Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nå vært på konsultasjon hos vanja på kolibri 😊 for ein fantastisk lege 😀 ble enig om 325cc moderat profil under muskel😊 glede meg 😀

Så flott, gratulerer! :) hvordan gikk det forresten med den andre konsultasjonen du var på?

Når skal du opereres? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott, gratulerer! :) hvordan gikk det forresten med den andre konsultasjonen du var på?

Når skal du opereres? :)

Eg droppa den andre konsultasjonen pga hadde en bad feeling heilt fra starten der og hadde en god feeling ang vanja, så eg gikk for magefølelsen og angre ikkje 😀 etter å ha truffet han trenger eg ikkje flere konsultasjoner 😀 går alt itte planen så blir operasjonen 13 januar 😀

Skrevet

Crp under 5 gudskjelov, men fikk pencillin, Diclocil, så da er det bare å vente på at det gror sammen

så utrolig bra. Da blir det nok bra snart skal du se. Det gledet meg å høre

Skrevet

Noen her som har hatt silikon en stund som har merket at puppene blir kalde på vintern eller generelt når det er kaldt. Altså at puppepe er kaldere enn resten av kroppen? Leste om det og det er vist normalt da kroppen ikke klarer å varme opp silikonen.

Jeg har nemmelig kjent litt det at når jeg går ut nå som det er kjølig så er de så kalde at det nesten er vondt, resten av kroppen er jo ikke sånn.

Skrevet

Hei!

Jeg la inn 265 under muskel, runde høy profil på Fornebuklinikken av Lars H. Er bare på dag 9 etter operasjonen, men tror jeg havner på en 75C så langt. Men jeg hadde jo også litt fra før. Lagt ved bilde. Hvis jeg fikk det til? ;p Hvor skal du opereres? :)

Sikker på at du ikke trenger 70D? Du ser smal ut :)

• Liker 1
Skrevet

Så gøy :danse: Når på dagen skal du inn? Er utrolig mange som skal operere nå framover føler jeg!

Hva utganspunkt har du, hvis jeg får spørre?

Skal være der 8. :) Utgangspunkt, hmm Var stor, gikk ned over 20 kg, 2 graviditeter og amming, og gikk så av meg babyvekta igjen. Er nok ikke like tynn som jeg ser mange her inne er, men er greit proposjonert ellers. Problemet er jo at puppene (som alltid har vært små selv da jeg var stor) ikke inneholder serlig mye lenger.. 1 uke igjen nå :D

Skrevet

Noen her som har hatt silikon en stund som har merket at puppene blir kalde på vintern eller generelt når det er kaldt. Altså at puppepe er kaldere enn resten av kroppen? Leste om det og det er vist normalt da kroppen ikke klarer å varme opp silikonen.

Jeg har nemmelig kjent litt det at når jeg går ut nå som det er kjølig så er de så kalde at det nesten er vondt, resten av kroppen er jo ikke sånn.

Kjøp "ammeinnlegg" av ull på apoteket og putt de i bh'n på ekstra kalde dager. Syns ikke gjennom klærne, men varmer deilig ;)

Skrevet

Kjøp "ammeinnlegg" av ull på apoteket og putt de i bh'n på ekstra kalde dager. Syns ikke gjennom klærne, men varmer deilig ;)

smart, kan prøve det å se om det funker.

Skrevet

smart, kan prøve det å se om det funker.

Holder på å strikke mine egne jeg :fnise: har ikke merket alt for mye til det enda, men kan merke innimellom at huden er veldig kald noen steder på brystet om jeg tar på det etter jeg har vært ute, men det blir jeg jo i grunn på rumpa og lårene også (ingen implantater der :P )

Nå går jeg alltid med super undertøy om vinteren og det har også hjulpet masse :)

Skrevet

Holder på å strikke mine egne jeg :fnise: har ikke merket alt for mye til det enda, men kan merke innimellom at huden er veldig kald noen steder på brystet om jeg tar på det etter jeg har vært ute, men det blir jeg jo i grunn på rumpa og lårene også (ingen implantater der :P )

Nå går jeg alltid med super undertøy om vinteren og det har også hjulpet masse :)

Smart. Tror jeg går for noen fra butikken, strikking er ikke min sterke side akkurat.

Skrevet (endret)

Er nå fire uker siden opr, og høyre pupp har vært noe mer hoven og høyere enn venstre. For ett par dager siden fikk jeg en følelse av gangsperre i høre arm og pupp.. Noen som har opplevd det samme? Vet det tid for at de faller på plass og at de kan være forskjellige, men er født utolmodig:P

Endret av Flat.com
Skrevet (endret)

Hei! Har lest inne på forumet her i mange mnd, og har endelig tatt motet til meg og skal opereres. Jeg har time den 19/12 hos dr. Schistad på Fornebuklinikken. Gleder meg veldig! Hørt mye positivt, så håper på at dette blir en god erfaring. Har noen spørsmål derimot; Hvis man er småforkjøla, hvordan er det med operasjon? Kjenner det begynner å gjøre litt vondt i halsen, i og med at det bare er en uke før er det greit å vite noe om prosedyren :sjokkert: Noe spesielt jeg burde forberede meg på? Har lest forumet opp og ned i mente, men bare å komme med ting! Skal forresten ta to ulike størrelser på implantatene, noen som har erfaring med dette?

Endret av blacklist
Skrevet

Hei! Har lest inne på forumet her i mange mnd, og har endelig tatt motet til meg og skal opereres. Jeg har time den 19/12 hos dr. Schistad på Fornebuklinikken. Gleder meg veldig! Hørt mye positivt, så håper på at dette blir en god erfaring. Har noen spørsmål derimot; Hvis man er småforkjøla, hvordan er det med operasjon? Kjenner det begynner å gjøre litt vondt i halsen, i og med at det bare er en uke før er det greit å vite noe om prosedyren :sjokkert: Noe spesielt jeg burde forberede meg på? Har lest forumet opp og ned i mente, men bare å komme med ting! Skal forresten ta to ulike størrelser på implantatene, noen som har erfaring med dette?

Hei. Så spennende. Skal helst ikke være forkjøla når man skal operere. Du får holde deg i ro denne uka så blir sikkert bedre. Kjøp zyx på apoteket det hjelper mot halsen,og drikk noe varmt. lykke til

Skrevet

Hei. Så spennende. Skal helst ikke være forkjøla når man skal operere. Du får holde deg i ro denne uka så blir sikkert bedre. Kjøp zyx på apoteket det hjelper mot halsen,og drikk noe varmt. lykke til

Takk :) Har en eksamen denne uken, men får prøve å ta det med ro samtidig. Bestilte en legetime i tilfelle det skulle vært noen basiller på lur nedi der!

Skrevet

1000 mg c vitamin brusetabletter frem til lørdag, det gjør susen 😉

Skrevet

1000 mg c vitamin brusetabletter frem til lørdag, det gjør susen

Bare frem til lørdag? Er det grunnet økt blødningsfare før operasjonen eller noe slikt? :laugh:

Skrevet

Bare frem til lørdag? Er det grunnet økt blødningsfare før operasjonen eller noe slikt? :laugh:

Eg fikk beskjed om å slutte med alle vitaminene mine 1 uke før operasjonen hvertfall pga det...

Skrevet

Hvis noen trenger en ekstra kompresjons bh samt støttebånd, kan jeg selge det jeh brukte da jeg er ferdig med støttebåndet og bhen er blitt for stor. Har klippet bort str lappen, men mener å huske at den er str M. Passet meg som er 77 cm rundt under brystene. Merket er nuha og er kjøpt pp spesialbutikk for kompresjonstøy. Glidelås i front. Nypris 679,- for bh og 350,- for bånd. Brukt i nesten 4 uker. Begge deler erhvit. Selges billig, til den som trenger:)

Skrevet

Jeg var småforkjølet på operasjonsdagen, men de sa det gikk greit så lenge jeg følte meg bra, og jeg ikke høstet eller nøs osv. Var bare litt snufsete, men ganske syk to uker i forveien!

Skrevet

Hei på dere😉

Tiden går jammen fort, så fort at jeg nesten har glemt at puppene er op😝

Det er nå litt over 2mnd siden op. Og alt har gått knirkefritt..

Puppene blir bare finere og finere og mere naturlig look😜

Til dere som skal å operere dere nå i disse tider... Ønsker dere lykke til👍...og til dere andre som har gjort det.. Gratulere med de nye puppene😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...