sticalo Skrevet 27. desember 2014 #35561 Skrevet 27. desember 2014 Ja jeg har akkurat vært å kjøpt silikontape. Den var bare 2mm/cm (? haha usikker her) mens de på klinikken anbefalte 2,5. Men tenker det ikke er så farlig når 2,0 likevel vil dekke mener jeg ja jeg har det mener jeg
Fourboobies Skrevet 27. desember 2014 #35562 Skrevet 27. desember 2014 Noen som vil vise meg bilder av brystløft ? Lurer på korleis arra dere sees ut ?;-)
Gjest Skrevet 27. desember 2014 #35563 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har veldig vondt i høyre bryst pga infeksjonen, og smerten blir mye verre når jeg har på nedpressbåndet. Tror dere det er greit å sove uten? Har faktisk droppet båndet i hele dag... Kan jeg ødelegge puppene?
sticalo Skrevet 27. desember 2014 #35564 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har veldig vondt i høyre bryst pga infeksjonen, og smerten blir mye verre når jeg har på nedpressbåndet. Tror dere det er greit å sove uten? Har faktisk droppet båndet i hele dag... Kan jeg ødelegge puppene? PK sa til meg at det er den første uken som er viktigst, derfra har det liten effekt. har det ikke gått en uke for deg nå da? så da går det sikkert bra
Gjest Skrevet 27. desember 2014 #35565 Skrevet 27. desember 2014 PK sa til meg at det er den første uken som er viktigst, derfra har det liten effekt. har det ikke gått en uke for deg nå da? så da går det sikkert bra Jo, var en uke i går, da sover jeg uten i kveld.
sticalo Skrevet 27. desember 2014 #35566 Skrevet 27. desember 2014 Jo, var en uke i går, da sover jeg uten i kveld. ligger brystene veldig høyt forsatt eller har båndet hjulpet? han sa til meg at de skulle klare å komme seg ned etter en uke når man brukte båndet. Går nok helt fint å sove uten.
Gjest Skrevet 27. desember 2014 #35567 Skrevet 27. desember 2014 ligger brystene veldig høyt forsatt eller har båndet hjulpet? han sa til meg at de skulle klare å komme seg ned etter en uke når man brukte båndet. Går nok helt fint å sove uten. De er ikke veldig høye nå, men litt kanskje. Jeg tror båndet har hjulpet, har hatt det på 24/7 og ganske stramt helt til nå. Men puppene går vel mer ned etter hvert selv om man ikke bruker båndet?
sticalo Skrevet 27. desember 2014 #35568 Skrevet 27. desember 2014 De er ikke veldig høye nå, men litt kanskje. Jeg tror båndet har hjulpet, har hatt det på 24/7 og ganske stramt helt til nå. Men puppene går vel mer ned etter hvert selv om man ikke bruker båndet? jo tror det. som sagt jeg fikk beskjed om at det hadde liten funksjon etter 1 uke. Jeg valgte å brukte det i 12 dager og så ingen forskjell den siste uka. Mange som ikke trenger båndet og protesene legger seg jo ned for det
Gjest Skrevet 27. desember 2014 #35569 Skrevet 27. desember 2014 jo tror det. som sagt jeg fikk beskjed om at det hadde liten funksjon etter 1 uke. Jeg valgte å brukte det i 12 dager og så ingen forskjell den siste uka. Mange som ikke trenger båndet og protesene legger seg jo ned for det Ja, det er jo sant. Og hvis din pk sier det, så stemmer det vel for alle? Det skader jo kkke uansett å droppe det en kveld
sticalo Skrevet 27. desember 2014 #35570 Skrevet 27. desember 2014 Ja, det er jo sant. Og hvis din pk sier det, så stemmer det vel for alle? Det skader jo kkke uansett å droppe det en kveld de har så forskjellige regler så jeg vet ikke men går helt sikkert bra uten i natt. håper du får sove godt
Gjest Skrevet 27. desember 2014 #35571 Skrevet 27. desember 2014 de har så forskjellige regler så jeg vet ikke men går helt sikkert bra uten i natt. håper du får sove godt Ja, det er jo sant. Jeg får heller bruker båndet en dag lenger eller noe sånt istedenfor. Tusen takk
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #35572 Skrevet 28. desember 2014 Jeg snakket med pk i dag om at høyre bryst ikke har blitt bedre, og han sa at jeg bare måtte vente, for det tar tid før antibiotikaen virker. Det er min fjerde dag på antibiotika i dag. Han sa også at det ikke var sikkert at det er infeksjon mtp at jeg ikke har feber. Men brystet er fortsatt veldig rødt og varmt, og det er veldig sår. Det gjør utrolig vondt, og jeg får ikke sove på kvelden pga smertene. Det gjør til og med vondt når jeg puster... Han sa jeg skulle ta kontakt igjen hvis det ble verre, men jeg blir jo bekymret når det ikke blir bedre heller. Hvis det ikke gir seg, så må jeg fjerne protesen og sette inn ny om tre måneder.
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35573 Skrevet 28. desember 2014 Jeg snakket med pk i dag om at høyre bryst ikke har blitt bedre, og han sa at jeg bare måtte vente, for det tar tid før antibiotikaen virker. Det er min fjerde dag på antibiotika i dag. Han sa også at det ikke var sikkert at det er infeksjon mtp at jeg ikke har feber. Men brystet er fortsatt veldig rødt og varmt, og det er veldig sår. Det gjør utrolig vondt, og jeg får ikke sove på kvelden pga smertene. Det gjør til og med vondt når jeg puster... Han sa jeg skulle ta kontakt igjen hvis det ble verre, men jeg blir jo bekymret når det ikke blir bedre heller. Hvis det ikke gir seg, så må jeg fjerne protesen og sette inn ny om tre måneder. gå på legevakta å ta crp for å se om det er infeksjon hvis du ikke har gjort det allerede
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #35574 Skrevet 28. desember 2014 gå på legevakta å ta crp for å se om det er infeksjon hvis du ikke har gjort det allerede Skal jeg bare spørre om jeg kan få ta en crp test? Må jeg ringe ned før jeg drar dit? Har aldri vært hos legevakten før.
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35575 Skrevet 28. desember 2014 Skal jeg bare spørre om jeg kan få ta en crp test? Må jeg ringe ned før jeg drar dit? Har aldri vært hos legevakten før. ring å si at du vil ta en crp fordi du har hatt en operasjon og legen mistenker infeksjon.trenger ikke å si hva du har operert
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35576 Skrevet 28. desember 2014 ring å si at du vil ta en crp fordi du har hatt en operasjon og legen mistenker infeksjon.trenger ikke å si hva du har operert Crp er en bitte liten blodprøve av fingern du får svar på etter to min.veldig viktig å ta den for å være sikker på at det er infeksjon er den over 8 og under 50 er det virus og og hvis den er over 50 så er det bakterie og må ha riktig behandling
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #35577 Skrevet 28. desember 2014 ring å si at du vil ta en crp fordi du har hatt en operasjon og legen mistenker infeksjon.trenger ikke å si hva du har operert Crp er en bitte liten blodprøve av fingern du får svar på etter to min.veldig viktig å ta den for å være sikker på at det er infeksjon er den over 8 og under 50 er det virus og og hvis den er over 50 så er det bakterie og må ha riktig behandling Ok, tusen takk, da ringer jeg ned straks
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35578 Skrevet 28. desember 2014 bare hyghelig.gjør det med en gang!
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #35579 Skrevet 28. desember 2014 bare hyghelig.gjør det med en gang! Har prøvd å ringe de flere ganger nå, de tar telefonen, men svarer ikke. Hører at de snakker i bakgrunn, og prøver å si hallo flere ganger uten svar.
sticalo Skrevet 28. desember 2014 #35580 Skrevet 28. desember 2014 Har prøvd å ringe de flere ganger nå, de tar telefonen, men svarer ikke. Hører at de snakker i bakgrunn, og prøver å si hallo flere ganger uten svar. vent litt å prøv igjen eller dra innom der nå.pleier ikke å være mye folk der på denne tiden værre på kvelden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå