsultasjon?

Jeg har operert i "Bergen". Jeg var på konsultasjon hos Dr.Bugge på Fana Medisinske, men reiste til Oslo for å operere for det var der han hadde tid i forhold til datoen som passet med best. Anbefaler han veldig, profesjonell, gjør at man føler seg trygg og ikke minst dyktig! Han har jo sin egen klinikk i Oslo og er også godt snakket om i Skandinavia :D

Eg var selv først på konsultasjon på teres Bergen, på nesttun, og bestilte også operasjonsdato. Men etter jeg var på konsultasjon på Fana Medisinske følte jeg meg så utrolig trygg at det var der jeg ville.

Har hatt et par som har operert på Teres, men jeg vet at han bare gjør det enkelt og tar runde proteser over muskel. Konsultasjonen min var kaotisk og rask, jeg dro hjem med operasjonsdato fordi jeg var ivrig, og var ofså usikker på str. Sendte de Mail om det og fikk komme inn å snakke med PK, men jeg droppet det da jeg bestilte dato hos Bugge :D

Men kan være også at PK var så rask fordi han visste jeg var ung og kanskje at han ikke trengte å si så mye fordi jeg sikker bare var dum i hans øyne og ville operere uansett og ville ha det raskt.

På konsultasjon så forteller PK deg om operasjon, informasjon om kapsling osv. Jeg fikk lite info på Teres. Men på Fana ble jeg vist bilder, fordeler med under og over muskel, brukte lang tid på å bli målt og tegnet på. Var halvannen time på FM men på teres var jeg vel der ca. 30 min. De har også sånn 3D bilde på Teres, men fikk verken gjort dette eller informasjon om det.

Skrevet

har aldri bada med den teipen, bare dusja. og det har gått bra bare tørker den godt. ja holder fint med en gang i uka. syns den sitter veldig godt jeg.

Jeg fant det på Cubus jeg, på Oasen. Tror det var du som bodde i Bergen? Eller tar jeg helt feil? Heheh

• Liker 1
Skrevet

Farget håret mitt kanskje en måned før op. Null slitasje :) Fint og flott. Jeg bare sørget for å børste godt gjennom det først og etter. Siden det jo ikke blir så glatt. Men fornebuklinikken sa at jeg måtte ha håret også da. Jeg dusjet to ganger med hibiscrub. Dagen før, og samme dag på morgenen. Men kun på morgenen jeg tok håret.

Jeg brukte ikke hibiscrub i håret, og på operasjonsdagen hadde jeg til og med løst hår. Og har ikke fått noe infeksjon :D (Ennå) og håper jeg aldri får det hehe.

Men anbefaler å ha håret opp i strikk eller i dott. For jeg stresset med å lage dott erter operasjonen og gikk med det flere dager etter. I og med at man ikke dusjer dagen etter så er det greit å ha det oppe og slippe å børste det osv!

Skrevet

Takk for svar 😊

Hva utgangspunkt har du hatt før operasjon? Jeg har selv anatomiske, har bilder som er lagt ut her, på noen sider tilbake. Kan sende deg på nytt om du vil. Jeg til i 315, så du kan jo se ca. hvordan det blir :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...