Gjest Skrevet 28. desember 2014 #35581 Skrevet 28. desember 2014 vent litt å prøv igjen eller dra innom der nå.pleier ikke å være mye folk der på denne tiden værre på kvelden Fikk akkurat tak i de nå, så skal ned dit om en time
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35582 Skrevet 28. desember 2014 Fikk akkurat tak i de nå, så skal ned dit om en time så bra
blacklist Skrevet 28. desember 2014 #35583 Skrevet 28. desember 2014 Fikk akkurat tak i de nå, så skal ned dit om en time Ååå bra! Hvordan har det gått?
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #35584 Skrevet 28. desember 2014 Ååå bra! Hvordan har det gått? Jeg vet ikke, ikke så bra :/ Ble sendt videre til akuttmottaket, så sitter å venter på min tur nå. Så at jeg hadde crp på 39, hva betyr det?
blacklist Skrevet 28. desember 2014 #35585 Skrevet 28. desember 2014 Utifra min kunnskap er vel en crp på 39 ganske høyt, den skal vel ideelt sett ligge mellom 6-8 sist fikk jeg beskjed om sist gang jeg var hos legen. Men det som er bra er at du er på riktig sted, og vil få den hjelpen du trenger Du kan jo kanskje sende melding til Pk og si at du er på sykehuset evt, og fortelle om crpen?
blacklist Skrevet 28. desember 2014 #35586 Skrevet 28. desember 2014 Jeg vet ikke, ikke så bra :/ Ble sendt videre til akuttmottaket, så sitter å venter på min tur nå. Så at jeg hadde crp på 39, hva betyr det? Lykke til forresten! Gjerne oppdater hvordan det går.
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #35587 Skrevet 28. desember 2014 Utifra min kunnskap er vel en crp på 39 ganske høyt, den skal vel ideelt sett ligge mellom 6-8 sist fikk jeg beskjed om sist gang jeg var hos legen. Men det som er bra er at du er på riktig sted, og vil få den hjelpen du trenger Du kan jo kanskje sende melding til Pk og si at du er på sykehuset evt, og fortelle om crpen? Ja, jeg kan kontakte han etter at jeg får vite hva som er galt. Kommer til å oppdatere underveis. Tusen takk
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35588 Skrevet 28. desember 2014 Jeg vet ikke, ikke så bra :/ Ble sendt videre til akuttmottaket, så sitter å venter på min tur nå. Så at jeg hadde crp på 39, hva betyr det? lykke til. syns ikke 39 var høyt akkurat. hvis det hadde vært veldig ille hadde den ligget på 350+ da er det nok en virusinfeksjon. Jeg tok crpén på meg selv etter 8 dager på jobben og den var 19, det er normalt siden det er en prosess i kroppen for å få såret til å gro. Lykke til det går nok bra
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35589 Skrevet 28. desember 2014 Ja, jeg kan kontakte han etter at jeg får vite hva som er galt. Kommer til å oppdatere underveis. Tusen takk Har du målt tempen rektalt? det bør du gjøre for å være sikkert på at ikke du har temp. Bruker du paracet og i utgangspunktet har temp synker den med en grad
blacklist Skrevet 28. desember 2014 #35590 Skrevet 28. desember 2014 Der ser du hva jeg vet! sticalo har nok rett
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35591 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Når starta dere å sove på magen?og kjennes det behagelig ut som før opr? det er 5+3 dager siden jeg opererte og jeg liker ikke å ligge på magen, føles ut som jeg ligger på noe og det er ømt og ekkelt. sov jo alltid på magen før og savner det virkelig for jeg sover elendig nå. Desutten syns jeg puppene er ganske harde, ømme og faste.De var bedre en periode i uke 4 men nå er de tilbake syns jeg. mulig det har noe med syklusen i kroppen å gjøre?! Endret 28. desember 2014 av sticalo
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35592 Skrevet 28. desember 2014 Ja, jeg kan kontakte han etter at jeg får vite hva som er galt. Kommer til å oppdatere underveis. Tusen takk ferdig nå? hva sier de?
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #35593 Skrevet 28. desember 2014 Har tatt temp, hadde ikke feber. Jeg må bli igjen her til i morgen til observasjon. De sa at det var en infeksjon som har kommet under operasjonen. Og at det har blitt dannet en kul der og en væskesamling i det området. Så de må fjerne det, og det kommer noen brystspesialister i morgen for å se på brystet mitt. Og etter at alt er fjernet, så skal jeg gå på antibiotika. Det kan ogsåå hende at jeg må fjerne protesen, men da ringer de klinikken, så skal ok fikse det. Må vente til i morgen for å se hva som skjer og hva som er galt.
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35594 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Har tatt temp, hadde ikke feber. Jeg må bli igjen her til i morgen til observasjon. De sa at det var en infeksjon som har kommet under operasjonen. Og at det har blitt dannet en kul der og en væskesamling i det området. Så de må fjerne det, og det kommer noen brystspesialister i morgen for å se på brystet mitt. Og etter at alt er fjernet, så skal jeg gå på antibiotika. Det kan ogsåå hende at jeg må fjerne protesen, men da ringer de klinikken, så skal ok fikse det. Må vente til i morgen for å se hva som skjer og hva som er galt. huff så kjedelig at du må igjennom dette. Håper alt går bra videre. masse lykke til. bra du kom deg på legevakta så det ble tatt tak i. Endret 28. desember 2014 av sticalo
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #35595 Skrevet 28. desember 2014 huff så kjedelig at du må igjennom dette. Håper alt går bra videre. masse lykke til. Ja, jeg håper virkelig at alt kommer til å gå bra også. Håper jeg slipper å fjerne protesen i høyre bryst. Tusen takk
Flat.com Skrevet 28. desember 2014 #35596 Skrevet 28. desember 2014 Når starta dere å sove på magen?og kjennes det behagelig ut som før opr? det er 5+3 dager siden jeg opererte og jeg liker ikke å ligge på magen, føles ut som jeg ligger på noe og det er ømt og ekkelt. sov jo alltid på magen før og savner det virkelig for jeg sover elendig nå. Desutten syns jeg puppene er ganske harde, ømme og faste.De var bedre en periode i uke 4 men nå er de tilbake syns jeg. mulig det har noe med syklusen i kroppen å gjøre?! Det er 6 uker og fire dager siden jeg ble opr. Det er først nå i den siste uken jeg har ligget litt på magen,men det føles litt ubehagelig hvis jeg ligger lenge. Det er også først nå den siste uken at jeg har merket at de har blitt betydeligere mykere. Før dette har de byttet litt på å være myke\harde og ømme. Hvordan er arrene dine? Det er fortsatt litt skorpe på mine, har latt arrene være mest mulig i fred for å oppnå best mulig resultat.
Flat.com Skrevet 28. desember 2014 #35597 Skrevet 28. desember 2014 Har tatt temp, hadde ikke feber. Jeg må bli igjen her til i morgen til observasjon. De sa at det var en infeksjon som har kommet under operasjonen. Og at det har blitt dannet en kul der og en væskesamling i det området. Så de må fjerne det, og det kommer noen brystspesialister i morgen for å se på brystet mitt. Og etter at alt er fjernet, så skal jeg gå på antibiotika. Det kan ogsåå hende at jeg må fjerne protesen, men da ringer de klinikken, så skal ok fikse det. Må vente til i morgen for å se hva som skjer og hva som er galt. Huff,så dumt du ble plaget:( Krysser fingre og tær for at det ordner seg:)
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35598 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Det er 6 uker og fire dager siden jeg ble opr. Det er først nå i den siste uken jeg har ligget litt på magen,men det føles litt ubehagelig hvis jeg ligger lenge. Det er også først nå den siste uken at jeg har merket at de har blitt betydeligere mykere. Før dette har de byttet litt på å være myke\harde og ømme. Hvordan er arrene dine? Det er fortsatt litt skorpe på mine, har latt arrene være mest mulig i fred for å oppnå best mulig resultat. så bra får vente en uke så kanskje det blir som med deg. arra mine har ingen skorpe har ikke hatt det siden uke 3. jeg er alt for nysgjerrig så ser på de 2 ganger i uka eller noe. Syns de ser fine ut til å være så ferske. ser forandring før og etter bruk av silikonteip de er mindre forhøyet og røde nå. Endret 28. desember 2014 av sticalo
Flat.com Skrevet 28. desember 2014 #35599 Skrevet 28. desember 2014 så bra får vente en uke så kanskje det blir som med deg. arra mine har ingen skorpe har ikke hatt det siden uke 3. jeg er alt for nysgjerrig så ser på de 2 ganger i uka eller noe. Syns de ser fine ut til å være så ferske. ser forandring før og etter bruk av silikonteip de er mindre forhøyet og røde nå. Det blir det nok:) Jeg har byttet tape hver 14 dag, men kjenner nå at huden er blitt irritert.så skal prøve med silikon tape. Hvilken type bruker du?
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35600 Skrevet 28. desember 2014 Det blir det nok:) Jeg har byttet tape hver 14 dag, men kjenner nå at huden er blitt irritert.så skal prøve med silikon tape. Hvilken type bruker du? Mepitac heter den 2cm bred og 3 meter lang kosta 120kr på apoteket. bytter en gang i uka for jeg vil følge med på arra syns det er spennende og greit i tilfelle infeksjon/allergi osv. tar bilde hver uke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå