Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med kirurg og sendt han bilder av høyre bryst. Jeg har fått en infeksjon, så skal få antibiotika.

åh nei! Håper det går fort over :lillesky: Masse lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn ser arra ut etter 4+5 dager (tok nytt i dag 5 uker men ble så dårlig)

hø. opererte jeg to ganger og jeg har forventet at det kom til å bli styggere enn venstre men neida. Det er finest syns omtrent ikke. venstre syns ikke så mye det eller men er litt rødt og irritert rundt etter teipen (men ser værre ut på bilde)

veldig fornøyd:)

(redigerte det så dere kan se hvordan de så ut første gng jeg tok av teipen (2uker post op)

Du må la bildene ligge litt lengre slik at jeg rekker å se! :laugh: Lyst å sende på innboksen til meg?

Skrevet

Du må la bildene ligge litt lengre slik at jeg rekker å se! :laugh: Lyst å sende på innboksen til meg?

hehe... liker ikke å la de ligge ute så lenge

Skrevet

Ja ser den! Ja jeg tror nok det bare har med måten alt gror og sånn. De er jo så og si fortsatt ganske ferske sant. Det går bra med mine, er bare at protestene ikke er komt så langt ned kirurg ønsker, så Mailer litt med han med bilder og må stramme nedpressbåndet på det strammeste. Har gått greit, smertene har roet seg nå i det siste. Var på jobb inatt, og det var egentlig helt jævlig. Så når jeg sto opp så hadde jeg de verste morning boobsene... Men de får no ta den tiden de trenger! Så får vi bare håpe ingen av oss får kapsling! Hos meg er venstre vondere enn høyre. Og høyre armene kan jeg bruke mye mer uten smerte hehe

Ja, det er jo sant, så håper vi ikke får kapsling! Jeg trodde faktisk at høyre bryst var så rød, siden jeg hadde nedpressbåndet for stramt. Men søkte litt rundt på nettet om infeksjon ogsånt, og det sto at noen måtte fjerne protesen, håper ikke jeg må det :( Så bra at smertene dine har roet seg! Du får vente litt til med jobb, så går det nok kjempe fint. Høyre er vondest her, men det er nok på grunn av infeksjonen. Før det så var begge ganske likt følte jeg.

Skrevet

åh nei! Håper det går fort over :lillesky: Masse lykke til!

Tusen takk! Håper jeg blir bedre i de neste dagene, og at det ikke blir verre :(

Skrevet

Det ordner seg nok skal du se! Infeksjoner skal vel være ganske ille om den skal reopereres eller tas ut, samme med kapslingen(?). Min høyre er "vondere" enn venstre, men jeg tenker at det har med måten det gror på og hvilken arm man kanskje bruker mest.

Men jeg har hørt noe om at kapsling ikke kan komme før etter 10-12 uker, har flere hørt dette? :)

Skrevet

Det ordner seg nok skal du se! Infeksjoner skal vel være ganske ille om den skal reopereres eller tas ut, samme med kapslingen(?). Min høyre er "vondere" enn venstre, men jeg tenker at det har med måten det gror på og hvilken arm man kanskje bruker mest.

Men jeg har hørt noe om at kapsling ikke kan komme før etter 10-12 uker, har flere hørt dette? :)

Ja, det er jo sant, skal tenke positivt :D
Skrevet

Jeg har fortsatt mer hibiscrub igjen, noen som vet om det er greit å vaske brystene (unngå arret) med den etter op? Eller er det dumt? Hvilken såpe bruker dere på brystet når dere dusjer?

Skrevet

merkelig, du får høre med PK.

du kunne ikke tenkt deg å vise bilde av dine arr etter et år?eller forklart hvordan de ser ut?

Da må jeg ta bilder, arra synes nesten ikke :-) veldig pene

Skrevet

Ja, jeg regner med det jeg også. Mange rare ting som foregår her nå.. Harde og rare pupper :) haha! Hvor opererte du da?

Føler meg mye bedre i dag forresten! Hvordan går det med deg? Ja de ser jo veldig fine ut, men harde og veldig ømt... Opererte på Teres Stokkan, enn du da? Var du der du å kanskje?😄

Skrevet

Hei! Snart et år siden jeg op nå, men nå siste ukene har jeg blitt så sår å låk rundt protestene, spess på utsiden mot armhulene.. Flere som har hatt de slik ? Redd for kapsling jeg :o

Er nok lurest å kontakte klinikken der du opererte og høre med dem! Er det konstant sårhet osv. Eller bare når du beveger deg? Ved kapslingen der du i tillegg merker ubehhag og sårhet tror jeg brystene skal ha blitt ganske harde også. Har du lagt merke til om de er blitt hardere den siste tiden, eller at de har endret form? Håper alt ordner seg og alt er bra :)

Skrevet

Føler meg mye bedre i dag forresten! Hvordan går det med deg? Ja de ser jo veldig fine ut, men harde og veldig ømt... Opererte på Teres Stokkan, enn du da? Var du der du å kanskje?

Hvordan mener du at du føler deg bedre? Jeg har det fortsatt fint, brystene skifter på å være størst haha. Men den ene er jo en del strammere enn den andre, av og til strekker og stikker det litt på toppen av brystet og ut mot armhulen/siden av brystet. Det kjennes noen ganger som at det er "under" protesen også. Men regner med at det er normalt, tror du ikke? Gjør ikke vondt og ser helt fine ut. Fingers crossed! Jeg opererte på Fornebuklinikken jeg :)

Skrevet

Er det noen som har noen tips til å ikke bekymre seg for ting som kan gå galt med disse snuppene? Jeg bekymrer meg og tenker mye på hver minste ting nesten, og det blir man jo smågal av. De er jo ikke ferdige på lenge, og mye vil jo skje i tiden fremover, klarer bare ikke helt å berolige meg selv! Huff haha....

Skrevet (endret)

Jeg har fortsatt mer hibiscrub igjen, noen som vet om det er greit å vaske brystene (unngå arret) med den etter op? Eller er det dumt? Hvilken såpe bruker dere på brystet når dere dusjer?

tenkte du på infeksjoner? Tror ikke du burde det den er ganske sterk og skal kun brukes før opr Endret av sticalo
Skrevet

tenkte du på infeksjoner? Tror ikke du burde det den er ganske sterk og skal kun brukes før opr

Hvilken såpe bruker du?

Skrevet

Hvilken såpe bruker du?

bruker bare vanlig såpe som før opr.

Skrevet

Hvilken teip er det folk har kjøpt? Fikk beskjed om å kjøpe micropore 3m, men tror jeg leste et sted at den ikek var like god? Eller blander jeg med en annen?

Skrevet

Hvilken teip er det folk har kjøpt? Fikk beskjed om å kjøpe micropore 3m, men tror jeg leste et sted at den ikek var like god? Eller blander jeg med en annen?

bruker silikonteip

Skrevet

bruker silikonteip

Ja jeg har akkurat vært å kjøpt silikontape. Den var bare 2mm/cm (? haha usikker her) mens de på klinikken anbefalte 2,5. Men tenker det ikke er så farlig når 2,0 likevel vil dekke mener jeg

Skrevet

Er nok lurest å kontakte klinikken der du opererte og høre med dem! Er det konstant sårhet osv. Eller bare når du beveger deg? Ved kapslingen der du i tillegg merker ubehhag og sårhet tror jeg brystene skal ha blitt ganske harde også. Har du lagt merke til om de er blitt hardere den siste tiden, eller at de har endret form? Håper alt ordner seg og alt er bra :)

Ja jeg må ringe når dei opner igjen , fortsatt myke men har endret litt form :/ har fått litt heng dei siste månen e, så har lurt litt på å opr et løft på nyåre .. Har 350 over muskel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...