mims Skrevet 8. desember 2014 #35021 Skrevet 8. desember 2014 Sticalo, ser du har Nagor, hvordan føles protesene nå? kjenner du de godt, og har du merket om de har myknet mye i forhold til det de var?
kk7 Skrevet 8. desember 2014 #35022 Skrevet 8. desember 2014 jeg hadde gjort det, tror ikke det har noe spesilt å si. Bare pass på at de ikke endrer stilling altså type push up. Da blir det visst tidlig bh shopping på meg ;D
Gjest Skrevet 8. desember 2014 #35023 Skrevet 8. desember 2014 jo helt klart han har jo ikke noe med det, du velger jo helt selv hvem som skal få vite om det. Du får bare si du er syk da og må holde deg i ro mens han er hjemme. lykke til. Ja, og tenker jeg kan si at jeg har skolearbeid jeg må gjøre også, og at han derfor ikke må forstyrre meg. Så får jeg bare holde meg inne på rommet i noen dager. Takk
mims Skrevet 8. desember 2014 #35024 Skrevet 8. desember 2014 Han sa at anatomiske så mer naturlig ut, og med runde så blir det veldig rund på toppen, så det kan se litt falsk ut. Og siden jeg har ganske lite brystvev, bruker 65a, så vil protesene synes bedre på meg, så anatomiske ville gi meg mest naturlig resultat. Jeg er bare 150 høy, knøttliten Åja da skjønner jeg! Jeg har jo litt fra før, og runde vil hjelpe meg å fylle på toppen og fordi det er det jeg ønsker Hahahah, føler med deg, 8cm høyere enn deg wohoo! Ikke ofte dette skjer
mims Skrevet 8. desember 2014 #35025 Skrevet 8. desember 2014 Ja, og tenker jeg kan si at jeg har skolearbeid jeg må gjøre også, og at han derfor ikke må forstyrre meg. Så får jeg bare holde meg inne på rommet i noen dager. Takk Hahah skolearbeid i juleferien, han kommer til å tro du har blitt loko som sitter inne på rommet i ferien og gjør skolearbeid hahahahahah
Gjest Skrevet 8. desember 2014 #35026 Skrevet 8. desember 2014 Åja da skjønner jeg! Jeg har jo litt fra før, og runde vil hjelpe meg å fylle på toppen og fordi det er det jeg ønsker Hahahah, føler med deg, 8cm høyere enn deg wohoo! Ikke ofte dette skjer Hehe, ja, så lenge jeg får pupper så er jeg fornøyd Hahah, skulle ønske jeg fant noen som var lavere enn meg også
sticalo Skrevet 8. desember 2014 #35027 Skrevet 8. desember 2014 Sticalo, ser du har Nagor, hvordan føles protesene nå? kjenner du de godt, og har du merket om de har myknet mye i forhold til det de var? kjenner ikke protesene noe særlig. kun på siden og litt under. de er harde enda, men mykere enn rett etter opr
Gjest Skrevet 8. desember 2014 #35028 Skrevet 8. desember 2014 Hahah skolearbeid i juleferien, han kommer til å tro du har blitt loko som sitter inne på rommet i ferien og gjør skolearbeid hahahahahah Hahahahaa, kan jo ikke si at jeg er syk hele ferien heller, så fint med flere unnskyldninger
mims Skrevet 8. desember 2014 #35029 Skrevet 8. desember 2014 Hahahahaa, kan jo ikke si at jeg er syk hele ferien heller, så fint med flere unnskyldninger Hahahah er så komisk at vi må komme med unnskyldninger hjemme og på skolen! hahah, føler meg som en liten rampeunge igjen! Jeg har skilte foreldre, jeg bor egentlig "fast" hos pappa fordi det er nærmest skole, men skal gjemme meg hos mamma i ferien! hahah, så håper han ikke spør så ofte etter meg Skal du ta under muskel eller skal du ha over?
mims Skrevet 8. desember 2014 #35030 Skrevet 8. desember 2014 kjenner ikke protesene noe særlig. kun på siden og litt under. de er harde enda, men mykere enn rett etter opr Ahh okeii, fordi jeg sliter litt med å velge mellom Teres og Fana medsinske (som bruker Natrelle), for jeg føler natrelle er bedre enn nagor, men hvem vet!
mims Skrevet 8. desember 2014 #35031 Skrevet 8. desember 2014 Hehe, ja, så lenge jeg får pupper så er jeg fornøyd Hahah, skulle ønske jeg fant noen som var lavere enn meg også Haha ja, skjønner jeg godt! Hadde ikke din søster og tatt silikon? Eller blander jeg deg helt med en annen her??? Vi kan dra på jakt sammen, jeg har ingenting imot å finne flere som er lavere enn meg
sticalo Skrevet 8. desember 2014 #35032 Skrevet 8. desember 2014 Ahh okeii, fordi jeg sliter litt med å velge mellom Teres og Fana medsinske (som bruker Natrelle), for jeg føler natrelle er bedre enn nagor, men hvem vet! jeg ville ha natrelle. de bruker det på teres også. Men kirurgen sa de ble laget i "bushen" et eller annet sted for hånd og nagor ble laget på en sikker fabrikk i England så han anbefalte nagor.
Lille fjasa Skrevet 8. desember 2014 #35033 Skrevet 8. desember 2014 Hei. Dro på BH- shopping i dag det er snart 3 uker siden. Såå gøy :-) men man skal ikke bruke vanlig bh før etter 6 uker, hvis jeg har forstått det rett?
mims Skrevet 8. desember 2014 #35034 Skrevet 8. desember 2014 jeg ville ha natrelle. de bruker det på teres også. Men kirurgen sa de ble laget i "bushen" et eller annet sted for hånd og nagor ble laget på en sikker fabrikk i England så han anbefalte nagor. åja hæ! haha jeg får spørre Dr. Bugge hvorfor han velger natrelle framfor Nagor, så får vi høre hva han har og si!
mims Skrevet 8. desember 2014 #35035 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Såå gøy :-) men man skal ikke bruke vanlig bh før etter 6 uker, hvis jeg har forstått det rett? Endret 8. desember 2014 av mims
Gjest Skrevet 8. desember 2014 #35036 Skrevet 8. desember 2014 Hahahah er så komisk at vi må komme med unnskyldninger hjemme og på skolen! hahah, føler meg som en liten rampeunge igjen! Jeg har skilte foreldre, jeg bor egentlig "fast" hos pappa fordi det er nærmest skole, men skal gjemme meg hos mamma i ferien! hahah, så håper han ikke spør så ofte etter meg Skal du ta under muskel eller skal du ha over? Hahahah, er så dårlig på å lyve, og har snakket med mamma slik at vi forteller samme historie hvis noen spør Jeg skal ta under muskelen, siden jeg hadde for lite brystvev til å ta over Har hørt at det veldig ille å ta under muskelen! Haha ja, skjønner jeg godt! Hadde ikke din søster og tatt silikon? Eller blander jeg deg helt med en annen her??? Vi kan dra på jakt sammen, jeg har ingenting imot å finne flere som er lavere enn meg Mamma har tatt, tror hun har hatt de i 15 år nå. Hahaha, jeg blir så glad når jeg møter noen lavere enn meg
sticalo Skrevet 8. desember 2014 #35037 Skrevet 8. desember 2014 åja hæ! haha jeg får spørre Dr. Bugge hvorfor han velger natrelle framfor Nagor, så får vi høre hva han har og si! jeg vet ikke. Men dr. Roald er jo den PKén som har forsket mest på brystførstørrelse i Norge og han flere dr.grader og skrevet bok osv. Så han sa han hadde vært på kurs i Danmark om de forskjellige merkene og mente bestemt at nago var bedre enn natrelle..... men jeg aner ikke.
sticalo Skrevet 8. desember 2014 #35038 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Såå gøy :-) men man skal ikke bruke vanlig bh før etter 6 uker, hvis jeg har forstått det rett? Nei må vente med å bruke den til uke 6. men var veldig gøy å prøve bhér... kjøpte bare en da, men den satt perfekt. Endret 8. desember 2014 av sticalo
mims Skrevet 8. desember 2014 #35039 Skrevet 8. desember 2014 Jeg skal på Teres Colosseum, hos Tomm K. Bjærke. Jeg tenker å bestille op. dato hvis jeg føler meg fornøyd med han/klinikken, strl vi eventuelt kommer frem til, og at magefølelsen er god :-) Ønsker å operere i slutten av Januar. Men dette er jo min første konsultasjon, så jeg vet jo ikke helt hva jeg kan forvente. Har også vurdert Fornebu-klinikken, pluss at jeg har ei venninne som er superfornøyd med Nobel. Har vært så usikker, men lest mye positivt om Teres Colosseum. Så vi får se :-) Jeg har så og si ingenting i dag. Bruker 75A, som jeg ikke engang fyller.. Ønsker meg egentlig bare store fine pupper som passer til resten av kroppen min, samtidig gjør det ingenting hvis det er litt "silikon-look" hvis du skjønner.. hehe. Håper helst på runde over muskel, men det blir spennende å høre hva legen sier på mandag. Jeg fant et bilde her inne som ligner litt på mitt utgangspunkt (tror jeg, sååå vanskelig i sammenligne seg synes jeg..) Likte veldig godt resultatet (ovenfor) også!! Samtidig som jeg synes disse er flotte: Dette er vel ca. slik jeg ønsker.. :-) Hehe ja forstår, de brystene var utrolig fineee! 1
pocahontas20 Skrevet 8. desember 2014 #35040 Skrevet 8. desember 2014 Jeg mener det er et personlig valg, og han har derfor ingenting med det å gjøre. Jeg orker ikke at han skal dømme meg på grunn av det, og hvis han f.eks. hadde tatt en penisforstørrelse, så vil han nok heller ikke fortalt meg det. Og jeg kommer til å ha på en stor genser, så tviler på at han kommer til å legge merke til det. Følte akkuratt det samme med faren min.. han liker å slenge masse ufine kommentarer så jeg sa bare at jeg har forderdelig vondt i ryggen i og med at jeg ikke kan bære sønnen min eller strekke meg etter ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå