Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei på dere😉

Tiden går jammen fort, så fort at jeg nesten har glemt at puppene er op😝

Det er nå litt over 2mnd siden op. Og alt har gått knirkefritt..

Puppene blir bare finere og finere og mere naturlig look😜

Til dere som skal å operere dere nå i disse tider... Ønsker dere lykke til👍...og til dere andre som har gjort det.. Gratulere med de nye puppene😉

Tiden går fort;) Hvor lang tid tok det før dine begynte å bli mykere og mer naturlig? Fet er en mnd siden jeg oprerte, de er blitt mykere mer er fortsatt harde og struttende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp "ammeinnlegg" av ull på apoteket og putt de i bh'n på ekstra kalde dager. Syns ikke gjennom klærne, men varmer deilig ;)

ÅÅÅÅ tusen takk for tips, for jeg har også merket at jeg fryser veldig fort på mine nye venninner nå for tiden :D

Hei på dere

Tiden går jammen fort, så fort at jeg nesten har glemt at puppene er op

Det er nå litt over 2mnd siden op. Og alt har gått knirkefritt..

Puppene blir bare finere og finere og mere naturlig look

Til dere som skal å operere dere nå i disse tider... Ønsker dere lykke til...og til dere andre som har gjort det.. Gratulere med de nye puppene

Ja du opererte vel rett før meg om jeg ikke husker feil? Tenk at det er nå gått to mnder allerede!! :) Mine har blitt litt mykere men er enda ganske faste og sånn, men er ikke bekymret, det der går seg til for min del over tiden..

Tror det er 6 mnder de sier før resultatet virkelig er som det skal være?

Skal snart på BH shopping for jeg får gå med BH med spiler etter 3 mnder :) Men muligens finne spileløse først uansett?

Skrevet (endret)

Han sa at anatomiske så mer naturlig ut, og med runde så blir det veldig rund på toppen, så det kan se litt falsk ut. Og siden jeg har ganske lite brystvev, bruker 65a, så vil protesene synes bedre på meg, så anatomiske ville gi meg mest naturlig resultat. Jeg er bare 150 høy, knøttliten :fnise:

Har du vurdert å legge runde dual plane? Jeg har runde som er lagt sånn, men de er absolutt ikke runde kuler. Veldig naturlig😊

Men det er klart, kirurgen vet best👍 (ikke alle pk som bruker dual plane-metoden heller tror jeg..)

Endret av Mollydolly
Skrevet

Mine er runde og i dual plane eller under muskel da, og de er ikke runde øverst, ser ingen kant i det hele tatt. Ser fint ut syns jeg og naturlig. Men alle er forskjellig, noen hadde sikkert fått mer synlig kant selv med under muskel, ikke veit jeg.

Skrevet

Har du vurdert å legge runde dual plane? Jeg har runde som er lagt sånn, men de er absolutt ikke runde kuler. Veldig naturlig

Men det er klart, kirurgen vet best (ikke alle pk som bruker dual plane-metoden heller tror jeg..)

Jeg skal legge dual plane :) De som legger under muskelen er som regel dual plane, det er sjeldent de legger det fullstendig under muskelen har jeg hørt. Men siden jeg er så tynn fra før av, så vil det være en rundt kant på meg, men det gjør meg ingenting å få anatomiske. Men det ser ut som det er veldig få her som velger anatomiske? Hvorfor velger dere runde framfor anatomiske?

Skrevet

Jeg er ganske tynn. 160 og 48 kg. Har runde, høyprofil under muskel. Jeg har heller ingen kant øverst, men de er runde - det er de. Jeg er superfornøyd! Fulgte kirurgene anbefaling, både i forhold til profil og str (300 ml).

Skrevet

Kirurgen jeg var hos først sa at de anbefaler kun anatomiske til de som er veldig små og tynne da det er fare for at de kan snu seg. Hvis man kan få et like pent resultat med runde er det å anbefale.

Skrevet

Hei jenter

Som en "gammel traver" her inne, så kan jeg komme med noen råd til alle usikre der ute.

Før operasjon: Gå på flere konsultasjoner og spør om alt du måtte lure på

Etter operasjon: Ring klinikken etter apoteket om du lurer på noe, et forum er ikke riktig sted å spørre om helse

Personlige erfaringer og råd kan man jo høre med andre om, men helsespørsmål kan man bare bli mer usikker av å lese om her inne...

Lykke til med avgjørelsen om operasjon/ikke operasjon. Og spør i vei hvis dere skulle lure på noe :)

Skrevet

Hei jenter

Som en "gammel traver" her inne, så kan jeg komme med noen råd til alle usikre der ute.

Før operasjon: Gå på flere konsultasjoner og spør om alt du måtte lure på

Etter operasjon: Ring klinikken etter apoteket om du lurer på noe, et forum er ikke riktig sted å spørre om helse

Personlige erfaringer og råd kan man jo høre med andre om, men helsespørsmål kan man bare bli mer usikker av å lese om her inne...

Lykke til med avgjørelsen om operasjon/ikke operasjon. Og spør i vei hvis dere skulle lure på noe :)

Hvordan er puppene så langt etter op? Kan du trene brystmuskelen? Føler du at du fungerer akkurat som før op? Er det noe du ikke kan gjøre lenger? Hvordan ser arrene dine ut? Hvordan behandlet du arrene? :)
Skrevet

Hei! Jeg har sittet og lest opp og ned på dette forumet i en ukes tid nå, men trodde tråden ble avsluttet i 2012 eller noe sånt. Ser nå at det fortsatt er folk som skriver her, ble så glad nå!

Jeg opererte på tirsdagen som var nå (9.desember), på fornebuklinikken.

Opererte inn 265g under muskel, med rund protese. 18 år og 157 høy, 48kg :-)

uansett, jeg våknet opp med et nedpressbånd, det lå ganske stramt da jeg våknet på sykehuset, så sykepleieren løsnet bittelitt på det. Nå har jeg ligget hjemme siden tirsdag, ingen voldsomme smerter bortsett fra at det kjennes ut som om jeg er kjempestøl og noen presser hardt på brystet mitt midt i mellom puppene liksom..

Men er det noen flere her som hadde nedpressbånd? Hvor stramt hadde dere det?? Har ringt inn til klinikken to ganger og spurt hvor stramt jeg bør ha det, men da er svaret "du skal få puste liksom". Men det skal da veldig mye til før jeg ikke får puste, og føler at hvis jeg strammer for hardt, er ikke det litt dumt for "healingsprosessen"??

puppene er også ganske langt fra hverandre nå, går de en del sammen etter hvert?? håper deeet :rolleyes: hjelper nedpressbåndet litt på å få dem "sammen" også?....

Håper noen gidder å svare! Litt bekymret her jeg ligger stort sett alene hele dagen!

Skrevet

Jeg skal legge dual plane :) De som legger under muskelen er som regel dual plane, det er sjeldent de legger det fullstendig under muskelen har jeg hørt. Men siden jeg er så tynn fra før av, så vil det være en rundt kant på meg, men det gjør meg ingenting å få anatomiske. Men det ser ut som det er veldig få her som velger anatomiske? Hvorfor velger dere runde framfor anatomiske?

Jeg har anatomiske proteser, og jeg er kjempefornøyd. Ville aldri valgt runde, selv om det sikkert er pent også! :)

Skrevet

Hei!

Jeg skal legge inn 265cc eller 290cc under muskel. Noen som har lagt inn det samme og vet hvilken bh-størrelse man får? Vet det er idividuelt, men gøy å vite hva andre har endt opp med :-) Hadde også vært gøy å se bilder om noen vil dele.

Jeg la inn 265 under muskel på tirsdag, altså dagen du skrev denne posten ^_^ ligger her nå og har kun sett på puppene mine en gang etter operasjonen.. De så veldig store ut, så håper de minsker litt :icon_lol: aner ikke hva bh-str min er enda.. like spent selv som alle andre med andre ord, haha!

Skrevet

Hei! Jeg har sittet og lest opp og ned på dette forumet i en ukes tid nå, men trodde tråden ble avsluttet i 2012 eller noe sånt. Ser nå at det fortsatt er folk som skriver her, ble så glad nå!

uansett, jeg våknet opp med et nedpressbånd, det lå ganske stramt da jeg våknet på sykehuset, så sykepleieren løsnet bittelitt på det. Nå har jeg ligget hjemme siden tirsdag, ingen voldsomme smerter bortsett fra at det kjennes ut som om jeg er kjempestøl og noen presser hardt på brystet mitt midt i mellom puppene liksom..

Men er det noen flere her som hadde nedpressbånd? Hvor stramt hadde dere det?? Har ringt inn til klinikken to ganger og spurt hvor stramt jeg bør ha det, men da er svaret "du skal få puste liksom". Men det skal da veldig mye til før jeg ikke får puste, og føler at hvis jeg strammer for hardt, er ikke det litt dumt for "healingsprosessen"??

puppene er også ganske langt fra hverandre nå, går de en del sammen etter hvert?? håper deeet :rolleyes: hjelper nedpressbåndet litt på å få dem "sammen" også?....

Håper noen gidder å svare! Litt bekymret her jeg ligger stort sett alene hele dagen!

Hvem ble du operert av? Jeg skal opereres på fornebuklinikken neste fredag :)
Skrevet

Jeg har anatomiske proteser, og jeg er kjempefornøyd. Ville aldri valgt runde, selv om det sikkert er pent også! :)

Yay, endelig en som har anatomiske! :D Hva synes du om de? Hvordan kjennes de ut?
Skrevet (endret)

Yay, endelig en som har anatomiske! :D Hva synes du om de? Hvordan kjennes de ut?

Hehe ja godt å ikke føle seg alene! :icon_lol:

Jeg er veldig happy. I slutten av januar så er det nå 1 år siden jeg opererte, og jeg har aldri angret på valget mitt. Jeg synes selv at de ser ganske naturlige ut. Nå har jo anatomiske proteser en litt annerledes og "naturlig" form, så kanskje ikke så rart. Tok også en veldig fin størrelse til kroppen min, så alt passer på en måte ganske bra sammen. :P I starten var de ganske harde, men nå er de blitt veldig myke! Kan sende deg bilder om du vil se. :)

Edit: Jeg tror kanskje du har fått bilder av meg før om jeg ikke tar feil. Blei litt usikker jeg nå :P

Endret av Wallet
  • Liker 1
Skrevet

Hei grattis med nye pupper.

Jeg hadde nedpressbånd. jeg satt det selv på når jeg kom hjem. aner ikke hvor stramt det skulle sitte, men satt det sånn at jeg kjente det presset litt nedover. Ja det retter seg opp de legger seg mer på plass snart. jeg hadde det båndet i en uke og det har holdt fint for meg. Hvor lenge skulle du ha det?

Veldig spennende tid du har forran deg, de forandrer seg en del den første tiden og blir mer "dine" veldig gøy å bli kjent med de liksom.

Skrevet

Jeg er veldig happy. I slutten av januar så er det nå 1 år siden jeg opererte, og jeg har aldri angret på valget mitt. Jeg synes selv at de ser ganske naturlige ut. Nå har jo anatomiske proteser en litt annerledes og "naturlig" form, så kanskje ikke så rart. Tok også en veldig fin størrelse til kroppen min, så alt passer på en måte ganske bra sammen. :P I starten var de ganske harde, men nå er de blitt veldig myke! Kan sende deg bilder om du vil se. :)

Edit: Jeg tror kanskje du har fått bilder av meg før om jeg ikke tar feil. Blei litt usikker jeg nå :P

hei Wallet. ser at du anatomiske proteser, eg skal opereres den 2 feb med anatomiske proteser :) men er litt usikkerpå om eg skal ta 255cc eller 295cc

hvor mye tok du??

Skrevet

Hvor mye tok du? Under eller over muskel? Hvor lang tid tok det før du merket at de begynte å bli myke? Jeg har lest at anatomiske bruker lengre tid på å mykne opp enn runde. Ja, jeg vil gjerne se bilder av dine :) Jeg har ikke fått bilder av deg før, nei, hehe ^^
Skrevet

hei Wallet. ser at du anatomiske proteser, eg skal opereres den 2 feb med anatomiske proteser :) men er litt usikkerpå om eg skal ta 255cc eller 295cc

hvor mye tok du??

Heia. :) Så bra, du har mye å glede deg til! Jeg fikk 255 cc, og det var det meste jeg kunne få, siden jeg har en ganske smal overkropp. Er 164 cm høy og veier 52 kg ca. Gikk fra en a-cup til en c-cup. Jeg ønskte meg større proteser før operasjonen, men siden 255 var maks, så gikk jeg med på det uansett. Nå, 1 år etter så kunne jeg aldri tenke meg større. Er veldig fornøyd med størrelsen nå. :)

Skrevet

Jeg har også anatomiske, angrer ikke på at jeg valgte det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...