frk.tre Skrevet 22. desember 2014 #35481 Skrevet 22. desember 2014 Håper hvertfall at smertene ikke plutselig blir veldig ille. Jeg har vært veldig heldig med smertene, og har egentlig bare ubehag. Krysser fingrene på at det ikke blir verre Til meg ble det aldri smertefullt, var litt vondt første natta, men ble ikke verre enn det Det kjentes derimot som jeg var "støl" en god stund, men som du sier er det heller ubehag enn smerte. Jeg la under muskel for over 3 måneder siden. Eller vil jeg ønske dere god jul her inne og gratulere med alle som har fått nye pupper til jul!
Gjest Skrevet 22. desember 2014 #35482 Skrevet 22. desember 2014 Til meg ble det aldri smertefullt, var litt vondt første natta, men ble ikke verre enn det Det kjentes derimot som jeg var "støl" en god stund, men som du sier er det heller ubehag enn smerte. Jeg la under muskel for over 3 måneder siden. Eller vil jeg ønske dere god jul her inne og gratulere med alle som har fått nye pupper til jul! Ja, det er sånn med meg også. Trodde det skulle bli et smertehelvete, men var jo ikke så ille som jeg trodde. God jul tillegg også
sticalo Skrevet 22. desember 2014 #35483 Skrevet 22. desember 2014 Fra i går kveld og i hele dag har jeg hatt småstikkinger rundt om på begge brystene. Og området (trekant) fra begge nipplene og ned er numne og har mindre følelse, var en tid i dag jeg ikke kjente noe der men litt bedre nå. er 4uker+4 dager nå... har ikke hatt dette før så det skremmer meg litt. det startet egentlig i går kveld etter jeg klemte (kanskje litt for hardt) på de for å se om de var blitt myke. Joda de har blitt myke men så kom det en intens stikking i venstre bryst på siden varte 2-3 min og etter det har det kommet og gått litt sånn småstikking. Noen som har hatt det sånn? bør jeg være engstelig for dette?har ikke time til kontroll før 20.jan (første kontrollen).
frk.tre Skrevet 23. desember 2014 #35484 Skrevet 23. desember 2014 Ja, det er sånn med meg også. Trodde det skulle bli et smertehelvete, men var jo ikke så ille som jeg trodde. God jul tillegg også Ja, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for at det blir vondt nå. Jeg gikk bare å ventet på smertene som alle snakket om var helt jævlig når man la under muskel, men de kom aldri Du er nok en av oss heldige, for de smertene kommer som regel når lokalbedøvelsen går ut, og det er som regel i løpet av kvelden etter op
Gjest Skrevet 23. desember 2014 #35485 Skrevet 23. desember 2014 Ja, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for at det blir vondt nå. Jeg gikk bare å ventet på smertene som alle snakket om var helt jævlig når man la under muskel, men de kom aldri Du er nok en av oss heldige, for de smertene kommer som regel når lokalbedøvelsen går ut, og det er som regel i løpet av kvelden etter op Jeg venter også på smertene, og gruer meg litt til neste dag, for da kommer jo sikkert smertene. Men det har jo gått fire dager, så smertene kommer mest sannsynlig ikke. Jeg er veldig glad for at jeg er en av de heldige som ikke har altfor mye smerter
kk7 Skrevet 23. desember 2014 #35486 Skrevet 23. desember 2014 Jeg har reist fra dokumentene mine hvor informasjon osv står etter operasjon. Så jeg lurer på om noen vet når man kan ta solarium? Er 3 uker siden nå, og tror ikke det er så farlig hvis jeg dekker arrene? Trenger litt lys i mørketiden her i nord! ;p
kk7 Skrevet 23. desember 2014 #35487 Skrevet 23. desember 2014 Jeg venter også på smertene, og gruer meg litt til neste dag, for da kommer jo sikkert smertene. Men det har jo gått fire dager, så smertene kommer mest sannsynlig ikke. Jeg er veldig glad for at jeg er en av de heldige som ikke har altfor mye smerter Kjenner meg veldig igjen i det dere beskriver! Tror jeg var så forberedt på voldsomme smerter, at når jeg ikke døde av de så var de overlevbare liksom ;p Har også under muskel.
Gjest Skrevet 23. desember 2014 #35488 Skrevet 23. desember 2014 Jeg har reist fra dokumentene mine hvor informasjon osv står etter operasjon. Så jeg lurer på om noen vet når man kan ta solarium? Er 3 uker siden nå, og tror ikke det er så farlig hvis jeg dekker arrene? Trenger litt lys i mørketiden her i nord! ;p Står etter to uker på skrivet mitt, men det er viktig å dekke arrene godt
Gjest Skrevet 23. desember 2014 #35489 Skrevet 23. desember 2014 Kjenner meg veldig igjen i det dere beskriver! Tror jeg var så forberedt på voldsomme smerter, at når jeg ikke døde av de så var de overlevbare liksom ;p Har også under muskel. Ja, ikke sant, blir jo bedre for hverdag, og er bare et pluss at smertene ikke er altfor ille
sticalo Skrevet 23. desember 2014 #35490 Skrevet 23. desember 2014 Jeg har reist fra dokumentene mine hvor informasjon osv står etter operasjon. Så jeg lurer på om noen vet når man kan ta solarium? Er 3 uker siden nå, og tror ikke det er så farlig hvis jeg dekker arrene? Trenger litt lys i mørketiden her i nord! ;p jeg tok sol etter 3uker bare dekka de til
kk7 Skrevet 23. desember 2014 #35491 Skrevet 23. desember 2014 jeg tok sol etter 3uker bare dekka de til Dekka de til med en sokk jeg Den var lang og tynn så passa perfekt Og i dag er puppene plutselig blitt mykere! Så gøy!
sticalo Skrevet 23. desember 2014 #35492 Skrevet 23. desember 2014 Dekka de til med en sokk jeg Den var lang og tynn så passa perfekt Og i dag er puppene plutselig blitt mykere! Så gøy! Så bra. jeg rulla sportsbhen sammen å la over funka det å. Så godt for deg, hvor lenge er det siden opr? mine har også blitt myke den siste uke og i dag ekstra myke. Så deilig
kk7 Skrevet 23. desember 2014 #35493 Skrevet 23. desember 2014 Så bra. jeg rulla sportsbhen sammen å la over funka det å. Så godt for deg, hvor lenge er det siden opr? mine har også blitt myke den siste uke og i dag ekstra myke. Så deilig Er akkurat tre uker siden i dag. Og når jeg dusjet merket jeg at jeg mye lettere kan bevege på de og klemme på de. Er fremdeles ikke spesielt godt (slik som med de gamle puppene, men det kommer jo!) Men så utrolig gøy å plutselig merke en sånn endring. Jeg oppfører meg nesten helt forrelska i disse puppene ;p
kk7 Skrevet 23. desember 2014 #35494 Skrevet 23. desember 2014 Når følte dere at puppene deres var gode å ta på både for dere selv og for partner?
sticalo Skrevet 23. desember 2014 #35495 Skrevet 23. desember 2014 Er akkurat tre uker siden i dag. Og når jeg dusjet merket jeg at jeg mye lettere kan bevege på de og klemme på de. Er fremdeles ikke spesielt godt (slik som med de gamle puppene, men det kommer jo!) Men så utrolig gøy å plutselig merke en sånn endring. Jeg oppfører meg nesten helt forrelska i disse puppene ;p så bra. Ja begynnte å merke sånn forandring i uke 3 jeg også er 4 og noen dager nå. Nå kjenner jeg ikke lengre protesekantene og de kjennes ut som vanlige pupper og det er ikke vondt eller rart å ta på de lengre.
kk7 Skrevet 23. desember 2014 #35496 Skrevet 23. desember 2014 så bra. Ja begynnte å merke sånn forandring i uke 3 jeg også er 4 og noen dager nå. Nå kjenner jeg ikke lengre protesekantene og de kjennes ut som vanlige pupper og det er ikke vondt eller rart å ta på de lengre. Da gleder jeg meg til neste uke!! :D
sticalo Skrevet 23. desember 2014 #35497 Skrevet 23. desember 2014 Da gleder jeg meg til neste uke!! :D jepp gjør det Beste julegaven er så fornøyd! hadde stikking og nummenhet i går men er borte i dag... de er mykere i dag så satser på at det var det som skjedde,hehe!
sassa84 Skrevet 23. desember 2014 #35498 Skrevet 23. desember 2014 Trenger kjoletips fort! Kan jeg ta av nedpressbåndet for kjelden i morra så kjolen ser pen ut? Støttebh'n er fortsatt på. Er 6 dager post op da.
sticalo Skrevet 23. desember 2014 #35499 Skrevet 23. desember 2014 Trenger kjoletips fort! Kan jeg ta av nedpressbåndet for kjelden i morra så kjolen ser pen ut? Støttebh'n er fortsatt på. Er 6 dager post op da. tror det skal gå bra. hvor lenge fikk du beskjed om å bruke den?
smjm Skrevet 23. desember 2014 #35500 Skrevet 23. desember 2014 Hei! Først vil jeg bare si at dette forumet har vært til stor hjelp før operasjon, men har ikke tatt en del av det før nå! Jeg opererte fredag 19.desember, altså 4 dager siden. Jeg måtte operere to ganger siden venstre ble fylt med blod, og hadde dren innlagt helt til i går. Jeg har ikke hatt noe spesielt med smerter (ikke mer enn jeg har tenkt er normalt), men i dag så er de veldig ømme og føles kanskje enda litt strammere og harde. Jeg er kjempe redd for at det skal ha skjedd noe, men er dette helt normalt? Jeg har lagt over muskel, og skjønner såklart at de vil være harde en stund i etterkant. Men jeg har styret litt og flyttet på litt julegaver osv. Men ikke mer enn hva jeg har kjent at jeg har klart, og det har ikke vært vondt å gjøre det. Så er dette helt normalt, eller er det fare for at jeg har tullet litt for mye rundt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå