Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med kirurg og sendt han bilder av høyre bryst. Jeg har fått en infeksjon, så skal få antibiotika.

Håper det blir bra igjen fort!

Fikk du ingen antibiotika som du skulle gå på etter op?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har over muskel, forskjellig størrelse på de. Den som er "vondest" er den det er lagt inn mest i og som også var minst. Jeg føler det er litt lettere nå, etter jeg har gått tur og gjort litt mer for å varme opp muskulaturen, så kanskje det er mer stivhet? Kjenner det mest på toppen av brystet på en måte. Dette høres kanskje normalt ut?! :) Jeg føler meg helt fin, ingen smerter sådan og er bare litt trøtt etter jula og alt. Går mest på det at jeg blir nervøs, da mest for kapsling. Det kan forekomme kapsel de første ukene, eller er det kun etter en viss tid? Er alt i alt veldig fornøyd da, derfor jeg gjerne vil at de skal holde seg fiiiiine :)

Skrevet

Det er akkurat slik det er med meg også 😊 og vi opererte samme dag! Jeg har også mer i den ene, og det er den som er vondest og hardest.. Men etter mye lesing så antar jeg at dette er helt normalt, hvertfall når vi kjenner på det samme vi to! Jeg eg både gul og blå, og har vondt under armhulene.. Men venter i spenning til de blir fine! 😀

Skrevet

Det er akkurat slik det er med meg også og vi opererte samme dag! Jeg har også mer i den ene, og det er den som er vondest og hardest.. Men etter mye lesing så antar jeg at dette er helt normalt, hvertfall når vi kjenner på det samme vi to! Jeg eg både gul og blå, og har vondt under armhulene.. Men venter i spenning til de blir fine!

Ja, jeg regner med det jeg også. Mange rare ting som foregår her nå.. Harde og rare pupper :) haha! Hvor opererte du da?

Skrevet

Jeg fikk antibiotika jeg skulle ta dagen før, og noen tabletter for å hindre infeksjon/betennelse i dagene etter. Regner med at sikkert hun gjorde det også! Fikk du antibiotika å ta hele tiden? Hvor tok du op?

Skrevet

Skulle ta en tablett i tre dager som skulle forebygge infeksjon og smerter, men var ikke direkte antibiotika. Men har hentet resept på en antibiotikakur nå, så håper det blir bedre :)
Skrevet (endret)

Sånn ser arra ut etter 4+5 dager (tok nytt i dag 5 uker men ble så dårlig)

hø. opererte jeg to ganger og jeg har forventet at det kom til å bli styggere enn venstre men neida. Det er finest syns omtrent ikke. venstre syns ikke så mye det eller men er litt rødt og irritert rundt etter teipen (men ser værre ut på bilde)

veldig fornøyd:)

(redigerte det så dere kan se hvordan de så ut første gng jeg tok av teipen (2uker post op)

Endret av sticalo
Skrevet

hø. opererte jeg to ganger og jeg har forventet at det kom til å bli syggere enn venstre men neida. Det er finest syns omtrent ikke. venstre syns ikke så mye det eller men er litt rødt og irritert rundt etter teipen (men ser værre ut på bilde)

(redigerte det så dere kan se hvordan de så ut første gng jeg tok av teipen (2uker post op)

Det eine viser jo nesten ikkje 😀

Skrevet

Det eine viser jo nesten ikkje

nei det ser veldig bra ut og det har blitt operert to ganger :)

Skrevet

hø. opererte jeg to ganger og jeg har forventet at det kom til å bli syggere enn venstre men neida. Det er finest syns omtrent ikke. venstre syns ikke så mye det eller men er litt rødt og irritert rundt etter teipen (men ser værre ut på bilde)

Fine. Hvorfor måtte du opr to ganger ?

Skrevet

Hei! Snart et år siden jeg op nå, men nå siste ukene har jeg blitt så sår å låk rundt protestene, spess på utsiden mot armhulene.. Flere som har hatt de slik ? Redd for kapsling jeg :o

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk antibiotika jeg skulle ta dagen før, og noen tabletter for å hindre infeksjon/betennelse i dagene etter. Regner med at sikkert hun gjorde det også! Fikk du antibiotika å ta hele tiden? Hvor tok du op?

Jeg fikk azitromax for å ta før operasjon, og Diclocil for etter :) jeg opererte på fana medisinske/Bugge plastikkirurgi :D

Skrevet

Skulle ta en tablett i tre dager som skulle forebygge infeksjon og smerter, men var ikke direkte antibiotika. Men har hentet resept på en antibiotikakur nå, så håper det blir bedre :)

Ja vi får håpe på det! :D er det smerter eller bare varmt og rødt?

Skrevet

Fine. Hvorfor måtte du opr to ganger ?

takk. fordi jeg hadde en blødning etter operasjon så opr 2 ganger samme dag

Skrevet (endret)

Jeg fikk azitromax for å ta før operasjon, og Diclocil for etter :) jeg opererte på fana medisinske/Bugge plastikkirurgi :D

jeg fikk ikke azitrmax men diclocil fikk jeg etter på for å forebygge... men er ikke alle som for det

Endret av sticalo
Skrevet

Ja vi får håpe på det! :D er det smerter eller bare varmt og rødt?

Det er varmt, rødt og hovent, også har det blitt litt hardere enn det andre brystet. Føles også stramt i det området jeg er rødt, også stikker det og klør litt, men ellers ingen smerter heldigvis :)

Skrevet

Hei! Snart et år siden jeg op nå, men nå siste ukene har jeg blitt så sår å låk rundt protestene, spess på utsiden mot armhulene.. Flere som har hatt de slik ? Redd for kapsling jeg :o

merkelig, du får høre med PK.

du kunne ikke tenkt deg å vise bilde av dine arr etter et år?eller forklart hvordan de ser ut?

Skrevet

Det er varmt, rødt og hovent, også har det blitt litt hardere enn det andre brystet. Føles også stramt i det området jeg er rødt, også stikker det og klør litt, men ellers ingen smerter heldigvis :)

Hmm spesielt da :D bra det ikke er masse smerter! Hvordan går det med de ellers da? Er du fornøyd? :D

Skrevet

Hmm spesielt da :D bra det ikke er masse smerter! Hvordan går det med de ellers da? Er du fornøyd? :D

Ja, formen er overraskende bra, og har hatt lite smerter siden operasjon, er bare kjipt at jeg fikk infeksjon. Det går bra med venstre pupp, fin form og har blitt litt myk. Høyere har jo blitt hard, håper ikke jeg får kapsling... Men kan jo hende den er hard pga infeksjonen? Jeg får nesten bare vente å se. Hvordan går det med dine? :)

Skrevet

Ja, formen er overraskende bra, og har hatt lite smerter siden operasjon, er bare kjipt at jeg fikk infeksjon. Det går bra med venstre pupp, fin form og har blitt litt myk. Høyere har jo blitt hard, håper ikke jeg får kapsling... Men kan jo hende den er hard pga infeksjonen? Jeg får nesten bare vente å se. Hvordan går det med dine? :)

Ja ser den! Ja jeg tror nok det bare har med måten alt gror og sånn. De er jo så og si fortsatt ganske ferske sant. Det går bra med mine, er bare at protestene ikke er komt så langt ned kirurg ønsker, så Mailer litt med han med bilder og må stramme nedpressbåndet på det strammeste. Har gått greit, smertene har roet seg nå i det siste. Var på jobb inatt, og det var egentlig helt jævlig. Så når jeg sto opp så hadde jeg de verste morning boobsene... Men de får no ta den tiden de trenger! Så får vi bare håpe ingen av oss får kapsling! Hos meg er venstre vondere enn høyre. Og høyre armene kan jeg bruke mye mer uten smerte hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...