Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, har kommet over dette forumet endel ganger. Derfor tenkte jeg å komme med noen spørsmål til dere som har erfaring med silikon her inne ;)

Jeg er en jente på 19 år som lenge har tenkt på å ta silikon når jeg ble litt eldre og fikk spart opp til det. Har søkt endel rundt og funnet ut av at jeg vil ta det nå, ikke vente til jeg blir 30. Vet at flere er "i mot" silikon før man har fått barn. Men det er vel egentlig ikke verdt å vente så mye lengre når man går å tenker over dette hver dag, man ser seg i speilet og det eneste som trekker selvbildet ned er de små puppene. Er utrolig lei av å bruke push-up og diverse inlegg for å trikse og mikse.. Jeg bruker 75a i bh størrelse, jeg ønsker selvfølgelig et mest mulig naturlig resultat, men vil ta litt når jeg først skal ta, og tenker å ta rundt 250-300cc, men vet jo ikke hvor mye det blir på meg... Vil opp til en full C-cup tror jeg. Er 170 høy og veier ca 55 kg. Har tenkt til å legge under muskelen, har hørt at dette vil gi mest naturlig resultat på de som ikke har så mye pupp fra før. Og anatomiske proteser/ dråpeformet.

Har ikke lyst til at folk skal se at jeg har silikon, er noe jeg tenker å holde for meg selv. Er bare mamma og kjæresten som jeg har sagt dette til, og de som skal være der for meg oppi det hele.

Er utrolig spent og klarer nesten ikke vente på å få høre om dette er noe for meg.

Har fått konsultasjonstime 07/01 til Per Alberius. Det jeg da lurer på er om noen har erfaringer med teres sørlandsparken klikikken, eller Per Alberius? :icon_lol:

Også lurer jeg på om det er vondt å trene når man tar under muskelen eller at musklene i puppene svekkes når man for eksempel tar pull-ups? :ler:

Skjønner at du ikke vil vente til etter barn, jeg er 22 og tok i 235 anatomiske under muskel i september :) jeg har drevet med styrketrening og brystøvelser er fortsatt noe jeg unngår da det er ubehagelig da det strammer veldig i muskelen. Har ikke noe erfaring med klinikken du skal på dessverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mims: du kommer IKKE til og angre valget ditt, han er helt fantastisk! Og ja jeg måtte gå med nedpress båndet ganske lenge men vel verdt det nå :)

Skrevet

Mims: du kommer IKKE til og angre valget ditt, han er helt fantastisk! Og ja jeg måtte gå med nedpress båndet ganske lenge men vel verdt det nå :)

Åhh jaaa! Jeg gleder meg sånn! :laugh: Hvormye tok du i? :blomst:

Skrevet

Jeg har også anatomiske 255 cc i høy profil under muskel. Jeg ønsket naturlig framfor størrelse, og da anbefalte han anatomiske til meg :-) Ble operert av Lars H. på Fornebuklinikken i begynnelsen av september. Er 169 høy og ca 60 kg. Atletisk bygget. Gikk fra en liten 70B (mer for å få bredden) til 70D.

Jeg har også bilder om noen ville ha:-)

Jeg vil gjerne se bilder :)

Skrevet

Hei, har kommet over dette forumet endel ganger. Derfor tenkte jeg å komme med noen spørsmål til dere som har erfaring med silikon her inne ;)

Jeg er en jente på 19 år som lenge har tenkt på å ta silikon når jeg ble litt eldre og fikk spart opp til det. Har søkt endel rundt og funnet ut av at jeg vil ta det nå, ikke vente til jeg blir 30. Vet at flere er "i mot" silikon før man har fått barn. Men det er vel egentlig ikke verdt å vente så mye lengre når man går å tenker over dette hver dag, man ser seg i speilet og det eneste som trekker selvbildet ned er de små puppene. Er utrolig lei av å bruke push-up og diverse inlegg for å trikse og mikse.. Jeg bruker 75a i bh størrelse, jeg ønsker selvfølgelig et mest mulig naturlig resultat, men vil ta litt når jeg først skal ta, og tenker å ta rundt 250-300cc, men vet jo ikke hvor mye det blir på meg... Vil opp til en full C-cup tror jeg. Er 170 høy og veier ca 55 kg. Har tenkt til å legge under muskelen, har hørt at dette vil gi mest naturlig resultat på de som ikke har så mye pupp fra før. Og anatomiske proteser/ dråpeformet.

Har ikke lyst til at folk skal se at jeg har silikon, er noe jeg tenker å holde for meg selv. Er bare mamma og kjæresten som jeg har sagt dette til, og de som skal være der for meg oppi det hele.

Er utrolig spent og klarer nesten ikke vente på å få høre om dette er noe for meg.

Har fått konsultasjonstime 07/01 til Per Alberius. Det jeg da lurer på er om noen har erfaringer med teres sørlandsparken klikikken, eller Per Alberius? :icon_lol:

Også lurer jeg på om det er vondt å trene når man tar under muskelen eller at musklene i puppene svekkes når man for eksempel tar pull-ups? :ler:

Hei! Velkommen :) Vi er ca på samme alder , samme høyde og vekt, jeg har 295 anatomiske , de passer kroppen min, og ser naturlig ut :D

Skrevet

Jeg ble operert av Per Alberius for 2 mndr siden. La inn 290 gram. Han var kjempeflink; seriøs, erfaren og arrene mine er kjempefine! Anbefalt PK! 👍

Skrevet

Noen som vet forskjellen mellom mepitac, mepiform og 3m siliconetape? De skal gjøre arrene finere, og jeg ser at alle tre har forskjellig pris, men jeg vet ikke hva som er forskjellen. For om de er relativ like, så er det jo greit å kjøpe den billigste? Noen som har prøvd en av de? Isåfall, hva synes dere? Ble arrene finere?

Skrevet

Hei! Har lest inne på forumet her i mange mnd, og har endelig tatt motet til meg og skal opereres. Jeg har time den 19/12 hos dr. Schistad på Fornebuklinikken. Gleder meg veldig! Hørt mye positivt, så håper på at dette blir en god erfaring. Har noen spørsmål derimot; Hvis man er småforkjøla, hvordan er det med operasjon? Kjenner det begynner å gjøre litt vondt i halsen, i og med at det bare er en uke før er det greit å vite noe om prosedyren :sjokkert: Noe spesielt jeg burde forberede meg på? Har lest forumet opp og ned i mente, men bare å komme med ting! Skal forresten ta to ulike størrelser på implantatene, noen som har erfaring med dette?

Jeg ble operert av Pål Schistad 15 oktober med ulik str på innleggene :)

Har 365 i høyre og 415 i venstre. De er nå så å si helt identiske. Syns selv det hørtes mye ut, men ble utrolig bra! Kan sende bilde på pm om du vil :)

Stol på Pål, han vet virkelig hva han driver med!

Skrevet

Jeg ble operert av Pål Schistad 15 oktober med ulik str på innleggene :)

Har 365 i høyre og 415 i venstre. De er nå så å si helt identiske. Syns selv det hørtes mye ut, men ble utrolig bra! Kan sende bilde på pm om du vil :)

Stol på Pål, han vet virkelig hva han driver med!

Åååå, så gøy! Ja, han virker som en utrolig dyktig kirurg. I starten virket han litt "fjern", men etterhvert åpnet han seg veldig opp og lovet å gjøre en god jobb :fnise: Har hørt at han er den mest ettertraktede på Fornebuklinikken, så jeg gleder meg veldig. Vil gjeeeerne ha bilde!! :)

• Liker 1
Skrevet

Åååå, så gøy! Ja, han virker som en utrolig dyktig kirurg. I starten virket han litt "fjern", men etterhvert åpnet han seg veldig opp og lovet å gjøre en god jobb :fnise: Har hørt at han er den mest ettertraktede på Fornebuklinikken, så jeg gleder meg veldig. Vil gjeeeerne ha bilde!! :)

Han er utrolig flink! Og veldig behagelig mann. Likte han veldig godt :)

Jeg reiste tross alt helt fra nord norge for å bli operert av han! Hehe.

Har sendt bilde nå forresten :D

Skrevet

Mims på meg la han inn 420 under muskel:) jeg er 164 og veier rundt 62 kg og har en høy brystkasse

Jeg er superfornøyd!!! Skal sende bilder til deg når jeg er på dataen igjen om du vil :)

Skrevet

Mims på meg la han inn 420 under muskel:) jeg er 164 og veier rundt 62 kg og har en høy brystkasse

Jeg er superfornøyd!!! Skal sende bilder til deg når jeg er på dataen igjen om du vil :)

Hva hadde du før han la inn? :laugh:

Ja send gjerne bilder! Jeg vil se! :danse:

Skrevet

Jeg hadde to tomme skinnsekker med brystvorter på hehe ;)

Men jeg tok både løft og innlegg da!

• Liker 2
Skrevet

Første gang jeg skal bytte tape på arrene. Tar dere av tapen før dere dusjer, og så setter på nye etterpå? Eller må jeg dusje med den gamle tapen på og bytte etter dusjen?

Du skal ta den av før du dusjen, og dusje uten teipen. dette er for at sårene skal vaskes rene med rennende vann 😊 Man kan bruke vanlig såpe.

Skrevet

Jeg reiser imorgen etter skolen, og skal ikke sove hjemme inatt, som betyr jeg må være ferdig pakket veldig snart!

Hva er lurt å ta med seg? Jeg opereres tirsdag, og blir i Oslo til onsdag!

Vet jeg må ta med hettejakker, håndkler har de vel haugevis av på hotellet :fnise:

Hva mer må jeg huske?!

Skrevet

Har du bilder ? Tok du de i en opr, å hvor mye la du inn?:)

Skrevet

Har du bilder ? Tok du de i en opr, å hvor mye la du inn?:)

Skrevet

Jeg vil gjerne se før og etter bilder :) Skal gjør de samme i februar!:o grugleder meg!

Skrevet

Hei hei, innbyggere av Silicone Valley! :)

1 dag PO i dag, etter operasjon hos Dr. Frank Steinbach på Teres-klinikken i Sørlandsparken (Kr.Sand).

Fikk lagt inn 225cc, anatomiske, delvis under/over muskel. Jeg er 163,5 cm og ca 54-55 kg, slank/atletisk bygd og med underutviklede bryster. Hadde mer eller mindre ingenting annet å by på i det departementet enn hva en 12-åring med voksende kjertler har ;) Dårlig med eget brystvev, derfor gikk vi for submuskulært. Men tror kirurg fant ut underveis i operasjonen at det var nok vev nederst i brystet til at kun øvre del av implantatet måtte legges under muskel. Og han mente det ville se penere ut og få et mest mulig naturlig utseende og overgang enn om han hadde lagt hele implantatet under, som først var tanken.

Ellers er formen overraskende fin. Jeg var groggy og medtatt noen timer etter OP i går, men med en gang jeg fant meg til rette hjemme på sofaen så gikk det hele gradvis bedre. Jeg tar nå kun smertestillende for moderate smerter mot kveld/natt, og mot milde smerter på dagtid. Jeg føler mest ubehag fremfor smerter, og mesteparten av ubehaget kommer av presset fra sportsBH og stiv/støl skuldre og rygg. Fikk sove mer (og bedre) i natt enn hva jeg gjorde natt til operasjonen, til tross for at en ligger på ryggen og har litt ubehag. Med andre ord så tror jeg ikke jeg kan klage på rekonvalesensen så langt ;) Spør bare hvis noen skulle lure på noe! Og tusen takk til alle som har skrevet, delt, spurt og gravd her tidligere i tråden - det har vært gull verdt de ukene i forkant av konsultasjon og operasjon!😄 Hurra!

Heihei !

Skal forstørre brystene hos Frank Steinbach på tirsdag. Er du fornøyd med resultatet? Skulle egentlig ha operert hos en av de andre kirurgene ved teres sørlandsparken, men han ble sykemeldt. Veldig spent !!

Skrevet

Nå er jeg helt fra meg!! Våknet opp i morrest med unormalt mye smerter i det ene brystet. Kjennes ut som jeg har fått et slag i puppen liksom. Og nå når jeg tok av meg sportsbh så ser jeg dette!!!! Hva er det for noe??? Er det ripling?? Sendt melding til kirurgen men jeg sitter jo å har angst før han svarer. Noen som har vært borti slike merker før??

post-87948-0-98718900-1418583378_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...