Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde 460 før.. Men ble for store og begynte henge skikkelig, så fjernet og løftet i 2012, og lagt inn nye på 300 nå for 5.5 uke siden..

Takk for svar :-) Hvilket utgangspunkt hadde du den første gangen, og tok du over eller under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar :-) Hvilket utgangspunkt hadde du den første gangen, og tok du over eller under?

Jeg brukte 85B før operasjon da, la inn 460 over muskel.. Brukte vel 85DD etter op..

Nå gikk jeg fra 80B til 80E med 300cc over muskel.. 😊

Skrevet

Jeg legger meg delvis over på siden for å ligge godt, våkner etter 15-20 min av at jeg ligger på ryggen å sover dårlig, legger meg delvis over på siden å sovner, våkner så på ryggen etter 15-20 min igjen.. Sånn holder jeg på hele nattan.. Er så sliten at jeg begynner bli gal

vet akkurat hvordan det er. jeg liker ikke å ligge på siden lenge jeg eller, for blir så ømt på den puppen som ligger nederst. så havner alltid på ryggen og det er jeg ikke vant til. Sov alltid på magen eller siden tidligere. Så ja det er til å bli gal av. Håper virkelig det gir seg snart.

har foresten arret ditt lukket seg og blitt helt bra nå eller?

Skrevet

Jeg brukte 85B før operasjon da, la inn 460 over muskel.. Brukte vel 85DD etter op..

Nå gikk jeg fra 80B til 80E med 300cc over muskel..

oy det var stor forskjell i størrelse. jeg gikk fra 85A -85C kunne også ha 80b og nå 80D.og jeg har jo 375.

Skrevet

Huff,så dumt du ble plaget:(

Krysser fingre og tær for at det ordner seg:)

Masse god bedring <3

Håper det går bra med deg! God bedring <3

Tusen takk dere! :klem:

Hvordan går det med deg, Chain? :klem:

Det går greit nå, har tatt en del blodprøver, og det ser ut som det blir bedre. Crpen har gått ned, noe som er veldig bra. Men det røde området er fortsatt det samme, det er dypt rødt, nesten lilla, og det er ganske smertefullt. Smertene er ikke veldig ille når jeg sitter i ro, men når jeg beveger meg er det ille. Jeg bruker utrolig lang tid på å gå, siden det gjør så vondt. Smertene er verre på kvelden. Jeg skjønner ikke hvorfor det røde området ikke blir redusert når crpen går ned da, siden infeksjonen går jo ned når crp går ned? Fikk hvertfall vite at jeg hadde en veldig hissig infeksjon, men at det ser ut som det blir bedre ut fra blodprøver og crp, så jeg håper jeg slipper å fjerne protesen. Ble sendt litt rundt forskjellige steder, og flere leger, kirurger og plastikk kururger så meg. Alle var enige om at jeg hadde en infeksjon, en hissig en også. Jeg fikk lov til å dra hjem i dag, så det låter jo bra. De på akuttmottaket tok også kontakt med pk, så han skal se på meg på mandag og vurdere hva vi skal gjøre videre. Det ser jo ut som antibiotikaen virker, men det røde området blir jo ikke redusert og smertene er fortsatt det samme, noe jeg synes er litt rart. Kirurgen tar meg mer alvorlig nå, og ber meg ikke om å vente og se, noe jeg er veldig glad for!

Ellers så har jo legene dratt av teipen over arret og satt den på igjen en del ganger. Det ble vel dratt av og satt på ca. 8 ganger i løpet av tre dager. I tillegg klemte pk på arret for å se om det kom ut puss. Kommer dette til å gjøre arret mitt stygt? Er redd for at det ene arret skal bli skikkelig stygt pga dette. Noen som vet?

Skrevet

vet akkurat hvordan det er. jeg liker ikke å ligge på siden lenge jeg eller, for blir så ømt på den puppen som ligger nederst. så havner alltid på ryggen og det er jeg ikke vant til. Sov alltid på magen eller siden tidligere. Så ja det er til å bli gal av. Håper virkelig det gir seg snart.

har foresten arret ditt lukket seg og blitt helt bra nå eller?

Ja har endelig lukket seg med skorpe nå 😊 så regner med at det snart har grodd helt 😊

Skrevet

Det ene såret mitt gjør ikke vondt i det hele tatt, mens på høyre siden så gjør det vondt og er en vond stinkende smerte, spesielt når jeg går og skal reise meg opp.. Noen som har hatt noe liknende?

Skrevet

Tusen takk dere! :klem:

Det går greit nå, har tatt en del blodprøver, og det ser ut som det blir bedre. Crpen har gått ned, noe som er veldig bra. Men det røde området er fortsatt det samme, det er dypt rødt, nesten lilla, og det er ganske smertefullt. Smertene er ikke veldig ille når jeg sitter i ro, men når jeg beveger meg er det ille. Jeg bruker utrolig lang tid på å gå, siden det gjør så vondt. Smertene er verre på kvelden. Jeg skjønner ikke hvorfor det røde området ikke blir redusert når crpen går ned da, siden infeksjonen går jo ned når crp går ned? Fikk hvertfall vite at jeg hadde en veldig hissig infeksjon, men at det ser ut som det blir bedre ut fra blodprøver og crp, så jeg håper jeg slipper å fjerne protesen. Ble sendt litt rundt forskjellige steder, og flere leger, kirurger og plastikk kururger så meg. Alle var enige om at jeg hadde en infeksjon, en hissig en også. Jeg fikk lov til å dra hjem i dag, så det låter jo bra. De på akuttmottaket tok også kontakt med pk, så han skal se på meg på mandag og vurdere hva vi skal gjøre videre. Det ser jo ut som antibiotikaen virker, men det røde området blir jo ikke redusert og smertene er fortsatt det samme, noe jeg synes er litt rart. Kirurgen tar meg mer alvorlig nå, og ber meg ikke om å vente og se, noe jeg er veldig glad for!

Ellers så har jo legene dratt av teipen over arret og satt den på igjen en del ganger. Det ble vel dratt av og satt på ca. 8 ganger i løpet av tre dager. I tillegg klemte pk på arret for å se om det kom ut puss. Kommer dette til å gjøre arret mitt stygt? Er redd for at det ene arret skal bli skikkelig stygt pga dette. Noen som vet?

så bra at crpen er på vei ned og at du kunne dra hjem. håper virkelig ting ordner seg for deg snart. Tror ikke det vil påvirke arre noe særlig. Uansett er det bedre med et litt stygt arr enn at du må ta ut protesen, da får du jo også et styggere arr pga de åpner det igjen.

godt at de tar deg på alvor skulle bare mangle.håper det nye året starter med glad meldinger til deg.

Skrevet

Det ene såret mitt gjør ikke vondt i det hele tatt, mens på høyre siden så gjør det vondt og er en vond stinkende smerte, spesielt når jeg går og skal reise meg opp.. Noen som har hatt noe liknende?

ja har hatt en del ubehag i såret selv, spesielt det ene. det kommer vell at nerver skal gro sammen og såret gror. blir bedre etter en stund

Skrevet

så bra at crpen er på vei ned og at du kunne dra hjem. håper virkelig ting ordner seg for deg snart. Tror ikke det vil påvirke arre noe særlig. Uansett er det bedre med et litt stygt arr enn at du må ta ut protesen, da får du jo også et styggere arr pga de åpner det igjen.

godt at de tar deg på alvor skulle bare mangle.håper det nye året starter med glad meldinger til deg.

Det håper jeg også! Smertene er uutholdelig, og det er verst på kvelden. En intens stikkende og sviende følelse. Det er jo sant, er jo bedre å få litt stygge arr når jeg kan bli kvitt infeksjonen, og arrene blir jo mye styggere om jeg må opereres på nytt. Tusen takk! Håper jeg ihvertfall får litt sterkere antibiotika om det ikke blir bedre, vil jo aller helst ikke fjerne protesen.
Skrevet

ja har hatt en del ubehag i såret selv, spesielt det ene. det kommer vell at nerver skal gro sammen og såret gror. blir bedre etter en stund

Okei, det er godt å høre :-)

Skrevet

Hei!

Er ny her og jeg har tenkt til å ta en brystforstørrelse. Har noen spørsmål som jeg hadde satt kjempestor pris på om noen kunne svart på :)

- Noen som har operert seg i Bergen og har noen anbefalinger i forhold til PK og klinikk?

- Hva skjer på en konsultasjon?

- Er det noen som har depresjon som har tatt silikon her inne? Isåfall var dette noe du fortalte om på konsultasjon?

Opererte på aleris i Bergen hos Marit Nordskar for 2mnd siden, kunne ikke vært mer fornøyd! Superhyggelig og forståelsesfull pk, og god oppfølging. Alle på klinikken er veldig hyggelige og blide, og oppførte seg profesjonelt. Jeg kunne ringe døgnet rundt dagene etter, og fikk all hjelp jeg måtte ønske!

På en konsultasjon snakker man om hvilket resultat du ønsker, får prøve proteser under klærne for å se ca hvordan det blir, pk tar mål og ser på puppene dine, og dere kommer sammen frem til noe som kan passe for deg. Svært viktig å føle seg komfortabel med pk'en, om du ikke gjør det bør du dra på flere konsultasjoner med andre. Om du er bestemt på operasjon blir dere eventuelt enig om pris og dato.

Har selv hatt depresjonssymptomer, vært utbrent og hatt noen angstanfall de siste årene, men ikke blitt diagnosert med depresjon, så det har ikke vært så alt for ille, mer påbegynnende depresjonssymptomer. Sa ikke noe om dette da jeg visste at operasjonen ikke hadde noe med dette å gjøre, men om dette er noe du har en diagnose på eller sliter med, så ville jeg sagt fra kun for å være på den sikre siden. Tror ikke de nekter deg operasjon, men ber deg kanskje tenke deg ekstra godt om, og vil at du skal ha deg bra med deg selv før du endrer på noe.

Skrevet (endret)

Nå gikk jeg fra 80B til 80E med 300cc over muskel.. 😊

Hadde du bilder scorp?

Endret av Fourboobies
Skrevet

Hadde du bilder scorp?

Jeg har før/etter bilder fra operasjon nå, men ikke fra gammelt av 😉

Skrevet

Godt nytt år folkens!

Når jeg våknet opp i dag så lå jeg på magen i den stillingen jeg alltid lå å sov i før opr. Så deilig å endelig kunne ligge på magen. Kjenner implantatene med en gang men så blir det bedre hvis jeg tvinger meg til å ligge sånn. 6 uker post op i dag. Første gang jeg sov uten bh også. litt merkelig for nå har jeg gjort det hver dag i 6 uker. Kunne i følge PK slutte med bh på natt etter 2 uker men det følte jeg meg ikke trygg på.Det nye året starter bra :) kan gå med spile bh også nå, det er litt stas :)

Skrevet

Godt nytt år folkens!

Når jeg våknet opp i dag så lå jeg på magen i den stillingen jeg alltid lå å sov i før opr. Så deilig å endelig kunne ligge på magen. Kjenner implantatene med en gang men så blir det bedre hvis jeg tvinger meg til å ligge sånn. 6 uker post op i dag. Første gang jeg sov uten bh også. litt merkelig for nå har jeg gjort det hver dag i 6 uker. Kunne i følge PK slutte med bh på natt etter 2 uker men det følte jeg meg ikke trygg på.Det nye året starter bra :) kan gå med spile bh også nå, det er litt stas :)

Åh så gøy :D Gratulerer! Kan også sove uten bh om natten nå, men enda ikke turt :P Ellers så er jeg visst b litt skikkelig puppeblind. Angrer syyyyyyykt på at jeg ikke tok noen hakk større. Og dette plager meg. Enda jeg var livredd for å få for store pupper. Så kunne jeg godt hatt mer! Blæ håper inderlig dette går over.

Skrevet (endret)

Åh så gøy :D Gratulerer! Kan også sove uten bh om natten nå, men enda ikke turt :P Ellers så er jeg visst b litt skikkelig puppeblind. Angrer syyyyyyykt på at jeg ikke tok noen hakk større. Og dette plager meg. Enda jeg var livredd for å få for store pupper. Så kunne jeg godt hatt mer! Blæ håper inderlig dette går over.

takk. ja tror det er normalt å bli det. kunne godt hatt litte grann større selv. Men prøver å venne meg til den størrelsen jeg har og bli fornøyd med det. Var også livredd for å få store pupper kunne ikke fordra tanken på noe store greier over 400gram. Satser på det går over. blir kanskje bedre når vi kan gå med normale bher og push up for de sportsgreiene gjør virkelig ikke saken noe bedre.

Endret av sticalo
Skrevet

Hei!

Hvilken størrelse og form har du på dine?

Gjest kassycat
Skrevet

Vet det er stilt mange ganger før, men hvor lenge var det før dere fungerte ca. normalt igjen etter op under muskel? Tips for at det skal gå bedre / fortere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...