Tesselesse Skrevet 11. desember 2014 #35161 Skrevet 11. desember 2014 Åh, så bra. Jeg håper mine også blir så naturlige! Hva var utgangspunktet ditt? Jeg bruker 65a, så regner med at man kan kjenne protesen hos meg. Det er akkurat det jeg også tenkte, så valgte anatomiske framfor runde. Jeg var nesten helt flat før, er ca 170 høy, skulle egentlig bruke 70B eller 65C , men pleide å bruke 75B fordi så de større ut med klær, men fylte ikke bh'en i det hele tatt.. Jeg fikk plass til hånda mi i bh'en , sier litt kan godt sende deg bilde av resultatet? Hvor høy er du osv?
sticalo Skrevet 11. desember 2014 #35162 Skrevet 11. desember 2014 Håper på naturlige jeg også. Noen som har rundt 340-360 her inne? Er de good? Hvis noen har bilder av sine resultater, så vil jeg gjeeeeerne bli sendt noen kan sikkert sende deg bilde hvis du vil. jeg har litt mer 375, men de er ikke store i det hele tatt da jeg hadde null utgangspunkt. 1
Gjest Skrevet 11. desember 2014 #35163 Skrevet 11. desember 2014 Jeg var nesten helt flat før, er ca 170 høy, skulle egentlig bruke 70B eller 65C , men pleide å bruke 75B fordi så de større ut med klær, men fylte ikke bh'en i det hele tatt.. Jeg fikk plass til hånda mi i bh'en , sier litt kan godt sende deg bilde av resultatet? Hvor høy er du osv? Ja, jeg vil gjerne ha bilde av resultatet! Jeg er bare 150 høy, og veier ca. 40 kg nå
kk7 Skrevet 11. desember 2014 #35164 Skrevet 11. desember 2014 Åh, så rart .. Du vet at man skal knappe igjen bh'en på den ytterste "taggen"? hihi ja
Missy86 Skrevet 11. desember 2014 #35165 Skrevet 11. desember 2014 Ja jeg er målt 70 rundt, men jeg har tenkt 70C, og den får jeg ikke igjen bak! Du kan jo bare kjøpe og feste på en forlenger bak 😊 det gjer eg av og til, funker kjempegreit 😀
Gurip Skrevet 11. desember 2014 #35166 Skrevet 11. desember 2014 Hvordan er puppene så langt etter op? Kan du trene brystmuskelen? Føler du at du fungerer akkurat som før op? Er det noe du ikke kan gjøre lenger? Hvordan ser arrene dine ut? Hvordan behandlet du arrene? Nå er jeg tilbake i hverdagen som før. Jeg kan fint trene brystmusklene, trener pushups med beina hevet og nedtrekk som før. Jeg var forsiktig i perioden etter operasjonen, men så lenge etter er det ingen ting å tenke på. Det eneste som er litt rart er at puppene beveger seg veldig fra hverandre når jeg strammer brystmusklene, så liker ikke å trene i singlet. Det er ikke noe jeg ikke kan gjøre, men kjenner at huden er ganske stram og noen ganger kan det være litt ubehagelig å ligge på magen. Arrene er lyse og fine og gutter som ikke vet at jeg har silikon har ikke oppdaget det. Se innlegg på bloggen ang arrene. Mine ble betente av tapen og jeg måtte faktisk gå uten tape, men det gikk fint. 2
sticalo Skrevet 11. desember 2014 #35167 Skrevet 11. desember 2014 Nå er jeg tilbake i hverdagen som før. Jeg kan fint trene brystmusklene, trener pushups med beina hevet og nedtrekk som før. Jeg var forsiktig i perioden etter operasjonen, men så lenge etter er det ingen ting å tenke på. Det eneste som er litt rart er at puppene beveger seg veldig fra hverandre når jeg strammer brystmusklene, så liker ikke å trene i singlet. Det er ikke noe jeg ikke kan gjøre, men kjenner at huden er ganske stram og noen ganger kan det være litt ubehagelig å ligge på magen. Arrene er lyse og fine og gutter som ikke vet at jeg har silikon har ikke oppdaget det. Se innlegg på bloggen ang arrene. Mine ble betente av tapen og jeg måtte faktisk gå uten tape, men det gikk fint. Så bra alt fungerer som det skal og du er fornøyd. Faktisk lest litt på bloggen din, søkte litt på google og den dukka opp.
Snurri Skrevet 11. desember 2014 #35168 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Hei jenter! Har lest her en stund nå, og tenkte det var på tide å "komme ut" ;-) Jeg har nesten bestemt meg for å få lagt inn silikon. Var på konsultasjon på Formebuklinikken hos dr Barstad for noen uker siden, og føler meg veldig trygg på ham som PK. Jeg er 167 høy, 62 kg og ganske brei over skuldrene/brystkassen. Har barn, og er en liten 75B i dag, og vil gjerne ( som så mange andre 😜) tilbake til de puppene jeg hadde da jeg ammet... Dr Barstad foreslo 320-350 ml anatomiske proteser, over muskel. Først snakket han om under muskel, men da jeg kledde av meg og han så muskulaturen min, så mente han over ville bli best. (Det viser kanskje ikke så godt på bildet, men jeg har alltid hatt ganske mye muskler til jente å være, uten at jeg har gjort noe for å bli slik) Litt på grunn av at jeg synes overkroppen min kan se litt "maskulin" ut, har jeg alltid følt at puppene mine er for små for min kropp/brystkasse. Jeg har jo litt pupp, og på en liten vever jente hadde de sikkert vært fine, jeg synes egentlig fasongen er ok, men de er for små og "smale" til meg. I utgangspunktet synes jeg at 320 var nok på konsultasjonen, og det er dette som er brukt på før/ettebildene jeg har lagt ved. Men dess mer jeg ser på dem nå, dess mer lurer jeg på om det ikke er for lite? Jeg leser jo både her og generelt på nett at mange angrer på at de ikke la inn mer, og jeg vil jo merke forskjell når jeg gjør dette. Lurer på om jeg skal be om en til konsultasjon hos dr Barstad før jeg bestemmer meg... 320 er jo allerede ganske mye, men alt er jo relativt til kroppen det skal sitte på. Hva tror dere jenter, og hva synes dere ut i fra bildene? Burde jeg gå for 350? Større enn dette ville han ikke anbefale, for da ville de bli for mye ut på siden mtp støtte i vevet/muskulaturen osv. ...dette ble visst et langt innlegg, håper dere gidder lese det :-) Endret 21. februar 2015 av Snurri
Gjest Skrevet 11. desember 2014 #35169 Skrevet 11. desember 2014 Nå er jeg tilbake i hverdagen som før. Jeg kan fint trene brystmusklene, trener pushups med beina hevet og nedtrekk som før. Jeg var forsiktig i perioden etter operasjonen, men så lenge etter er det ingen ting å tenke på. Det eneste som er litt rart er at puppene beveger seg veldig fra hverandre når jeg strammer brystmusklene, så liker ikke å trene i singlet. Det er ikke noe jeg ikke kan gjøre, men kjenner at huden er ganske stram og noen ganger kan det være litt ubehagelig å ligge på magen. Arrene er lyse og fine og gutter som ikke vet at jeg har silikon har ikke oppdaget det. Se innlegg på bloggen ang arrene. Mine ble betente av tapen og jeg måtte faktisk gå uten tape, men det gikk fint. Så bra! Skal ta en titt på bloggen din
amatøør Skrevet 11. desember 2014 #35170 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Jeg har også anatomiske 255 cc i høy profil under muskel. Jeg ønsket naturlig framfor størrelse, og da anbefalte han anatomiske til meg :-) Ble operert av Lars H. på Fornebuklinikken i begynnelsen av september. Er 169 høy og ca 60 kg. Atletisk bygget. Gikk fra en liten 70B (mer for å få bredden) til 70D.Jeg har også bilder om noen ville ha:-) Endret 11. desember 2014 av amatøør
Gjest Skrevet 11. desember 2014 #35171 Skrevet 11. desember 2014 Hei jenter! Har lest her en stund nå, og tenkte det var på tide å "komme ut" ;-) Jeg har nesten bestemt meg for å få lagt inn silikon. Var på konsultasjon på Formebuklinikken hos dr Barstad for noen uker siden, og føler meg veldig trygg på ham som PK. Jeg er 167 høy, 62 kg og ganske brei over skuldrene/brystkassen. Har barn, og er en liten 75B i dag, og vil gjerne ( som så mange andre ) tilbake til de puppene jeg hadde da jeg ammet... Dr Barstad foreslo 320-350 ml anatomiske proteser, over muskel. Først snakket han om under muskel, men da jeg kledde av meg og han så muskulaturen min, så mente han over ville bli best. (Det viser kanskje ikke så godt på bildet, men jeg har alltid hatt ganske mye muskler til jente å være, uten at jeg har gjort noe for å bli slik) Litt på grunn av at jeg synes overkroppen min kan se litt "maskulin" ut, har jeg alltid følt at puppene mine er for små for min kropp/brystkasse. Jeg har jo litt pupp, og på en liten vever jente hadde de sikkert vært fine, jeg synes egentlig fasongen er ok, men de er for små og "smale" til meg. I utgangspunktet synes jeg at 320 var nok på konsultasjonen, og det er dette som er brukt på før/ettebildene jeg har lagt ved. Men dess mer jeg ser på dem nå, dess mer lurer jeg på om det ikke er for lite? Jeg leser jo både her og generelt på nett at mange angrer på at de ikke la inn mer, og jeg vil jo merke forskjell når jeg gjør dette. Lurer på om jeg skal be om en til konsultasjon hos dr Barstad før jeg bestemmer meg... 320 er jo allerede ganske mye, men alt er jo relativt til kroppen det skal sitte på. Hva tror dere jenter, og hva synes dere ut i fra bildene? Burde jeg gå for 350? Større enn dette ville han ikke anbefale, for da ville de bli for mye ut på siden mtp støtte i vevet/muskulaturen osv. ...dette ble visst et langt innlegg, håper dere gidder lese det :-) Jeg syns bildene så veldig fine ut, og størrelsen kler deg godt. Jeg tror du vil kle litt større også, så hvis du ønsker det, så ville jeg gått for 350. Det er jo veldig lite forskjell mellom 320 og 350 Du kan jo eventuelt dra på en konsultasjon til, og prøve begge innleggene å se hva du liker best. Jeg regner med at resultatet blir bra uansett hva du velger.
sticalo Skrevet 11. desember 2014 #35172 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Hei jenter! Har lest her en stund nå, og tenkte det var på tide å "komme ut" ;-) Jeg har nesten bestemt meg for å få lagt inn silikon. Var på konsultasjon på Formebuklinikken hos dr Barstad for noen uker siden, og føler meg veldig trygg på ham som PK. Jeg er 167 høy, 62 kg og ganske brei over skuldrene/brystkassen. Har barn, og er en liten 75B i dag, og vil gjerne ( som så mange andre ) tilbake til de puppene jeg hadde da jeg ammet... Dr Barstad foreslo 320-350 ml anatomiske proteser, over muskel. Først snakket han om under muskel, men da jeg kledde av meg og han så muskulaturen min, så mente han over ville bli best. (Det viser kanskje ikke så godt på bildet, men jeg har alltid hatt ganske mye muskler til jente å være, uten at jeg har gjort noe for å bli slik) Litt på grunn av at jeg synes overkroppen min kan se litt "maskulin" ut, har jeg alltid følt at puppene mine er for små for min kropp/brystkasse. Jeg har jo litt pupp, og på en liten vever jente hadde de sikkert vært fine, jeg synes egentlig fasongen er ok, men de er for små og "smale" til meg. I utgangspunktet synes jeg at 320 var nok på konsultasjonen, og det er dette som er brukt på før/ettebildene jeg har lagt ved. Men dess mer jeg ser på dem nå, dess mer lurer jeg på om det ikke er for lite? Jeg leser jo både her og generelt på nett at mange angrer på at de ikke la inn mer, og jeg vil jo merke forskjell når jeg gjør dette. Lurer på om jeg skal be om en til konsultasjon hos dr Barstad før jeg bestemmer meg... 320 er jo allerede ganske mye, men alt er jo relativt til kroppen det skal sitte på. Hva tror dere jenter, og hva synes dere ut i fra bildene? Burde jeg gå for 350? Større enn dette ville han ikke anbefale, for da ville de bli for mye ut på siden mtp støtte i vevet/muskulaturen osv. ...dette ble visst et langt innlegg, håper dere gidder lese det :-) Syns du hadde kjempe fine pupper fra før av jeg da. Så egentlig ikke sånn veldig stor forskjell på de bildene, bare at det var mer fyll på toppen?Skulle ønske jeg hadde sånn naturlig heng, syns faktisk det er fint. Endret 11. desember 2014 av sticalo
Gjest Skrevet 11. desember 2014 #35173 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har også anatomiske 255 cc i høy profil under muskel. Jeg ønsket naturlig framfor størrelse, og da anbefalte han anatomiske til meg :-) Ble operert av Lars H. på Fornebuklinikken i begynnelsen av september. Er 169 høy og ca 60 kg. Atletisk bygget. Gikk fra en liten 70B (mer for å få bredden) til 70D.Jeg har også bilder om noen ville ha:-) Hvordan syns du de føles ut? Hva syns du om kirurgen? Jeg skal opereres av han jeg også. Ble det noe snakk om størrelse igjen på operasjonsdagen? Hva gjorde dere før operasjon? Hvordan er puppene dine nå? Jeg vil gjerne ha bilder hvis du vil sende
Snurri Skrevet 11. desember 2014 #35174 Skrevet 11. desember 2014 Syns du hadde kjempe fine pupper fra før av jeg da. Så egentlig ikke sånn veldig stor forskjell på de bildene, bare at det var mer fyll på toppen?Skulle ønske jeg hadde sånn naturlig heng, syns faktisk det er fint. Takk for det :-) jeg er som sagt egentlig ok med fasongen, de skulle bare vært litt større. Da jeg ammet var jeg en stor C/ liten D og det syntes jeg passet fint. Jeg er også enig i at det ikke er mye forskjell på de bildene, bortsett fra på toppen som du sier, og jeg synes det er litt rart, for på konsultasjonen følte jeg 350 så for mye ut... Ikke vet jeg Men med 320-350 så burde det vel tilsvare drøyt halvannen cup, så en skulle jo tro det viste igjen? De ringte meg i dag fra Fornebuklinikken for å høre om jeg hadde noen spm, men jeg tok ikke tlf da for jeg var på besøk. Får kanskje ringe dem opp igjen i morgen og lufte litt for dem.
sticalo Skrevet 11. desember 2014 #35175 Skrevet 11. desember 2014 Takk for det :-) jeg er som sagt egentlig ok med fasongen, de skulle bare vært litt større. Da jeg ammet var jeg en stor C/ liten D og det syntes jeg passet fint. Jeg er også enig i at det ikke er mye forskjell på de bildene, bortsett fra på toppen som du sier, og jeg synes det er litt rart, for på konsultasjonen følte jeg 350 så for mye ut... Ikke vet jeg Men med 320-350 så burde det vel tilsvare drøyt halvannen cup, så en skulle jo tro det viste igjen? De ringte meg i dag fra Fornebuklinikken for å høre om jeg hadde noen spm, men jeg tok ikke tlf da for jeg var på besøk. Får kanskje ringe dem opp igjen i morgen og lufte litt for dem. men hvis de er litt tomme etter amming vil det bli helt annerledes når de kommer inni kropen enn med proteser uten på. så bildene stemmer nok ganske greit.
amatøør Skrevet 11. desember 2014 #35176 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Hei jenter! Har lest her en stund nå, og tenkte det var på tide å "komme ut" ;-) Jeg har nesten bestemt meg for å få lagt inn silikon. Var på konsultasjon på Formebuklinikken hos dr Barstad for noen uker siden, og føler meg veldig trygg på ham som PK. Jeg er 167 høy, 62 kg og ganske brei over skuldrene/brystkassen. Har barn, og er en liten 75B i dag, og vil gjerne ( som så mange andre ) tilbake til de puppene jeg hadde da jeg ammet... Dr Barstad foreslo 320-350 ml anatomiske proteser, over muskel. Først snakket han om under muskel, men da jeg kledde av meg og han så muskulaturen min, så mente han over ville bli best. (Det viser kanskje ikke så godt på bildet, men jeg har alltid hatt ganske mye muskler til jente å være, uten at jeg har gjort noe for å bli slik) Litt på grunn av at jeg synes overkroppen min kan se litt "maskulin" ut, har jeg alltid følt at puppene mine er for små for min kropp/brystkasse. Jeg har jo litt pupp, og på en liten vever jente hadde de sikkert vært fine, jeg synes egentlig fasongen er ok, men de er for små og "smale" til meg. I utgangspunktet synes jeg at 320 var nok på konsultasjonen, og det er dette som er brukt på før/ettebildene jeg har lagt ved. Men dess mer jeg ser på dem nå, dess mer lurer jeg på om det ikke er for lite? Jeg leser jo både her og generelt på nett at mange angrer på at de ikke la inn mer, og jeg vil jo merke forskjell når jeg gjør dette. Lurer på om jeg skal be om en til konsultasjon hos dr Barstad før jeg bestemmer meg... 320 er jo allerede ganske mye, men alt er jo relativt til kroppen det skal sitte på. Hva tror dere jenter, og hva synes dere ut i fra bildene? Burde jeg gå for 350? Større enn dette ville han ikke anbefale, for da ville de bli for mye ut på siden mtp støtte i vevet/muskulaturen osv. ...dette ble visst et langt innlegg, håper dere gidder lese det :-) Jeg må si meg enig med Sticalo over☝️ og si at du har fine pupper uten silikon. Men om du vil fylle på, ville jeg gått for den største størrelsen 😉😄 Endret 11. desember 2014 av amatøør 1
puppefersking Skrevet 12. desember 2014 #35177 Skrevet 12. desember 2014 Åja, skjønner. Jeg og kirurgen ble enige om 160cc, men jeg ønsker å ta 185cc istedenfor, så tenkte å ta det opp på operasjonsdagen. Det er vel ikke noe problem det, eller må jeg si ifra før? Du kan bare si det på operasjonsdagen ja :-) Første konsultasjonen ble vi enige om 255, men rett før operasjonen ble det 265
puppefersking Skrevet 12. desember 2014 #35178 Skrevet 12. desember 2014 Jeg er ganske tynn. 160 og 48 kg. Har runde, høyprofil under muskel. Jeg har heller ingen kant øverst, men de er runde - det er de. Jeg er superfornøyd! Fulgte kirurgene anbefaling, både i forhold til profil og str (300 ml). Hei! Er det lenge siden du opererte? Hva var utgangspunktet ditt ca. før du opererte? :-) Har du bilder av de noe sted? :D Har nettopp operert inn 265g, er 157 og veier 48 kg, så er ganske lik deg sånn ellers kanskje.. Er veldig spent på hvordan mine blir seenes ut, de er veldig som to kjegler nå, haha!
kk7 Skrevet 12. desember 2014 #35179 Skrevet 12. desember 2014 Du kan jo bare kjøpe og feste på en forlenger bak det gjer eg av og til, funker kjempegreit Det var ikke så dumt! Har jeg ikke tenkt på en gang! Takk :D
Gjest Skrevet 12. desember 2014 #35180 Skrevet 12. desember 2014 Du kan bare si det på operasjonsdagen ja :-) Første konsultasjonen ble vi enige om 255, men rett før operasjonen ble det 265 Åja, så greit, da sier jeg ifra på operasjonsdagen. 1 uke igjen! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå