Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som har operert for en liten stund siden:

Når kan vi slutte å gå med tape og når kan jeg begynne å trene styrke igjen?

Klem, nanana

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig har bestilt time til operasjon om ei uke! Gleder meg så myeeeee :-)

Skrevet
Endelig har bestilt time til operasjon om ei uke! Gleder meg så myeeeee :-)

Hvor skal du operere?

Skrevet
Hvor skal du operere?

På: Clinique Pilestredet Park :-)

Skrevet

Finne pupper du har på bilde "svinsesvans" :-)

Skrevet
Finne pupper du har på bilde "svinsesvans" :-)

Jeg skal operere der jeg å.:-)

hvor mye skal du legge inn a? over eller under muskel?

Skrevet
Jeg skal operere der jeg å.:-)

hvor mye skal du legge inn a? over eller under muskel?

Det samme klinikk skal du også!?

Skal ha under muskel, 325 gram er du fra Oslo?

Skrevet

Skal du ha bare sillicon eller brystløft+sillicon?

Skrevet
Det samme klinikk skal du også!?

Skal ha under muskel, 325 gram er du fra Oslo?

jeg er fra drammen:-)

Skrevet
Skal du ha bare sillicon eller brystløft+sillicon?

vis du mente meg så skal jeg bare ha silicon

Skrevet
vis du mente meg så skal jeg bare ha silicon

Skal du ha under eller over? Har du bestemt deg?

Skrevet
Skal du ha under eller over? Har du bestemt deg?

vi har vel egentlig blitt enige om at jeg skal ha under, men jeg er veldig usikker. vil helst ha over. hmmm håper han kan få til det.

Skrevet
vi har vel egentlig blitt enige om at jeg skal ha under, men jeg er veldig usikker. vil helst ha over. hmmm håper han kan få til det.

Datoen er ikke helt sikkert. han skulle ringe i morgen så skulle prøve å få til operasjon den 8.

Skrevet (endret)

Sendte e mail til kirurgen jeg,ang løfting og armer over hodet. Fikk ikke svar fra han som opererte meg,men en annen på klinikken (Dr.Dillerud) og han sa jeg trygt kunne løfte barna mine nå,og også ha armene over hodet,men jeg skulle være forsiktig de første 4 ukene. Noen andre som har hørt at man kan begynne med det såpass tidlig? Hun på klinikken sa jeg fikk totalforbud mot å løfte i 3 uker,og det hørtes ut som jeg skulle være forsiktig i 6. Hmm. Nå er det 2 uker og 3 dager siden. Uansett var det jo flott å høre at jeg kunne løfte litt,for det må jeg jo uansett når jeg er alene med to små. I allefall minstemann må jeg løfte. Har vært litt redd det skulle gå galt. Håper det går bra. Løftet ikke de første 2 ukene da i alle fall. :) Får bare la det stå til å håpe alt gror som det skal.

Dere som har operert de siste 2-3-4 ukene,hvordan kjennes puppene ut inni? Jeg har endel vondt i dem,verker og er sykt ømme.

Og dere andre: HVOR LENGE HADDE DERE VONDT I PUPPENE?

Endret av siliconsally
Skrevet

Da skal jeg opereres den 18 mars klokka 2. gleder meg masse.

Skal legge in 300 under muskel. :fnise:

Skrevet

Siliconesally: det stemmer nok det som dr. dillerud har sagt.. jeg var i farta ganske tidlig, løftet og hadde armene over hodet. man må nok bare føle seg frem, lytte til kroppen :) hvis det ikke gjør vondt går det som regel bra. vondt i puppene hadde jeg rundt 2 uker, så ga det seg gradvis :)

noen som vet når vi kan slutte å tape arrene? og når kan man trene styrke igjen?

Skrevet
Da skal jeg opereres den 18 mars klokka 2. gleder meg masse.

Skal legge in 300 under muskel. :fnise:

Så bra!

Jeg skal til operasjon den 05. mars kl. 12.00.

Skal gi liv fra meg etter operasjon :-)

Skrevet

Min konsultasjonstime er avlyst!! :tristbla: Fikk brev i posten om at FMS ikke hadde åpent den dagen likevel... Jeg som gledet meg sånn til å endelig få gjort noe, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det var eneste tidspunket jeg er i Bergen før sommerferien.. og jeg som hadde tenkt å operere meg i begynnelsen av juni. alt var tilrettelagt med tanke på fri fra jobb. men nå kommer jeg meg ikke på konsultasjon :( :(

Er det mulig å sette opp en operasjonsdato uten konsultasjon? Eller ta konsultasjonen et annet sted? Konsutasjon over nettet/telefon, går det an ved FMS? Hvordan? Kunne så gjerne tenkt meg face-to-face konsultasjon ettersom jeg innbiller meg at jeg er et vanskelig tilfelle, jeg har lite brystvev og sånt bør vel vurderes in real life? Jeg er så skuffa akkurat nå.. Var sikker på at alt var i boks, og nå skulle det skje noe.. men nei...

Skrevet
Så bra!

Jeg skal til operasjon den 05. mars kl. 12.00.

Skal gi liv fra meg etter operasjon :-)

Ja det må du gjøre. Håper alt går bra og at du blir fornøyd:-)

fuerZa: Så dumt a. Kjedelig når man er innstilit på noe også blir det ikke noe av. Jeg har desverre ikke greie på hvordan det funker med konsultasjon og sånt over tlf, men håper alt ordener seg for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...