Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åja, så greit, da sier jeg ifra på operasjonsdagen. 1 uke igjen! :D

Så spennende :D Hvor mye skal du legge inn, og hva er din høyde og vekt? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende :D Hvor mye skal du legge inn, og hva er din høyde og vekt? :-)

185cc anatomiske under muskel. Jeg er 150 høy og veier ca. 40 kg :)

Skrevet (endret)

Jeg har også anatomiske 255 cc i høy profil under muskel. Jeg ønsket naturlig framfor størrelse, og da anbefalte han anatomiske til meg :-) Ble operert av Lars H. på Fornebuklinikken i begynnelsen av september. Er 169 høy og ca 60 kg. Atletisk bygget. Gikk fra en liten 70B (mer for å få bredden) til 70D.

Jeg har også bilder om noen ville ha:-)

Hei.jeg lurte på om jeg kunne få se bilde,

skal kansje ha255cc anatomiske,vis ikke så skal jeg ta 295cc.

ser vi er like høy, og har samme utgangspunkt i cup stk :)

Endret av Stjerten
Skrevet

Hei, har kommet over dette forumet endel ganger. Derfor tenkte jeg å komme med noen spørsmål til dere som har erfaring med silikon her inne ;)

Jeg er en jente på 19 år som lenge har tenkt på å ta silikon når jeg ble litt eldre og fikk spart opp til det. Har søkt endel rundt og funnet ut av at jeg vil ta det nå, ikke vente til jeg blir 30. Vet at flere er "i mot" silikon før man har fått barn. Men det er vel egentlig ikke verdt å vente så mye lengre når man går å tenker over dette hver dag, man ser seg i speilet og det eneste som trekker selvbildet ned er de små puppene. Er utrolig lei av å bruke push-up og diverse inlegg for å trikse og mikse.. Jeg bruker 75a i bh størrelse, jeg ønsker selvfølgelig et mest mulig naturlig resultat, men vil ta litt når jeg først skal ta, og tenker å ta rundt 250-300cc, men vet jo ikke hvor mye det blir på meg... Vil opp til en full C-cup tror jeg. Er 170 høy og veier ca 55 kg. Har tenkt til å legge under muskelen, har hørt at dette vil gi mest naturlig resultat på de som ikke har så mye pupp fra før. Og anatomiske proteser/ dråpeformet.

Har ikke lyst til at folk skal se at jeg har silikon, er noe jeg tenker å holde for meg selv. Er bare mamma og kjæresten som jeg har sagt dette til, og de som skal være der for meg oppi det hele.

Er utrolig spent og klarer nesten ikke vente på å få høre om dette er noe for meg.

Har fått konsultasjonstime 07/01 til Per Alberius. Det jeg da lurer på er om noen har erfaringer med teres sørlandsparken klikikken, eller Per Alberius? :icon_lol:

Også lurer jeg på om det er vondt å trene når man tar under muskelen eller at musklene i puppene svekkes når man for eksempel tar pull-ups? :ler:

• Liker 1
Skrevet

Guuud a meg!! Jeg kom over bilder av de "gamle" puppene mine! Jeg fikk helt sjokk, for nå er jeg blitt så vant med den nye størrelsen. (Kun 6 uker siden op) Så SMÅ! Jeg klarte ikke å lukke munnen, og første som slo meg var: har jeg virkelig gått så mange år med det der? Nei fy søren, dette er det beste jeg brukt pengene mine på. Ingen tvil. :D

Skrevet

Guuud a meg!! Jeg kom over bilder av de "gamle" puppene mine! Jeg fikk helt sjokk, for nå er jeg blitt så vant med den nye størrelsen. (Kun 6 uker siden op) Så SMÅ! Jeg klarte ikke å lukke munnen, og første som slo meg var: har jeg virkelig gått så mange år med det der? Nei fy søren, dette er det beste jeg brukt pengene mine på. Ingen tvil. :D

Akkurat sånn jeg føler også, helt merkelig at jeg har klart å gå i ca 10 år med de små greiene jeg hadde. Desidert det beste jeg har brukt penger på og gjort for meg selv også.

Skrevet

Akkurat sånn jeg føler også, helt merkelig at jeg har klart å gå i ca 10 år med de små greiene jeg hadde. Desidert det beste jeg har brukt penger på og gjort for meg selv også.

Har jo alltid visst at jeg har hatt små pupper, men ikke SÅ små! Ble helt sjokka, og måtte bare le. :P Har gått fra å ha en ungpike kropp, hvor puppene aldri ble ferdig utvokst i puberteten, til å få en ordentlig kvinnelig kropp. Så fornøyd :)

Skrevet

Første gang jeg skal bytte tape på arrene. Tar dere av tapen før dere dusjer, og så setter på nye etterpå? Eller må jeg dusje med den gamle tapen på og bytte etter dusjen?

Skrevet

Første gang jeg skal bytte tape på arrene. Tar dere av tapen før dere dusjer, og så setter på nye etterpå? Eller må jeg dusje med den gamle tapen på og bytte etter dusjen?

Har fått med meg at de fleste dusjer med den gamle tapen, eventuelt at den løser seg litt opp, for å så ta den av etter dusjen og sette på ny! Men tror alle metoder vil gå :)

Skrevet

Hei! Jeg har sittet og lest opp og ned på dette forumet i en ukes tid nå, men trodde tråden ble avsluttet i 2012 eller noe sånt. Ser nå at det fortsatt er folk som skriver her, ble så glad nå!

Jeg opererte på tirsdagen som var nå (9.desember), på fornebuklinikken.

Opererte inn 265g under muskel, med rund protese. 18 år og 157 høy, 48kg :-)

uansett, jeg våknet opp med et nedpressbånd, det lå ganske stramt da jeg våknet på sykehuset, så sykepleieren løsnet bittelitt på det. Nå har jeg ligget hjemme siden tirsdag, ingen voldsomme smerter bortsett fra at det kjennes ut som om jeg er kjempestøl og noen presser hardt på brystet mitt midt i mellom puppene liksom..

Men er det noen flere her som hadde nedpressbånd? Hvor stramt hadde dere det?? Har ringt inn til klinikken to ganger og spurt hvor stramt jeg bør ha det, men da er svaret "du skal få puste liksom". Men det skal da veldig mye til før jeg ikke får puste, og føler at hvis jeg strammer for hardt, er ikke det litt dumt for "healingsprosessen"??

puppene er også ganske langt fra hverandre nå, går de en del sammen etter hvert?? håper deeet :rolleyes: hjelper nedpressbåndet litt på å få dem "sammen" også?....

Håper noen gidder å svare! Litt bekymret her jeg ligger stort sett alene hele dagen!

Hva var utgangspunktet ditt før operasjon? :laugh: Er 18, 158 cm, og 55 kg!

Hvor lenge har du fått beskjed om å gå med nedpressbånd?

Går du på skole, hvordan blir det med det nå? :vin:

Skrevet

heisann :biggrin:

hvordan gikk det på konsultasjonen??

(Dette blir et langt innlegg! Skal nok skaffe meg en blogg snart, hahah :fnise: )

Har ikke hatt tid til å oppdatere dere etter jeg var hos han, hadde prøve eksamen neste dag så måtte gjøre alt for å ikke gå innpå forumet, for hadde nok blitt sittendes her hele natten!

Det var veldig koselig å være på konsultasjon hos Dr. Bugge. Han var helt fantastisk! Var der med besteveninnen min, og vi ble godt tatt imot, han brukte god tid på oss begge. Han var litt forsinket men vi fikk beskjed fra hun i resepsjonen at han brukte like god tid på alle selvom han lå etter skjema. Vi ble hos han i halvannen time, der han tegnet på oss begge, fortalte, viste bilder av operasjoner han hadde tatt, og informerte hva han brukte, hva han likte best å gjøre (ta under muskel/hvorfor) osv. Vi fikk også prøve på proteser, med og uten klær, og brukte god tid!

Siden jeg visste jeg skulle operere, så begynte vi å snakke om datoer. Bugge visste jeg hadde operasjons dato hos Teres. Men presset meg ikke til å bestille dato hos bugge. Han fortalte at den eneste tilgjengelige daten var neste dagen, eller 5/6 Januar, for å operere i Bergen. Neste dag var ikke aktuelt da han ikke hadde protesen han ville bruke, tilgjengelig.

I og med at jeg allerede hadde forutsett operasjon 18. Desember, tatt fri fra jobb, jule ferie og fri fra skole. Så var det veldig kjipt at Bugge ikke hadde tilgjengelig før 5/6 Januar. Men så kom det en liten kommentar fra meg, egentlig på tull "Hva om jeg kommer til Oslo da", jo det kan vi fikse! For da hadde han tid nå på tirsdag 16. Des. Jeg var litt frem og tilbake, for skal jo egentlig inn til Teres igjen nå på mandag for å snakke mer, og i og med at dem er billigere, så ville jeg snakke og se om jeg føler meg trygg til ta hos Teres og. Det eneste Bugge sa da, at det var mitt eget valg, og jeg måtte operere der jeg selv ville og følte meg trygg. Og selvfølgelig følte jeg meg tryggest hos Bugge.

Hos Teres, gikk han raskt gjennom konsultasjonen, snakket mye selv, så sendte han oss til et annet rom til en annen sykepleier der jeg fikk prøve protese, så dro han hjem. Utrolig nok så bestilte jeg operasjons dato der, og etter konsultasjonen var jeg egentlig bare usikker på hva str. jeg sku ha og alt sånn. Selvom jeg vet at Dr. Ørner er veldig dyktig og ville gjort en bra operasjon, så har det jo også litt med hvormye man blir informert om. Kan hende han ikke tok meg veldig seriøst, siden jeg er så ung, at det var derfor det ble en "kort" konsultasjon.

Allerede en time etter konsultasjonen, sende han meg mail med informasjon. Det viser hvor engasjert han er i jobben sin, og hvor god tid han bruker på alle. Vi var vel de siste hos han, og holdt han over tiden, til 10 på kvelden :fnise:

Det ble litt snakk med mamma, i og med at det er hun som legger ut for meg. Det virket ganske uaktuelt å betale 5000 mer enn det jeg egentlig skulle betale.

Men igår fikk jeg møtt mamma og snakket med henne, prisen veier jo opp for det, hos bugge har han bedre proteser, og ikke minst bedre teknikk føler jeg, anatomiske proteser er dyrere og det at man følere seg så trygg hos Bugge, gjør jo at prisen veier opp til det! Og jeg er ganske sikker på at puppene mine vil holde lengre om jeg tar hos Bugge, framfor Teres med tanke på protese og teknikk.

Så vi kom jo frem til 310cc, anatomiske, under muskel. Jeg er 158cm, 55 kg.

På onsdag, to dager etter konsultasjon, ringte Bugge meg, og spurte om jeg hadde snakket hjemme, og ønsket å operere den 16. des. Jeg visste ikke svar da, men igår kveld, fikk jeg sendt han en melding og spurte om han forsatt hadde mulighet på tirsdag. Og det hadde han. Så jeg ringte han også idag morges og snakket. Han har også satt ned prisen på operasjonen med 2000 med tanke på at jeg reiser til oslo, for å dekke litt av billettene våres. Og det er utrolig snilt av han!

Det varmer så utrolig i hjertet at han er så hyggelig, profesjonell og at jeg er så trygg på han!

Så da blir det utrolig nok operasjon på tirsdag, jeg gleder meg helt sinnsykt! :danse:

Skrevet

(Dette blir et langt innlegg! Skal nok skaffe meg en blogg snart, hahah :fnise: )

Har ikke hatt tid til å oppdatere dere etter jeg var hos han, hadde prøve eksamen neste dag så måtte gjøre alt for å ikke gå innpå forumet, for hadde nok blitt sittendes her hele natten!

Det var veldig koselig å være på konsultasjon hos Dr. Bugge. Han var helt fantastisk! Var der med besteveninnen min, og vi ble godt tatt imot, han brukte god tid på oss begge. Han var litt forsinket men vi fikk beskjed fra hun i resepsjonen at han brukte like god tid på alle selvom han lå etter skjema. Vi ble hos han i halvannen time, der han tegnet på oss begge, fortalte, viste bilder av operasjoner han hadde tatt, og informerte hva han brukte, hva han likte best å gjøre (ta under muskel/hvorfor) osv. Vi fikk også prøve på proteser, med og uten klær, og brukte god tid!

Siden jeg visste jeg skulle operere, så begynte vi å snakke om datoer. Bugge visste jeg hadde operasjons dato hos Teres. Men presset meg ikke til å bestille dato hos bugge. Han fortalte at den eneste tilgjengelige daten var neste dagen, eller 5/6 Januar, for å operere i Bergen. Neste dag var ikke aktuelt da han ikke hadde protesen han ville bruke, tilgjengelig.

I og med at jeg allerede hadde forutsett operasjon 18. Desember, tatt fri fra jobb, jule ferie og fri fra skole. Så var det veldig kjipt at Bugge ikke hadde tilgjengelig før 5/6 Januar. Men så kom det en liten kommentar fra meg, egentlig på tull "Hva om jeg kommer til Oslo da", jo det kan vi fikse! For da hadde han tid nå på tirsdag 16. Des. Jeg var litt frem og tilbake, for skal jo egentlig inn til Teres igjen nå på mandag for å snakke mer, og i og med at dem er billigere, så ville jeg snakke og se om jeg føler meg trygg til ta hos Teres og. Det eneste Bugge sa da, at det var mitt eget valg, og jeg måtte operere der jeg selv ville og følte meg trygg. Og selvfølgelig følte jeg meg tryggest hos Bugge.

Hos Teres, gikk han raskt gjennom konsultasjonen, snakket mye selv, så sendte han oss til et annet rom til en annen sykepleier der jeg fikk prøve protese, så dro han hjem. Utrolig nok så bestilte jeg operasjons dato der, og etter konsultasjonen var jeg egentlig bare usikker på hva str. jeg sku ha og alt sånn. Selvom jeg vet at Dr. Ørner er veldig dyktig og ville gjort en bra operasjon, så har det jo også litt med hvormye man blir informert om. Kan hende han ikke tok meg veldig seriøst, siden jeg er så ung, at det var derfor det ble en "kort" konsultasjon.

Allerede en time etter konsultasjonen, sende han meg mail med informasjon. Det viser hvor engasjert han er i jobben sin, og hvor god tid han bruker på alle. Vi var vel de siste hos han, og holdt han over tiden, til 10 på kvelden :fnise:

Det ble litt snakk med mamma, i og med at det er hun som legger ut for meg. Det virket ganske uaktuelt å betale 5000 mer enn det jeg egentlig skulle betale.

Men igår fikk jeg møtt mamma og snakket med henne, prisen veier jo opp for det, hos bugge har han bedre proteser, og ikke minst bedre teknikk føler jeg, anatomiske proteser er dyrere og det at man følere seg så trygg hos Bugge, gjør jo at prisen veier opp til det! Og jeg er ganske sikker på at puppene mine vil holde lengre om jeg tar hos Bugge, framfor Teres med tanke på protese og teknikk.

Så vi kom jo frem til 310cc, anatomiske, under muskel. Jeg er 158cm, 55 kg.

På onsdag, to dager etter konsultasjon, ringte Bugge meg, og spurte om jeg hadde snakket hjemme, og ønsket å operere den 16. des. Jeg visste ikke svar da, men igår kveld, fikk jeg sendt han en melding og spurte om han forsatt hadde mulighet på tirsdag. Og det hadde han. Så jeg ringte han også idag morges og snakket. Han har også satt ned prisen på operasjonen med 2000 med tanke på at jeg reiser til oslo, for å dekke litt av billettene våres. Og det er utrolig snilt av han!

Det varmer så utrolig i hjertet at han er så hyggelig, profesjonell og at jeg er så trygg på han!

Så da blir det utrolig nok operasjon på tirsdag, jeg gleder meg helt sinnsykt! :danse:

Så spennende, masse lykke til!

Skrevet

Har fått med meg at de fleste dusjer med den gamle tapen, eventuelt at den løser seg litt opp, for å så ta den av etter dusjen og sette på ny! Men tror alle metoder vil gå :)

Takk! Dusjet med den gamle da :) Man blir så ekstra forsiktig med detaljene når man er redd for disse herlighetene ;D

Skrevet

Hva var utgangspunktet ditt før operasjon? :laugh: Er 18, 158 cm, og 55 kg!

Hvor lenge har du fått beskjed om å gå med nedpressbånd?

Går du på skole, hvordan blir det med det nå? :vin:

ikke full 70a før operasjonen en gang.. Må gå med båndet i 2 uker dag og natt! Jeg skal på skolen til uken igjen, altså mandag dag 6 etter operasjonen ^_^

Skrevet

ikke full 70a før operasjonen en gang.. Må gå med båndet i 2 uker dag og natt! Jeg skal på skolen til uken igjen, altså mandag dag 6 etter operasjonen ^_^

Åhh, er det ubehagelig??

Åja okei, tok du under muskel? :laugh:

Skrevet

Det jeg ikke forstår er når man vil ha større implantater så blir de bredere/videre, og gir side-boob.

Noen som har bilder av hvor det har skjedd? Jeg skjønner ikke f.eks hvordan tcmn fikk skvist inn så mye silikon og har nå de puppene jeg drømmer om. Hun er jo kjempetynn. Vil ha 300cc selv. Har hun side-boob? Så forvirret.

Skrevet

Det jeg ikke forstår er når man vil ha større implantater så blir de bredere/videre, og gir side-boob.

Noen som har bilder av hvor det har skjedd? Jeg skjønner ikke f.eks hvordan tcmn fikk skvist inn så mye silikon og har nå de puppene jeg drømmer om. Hun er jo kjempetynn. Vil ha 300cc selv. Har hun side-boob? Så forvirret.

Det er avhengig av hvilke profiler man bruker! Man kan bruke høy profil som ikke øker like mye i bredden jo mer man øker, og brystene vil da vokse "utover/fremover" istedenfor i bredden

Skrevet

Åhh, er det ubehagelig??

Åja okei, tok du under muskel? :laugh:

ja, i dag på dag 4 er det kun båndet som gir ubehag/mer smerte.. uten det er det myyye deikigere men må bare holde ut.. de er jo for at puppene ikke skal bli for høyt opp, og jeg vil ikke ha de under haka når de er ferdiggrodd heller :laugh: Ja, tok under :)

Skrevet

ja, i dag på dag 4 er det kun båndet som gir ubehag/mer smerte.. uten det er det myyye deikigere men må bare holde ut.. de er jo for at puppene ikke skal bli for høyt opp, og jeg vil ikke ha de under haka når de er ferdiggrodd heller :laugh: Ja, tok under :)

Hahah åhh, tror jeg og må bruke det :roll:

Ja er sant det, så får bare holde ut med det ja :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...