kk7 Skrevet 28. desember 2014 #35601 Skrevet 28. desember 2014 Har tatt temp, hadde ikke feber. Jeg må bli igjen her til i morgen til observasjon. De sa at det var en infeksjon som har kommet under operasjonen. Og at det har blitt dannet en kul der og en væskesamling i det området. Så de må fjerne det, og det kommer noen brystspesialister i morgen for å se på brystet mitt. Og etter at alt er fjernet, så skal jeg gå på antibiotika. Det kan ogsåå hende at jeg må fjerne protesen, men da ringer de klinikken, så skal ok fikse det. Må vente til i morgen for å se hva som skjer og hva som er galt. Masse god bedring <3
strutta Skrevet 28. desember 2014 #35602 Skrevet 28. desember 2014 Hei! Ny her på forumet og tenkte å dele min opplevelse med brystforstørring 22 desember 2014 (altså 1 uke siden i morgen). Dagen før så måtte jeg dusje med meg hibiscrub, hele kroppen + håret og samt ta 2 piller mot infeksjon. På informasjonsskrivet så sto det at man skulle være uthvilt til dagen, noe jeg helt klart ikke var pga at jeg fikk veldig vondt i magen og diare av de pillene jeg måtte ta kvelden før, så ble en lang natt der jeg måtte på do hvert 15 minutt På operasjonsdagen våknet jeg klokken 05.00, sto opp og dusjet med med hibiscrub nok en gang, og tok 2 paracet + en annen pille mot smerter. Jeg hadde med meg en venninne som støtte på dagen, så 06.38 tok vi toget til Oslo, der jeg skulle møte opp på fornebuklinikken klokken 09.00. Da vi kom frem til klinikken 08.30, så satt vi å ventet i ca 30 minutter før kirurgen kom å hentet meg ( Dr. Lars Haukeland). Fikk først legge fra meg tingene i et skap, deretter ble jeg med kirurgen på kontoret for å bestemme størrelse helt sikkert, og bli tegnet på osv. Jeg fikk en sports bh der jeg kunne teste med ulike størrelser inni og vi kom frem til 295 gram i hvert bryst. Jeg er 157 høy og veier 50 kg, dermed ville han ikke putte inn større for som kirurgen sa så ser jenter under 1.60 fort ut som 2 pupper på bein deretter så tegnet han på meg, og tok bilder forfra og på sidene. Så måtte jeg skifte til truse, morgenkåpe og tøfler, også rett inn på operasjonsbordet. Ble faktisk overrasket over at jeg skulle opereres så fort, tenkte at jeg måtte sitte å vente litt, men gikk rett fra kontoret hans og rett på operasjonsbordet. Møtte to utrolig hyggelige mennsker som skulle være der gjennom operasjonen, og dette gjorde det hundre ganger bedre for meg, fordi de var så hyggelige og imøtekommende så jeg glemte nesten litt at jeg faktisk skulle i narkose. Fikk så denne nålen i armen også sovnet jeg relativt fort. Når jeg våknet igjen lå jeg i sykesengen og hakket tenner som jeg aldri har gjort før. Det var faktisk det værste med å våkne fordi jeg klarte ikke å slutte å hakke tenner og skjelve, men dette gikk også fort over. Jeg hadde ikke så vondt i puppene når jeg våknet, var egentlig bare veldig trøtt og sliten. Jeg fikk litt mat og drikke, også fikk jeg slappe av i 30 minutter før en kjempe hyggelig sykepleier kom å hjalp meg med å kle på meg. Fikk både muntlig og skriftlig om hvordan jeg skulle forholde meg til de neste dagene. På selve dagen og utover kvelden så gikk alt helt fint, det presset ganske på brystet, men det gjorde ikke vondt, var kun ubehagelig. Kjentes rett og slett ut som jeg hadde hatt en hard bryst treningsøkt. Dagen etter trodde jeg skulle være veldig ille, men når jeg våknet så ble jeg så overrasket over hvor lite vondt det gjorde, ble veldig positivt overrasket. De påfølgende dagene var likeså, har ikke hatt noe spesielt vondt i det hele tatt, kun vondt å løfte armer og komme meg opp av sofaen/senga, men dette var helt klart ikke uutholdelig. MEN en ting skal sies at jeg har vært veldig kvalm både på dag 3 og 4, og har hatt en ENORM sultfølelse som har vært ubeskrivelig plagsom. På dag 3 så var jeg kvalm helt fra jeg sto opp til jeg gikk og la meg og dette var helt klart den værste dagen ( hater å være kvalm), men puppene hadde jeg ikke noe spesielt vondt i.. merkelig. Ellers så var det denne sultfølelsen, på dag 4 så klarte jeg faktisk ikke sove fordi jeg var så innmari sulten og det hjalp ikke å spise i det hele tatt, dette hadde nok noe med at jeg hadde spist så lite dagene før og da samlet det seg opp til en stor sultfølelse, så jeg vil hvertfall anbefale å spise hver 3 - 4 time, og få i seg mat for det er helt forferdelig å ligge der og være sulten.. Nå er jeg på dag 6, og jeg merker at de har blitt ''litt'' mykere, ikke mye, men merker litt forskjell, har vondt i det ene såret, en litt stikkende følelse og har knitring/bobling i brystene veldig ofte ( dette er luftbobler/vann). Idag tok jeg også av nedpressbåndet og har gått litt uten det fordi jeg syns det er så ufattelig irriterende, skal egentlig ha det en uke til, men dette gjør kun at hevelsen går saktere ned, noe jeg kan leve med. En ting som har vært litt dumt med at jeg ikke har kjent så mye smerter er at jeg har ikke vondt ved bruk av armene så jeg har jo fint klar å bruke armene til alt mulig, og dette er jo egentlig litt dumt. Ellers så ser det ut som at sårene gror fint, gleder meg til å skifte tape og se hvordan de ser ut. Jeg er selv fornøyd, men jeg tror nok jeg har blitt litt puppeblind og føler at jeg skulle tatt litt mer, for syns de ser små ut.. skal legge ut bilde her slik at dere selv kan bedømme. Jeg har noen spørsmål til dere som har hatt puppene alt fra 1 mnd til et år. Når begynner de å ''henge mer''? Vil de gå mere sammen og få mer kløft? Blir de så myke at man kan kna de og lage kløft? og når jeg måler meg på cup så er jeg 88 cm rundt oppå puppen og dette tilsvarer jo en A, og jeg føler jeg er større enn dette.. :o
strutta Skrevet 28. desember 2014 #35603 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Her er før og etter bildene : Endret 28. desember 2014 av strutta
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35604 Skrevet 28. desember 2014 Her er før og etter bildene : Untitled.jpg gratulerer med pupper.syns de så fine ut og passe størrelse. blir blind ja jeg ser nå at jeg kunne tatt litt til selv
strutta Skrevet 29. desember 2014 #35605 Skrevet 29. desember 2014 (endret) tusen takk :-) Ja ikke sant, men er kanskje sånn det er i starten! Hvor lenge har du hatt dine? Endret 29. desember 2014 av strutta
sticalo Skrevet 29. desember 2014 #35606 Skrevet 29. desember 2014 (endret) tusen takk :-) Ja ikke sant, men er kanskje sånn det er i starten! Hvor lenge har du hatt dine? jeg har 375 cc opererte 20.nov. så 5 uker Endret 29. desember 2014 av sticalo
mims Skrevet 29. desember 2014 #35607 Skrevet 29. desember 2014 Hei! Ny her på forumet og tenkte å dele min opplevelse med brystforstørring 22 desember 2014 (altså 1 uke siden i morgen). Dagen før så måtte jeg dusje med meg hibiscrub, hele kroppen + håret og samt ta 2 piller mot infeksjon. På informasjonsskrivet så sto det at man skulle være uthvilt til dagen, noe jeg helt klart ikke var pga at jeg fikk veldig vondt i magen og diare av de pillene jeg måtte ta kvelden før, så ble en lang natt der jeg måtte på do hvert 15 minutt På operasjonsdagen våknet jeg klokken 05.00, sto opp og dusjet med med hibiscrub nok en gang, og tok 2 paracet + en annen pille mot smerter. Jeg hadde med meg en venninne som støtte på dagen, så 06.38 tok vi toget til Oslo, der jeg skulle møte opp på fornebuklinikken klokken 09.00. Da vi kom frem til klinikken 08.30, så satt vi å ventet i ca 30 minutter før kirurgen kom å hentet meg ( Dr. Lars Haukeland). Fikk først legge fra meg tingene i et skap, deretter ble jeg med kirurgen på kontoret for å bestemme størrelse helt sikkert, og bli tegnet på osv. Jeg fikk en sports bh der jeg kunne teste med ulike størrelser inni og vi kom frem til 295 gram i hvert bryst. Jeg er 157 høy og veier 50 kg, dermed ville han ikke putte inn større for som kirurgen sa så ser jenter under 1.60 fort ut som 2 pupper på bein deretter så tegnet han på meg, og tok bilder forfra og på sidene. Så måtte jeg skifte til truse, morgenkåpe og tøfler, også rett inn på operasjonsbordet. Ble faktisk overrasket over at jeg skulle opereres så fort, tenkte at jeg måtte sitte å vente litt, men gikk rett fra kontoret hans og rett på operasjonsbordet. Møtte to utrolig hyggelige mennsker som skulle være der gjennom operasjonen, og dette gjorde det hundre ganger bedre for meg, fordi de var så hyggelige og imøtekommende så jeg glemte nesten litt at jeg faktisk skulle i narkose. Fikk så denne nålen i armen også sovnet jeg relativt fort. Når jeg våknet igjen lå jeg i sykesengen og hakket tenner som jeg aldri har gjort før. Det var faktisk det værste med å våkne fordi jeg klarte ikke å slutte å hakke tenner og skjelve, men dette gikk også fort over. Jeg hadde ikke så vondt i puppene når jeg våknet, var egentlig bare veldig trøtt og sliten. Jeg fikk litt mat og drikke, også fikk jeg slappe av i 30 minutter før en kjempe hyggelig sykepleier kom å hjalp meg med å kle på meg. Fikk både muntlig og skriftlig om hvordan jeg skulle forholde meg til de neste dagene. På selve dagen og utover kvelden så gikk alt helt fint, det presset ganske på brystet, men det gjorde ikke vondt, var kun ubehagelig. Kjentes rett og slett ut som jeg hadde hatt en hard bryst treningsøkt. Dagen etter trodde jeg skulle være veldig ille, men når jeg våknet så ble jeg så overrasket over hvor lite vondt det gjorde, ble veldig positivt overrasket. De påfølgende dagene var likeså, har ikke hatt noe spesielt vondt i det hele tatt, kun vondt å løfte armer og komme meg opp av sofaen/senga, men dette var helt klart ikke uutholdelig. MEN en ting skal sies at jeg har vært veldig kvalm både på dag 3 og 4, og har hatt en ENORM sultfølelse som har vært ubeskrivelig plagsom. På dag 3 så var jeg kvalm helt fra jeg sto opp til jeg gikk og la meg og dette var helt klart den værste dagen ( hater å være kvalm), men puppene hadde jeg ikke noe spesielt vondt i.. merkelig. Ellers så var det denne sultfølelsen, på dag 4 så klarte jeg faktisk ikke sove fordi jeg var så innmari sulten og det hjalp ikke å spise i det hele tatt, dette hadde nok noe med at jeg hadde spist så lite dagene før og da samlet det seg opp til en stor sultfølelse, så jeg vil hvertfall anbefale å spise hver 3 - 4 time, og få i seg mat for det er helt forferdelig å ligge der og være sulten.. Nå er jeg på dag 6, og jeg merker at de har blitt ''litt'' mykere, ikke mye, men merker litt forskjell, har vondt i det ene såret, en litt stikkende følelse og har knitring/bobling i brystene veldig ofte ( dette er luftbobler/vann). Idag tok jeg også av nedpressbåndet og har gått litt uten det fordi jeg syns det er så ufattelig irriterende, skal egentlig ha det en uke til, men dette gjør kun at hevelsen går saktere ned, noe jeg kan leve med. En ting som har vært litt dumt med at jeg ikke har kjent så mye smerter er at jeg har ikke vondt ved bruk av armene så jeg har jo fint klar å bruke armene til alt mulig, og dette er jo egentlig litt dumt. Ellers så ser det ut som at sårene gror fint, gleder meg til å skifte tape og se hvordan de ser ut. Jeg er selv fornøyd, men jeg tror nok jeg har blitt litt puppeblind og føler at jeg skulle tatt litt mer, for syns de ser små ut.. skal legge ut bilde her slik at dere selv kan bedømme. Jeg har noen spørsmål til dere som har hatt puppene alt fra 1 mnd til et år. Når begynner de å ''henge mer''? Vil de gå mere sammen og få mer kløft? Blir de så myke at man kan kna de og lage kløft? og når jeg måler meg på cup så er jeg 88 cm rundt oppå puppen og dette tilsvarer jo en A, og jeg føler jeg er større enn dette.. :o Skjønner hva du mener med det å våkne opp og hakke tenner og skjelve, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! Føler meg selv også puppeblind, jeg gikk fra 83 cm over til 86, men de er jo mye større enn før. Og tenker det er jo fordi man har fylte pupper som om man allerede har en pushup bh på! Er 158 selv, og tenker de vil passe meg godt nå, selvom jeg godt kunne hatt de litt større i høyden (mer utover), men jeg tenker at jeg kan begynne med dette og etter amming eventuelt så bytter jeg inn til større proteser :D Syntes de ser kjempe bra ut og står til kroppen din! Ganske like mine også faktisk, hehe :-D gratulerer med nye pupper! Var det over muskel du la de?
mims Skrevet 29. desember 2014 #35608 Skrevet 29. desember 2014 Ja, jeg håper virkelig at alt kommer til å gå bra også. Håper jeg slipper å fjerne protesen i høyre bryst. Tusen takk Håper det går bra med deg! God bedring <3
mims Skrevet 29. desember 2014 #35609 Skrevet 29. desember 2014 bruker silikonteip Når kan man begynne med silikon teip? Jeg har selv brukt det før på annet arr, enn aldri visst om det er for tidlig å bruke det dersom det er skorpe osv. Så jeg ventet til skorpen var av før jeg begynte med det.
sticalo Skrevet 29. desember 2014 #35610 Skrevet 29. desember 2014 Når kan man begynne med silikon teip? Jeg har selv brukt det før på annet arr, enn aldri visst om det er for tidlig å bruke det dersom det er skorpe osv. Så jeg ventet til skorpen var av før jeg begynte med det. vent til du skal bytte første gang etter 2-3 uker så har det grodd sammen
strutta Skrevet 29. desember 2014 #35611 Skrevet 29. desember 2014 Skjønner hva du mener med det å våkne opp og hakke tenner og skjelve, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! Føler meg selv også puppeblind, jeg gikk fra 83 cm over til 86, men de er jo mye større enn før. Og tenker det er jo fordi man har fylte pupper som om man allerede har en pushup bh på! Er 158 selv, og tenker de vil passe meg godt nå, selvom jeg godt kunne hatt de litt større i høyden (mer utover), men jeg tenker at jeg kan begynne med dette og etter amming eventuelt så bytter jeg inn til større proteser :D Syntes de ser kjempe bra ut og står til kroppen din! Ganske like mine også faktisk, hehe :-D gratulerer med nye pupper! Var det over muskel du la de? Ja de blir nok litt annerledes i størrelsen i og med at det er silikonpupper Ja, tenker det samme som deg! Tusen takk, koselig å få hyggelige tilbakemeldinger :D Ja, jeg har lagt de over muskel. Har du?
blacklist Skrevet 29. desember 2014 #35612 Skrevet 29. desember 2014 Idag er det 10 dager siden op. Det står at mellom dag 10-12 skal man bytte teip, men jeg føler de sitter så godt? Hvor lenge kan jeg vente? Vil ikke rive opp.
sticalo Skrevet 29. desember 2014 #35613 Skrevet 29. desember 2014 (endret) Idag er det 10 dager siden op. Det står at mellom dag 10-12 skal man bytte teip, men jeg føler de sitter så godt? Hvor lenge kan jeg vente? Vil ikke rive opp. står 3 uker på mitt ark men jeg bytta etter 14 og det funka fint. så du kan vente noen dager til Endret 29. desember 2014 av sticalo
sticalo Skrevet 29. desember 2014 #35614 Skrevet 29. desember 2014 (endret) Forstår veldig hva dere mener med å bli litt blind på størrelse. Når jeg var til første konsultasjon så prøvde jeg 225 og syns det så ALT for stort ut ville ikke ha det en gang, det var så uvant og rart. Neste konsultasjon prøvde jeg 350 og synses så klart det var ALT for stort, men ganske fint fordi jeg hadde vent meg til tanken å ta silikon. Siste konsultasjon prøvde jeg 400 og 375 og trodde det hadde klikka for PKén som sa jeg måtte ha så mye for at det skulle utgjøre en betydelig forskjell. gikk hjem å prøvde med 400 gram ris i 1 mnd og vente meg til det. Syns plutselig at ikke det var mye lengre i det hele tatt. og ingen la merke til at jeg gikk med de. På oprasjonsdagen så bestemte han 375 utfra hva jeg hadde sagt på konsultasjonen, angrer på at jeg ikke sa fra jeg hadde blitt vant til 400 og ikke syns det var stort lengre.... skulle gjort det for jeg angrer litt. Merkelig hvordan man kan bli så blind. Nå etter 5 uker er jo veldig fornøyd men ja kunne tenke meg at de var hakket større.Noen bekjente som vet om det har også sagt at jeg kunne hatt større uten at det blir for voldsomt... så litt irriterende er det, men men får ikke gjort noe med det nå. er uansett 1000 ganger mer fornøyd enn jeg var. Og som Mims skriver kan jo legge inn mer etter amming eller annet seinere hvis jeg vil. Endret 29. desember 2014 av sticalo
mims Skrevet 29. desember 2014 #35615 Skrevet 29. desember 2014 Ja de blir nok litt annerledes i størrelsen i og med at det er silikonpupper Ja, tenker det samme som deg! Tusen takk, koselig å få hyggelige tilbakemeldinger :D Ja, jeg har lagt de over muskel. Har du? Ja så at du hadde lagt over i og med at mine lå så høyt i forhold til dine :D men det veldig naturlig ut! Jeg la under! Hva var utgangspunktet ditt før du la inn?
mims Skrevet 29. desember 2014 #35616 Skrevet 29. desember 2014 vent til du skal bytte første gang etter 2-3 uker så har det grodd sammen Jeg byttet teip for to dager siden da PK ga beskjed, men kan jeg altså bare begynne rett på silikon teip når det er skorpe på? :D
sticalo Skrevet 29. desember 2014 #35617 Skrevet 29. desember 2014 Jeg byttet teip for to dager siden da PK ga beskjed, men kan jeg altså bare begynne rett på silikon teip når det er skorpe på? :D ja skal gå bra det
puppefersking Skrevet 29. desember 2014 #35618 Skrevet 29. desember 2014 Jeg er på uke 3 nå, og har sååå lyst til å ta en tur på treningssenteret og gå litt på mølla eller noe sånt, kanskje sykle litt? Er ute og går en times tur med hunden, gått 3-4 timer på kjøpesenter og prøvd masse klær med armene langt over hodet for å si det sånn.. Står noen steder at man ikke skal løfte armene høyere enn brystet de første 6 ukene!!!!??? Kan det ødelegge/strekke arret ellernoe sånt? det gjør overhodet ikke vondt, ingen smerter eller noe.. såå har noen spørsmål til dere som har hatt silikon en stund: - Når begynte dere å løfte armene over hodet, og strekke dem ordentlig? - Når badet dere første gang, og byttet dere teip etter et bad i offentlig basseng? (skal på spa med kjæresten i morgen) - Når begynte dere å gå lange turer/små mosjonere? - Når forsvant "skorpene" på arret? Tør ikke ta på arret en gang, bare dusjer og skifter teip etter instrukser fra PK.. Arr blir vel penest om man lar skorpene falle av selv? Føler meg liksom litt i litt fooor god form.. Eneste er at puppene ikke er så myke enda..
puppefersking Skrevet 29. desember 2014 #35619 Skrevet 29. desember 2014 Hei! Ny her på forumet og tenkte å dele min opplevelse med brystforstørring 22 desember 2014 (altså 1 uke siden i morgen). Dagen før så måtte jeg dusje med meg hibiscrub, hele kroppen + håret og samt ta 2 piller mot infeksjon. På informasjonsskrivet så sto det at man skulle være uthvilt til dagen, noe jeg helt klart ikke var pga at jeg fikk veldig vondt i magen og diare av de pillene jeg måtte ta kvelden før, så ble en lang natt der jeg måtte på do hvert 15 minutt På operasjonsdagen våknet jeg klokken 05.00, sto opp og dusjet med med hibiscrub nok en gang, og tok 2 paracet + en annen pille mot smerter. Jeg hadde med meg en venninne som støtte på dagen, så 06.38 tok vi toget til Oslo, der jeg skulle møte opp på fornebuklinikken klokken 09.00. Da vi kom frem til klinikken 08.30, så satt vi å ventet i ca 30 minutter før kirurgen kom å hentet meg ( Dr. Lars Haukeland). Fikk først legge fra meg tingene i et skap, deretter ble jeg med kirurgen på kontoret for å bestemme størrelse helt sikkert, og bli tegnet på osv. Jeg fikk en sports bh der jeg kunne teste med ulike størrelser inni og vi kom frem til 295 gram i hvert bryst. Jeg er 157 høy og veier 50 kg, dermed ville han ikke putte inn større for som kirurgen sa så ser jenter under 1.60 fort ut som 2 pupper på bein deretter så tegnet han på meg, og tok bilder forfra og på sidene. Så måtte jeg skifte til truse, morgenkåpe og tøfler, også rett inn på operasjonsbordet. Ble faktisk overrasket over at jeg skulle opereres så fort, tenkte at jeg måtte sitte å vente litt, men gikk rett fra kontoret hans og rett på operasjonsbordet. Møtte to utrolig hyggelige mennsker som skulle være der gjennom operasjonen, og dette gjorde det hundre ganger bedre for meg, fordi de var så hyggelige og imøtekommende så jeg glemte nesten litt at jeg faktisk skulle i narkose. Fikk så denne nålen i armen også sovnet jeg relativt fort. Når jeg våknet igjen lå jeg i sykesengen og hakket tenner som jeg aldri har gjort før. Det var faktisk det værste med å våkne fordi jeg klarte ikke å slutte å hakke tenner og skjelve, men dette gikk også fort over. Jeg hadde ikke så vondt i puppene når jeg våknet, var egentlig bare veldig trøtt og sliten. Jeg fikk litt mat og drikke, også fikk jeg slappe av i 30 minutter før en kjempe hyggelig sykepleier kom å hjalp meg med å kle på meg. Fikk både muntlig og skriftlig om hvordan jeg skulle forholde meg til de neste dagene. På selve dagen og utover kvelden så gikk alt helt fint, det presset ganske på brystet, men det gjorde ikke vondt, var kun ubehagelig. Kjentes rett og slett ut som jeg hadde hatt en hard bryst treningsøkt. Dagen etter trodde jeg skulle være veldig ille, men når jeg våknet så ble jeg så overrasket over hvor lite vondt det gjorde, ble veldig positivt overrasket. De påfølgende dagene var likeså, har ikke hatt noe spesielt vondt i det hele tatt, kun vondt å løfte armer og komme meg opp av sofaen/senga, men dette var helt klart ikke uutholdelig. MEN en ting skal sies at jeg har vært veldig kvalm både på dag 3 og 4, og har hatt en ENORM sultfølelse som har vært ubeskrivelig plagsom. På dag 3 så var jeg kvalm helt fra jeg sto opp til jeg gikk og la meg og dette var helt klart den værste dagen ( hater å være kvalm), men puppene hadde jeg ikke noe spesielt vondt i.. merkelig. Ellers så var det denne sultfølelsen, på dag 4 så klarte jeg faktisk ikke sove fordi jeg var så innmari sulten og det hjalp ikke å spise i det hele tatt, dette hadde nok noe med at jeg hadde spist så lite dagene før og da samlet det seg opp til en stor sultfølelse, så jeg vil hvertfall anbefale å spise hver 3 - 4 time, og få i seg mat for det er helt forferdelig å ligge der og være sulten.. Nå er jeg på dag 6, og jeg merker at de har blitt ''litt'' mykere, ikke mye, men merker litt forskjell, har vondt i det ene såret, en litt stikkende følelse og har knitring/bobling i brystene veldig ofte ( dette er luftbobler/vann). Idag tok jeg også av nedpressbåndet og har gått litt uten det fordi jeg syns det er så ufattelig irriterende, skal egentlig ha det en uke til, men dette gjør kun at hevelsen går saktere ned, noe jeg kan leve med. En ting som har vært litt dumt med at jeg ikke har kjent så mye smerter er at jeg har ikke vondt ved bruk av armene så jeg har jo fint klar å bruke armene til alt mulig, og dette er jo egentlig litt dumt. Ellers så ser det ut som at sårene gror fint, gleder meg til å skifte tape og se hvordan de ser ut. Jeg er selv fornøyd, men jeg tror nok jeg har blitt litt puppeblind og føler at jeg skulle tatt litt mer, for syns de ser små ut.. skal legge ut bilde her slik at dere selv kan bedømme. Jeg har noen spørsmål til dere som har hatt puppene alt fra 1 mnd til et år. Når begynner de å ''henge mer''? Vil de gå mere sammen og få mer kløft? Blir de så myke at man kan kna de og lage kløft? og når jeg måler meg på cup så er jeg 88 cm rundt oppå puppen og dette tilsvarer jo en A, og jeg føler jeg er større enn dette.. :o Nesten samme som meg jo! Er 156 høy, 48 kg, tok 265 under muskel på fornebuklinikken! Hadde så og si null pupp fra før av! Er suuuper fornøyd, er på uke 3 nå og har nesten ingen smerter lenger ^_^ hadde ikke så mye smerter i starten jeg heller, men det nedpressbåndet var helt forjævlig.. Pass på å ha det så høyt opp du kan, putt noen sokker eller liknende under armene så den ikke gnager sånn! Jeg hadde de for langt ned etter hvert, og da stakk det helt sykt mellom brystene og sånn..
strutta Skrevet 29. desember 2014 #35620 Skrevet 29. desember 2014 Ja så at du hadde lagt over i og med at mine lå så høyt i forhold til dine :D men det veldig naturlig ut! Jeg la under! Hva var utgangspunktet ditt før du la inn? Okei, det var bra å høre, vil jo helst at det skal se så naturlig ut som mulig! Hva mener du med utgangspunkt? :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå