Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem ble du operert av? Jeg skal opereres på fornebuklinikken neste fredag :)

Dr. Schistad :) Han ringte meg faktisk opp nå og ga meg svar på det med nedpressbåndet! Endelig! Han er kjempehyggelig og var helt sikker på hva han mente jeg skulle ha, alt gikk i en fei :-) Narkosen var også bare deilig, hehe.. Ikke noe å grue seg til! :D Det er nå det er mest spennende, når du ikke aner hvordan puppene dine ser ut etterpå :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor mye tok du? Under eller over muskel? Hvor lang tid tok det før du merket at de begynte å bli myke? Jeg har lest at anatomiske bruker lengre tid på å mykne opp enn runde. Ja, jeg vil gjerne se bilder av dine :) Jeg har ikke fått bilder av deg før, nei, hehe ^^

Jeg tok 255 gram under muskel. :) Hmm tiden har gått så sinnsykt fort, så jeg husker ærlig talt ikke. Men i begynnelsen så var de ganske harde, men plutselig en dag så sa kjæresten min "OI!!! De er blitt myke, kjenner du det??". :P Det var som om muskelen min slapp og sluttet å stramme seg. Utrolig god følelse!

Kan sende deg bilder på pm. :)

Edit: Får ikke til å laste opp, og har ikke så lyst å legge bildene inn på bildr.no som kan sees av alle. Så sender deg bildene når jeg finner en løsning. :P

Endret av Wallet
Skrevet

Sikker på at du ikke trenger 70D? Du ser smal ut :)

Ja jeg er målt 70 rundt, men jeg har tenkt 70C, og den får jeg ikke igjen bak!

Skrevet

Hei grattis med nye pupper.

Jeg hadde nedpressbånd. jeg satt det selv på når jeg kom hjem. aner ikke hvor stramt det skulle sitte, men satt det sånn at jeg kjente det presset litt nedover. Ja det retter seg opp de legger seg mer på plass snart. jeg hadde det båndet i en uke og det har holdt fint for meg. Hvor lenge skulle du ha det?

Veldig spennende tid du har forran deg, de forandrer seg en del den første tiden og blir mer "dine" veldig gøy å bli kjent med de liksom.

Jeg skal ha det i 2 uker :dry: Men kirurgen min ringte meg opp nå nettopp etter en bekymringsmelding fra meg og svarte meg på det med nedpressbåndene, så det var en lettelse! Trenger ikke ha de så stramt som jeg trodde.. Nå er jeg bare kjempespent på hvordan de blir seendes ut ja! Akkurat nå syns jeg de er bittelitt store, litt morsomt å gå fra å være flat til å bli en liten "puppeguri" som det ser ut som nå! :fnise:

Skrevet

Jeg skal ha det i 2 uker :dry: Men kirurgen min ringte meg opp nå nettopp etter en bekymringsmelding fra meg og svarte meg på det med nedpressbåndene, så det var en lettelse! Trenger ikke ha de så stramt som jeg trodde.. Nå er jeg bare kjempespent på hvordan de blir seendes ut ja! Akkurat nå syns jeg de er bittelitt store, litt morsomt å gå fra å være flat til å bli en liten "puppeguri" som det ser ut som nå! :fnise:

hehe. så bra da.

Ja de er jo ganske store i starten pga hevelse og fordi du ikke er vant til dem, men det går seg nok til. jeg har 375 gram og ikke et menneske har lagt merke til det, syns ikke i det hele tatt med klær på.

Skrevet

Jeg har også anatomiske, angrer ikke på at jeg valgte det :D

Så bra! Hvor mye tok du? Hvordan kjennes de ut nå? :)

Skrevet

Tiden går fort;) Hvor lang tid tok det før dine begynte å bli mykere og mer naturlig? Fet er en mnd siden jeg oprerte, de er blitt mykere mer er fortsatt harde og struttende.

De begynte egentlig å bli ganske myke etter 4uker...nå er de helt myke og kan ikke kjenne at det er silikon pupper😉

De disser og rører seg som normale boobs😜

Men er jo rundere og mere fasong på de enn helt naturlige.

Jeg digger de👍

Var på spileløs BH handling i dag..litt vanskelig å finne min str😲😱

Måtte ha 75e/F.. Men det hadde de ikke så ble 80D...

Og så fant jeg slike som gikk på s-m-l størrelser... Der endte jeg opp med str L... Skulle ha hatt XL for cup'en sin del... Men da ble den for rundt kassen😖

Skrevet (endret)

Heia. :) Så bra, du har mye å glede deg til! Jeg fikk 255 cc, og det var det meste jeg kunne få, siden jeg har en ganske smal overkropp. Er 164 cm høy og veier 52 kg ca. Gikk fra en a-cup til en c-cup. Jeg ønskte meg større proteser før operasjonen, men siden 255 var maks, så gikk jeg med på det uansett. Nå, 1 år etter så kunne jeg aldri tenke meg større. Er veldig fornøyd med størrelsen nå. :)

Heia. :) Så bra, du har mye å glede deg til! Jeg fikk 255 cc, og det var det meste jeg kunne få, siden jeg har en ganske smal overkropp. Er 164 cm høy og veier 52 kg ca. Gikk fra en a-cup til en c-cup. Jeg ønskte meg større proteser før operasjonen, men siden 255 var maks, så gikk jeg med på det uansett. Nå, 1 år etter så kunne jeg aldri tenke meg større. Er veldig fornøyd med størrelsen nå. :)

Ja gleder meg veldig, men gruer meg og :P

hva på konsultasjon i fjor og då ble vi eni om 295cc, men nåreg var på konsultasjon for noen dager siden prøvde 255cc og det så ikke så stort ut, men er redd at eg skal angre at eg ikke tok 295cc.

etter eg ammmet min sønn så forsvant nesten alt av bryst, så har plass til 295. men er ikke så stor er 170cm og 50 kg.

fikk se bilder på konsultsjonen, men var ikke noen med mitt utgangspungt.

Men med anatomiske proteser så blir det ikke bare fylt nede i bryste men litt oppe og, sånn at det blir litt kløft???

hehe masse spørsmål :P

Endret av Stjerten
Skrevet

Dr. Schistad :) Han ringte meg faktisk opp nå og ga meg svar på det med nedpressbåndet! Endelig! Han er kjempehyggelig og var helt sikker på hva han mente jeg skulle ha, alt gikk i en fei :-) Narkosen var også bare deilig, hehe.. Ikke noe å grue seg til! :D Det er nå det er mest spennende, når du ikke aner hvordan puppene dine ser ut etterpå :laugh:

Åh, så godt å høre! Jeg skal opereres av Dr. Haukeland og gleder meg veldig. Hadde dere en prat om størrelse og sånt rett før operasjonen også? :)

Skrevet

Cubus har fått inn ganske ok spileløse bh'er og i alle farger👍

Skrevet

Skal til han 20:00, skal gi en lyd her når jeg er tilbake :laugh:

heisann :biggrin:

hvordan gikk det på konsultasjonen??

Skrevet

Jeg tok 255 gram under muskel. :) Hmm tiden har gått så sinnsykt fort, så jeg husker ærlig talt ikke. Men i begynnelsen så var de ganske harde, men plutselig en dag så sa kjæresten min "OI!!! De er blitt myke, kjenner du det??". :P Det var som om muskelen min slapp og sluttet å stramme seg. Utrolig god følelse!

Kan sende deg bilder på pm. :)

Edit: Får ikke til å laste opp, og har ikke så lyst å legge bildene inn på bildr.no som kan sees av alle. Så sender deg bildene når jeg finner en løsning. :P

Gleder meg til å få puppene og til de blir myke :D

Hehe, det går bra :)

Skrevet

Ja jeg er målt 70 rundt, men jeg har tenkt 70C, og den får jeg ikke igjen bak!

Åh, så rart .. Du vet at man skal knappe igjen bh'en på den ytterste "taggen"? :)
Skrevet

Ja gleder meg veldig, men gruer meg og :P

hva på konsultasjon i fjor og då ble vi eni om 295cc, men prøvde255 og det så ikke så stort ut, men er redd at eg skal angre at eg ikke tok 295cc.

etter eg ammmet min sønn forsvant nesten alt av bryst, så har plass til 295. men er ikke så stor er 170cm og 50 kg.

fikk se bilder på konsultsjonen men han sa at det var litt vanskelig å vis meg siden eg vis nok hadde så "smal" midje :fnise:

Men med anatomiske proteser så blir det ikke bare fylt nede i bryste men litt oppe og, sånn at det blir litt kløft???

hehe masse spørsmål :P

Hehe ja jeg forstår! :P De tankene hadde jeg også. Nå er jo du litt høyere enn meg, så kanskje 295 vil passe deg veldig bra. Skulle gjerne sendt deg bilder, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Bildene er for store til å laste opp på KG, og jeg aner ikke hvilken opplastnings-side jeg skal bruke.

Ja det blir litt fyll oppe også, og jeg kan få kløft om jeg vil det. Men det blir ikke så mye som med runde proteser :) Anatomiske proteser ser mer ut som et "vanlig" bryst, og det blir ingen kant øverst. Om du søker på anatomiske proteser på google, så kommer det opp et par bilder. :)

Skrevet

Åh, så godt å høre! Jeg skal opereres av Dr. Haukeland og gleder meg veldig. Hadde dere en prat om størrelse og sånt rett før operasjonen også? :)

Jeg var på konsultasjon for noen måneder siden først med Dr. Barstad, og fikk beskjed om jeg kunne bytte kirurg bare noen dager før pga. noe feilbooking elns. Så med han andre hadde jeg bare en kort samtale med rett før operasjonen siden de hadde pratet sammen :) Viste han noen bilder av noen jenter jeg hadde funnet som hadde ganske likt utgangspunkt og høyde osv som meg, sånn at han skjønte litt hvordan jeg ville at det skulle se ut :)

Skrevet

Så bra! Hvor mye tok du? Hvordan kjennes de ut nå? :)

295, kjenner helt likt som før oppe på brystet, blir bare bedre og bedre :D kunne hatt runde, men det turte jeg ikke, var akkurat på grensa til å kunne få det, men vil gjerne ha litt å gå på om jeg går ned i vekt :D ingen har sjangs til å se at de ikke er ekte når jeg har på klær .
Skrevet

Jeg var på konsultasjon for noen måneder siden først med Dr. Barstad, og fikk beskjed om jeg kunne bytte kirurg bare noen dager før pga. noe feilbooking elns. Så med han andre hadde jeg bare en kort samtale med rett før operasjonen siden de hadde pratet sammen :) Viste han noen bilder av noen jenter jeg hadde funnet som hadde ganske likt utgangspunkt og høyde osv som meg, sånn at han skjønte litt hvordan jeg ville at det skulle se ut :)

Åja, skjønner. Jeg og kirurgen ble enige om 160cc, men jeg ønsker å ta 185cc istedenfor, så tenkte å ta det opp på operasjonsdagen. Det er vel ikke noe problem det, eller må jeg si ifra før?

Skrevet

Hehe ja jeg forstår! :P De tankene hadde jeg også. Nå er jo du litt høyere enn meg, så kanskje 295 vil passe deg veldig bra. Skulle gjerne sendt deg bilder, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Bildene er for store til å laste opp på KG, og jeg aner ikke hvilken opplastnings-side jeg skal bruke.

Ja det blir litt fyll oppe også, og jeg kan få kløft om jeg vil det. Men det blir ikke så mye som med runde proteser :) Anatomiske proteser ser mer ut som et "vanlig" bryst, og det blir ingen kant øverst. Om du søker på anatomiske proteser på google, så kommer det opp et par bilder. :)

ja tenker siden det var det han annbefalte første gangen,såvil eg jo tro at det er det han syns er best,det var bare meg som spurte om noe mindre :P

Det går helt fint, hadde vært kjempe å se bilde, men eg vet heller ikke hvordan mann forandrer strpå bilde :)

Har sett masse bilder :fnise:

Skrevet

295, kjenner helt likt som før oppe på brystet, blir bare bedre og bedre :D kunne hatt runde, men det turte jeg ikke, var akkurat på grensa til å kunne få det, men vil gjerne ha litt å gå på om jeg går ned i vekt :D ingen har sjangs til å se at de ikke er ekte når jeg har på klær .

Åh, så bra. Jeg håper mine også blir så naturlige! Hva var utgangspunktet ditt? Jeg bruker 65a, så regner med at man kan kjenne protesen hos meg.

Det er akkurat det jeg også tenkte, så valgte anatomiske framfor runde.

Skrevet

Håper på naturlige jeg også. Noen som har rundt 340-360 her inne? Er de good?

Hvis noen har bilder av sine resultater, så vil jeg gjeeeeerne bli sendt noen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...