Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter! Har fulgt med på denne tråden siden jeg bestemmte meg for å ta brystforstørring, men har aldri skrevet så nå er det på tide! Opererte på fornebuklinikken for 3 dager siden hos Dr. Lars Haukeland. Er 163cm og veier 53 kg . Fikk 325cc i venstre bryst og 365cc i høyere i og med at de var forskjellige fra før av :fnise: det ble runde i høyprofil over muskelen (Natrelle) , har hatt overraskende lite smerter etter operasjonen og jeg er suuuper fornøyd hittil!! Gledeer meg masse til å se det ferdige resultatet :D

Lurer på om det er noen her som vet når man kan bade igjen? :rolleyes:

Kan du fortelle litt om hvordan operasjonsdagen var? Hva gjorde dere før du ble operert? Hvordan var kirurgen? Hvordan var det rett etterpå? Jeg skal opereres av Dr. Lars Haukeland neste fredag :D
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja, vi kommer jo på noen unnskyldninger. Og håper at smertene går vekk i løpet av juleferien! Det hadde vært fint å fungere normalt igjen når skolen starter :fnise:

Hahaha jaa, jeg tror egentlig det skal gå helt fint! Venninner av meg dro på skolen 3 dager etter operasjon, og vi får jo faktisk hvilt en del lengre enn det! :danse:

Snart konsultasjon hos Dr.Bugge woo

Skrevet

hei! jeg opererte idag, 295g over muskel. I lokalbedøvelse. Hvor lenge pleier smertene å vare? opererte for 6t siden, og smertene siger inn. Ikke så ille som forventet, men regner med at det topper seg ikveld.

Noen som vet når de blir hovne, eller om det er hovent rett etter operasjon? hadde 75A, hvilken cup kan jeg forvente å få, etter hevelsen er borte? :lillesky:

Skrevet

Åh! Jeg skal til bugge imorgen! Jeg fikk anbefalt 240 hos teres, føler selv det er ganske lite, men får høre hva bugge sier! Dersom du er redd for å angre, ville jeg valgt å bare ta 295, som bare er 40 cc mer.

Så gøy du har fått op dato! Hva er det bugge tar for brystforstørring nå?

ja tenkt det er jo ikke mye mer, men vil ha et natulrig utsene,så ringte ned til de og skulle få komme ned igjen 6 januar, for då bestemme meg :)

eg var veldig fornøyd med konsultasjonen hos bugge,

For de atomiske protesene eg skal ha kom det på litt over 46 tusen.

Skrevet

Hahaha jaa, jeg tror egentlig det skal gå helt fint! Venninner av meg dro på skolen 3 dager etter operasjon, og vi får jo faktisk hvilt en del lengre enn det! :danse:

Åja, men da klarer vi det hvertfall etter to uker :fnise:

Lykke til på konsultasjon!

Skrevet

hvordan gikke hos Dr. Bugge ??

Skrevet

hei! jeg opererte idag, 295g over muskel. I lokalbedøvelse. Hvor lenge pleier smertene å vare? opererte for 6t siden, og smertene siger inn. Ikke så ille som forventet, men regner med at det topper seg ikveld.

Noen som vet når de blir hovne, eller om det er hovent rett etter operasjon? hadde 75A, hvilken cup kan jeg forvente å få, etter hevelsen er borte? :lillesky:

Har lest at smertene varer i 3-5 dager, og etter det så er der bare ubehagelig, men ikke vondt. Men jeg tror det er ganske inviduelt hvor lenge smertene varer.

De er som regel hovne rett etter operasjonen. Det er litt vanskelig å vite hvilken cup du kommer til å få etter operasjon, så du må bare vente å se. Men det sies at 150-250 tilsvarer en cup, men igjen, så er det ganske inviduelt. Vet at det er noen som gikk opp 4 cup med 300, og andre gikk bare opp 2. :)

Skrevet

Hvordan var det å ta det med lokal bedøvelse? :laugh:

Gratulerer med overstått operasjon! :danse:

Skrevet

ja tenkt det er jo ikke mye mer, men vil ha et natulrig utsene,så ringte ned til de og skulle få komme ned igjen 6 januar, for då bestemme meg :)

eg var veldig fornøyd med konsultasjonen hos bugge,

For de atomiske protesene eg skal ha kom det på litt over 46 tusen.

Åhh, høres fornuftig ut :laugh: Det er bra, hørt han er veldig livlig hahahha!

Høy pris, for en dyktig mann!

Skrevet

Åja, men da klarer vi det hvertfall etter to uker :fnise:

Lykke til på konsultasjon!

Haha ja, håper no virkelig det! :fnise:

Tusen takk :laugh::vin:

Skrevet

hvordan gikke hos Dr. Bugge ??

Skal til han 20:00, skal gi en lyd her når jeg er tilbake :laugh:

Skrevet

Såret under ene brystet har åpnet seg og har guffe i seg 😱 18 dager siden operasjon...

post-86605-0-57153800-1418144447_thumb.j

Skrevet

Haha ja, håper no virkelig det! :fnise:

Tusen takk :laugh::vin:

Satser på at det blir veldig bra :danse:
Skrevet

Såret under ene brystet har åpnet seg og har guffe i seg 18 dager siden operasjon...

Au, det så vondt ut :( hvordan skjedde det? Har du snakket med kirurgen?

Skrevet

Au, det så vondt ut :( hvordan skjedde det? Har du snakket med kirurgen?

Vet ikke hvordan? Var bare vondt, så jeg sjekket ista, og da var det sånn..

Skal til fastlegen i morra, så få han til å se på det.. Også har jeg sendt epost med bilde til kirurgen, så får vel svar etterhvert der å.. Er ikke godt 😔

Skrevet

Skal til fastlegen i morra, så få han til å se på det.. Også har jeg sendt epost med bilde til kirurgen, så får vel svar etterhvert der å.. Er ikke godt

Huff, så kjedelig! Få håpe det går bra :) God bedring

Skrevet

Såret under ene brystet har åpnet seg og har guffe i seg 😱 18 dager siden operasjon...

Oi. Så ikke bra ut:/ Må sjekke mine ikveld, har ikke sett på de siden 12 po. Masse lykke til, du er vel sykepleier?
Skrevet (endret)

Såret under ene brystet har åpnet seg og har guffe i seg 18 dager siden operasjon...

Huff, det var synd. Det så ikke bra ut.Ser infisert ut og har åpnet seg. Du må snakke med klinikken så fort du har mulighet. Du får nok noe antibiotika ,Diclocil eller noe også må det renses ordentlig. Er det første gang du skifter på såret?

Endret av sticalo
Skrevet

Åhh, høres fornuftig ut :laugh: Det er bra, hørt han er veldig livlig hahahha!

Høy pris, for en dyktig mann!

Skal til han 20:00, skal gi en lyd her når jeg er tilbake :laugh:

Jeg opererte meg hos Dr Bugge for to mnder siden, en fantastisk mann som VIRKELIG vet hva han gjør, jeg følte meg 140% trygg på han.

Han er anerkjent i hele scandinavia. Så det var dyr men verdt det for min del, jeg hadde både løft og innlegg.

Lykke til videre, blir spennene og følge med :)

Skal til fastlegen i morra, så få han til å se på det.. Også har jeg sendt epost med bilde til kirurgen, så får vel svar etterhvert der å.. Er ikke godt

Uffda det såg ikke godt ut, men dette fikser dem helt sikker med pencilin skal du se! God bedring videre <3

Skrevet

Hei gratulerer med nye pupper.

Var du våken? hvordan var det?

de er hovne i ca 3 dager så går det nedover. regn 200cc for en cup , så en liten C regner jeg med.

Smertene varierer så veldig fra person til person, over muskel er ofte mindre smertefult. Smertene mine roet seg etter dag 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...