Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg vet ikke. Men dr. Roald er jo den PKén som har forsket mest på brystførstørrelse i Norge og han flere dr.grader og skrevet bok osv. Så han sa han hadde vært på kurs i Danmark om de forskjellige merkene og mente bestemt at nago var bedre enn natrelle..... men jeg aner ikke.

Åja hmm spennende, Fana medisinske tror jeg at jeg leste var veldig opptatt av gode proteser! Har lest litt på begge, Nagor er bra og men har allid tenkt at natrelle er bedre. Men hva vet jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahah, er så dårlig på å lyve, og har snakket med mamma slik at vi forteller samme historie hvis noen spør :fnise:

Jeg skal ta under muskelen, siden jeg hadde for lite brystvev til å ta over :( Har hørt at det veldig ille å ta under muskelen!

Mamma har tatt, tror hun har hatt de i 15 år nå.

Hahaha, jeg blir så glad når jeg møter noen lavere enn meg :laugh:

Hahaha, ja mamma og er sånn!

Åhhh, nei det går nok fint! Er noen som sier det ikke er så ille heller da!

Uhh, mamma tok i januar hun!

Ja er lykke det :fnise:

Skrevet

Følte akkuratt det samme med faren min.. han liker å slenge masse ufine kommentarer så jeg sa bare at jeg har forderdelig vondt i ryggen i og med at jeg ikke kan bære sønnen min eller strekke meg etter ting :)

Så bra det er flere som føler det samme som meg! Skal si jeg har vondt i ryggen om noen spør meg om å hjelpe til med å bære noe :)
Skrevet

Hahaha, ja mamma og er sånn!

Åhhh, nei det går nok fint! Er noen som sier det ikke er så ille heller da!

Uhh, mamma tok i januar hun!

Ja er lykke det :fnise:

Ja, så få håpe jeg er en av de som ikke synes det er så ille. Har lest at noen trengte hjelp til å gå på do, siden det var så vondt. Få håpe jeg er en av de som slipper de verste smertene!

Å, føler vi har ganske mye til felles, hehe :fnise:

Haha ja, blir så stolt hver gang jeg får lov til å føle meg litt høyere enn noen andre :laugh:

Skrevet

Hei jenter! Har fulgt med på denne tråden siden jeg bestemmte meg for å ta brystforstørring, men har aldri skrevet så nå er det på tide! Opererte på fornebuklinikken for 3 dager siden hos Dr. Lars Haukeland. Er 163cm og veier 53 kg . Fikk 325cc i venstre bryst og 365cc i høyere i og med at de var forskjellige fra før av :fnise: det ble runde i høyprofil over muskelen (Natrelle) , har hatt overraskende lite smerter etter operasjonen og jeg er suuuper fornøyd hittil!! Gledeer meg masse til å se det ferdige resultatet :D

Lurer på om det er noen her som vet når man kan bade igjen? :rolleyes:

Skrevet

Hei jenter! Har fulgt med på denne tråden siden jeg bestemmte meg for å ta brystforstørring, men har aldri skrevet så nå er det på tide! Opererte på fornebuklinikken for 3 dager siden hos Dr. Lars Haukeland. Er 163cm og veier 53 kg . Fikk 325cc i venstre bryst og 365cc i høyere i og med at de var forskjellige fra før av :fnise: det ble runde i høyprofil over muskelen (Natrelle) , har hatt overraskende lite smerter etter operasjonen og jeg er suuuper fornøyd hittil!! Gledeer meg masse til å se det ferdige resultatet :D

hei. gratulerer med overstått operasjon.

du kan dusje tter 3-4 dager og bade i basseng etter 4 uker... mener det gjelder for badekar også.

Skrevet

Ja, så få håpe jeg er en av de som ikke synes det er så ille. Har lest at noen trengte hjelp til å gå på do, siden det var så vondt. Få håpe jeg er en av de som slipper de verste smertene!

Å, føler vi har ganske mye til felles, hehe :fnise:

Haha ja, blir så stolt hver gang jeg får lov til å føle meg litt høyere enn noen andre :laugh:

Hahah, ja! Føler det samme :fnise: Tror vi er en av de få som tar operasjon mens vi går på skole!

Vi har jo praksis også, og tror vi skulle begynne med det første onsdagen etter skole start. Har ikke tenkt på det nesten :sjokkert::fnise: Vil bare ha pupper som går til kroppen min! Men regner med det går bra, vi gjør jo ikke så utrolig mye, og kan si jeg har vondt i ryggen om det er noe, for er plaget med det! :fnise:

Skrevet

Gratulerer med overstått operasjon :danse:

Skrevet

hei. gratulerer med overstått operasjon.

du kan dusje tter 3-4 dager og bade i basseng etter 4 uker... mener det gjelder for badekar også.

Takk, og ilikemåte :D

takk for svar! Okei, jeg skal til caribien i juleferien , får jeg badet på stranda også om en måneds tid?

og vet noen om det holder med å ha teip på arrene og sunblock på hele brystene når jeg er i sola?

Skrevet

Gratulerer med overstått operasjon :danse:

Tusen takk :D Masse lykke til til deg!

Skrevet

Takk, og ilikemåte :D

takk for svar! Okei, jeg skal til caribien i juleferien , får jeg badet på stranda også om en måneds tid?

og vet noen om det holder med å ha teip på arrene og sunblock på hele brystene når jeg er i sola?

så lenge arra har grodd helt og det ikke er tegn til infeksjon så kan du bade hvor du vil. bruk dobbel teip og sunblock så går det nok bra.

Skrevet (endret)

Skal til London snart og tenkte meg en tur på Victoria Secret for litt bh-shopping... men forstår meg ikke på de størrelsene deres. Noen som veit hvordan Uk størrelser er i forhold til europeiske?

Endret av sticalo
Skrevet

så lenge arra har grodd helt og det ikke er tegn til infeksjon så kan du bade hvor du vil. bruk dobbel teip og sunblock så går det nok bra.

Okey, da gjør jeg det :)

Skrevet

Skal til London snart og tenkte meg en tur på Victoria Secret for litt bh-shopping... men forstår meg ikke på de størrelsene deres. Noen som veit hvordan Uk størrelser er i forhold til europeiske?

Hvis det er S/M str så vet jeg at str 10 UK er SMALL her i norge og str 12 UK er MEDIUM

Skrevet (endret)

Hvis det er S/M str så vet jeg at str 10 UK er SMALL her i norge og str 12 UK er MEDIUM

nei tenke på bh str. de bruker sånn 32 C og sånt hva vil det si i norske str?

Endret av sticalo
Skrevet

nei tenke på bh str. de bruker sånn 32 C og sånt hva vil det si i norske str?

ojaa jaa sant det, husker jeg var der nede og skjønnte ingenting :fnise: 65 = 30, 70 = 32, 75 = 34 osv.. cupene skal være ganske like bortsett fra når du kommer helt opp i "E".. feks: en 70E = 32DD, 70F = 32E også fortsetter det med en bokstav mindre i cupen

Skrevet

ojaa jaa sant det, husker jeg var der nede og skjønnte ingenting :fnise: 65 = 30, 70 = 32, 75 = 34 osv.. cupene skal være ganske like bortsett fra når du kommer helt opp i "E".. feks: en 70E = 32DD, 70F = 32E også fortsetter det med en bokstav mindre i cupen

ja okei... har kjøpt bh der før og da målte de meg... men de bhene jeg kjøpte var minst 2 hakk for store selv om de målte meg. Det eneste som er bra med det er at de passer meg helt okei nå bare de har padding i seg og det har jeg ikke bruk for lengre, hadde jeg tatt ut det hadde bhene passa perfekt.

Så får få de til å måle meg igjen... å satse på at de finner riktig str denne gangen.

Skrevet

ja okei... har kjøpt bh der før og da målte de meg... men de bhene jeg kjøpte var minst 2 hakk for store selv om de målte meg. Det eneste som er bra med det er at de passer meg helt okei nå bare de har padding i seg og det har jeg ikke bruk for lengre, hadde jeg tatt ut det hadde bhene passa perfekt.

Så får få de til å måle meg igjen... å satse på at de finner riktig str denne gangen.

Ja gjør det! Anbefaler uansett å alltid prøve bhene før du kjøper dem for de er forskjellige i størrelse fra merke til merke

Skrevet

Hahah, ja! Føler det samme :fnise: Tror vi er en av de få som tar operasjon mens vi går på skole!

Vi har jo praksis også, og tror vi skulle begynne med det første onsdagen etter skole start. Har ikke tenkt på det nesten :sjokkert::fnise: Vil bare ha pupper som går til kroppen min! Men regner med det går bra, vi gjør jo ikke så utrolig mye, og kan si jeg har vondt i ryggen om det er noe, for er plaget med det! :fnise:

Hehe ja, vi kommer jo på noen unnskyldninger. Og håper at smertene går vekk i løpet av juleferien! Det hadde vært fint å fungere normalt igjen når skolen starter :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...