Smurfins Skrevet 14. desember 2014 #35221 Skrevet 14. desember 2014 Jeg hadde to tomme skinnsekker med brystvorter på hehe Men jeg tok både løft og innlegg da! Hvordan ble arr etter løft? Jeg skal ha løft på den ene puppen. Håper arrene ikke blir så fæle.
sticalo Skrevet 14. desember 2014 #35222 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Nå er jeg helt fra meg!! Våknet opp i morrest med unormalt mye smerter i det ene brystet. Kjennes ut som jeg har fått et slag i puppen liksom. Og nå når jeg tok av meg sportsbh så ser jeg dette!!!! Hva er det for noe??? Er det ripling?? Sendt melding til kirurgen men jeg sitter jo å har angst før han svarer. Noen som har vært borti slike merker før?? så utrolig kjedelig at du har så sterke smerter. veit akkurat hvordan det er hadde 5 dager med sterke smerter. søkte litt på nettet, det kan ligne litt på rippling men tror nok det bare er PK som kan svare på det. Kan være det forsvinner av seg selv. For du har ikke hatt nedpressbåndet for langt ned og for stramt? det er ganske sjeldent det blir rippling når man har under muskel, å det har jo du Endret 14. desember 2014 av sticalo
Lulu21 Skrevet 14. desember 2014 #35223 Skrevet 14. desember 2014 Nå er jeg helt fra meg!! Våknet opp i morrest med unormalt mye smerter i det ene brystet. Kjennes ut som jeg har fått et slag i puppen liksom. Og nå når jeg tok av meg sportsbh så ser jeg dette!!!! Hva er det for noe??? Er det ripling?? Sendt melding til kirurgen men jeg sitter jo å har angst før han svarer. Noen som har vært borti slike merker før?? Veldig vanskelig å si. Mine ser sånn ut når jeg har gått med stram bh en hel dag, men det går jo bort. Er de der enda? Har du fått svar fra kirurgen?
kk7 Skrevet 14. desember 2014 #35224 Skrevet 14. desember 2014 så utrolig kjedelig at du har så sterke smerter. veit akkurat hvordan det er hadde 5 dager med sterke smerter. søkte litt på nettet, det kan ligne litt på rippling men tror nok det bare er PK som kan svare på det. Kan være det forsvinner av seg selv. For du har ikke hatt nedpressbåndet for langt ned og for stramt? det er ganske sjeldent det blir rippling når man har under muskel, å det har jo du. Nei for det er ikke nedsøkk i huden, kommer liksom innenfra, så er ikke fra belte. Og har ikke hatt stram genser heller. Har under muskel ja. Og er på begge puppene men værst på den ene hvor smertene også sitter. Pk ba meg bare ringe klinikken i morgen så sitter her med angsten jeg:p vil ikke at puppene mine skal se sånn ut!!
sticalo Skrevet 14. desember 2014 #35225 Skrevet 14. desember 2014 Nei for det er ikke nedsøkk i huden, kommer liksom innenfra, så er ikke fra belte. Og har ikke hatt stram genser heller. Har under muskel ja. Og er på begge puppene men værst på den ene hvor smertene også sitter. Pk ba meg bare ringe klinikken i morgen så sitter her med angsten jeg:p vil ikke at puppene mine skal se sånn ut!! Er det like mye nå som det var i morres? Hva med å prøve å massere på det?
kk7 Skrevet 14. desember 2014 #35226 Skrevet 14. desember 2014 Er det like mye nå som det var i morres? Hva med å prøve å massere på det? I morges hadde jeg bare smerter. Som jeg enda har. Men tok ikke av meg bh før nå så aner ikke hvor lenge d har vært!
kk7 Skrevet 14. desember 2014 #35227 Skrevet 14. desember 2014 Veldig vanskelig å si. Mine ser sånn ut når jeg har gått med stram bh en hel dag, men det går jo bort. Er de der enda? Har du fått svar fra kirurgen? Har jo hatt samme bh som siden op! Pk sa bare at jeg fikk ringe klinikken i morgen:/ håper det forsvinner!!! 1
link92 Skrevet 14. desember 2014 #35228 Skrevet 14. desember 2014 hei! fikk etter jeg tok av bandasjen ett plaster over brystet, dvs plaster/tape med 8 cm bredde. noen andre som fikk det? og vet hvor lenge dette skal være på??? er på dag 5..
sticalo Skrevet 15. desember 2014 #35229 Skrevet 15. desember 2014 hei! fikk etter jeg tok av bandasjen ett plaster over brystet, dvs plaster/tape med 8 cm bredde. noen andre som fikk det? og vet hvor lenge dette skal være på??? er på dag 5.. jeg fikk en tykk brun sportsteip.PK sa at den skulle være på en uke.kanskje det gjelder for deg også.
kk7 Skrevet 15. desember 2014 #35230 Skrevet 15. desember 2014 (endret) Foldene i huden er heldigvis mindre nå i morrest! Kan fremdeles se de, men de tyter liksom ikke ut. PK mente at det var for tidlig å si hva det var, men mente at jeg hadde nok av fettvev så det burde ikke være ripling. Er iallefall mye roligere nå Endret 15. desember 2014 av kk7
sticalo Skrevet 15. desember 2014 #35231 Skrevet 15. desember 2014 Foldene i huden er heldigvis mindre nå i morrest! Kan fremdeles se de, men de tyter liksom ikke ut. PK mente at det var for tidlig å si hva det var, men mente at jeg hadde nok av fettvev så det burde ikke være ripling. Er iallefall mye roligere nå så bra, det går seg nok til.
Lulu21 Skrevet 15. desember 2014 #35232 Skrevet 15. desember 2014 Når begynte dere å trene igjen? Og hva? Jeg savner fryktelig løpingen, men tror jeg skal vente litt til med det. Har tenkt på spinning, men hater egentlig det. Vet ikke om jg tør styrke enda. Noen tips?
frk.tre Skrevet 15. desember 2014 #35233 Skrevet 15. desember 2014 Når begynte dere å trene igjen? Og hva? Jeg savner fryktelig løpingen, men tror jeg skal vente litt til med det. Har tenkt på spinning, men hater egentlig det. Vet ikke om jg tør styrke enda. Noen tips? Jeg kunne begynne med lett jogging fra uke 3 og styrke fra uke 6. Men ventet 8 uker med begge deler. Gjorde kun enkle bein/rompe øvelse hjemme fra uke 5
sticalo Skrevet 15. desember 2014 #35234 Skrevet 15. desember 2014 Jeg prøvde meg på lett jogging nå i dag, er 3,5 uke nå. Det var bare veldig ekkelt. Så droppa det, gikk eller en lang tur. puppene føltes tunge og det var bare veldig ubehagelig. Så tror jeg venter noen uker til med å prøve igjen.
Lulu21 Skrevet 15. desember 2014 #35235 Skrevet 15. desember 2014 Jeg kunne begynne med lett jogging fra uke 3 og styrke fra uke 6. Men ventet 8 uker med begge deler. Gjorde kun enkle bein/rompe øvelse hjemme fra uke 5 Ok, da kan jeg trene rumpa/bena nå, for det trengs Kan vente med resten til nyåret
Lulu21 Skrevet 15. desember 2014 #35236 Skrevet 15. desember 2014 Jeg prøvde meg på lett jogging nå i dag, er 3,5 uke nå. Det var bare veldig ekkelt. Så droppa det, gikk eller en lang tur. puppene føltes tunge og det var bare veldig ubehagelig. Så tror jeg venter noen uker til med å prøve igjen. Det er 6 uker siden operasjonen min, så jeg merker egentlig ikke noe til puppene lenger. De føles ikke tunge, så tror ikke det er noe problem med lett jogge, men jeg tror jeg drøyer det til over nyttår.
sticalo Skrevet 15. desember 2014 #35237 Skrevet 15. desember 2014 Det er 6 uker siden operasjonen min, så jeg merker egentlig ikke noe til puppene lenger. De føles ikke tunge, så tror ikke det er noe problem med lett jogge, men jeg tror jeg drøyer det til over nyttår. Høres lurt ut. Det skal jeg gjøre å.
frk.tre Skrevet 15. desember 2014 #35238 Skrevet 15. desember 2014 Ok, da kan jeg trene rumpa/bena nå, for det trengs Kan vente med resten til nyåret Ja, sikkert lurt. Jeg har ikke løpt på mer enn 9 på mølle, men kjente da at jeg burde investert i en sportsbh som er ordentlig stram. Jeg brukte den fra klinikken, så den var vel litt utvidd..
puppefersking Skrevet 15. desember 2014 #35239 Skrevet 15. desember 2014 Hei! Nå er jeg på dag 6 etter operasjonen. Nå har det seg slik at hver gang jeg løsner på brystbåndet/nedpressbåndet eller ikke har det på (ved dusj), så er så og si all smerte borte, bare litt tungt på brystet. Men så fort jeg setter på brystbåndet og strammer litt så begynner det å stikke i brystene, og det er ikke sånn voldsomt vondt, men er jo ubehagelig og det er ikke der når jeg ikke strammer båndet. Puppene er jo fortsatt veldig hovne og høyt oppe, og vil jo gjerne ha dem sammen og ned, så tør ikke bare la være å ha litt ordentlig press på dem heller. Å bare ha båndet liggende der med pittelitt trykk føler jeg ikke har noe betydning, tenker at en muskel klarer å presse en protese ganske hardt oppover om den vil? Kan noen væærsåsnill å svare meg på dette?? blæææ..
Flat.com Skrevet 15. desember 2014 #35240 Skrevet 15. desember 2014 Hei! Nå er jeg på dag 6 etter operasjonen. Nå har det seg slik at hver gang jeg løsner på brystbåndet/nedpressbåndet eller ikke har det på (ved dusj), så er så og si all smerte borte, bare litt tungt på brystet. Men så fort jeg setter på brystbåndet og strammer litt så begynner det å stikke i brystene, og det er ikke sånn voldsomt vondt, men er jo ubehagelig og det er ikke der når jeg ikke strammer båndet. Puppene er jo fortsatt veldig hovne og høyt oppe, og vil jo gjerne ha dem sammen og ned, så tør ikke bare la være å ha litt ordentlig press på dem heller. Å bare ha båndet liggende der med pittelitt trykk føler jeg ikke har noe betydning, tenker at en muskel klarer å presse en protese ganske hardt oppover om den vil? Kan noen væærsåsnill å svare meg på dette?? blæææ.. Hei! Var slik til meg også, men båndet gjør underverker, så hold ut:) Det ble bedre etter 2 uker på meg, måtte ha det på i tre uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå