sticalo Skrevet 15. desember 2014 #35241 Skrevet 15. desember 2014 Hei! Nå er jeg på dag 6 etter operasjonen. Nå har det seg slik at hver gang jeg løsner på brystbåndet/nedpressbåndet eller ikke har det på (ved dusj), så er så og si all smerte borte, bare litt tungt på brystet. Men så fort jeg setter på brystbåndet og strammer litt så begynner det å stikke i brystene, og det er ikke sånn voldsomt vondt, men er jo ubehagelig og det er ikke der når jeg ikke strammer båndet. Puppene er jo fortsatt veldig hovne og høyt oppe, og vil jo gjerne ha dem sammen og ned, så tør ikke bare la være å ha litt ordentlig press på dem heller. Å bare ha båndet liggende der med pittelitt trykk føler jeg ikke har noe betydning, tenker at en muskel klarer å presse en protese ganske hardt oppover om den vil? Kan noen væærsåsnill å svare meg på dette?? blæææ.. Det skal ikke være så stramt at det gjør vondt og du sliter med å puste. Jeg hadde det i 10 dager og det hjalp veldig, så prøv å hold ut som hun over skriver. Jeg syns også det var ubehagelig, men egentlig mest når jeg tok det av for det kjentes så annerledes ut.
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35242 Skrevet 16. desember 2014 Noen som vet forskjellen mellom mepitac, mepiform og 3m siliconetape? De skal gjøre arrene finere, og jeg ser at alle tre har forskjellig pris, men jeg vet ikke hva som er forskjellen. For om de er relativ like, så er det jo greit å kjøpe den billigste? Noen som har prøvd en av de? Isåfall, hva synes dere? Ble arrene finere? Prøver igjen, noen som vet forskjellen mellom mepitac, mepiform og 3m siliconetape?
mims Skrevet 16. desember 2014 #35243 Skrevet 16. desember 2014 Prøver igjen, noen som vet forskjellen mellom mepitac, mepiform og 3m siliconetape? Jeg kan prøve å spørre kirurgen idag om jeg husker? 🙈 det er tape mot arr ikkesant? Tror jeg bruker mepiform på et annet arr akkurat nå🙈
PNilsen Skrevet 16. desember 2014 #35244 Skrevet 16. desember 2014 I dag er det endelig min tur!! Gleder meg veldig til å få operasjonen overstått, men gruer meg til smertene etterpå.. Denne gruppen har vært til god hjelp når jeg har lurt på noe. Så vil takke alle som er aktive i gruppen
Boobjobgirl Skrevet 16. desember 2014 #35245 Skrevet 16. desember 2014 Hvordan ble arr etter løft? Jeg skal ha løft på den ene puppen. Håper arrene ikke blir så fæle. Arrene mine ser superfine ut allerede bare to mnder etterpå Men så er han kirurgen utrolig duktig! Har du bilder ? Tok du de i en opr, å hvor mye la du inn? Ja jeg tok i en operasjon, jeg skal se om jeg får lagt inn bilder en av dagene, er full rulle før jul Jeg la inn 420 under muskel! Jeg vil gjerne se før og etter bilder Skal gjør de samme i februar!:o grugleder meg! Du skal få se, jeg legger ut bilder en av dagene, må få tatt nye bilder så ser dere skikkelig men vet ikke hvilken dag det blir
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35246 Skrevet 16. desember 2014 Jeg kan prøve å spørre kirurgen idag om jeg husker? det er tape mot arr ikkesant? Tror jeg bruker mepiform på et annet arr akkurat nå JA! Det er silikontape som skal gjøre arrene finere. Lykke til i dag! :D 3 dager til det er min tur!!
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35247 Skrevet 16. desember 2014 I dag er det endelig min tur!! Gleder meg veldig til å få operasjonen overstått, men gruer meg til smertene etterpå.. Denne gruppen har vært til god hjelp når jeg har lurt på noe. Så vil takke alle som er aktive i gruppen Lykke til i dag! Oppdater oss når du kan ^^
Fourboobies Skrevet 16. desember 2014 #35248 Skrevet 16. desember 2014 Arrene mine ser superfine ut allerede bare to mnder etterpå Men så er han kirurgen utrolig duktig! Ja jeg tok i en operasjon, jeg skal se om jeg får lagt inn bilder en av dagene, er full rulle før jul Jeg la inn 420 under muskel! Du skal få se, jeg legger ut bilder en av dagene, må få tatt nye bilder så ser dere skikkelig men vet ikke hvilken dag det blir 👍 kjempe flott! Skal gjør de samme selv, er veldig spent på arr :-)
mims Skrevet 16. desember 2014 #35249 Skrevet 16. desember 2014 Da var operasjon overstått, og jeg skal si jeg er veldig immobil. Er glad jeg har bestevenninnen min som kan hjelpe meg!
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35250 Skrevet 16. desember 2014 Da var operasjon overstått, og jeg skal si jeg er veldig immobil. Er glad jeg har bestevenninnen min som kan hjelpe meg! Gratulerer med overstått operasjon! Fortell hvordan det var når du føler deg klar for det
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35251 Skrevet 16. desember 2014 Jeg skal på en liten roadtrip med noen venninner tre dager etter operasjon. Er det greit? Jeg skal jo ikke kjøre selv, og om jeg bare skal sitte i en bil i flere timer, så blir det jo akkurat som å sitte hjemme i flere timer? Og når brukte dere sminke igjen? Er det greit å ha på sminke 3 dager post op, og klarer man å fjerne sminken igjen senere på kvelden?
kk7 Skrevet 16. desember 2014 #35252 Skrevet 16. desember 2014 Jeg skal på en liten roadtrip med noen venninner tre dager etter operasjon. Er det greit? Jeg skal jo ikke kjøre selv, og om jeg bare skal sitte i en bil i flere timer, så blir det jo akkurat som å sitte hjemme i flere timer? Og når brukte dere sminke igjen? Er det greit å ha på sminke 3 dager post op, og klarer man å fjerne sminken igjen senere på kvelden? Jeg klarte helt fint å bruke sminke 3 dager etter op. Var det noe ubehag når jeg skulle fjerne mascaraen så bare bøyde jeg hode litt ;p Men på dag 3 kan du ha smerter og være nokså små trøtt etter all "dopet". Så kan jo hende det blir slitsomt med en roadtrip? Men tror ikke det er noe gærnt med det ellers. Så lenge du holder armene i ro. Og får hjelp med å sette på setebelte og åpne bildører ;P Jeg var på filmkveld hos ei venninne på dag 3. Gikk helt fint, var bare veldig sliten!
mims Skrevet 16. desember 2014 #35253 Skrevet 16. desember 2014 Gratulerer med overstått operasjon! Fortell hvordan det var når du føler deg klar for det Tusen takk Det gikk fortere enn jeg trodde, sånn med tanke på hva som skulle skje når jeg kom dit. Vi ventet kanskje i 20-30 min, og da var jeg først og snakket med narkose lege, så kirurg som tegnet og tok bilde. Så ble jeg bedt om og ta av meg, så sto igjen med undertøy og sokker. Så fikk jeg en morgenkåpe før jeg gikk ned til operasjonsstuen. Når jeg la meg ned sjekket han ene blodtrykk på ene armen, og han andre satt kanylen i. Så fikk jeg maske over og beskjed om at jeg pustet i surstoff. Så følte jeg at jeg lå ganske lenge og pustet det inn uten noe effekt, også ble jeg litt døsig, men følte aldri jeg sovnet, men så husker jeg ingenting etter det. Også ble jeg vekket på en veldig spesiell måte hahaha, jeg våknet av at jeg ble "slappet" i fjeset, også våknet jeg av at han sa "er du våken". Og da var jeg veldig neddoppet, tror jeg sa noe med at det var en veldig spesiell måte å bli vekket på. Så tror jeg at jeg husker jeg dro et eller annet ut av munnen min selv. Og at jeg ble løftet bort i en annen seng. Er rimelig sikker på at jeg sovnet mellom alt som skjedde. Deretter lå jeg i en seng på et annet rom, gudene vet hvor lenge. Venninnen min var på klinikken og ventet hele tiden. Hun sa jeg gikk ned og ble operert 9:45, og jeg kom ikke tilbake oppe igjen før 13:45. Så jeg lå der nede ganske lenge! Når jeg kom ut så frøs jeg som f********* husket at hele kroppen min skjalv, og jeg ble lagt med dyne over for å få varmen igjen. Så når jeg ble etterlatt alene husker jeg at jeg så litt på puppene og kjente litt under de. Og så selvfølgelig et nedpress bånd ..... Og niplene mine er KJEMPE sensitive, det gjorde VELDIG vondt når jeg rørte de. Så husker jeg at smertene ble værre og værrre, så fikk jeg flytende paracet gjennom kanylen. Så lå jeg der en stund, og da var jeg plutselig kjempe varm, så ble jeg tatt på bh, nedpressbånd og dro hjem sammen med bestevenninnen min. Vil råde deg til å gå på do rett før operasjonen, for jeg lå der LENGE og holdt på å tisse på meg, men hadde så vondt, klarte ikke å reise meg eller noe, så bare lå der... Men kan være du ikke ligger deg like lenge som jeg gjorde... Hahaha. Husker kirurgen kom bort og snakket etterpå og sa at han hadde håpt jeg hadde klart å reise meg etter den andre operasjonen hans. Og da trodde jeg egentlig han hadde spurt meg før han skulle operere. (var nok veldig vekke). Fikk også noe piller med meg. Og husker de smertene jeg hadde var vondere enn forventet.... Hahah ble mye, men tenkte du ville vite hele prosessen. Om du lurer på noe spørr, tror jeg husker mer når du spørr, enn å komme på selv akkurat nå. 1
mims Skrevet 16. desember 2014 #35254 Skrevet 16. desember 2014 I dag er det endelig min tur!! Gleder meg veldig til å få operasjonen overstått, men gruer meg til smertene etterpå.. Denne gruppen har vært til god hjelp når jeg har lurt på noe. Så vil takke alle som er aktive i gruppen Hehe, gøy vi har samme dag! Hvor tok du, hvormye og under eller over muskel? Oppdater oss når du er i stand!
mims Skrevet 16. desember 2014 #35255 Skrevet 16. desember 2014 JA! Det er silikontape som skal gjøre arrene finere. Lykke til i dag! :D 3 dager til det er min tur!! Skal spørre imorgen når jeg møter han, glemte det...
blacklist Skrevet 16. desember 2014 #35256 Skrevet 16. desember 2014 Nå er det bare et par dager til fredag, og jeg skal opereres.. Jeg kjenner at jeg dermed har litt vondt på den ene siden av halsen min og redd for at det gjør jeg ikke kan opereres? Jeg føler meg i fin form, og har ikke feber, men er litt hoven i halsen... Tenkte kanskje ta en tur til legen imorgen og sjekke for sikkerhets skyld. Hva tror dere?
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35257 Skrevet 16. desember 2014 Nå er det bare et par dager til fredag, og jeg skal opereres.. Jeg kjenner at jeg dermed har litt vondt på den ene siden av halsen min og redd for at det gjør jeg ikke kan opereres? Jeg føler meg i fin form, og har ikke feber, men er litt hoven i halsen... Tenkte kanskje ta en tur til legen imorgen og sjekke for sikkerhets skyld. Hva tror dere? tror det skal gå helt fint,så lenge det ikke utvikler seg
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35258 Skrevet 16. desember 2014 Tusen takk Det gikk fortere enn jeg trodde, sånn med tanke på hva som skulle skje når jeg kom dit. Vi ventet kanskje i 20-30 min, og da var jeg først og snakket med narkose lege, så kirurg som tegnet og tok bilde. Så ble jeg bedt om og ta av meg, så sto igjen med undertøy og sokker. Så fikk jeg en morgenkåpe før jeg gikk ned til operasjonsstuen. Når jeg la meg ned sjekket han ene blodtrykk på ene armen, og han andre satt kanylen i. Så fikk jeg maske over og beskjed om at jeg pustet i surstoff. Så følte jeg at jeg lå ganske lenge og pustet det inn uten noe effekt, også ble jeg litt døsig, men følte aldri jeg sovnet, men så husker jeg ingenting etter det. Også ble jeg vekket på en veldig spesiell måte hahaha, jeg våknet av at jeg ble "slappet" i fjeset, også våknet jeg av at han sa "er du våken". Og da var jeg veldig neddoppet, tror jeg sa noe med at det var en veldig spesiell måte å bli vekket på. Så tror jeg at jeg husker jeg dro et eller annet ut av munnen min selv. Og at jeg ble løftet bort i en annen seng. Er rimelig sikker på at jeg sovnet mellom alt som skjedde. Deretter lå jeg i en seng på et annet rom, gudene vet hvor lenge. Venninnen min var på klinikken og ventet hele tiden. Hun sa jeg gikk ned og ble operert 9:45, og jeg kom ikke tilbake oppe igjen før 13:45. Så jeg lå der nede ganske lenge! Når jeg kom ut så frøs jeg som f********* husket at hele kroppen min skjalv, og jeg ble lagt med dyne over for å få varmen igjen. Så når jeg ble etterlatt alene husker jeg at jeg så litt på puppene og kjente litt under de. Og så selvfølgelig et nedpress bånd ..... Og niplene mine er KJEMPE sensitive, det gjorde VELDIG vondt når jeg rørte de. Så husker jeg at smertene ble værre og værrre, så fikk jeg flytende paracet gjennom kanylen. Så lå jeg der en stund, og da var jeg plutselig kjempe varm, så ble jeg tatt på bh, nedpressbånd og dro hjem sammen med bestevenninnen min. Vil råde deg til å gå på do rett før operasjonen, for jeg lå der LENGE og holdt på å tisse på meg, men hadde så vondt, klarte ikke å reise meg eller noe, så bare lå der... Men kan være du ikke ligger deg like lenge som jeg gjorde... Hahaha. Husker kirurgen kom bort og snakket etterpå og sa at han hadde håpt jeg hadde klart å reise meg etter den andre operasjonen hans. Og da trodde jeg egentlig han hadde spurt meg før han skulle operere. (var nok veldig vekke). Fikk også noe piller med meg. Og husker de smertene jeg hadde var vondere enn forventet.... Hahah ble mye, men tenkte du ville vite hele prosessen. Om du lurer på noe spørr, tror jeg husker mer når du spørr, enn å komme på selv akkurat nå. Gratulerer med pupper
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35260 Skrevet 16. desember 2014 (endret) Edit: turte ikke ha bilder liggende ute lenger Endret 19. desember 2014 av Kalia 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå