mims Skrevet 8. desember 2014 #34981 Skrevet 8. desember 2014 Ja ikke sant, regnet med å gå opp 1-2 størrelser, så gikk jeg opp rundt 4 :0 Høres smart ut å få komme inn til nye konsultasjon jeg glemte helt å vise bilde på konsultasjonen min, så hadde de ikke med før på selve operasjonsdagen, men jeg valgte å stole på kirugen uansett og ville bare gi han et bilde av hvordan jeg tenkte, tilfelle vi tenkte helt forskjellig. Var heldigvis helt enige hehe Jeg aner faktisk ikke angående det med vekt på silikon versus ekte, men regner kanskje med at det ikke er såå stor forskjell uansett. Men jeg er ekstremt overbeskyttende ovenfor puppene mine nå så jeg vil uansett være på sikre siden og ta så godt vare på de som mulig! Haha Edit: måtte søke opp, ble så nysgjerrig. "For a given volume, saline implants weigh slightly more than breast tissue and silicone implants weigh slightly less" - en eller annen kirug Hahah regnet du med å gå opp i "vanlige" cup str sånn som alle snakker. Da mener jeg sånn 70, fordi jeg er jo egentlig en 70A nå, og vil opp til 70D. Men når man er 65 i omkrets så øker jo cupene så mye fortere! Jeg er jo en 65D sant! Har du målt omkrets over puppene nå nylig? Ja jeg skulle jo i grunn ta med bilde og lignende på operasjons dag, men jeg blir litt stresset av tanken. I tillegg så sa hun assistenten eller noe, hun jeg prøve protesen hos når kirurgen var ferdig med å snakke med meg, at han hadde flere pasienter som kom inn på morgenen, så gikk de gjennom så han opererte i puljer så han kunne stå hele morgenen å operere. Og da føler jeg at han ikke vil ha god tid med meg før operasjonen! Hahah ja, jeg tror nok jeg kommer til å gå ofte med bh /sports bh når jeg har tatt silikon Hvorlenge siden var det du operete? Og hvor? Åja what, jeg tenker jo at silikon veier mer enn saline fordi silikon er "fast" ikke sant! Men morsomt å finne ut av da hahah
sticalo Skrevet 8. desember 2014 #34982 Skrevet 8. desember 2014 Merker ingenting til vekten på puppene når jeg er oppreist eller ligger høyt med ryggen Men føler de er litt tunge når jeg ligger bittelitt over på siden eller ligger helt flatt. Det er ubehagelig føles ut som noen sitter på brystkassa mi. er 18 dager postop og jeg klarer ikke å ligge på siden, flatt og ikke minst på magen det har jeg prøvd en gang helt grusomt. Blir lenge til jeg prøver det igjen. Håper det gir seg snart. Utnom sånne "pirke" ting er jeg utrolig fornøyd . Nå veit jeg ikke hva jeg skal ønske meg til jul for har fått den ene "tingen" jeg ønsker meg .
mims Skrevet 8. desember 2014 #34983 Skrevet 8. desember 2014 Gleder meg veldig mye, skulle ønske tiden gikk litt fortere, hehe Hehe Har du funnet ut hva unnskyldning du skal gi gym lærer? For jeg har ingen anelse. hahahah Når klokken skal du operere?
Lille fjasa Skrevet 8. desember 2014 #34984 Skrevet 8. desember 2014 Dere som viser bilde på konsultasjon eller op. dagen, har dere bare bildene på tlf da, og viser? 2
mims Skrevet 8. desember 2014 #34985 Skrevet 8. desember 2014 Dere som viser bilde på konsultasjon eller op. dagen, har dere bare bildene på tlf da, og viser? Jeg fikk beskjed om å printe ut, hvis jeg ikke har mulighet så skulle jeg sende bilde! Jeg tenker det er best å få det ut på et større bilde, lettere å se for han og kanskje sammenligne litt
mims Skrevet 8. desember 2014 #34986 Skrevet 8. desember 2014 Merker ingenting til vekten på puppene når jeg er oppreist eller ligger høyt med ryggen Men føler de er litt tunge når jeg ligger bittelitt over på siden eller ligger helt flatt. Det er ubehagelig føles ut som noen sitter på brystkassa mi. er 18 dager postop og jeg klarer ikke å ligge på siden, flatt og ikke minst på magen det har jeg prøvd en gang helt grusomt. Blir lenge til jeg prøver det igjen. Håper det gir seg snart. Utnom sånne "pirke" ting er jeg utrolig fornøyd . Nå veit jeg ikke hva jeg skal ønske meg til jul for har fått den ene "tingen" jeg ønsker meg . Ligger du ikke på siden fordi det gjør vond, eller fordi det føles ubehagelig for puppene? Jeg sover aldri på ryggen, og ofte på siden eller på magen, så lurer på hvordan det blir å sove de første dagene... Hahah
sticalo Skrevet 8. desember 2014 #34987 Skrevet 8. desember 2014 Ligger du ikke på siden fordi det gjør vond, eller fordi det føles ubehagelig for puppene? Jeg sover aldri på ryggen, og ofte på siden eller på magen, så lurer på hvordan det blir å sove de første dagene... Hahah Ikke en natt før opr har jeg sovi på ryggen. Har alltid sovet på magen med armene som pute eller godt over på siden. Så det var veldig uvant å ligge på ryggen. det føles rett og slett som om puppene faller til siden og det er ekkelt og føles tungt. magen går ikke da de er harde og overfølsomme. Det er bare vondt og som å ligge på to baller. jeg ligger med 3 store puter så jeg halvveis sitter enda 18 dager post op. Trodde ikke jeg kom til å vende meg til det og få sove...men har ikke vært noe stort problem, har liksom ikke noe valg.
Lille fjasa Skrevet 8. desember 2014 #34988 Skrevet 8. desember 2014 Jeg fikk beskjed om å printe ut, hvis jeg ikke har mulighet så skulle jeg sende bilde! Jeg tenker det er best å få det ut på et større bilde, lettere å se for han og kanskje sammenligne litt Takk for svar da printer jeg ut et par bilder. 1 uke igjen til konsultasjon nå, jeg er så spent!!
Boobjobgirl Skrevet 8. desember 2014 #34989 Skrevet 8. desember 2014 Jeg tror man kan gå uten bh når man ønsker i og med at man egentlig har mindre behov for bh, men jeg tror det å gå med bh i ettertid vil forebygge at heng skjer "raskere". Proteser er jo tyngre enn vanlig pupp! Ja det er det jeg tenker jeg også, for og forebygge heng senere! Men så la jo kirurgen dem inn under muskelen og da skal den også hjelpe på som naturens BH som han så fint forklarte :D Men ja jeg kommer nok til og gå litt uten til tider, slippe løs mine nye venninner litt haha Jeg kan ofte gå uten bh hjemme, men tør ikke å ikke ha på meg bh når jeg skal gå mye osv. Ikke fordi det er ubehagelig eller noe slikt, men vet liksom ikke om det er "lov"? Det står jo at man skal bruke bh så mye som mulig i skrivet mitt hvert fall, men betyr det i starten, eller for alltid? Vil ikke gjøre noe galt, eller at de skal bli hengete eller noe slikt Jeg er 9 eller 10 uker i dag! Ja det er jo akkurat det jeg også tenker...om det blir mer heng senere Kanskje jeg skal sende en mail til kirurgen for og spørre Hmm, der sa jeg kanskje noe feil! Haha, men det har vel kanskje å si hvormye man tar i da? Hvis man tar i 500 ml så er jo det nesten et halv kilo det? Men uansett så vil jo det være gunstig å bruke bh til alle tider, hvertfall i bevegelse så man forebygger heng. For jeg kan tenke meg at mange bruker bh sjeldnere enn normalt etter dem har operert fordi puppene er så fine og faste :D Ja de fylt jo 420 i pr pupp hos meg, og det kjennes hehe Men ja det er akkurat det jeg tenker, de er så faste og fine så jeg har litt lyst og gå uten BH i enkelte topper og gensere
mims Skrevet 8. desember 2014 #34990 Skrevet 8. desember 2014 Ikke en natt før opr har jeg sovi på ryggen. Har alltid sovet på magen med armene som pute eller godt over på siden. Så det var veldig uvant å ligge på ryggen. det føles rett og slett som om puppene faller til siden og det er ekkelt og føles tungt. magen går ikke da de er harde og overfølsomme. Det er bare vondt og som å ligge på to baller. jeg ligger med 3 store puter så jeg halvveis sitter enda 18 dager post op. Trodde ikke jeg kom til å vende meg til det og få sove...men har ikke vært noe stort problem, har liksom ikke noe valg. Åhh, er helt lik deg jeg! Gruer meg ikke så mye til smertene etter op, men mer til hvordan jeg skal klare å sove om nettene hahah... Har du fri fra jobb eller noe? Er du opplagt når du står opp, våkner du mye om natten?
mims Skrevet 8. desember 2014 #34991 Skrevet 8. desember 2014 Takk for svar da printer jeg ut et par bilder. 1 uke igjen til konsultasjon nå, jeg er så spent!! Hehe det skjønner jeg godt! Hvor skal du på konsultasjon? :D har du tenkt å bestille operasjons dato med en gang? hva utgangspunkt har du, og hva ønsker du deg? Husk å finn bilder der de har "Like" bryster som deg, i forhold til heng, osv om du skjønner :D
mims Skrevet 8. desember 2014 #34992 Skrevet 8. desember 2014 Ja det er det jeg tenker jeg også, for og forebygge heng senere! Men så la jo kirurgen dem inn under muskelen og da skal den også hjelpe på som naturens BH som han så fint forklarte :D Men ja jeg kommer nok til og gå litt uten til tider, slippe løs mine nye venninner litt haha Ja det er jo akkurat det jeg også tenker...om det blir mer heng senere Kanskje jeg skal sende en mail til kirurgen for og spørre Ja de fylt jo 420 i pr pupp hos meg, og det kjennes hehe Men ja det er akkurat det jeg tenker, de er så faste og fine så jeg har litt lyst og gå uten BH i enkelte topper og gensere Hahaha ja du har en større fordel når du har fått de under muskelen! Man kan jo gå noen dager uten, men tror ikke det vil egne seg å gjøre det over lang tid!
sticalo Skrevet 8. desember 2014 #34993 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Åhh, er helt lik deg jeg! Gruer meg ikke så mye til smertene etter op, men mer til hvordan jeg skal klare å sove om nettene hahah... Har du fri fra jobb eller noe? Er du opplagt når du står opp, våkner du mye om natten? nei jobber fullt som sykepleier. hadde 8 dager fri. Det varierer, har noen dager jeg er så sliten at jeg sovner med en gang andre dager er det omtrent umulig å få sove. våkner ikke på selve natta men flere ganger tidlig på morgenen før jeg egentlig må. Håper så inderlig jeg kan ligge på magen snart, savner det virkelig. Sover så mye bedre da. Endret 8. desember 2014 av sticalo
mims Skrevet 8. desember 2014 #34994 Skrevet 8. desember 2014 nei jobber fullt som sykepleier. hadde 8 dager fri. Det varierer, har noen dager jeg er så sliten at jeg sovner med en gang andre dager er det omtrent umulig å få sove. våkner ikke på selve natta men flere ganger tidlig på morgenen før jeg egentlig må. Håper så inderlig jeg kan ligge på magen snart, savner det virkelig. Sover så mye bedre da. Åja! Hmmm, jaaa får håpe det skjer snart! Er jo helt jævlig å ikke kunne sove på magen 😌 elsker det hahah
kristin94 Skrevet 8. desember 2014 #34995 Skrevet 8. desember 2014 Er det noen som har blitt operert på Teres Bodø eller på brønnøy plastikkirurgi som vil dele litt erfaringer? : )
Gjest Skrevet 8. desember 2014 #34996 Skrevet 8. desember 2014 Hehe Har du funnet ut hva unnskyldning du skal gi gym lærer? For jeg har ingen anelse. hahahah Når klokken skal du operere? Haha, jeg har egentlig ingen unnskyldning, men tror jeg be mamma skrive melding om at jeg er syk. Skal operere kl:11.00, når skal du?
Lille fjasa Skrevet 8. desember 2014 #34997 Skrevet 8. desember 2014 Hehe det skjønner jeg godt! Hvor skal du på konsultasjon? :D har du tenkt å bestille operasjons dato med en gang? hva utgangspunkt har du, og hva ønsker du deg? Husk å finn bilder der de har "Like" bryster som deg, i forhold til heng, osv om du skjønner :D Jeg skal på Teres Colosseum, hos Tomm K. Bjærke. Jeg tenker å bestille op. dato hvis jeg føler meg fornøyd med han/klinikken, strl vi eventuelt kommer frem til, og at magefølelsen er god :-) Ønsker å operere i slutten av Januar. Men dette er jo min første konsultasjon, så jeg vet jo ikke helt hva jeg kan forvente. Har også vurdert Fornebu-klinikken, pluss at jeg har ei venninne som er superfornøyd med Nobel. Har vært så usikker, men lest mye positivt om Teres Colosseum. Så vi får se :-) Jeg har så og si ingenting i dag. Bruker 75A, som jeg ikke engang fyller.. Ønsker meg egentlig bare store fine pupper som passer til resten av kroppen min, samtidig gjør det ingenting hvis det er litt "silikon-look" hvis du skjønner.. hehe. Håper helst på runde over muskel, men det blir spennende å høre hva legen sier på mandag. Jeg fant et bilde her inne som ligner litt på mitt utgangspunkt (tror jeg, sååå vanskelig i sammenligne seg synes jeg..) Likte veldig godt resultatet (ovenfor) også!! Samtidig som jeg synes disse er flotte: Dette er vel ca. slik jeg ønsker.. :-)
Flat.com Skrevet 8. desember 2014 #34998 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Er det noen som har blitt operert på Teres Bodø eller på brønnøy plastikkirurgi som vil dele litt erfaringer? : ) Ble operert på teres bodø, for snart en mnd siden. Har ingen ting å utsette på de, men gar heller ingen å sammenligne med;) Men er fornøyd med kirurgen, lot str og alt være opp til han og er kjempefornøyd:) Endret 8. desember 2014 av Flat.com
Lille fjasa Skrevet 8. desember 2014 #34999 Skrevet 8. desember 2014 Jeg skal på Teres Colosseum, hos Tomm K. Bjærke. Jeg tenker å bestille op. dato hvis jeg føler meg fornøyd med han/klinikken, strl vi eventuelt kommer frem til, og at magefølelsen er god :-) Ønsker å operere i slutten av Januar. Men dette er jo min første konsultasjon, så jeg vet jo ikke helt hva jeg kan forvente. Har også vurdert Fornebu-klinikken, pluss at jeg har ei venninne som er superfornøyd med Nobel. Har vært så usikker, men lest mye positivt om Teres Colosseum. Så vi får se :-) Jeg har så og si ingenting i dag. Bruker 75A, som jeg ikke engang fyller.. Ønsker meg egentlig bare store fine pupper som passer til resten av kroppen min, samtidig gjør det ingenting hvis det er litt "silikon-look" hvis du skjønner.. hehe. Håper helst på runde over muskel, men det blir spennende å høre hva legen sier på mandag. Jeg fant et bilde her inne som ligner litt på mitt utgangspunkt (tror jeg, sååå vanskelig i sammenligne seg synes jeg..) Likte veldig godt resultatet (ovenfor) også!! Samtidig som jeg synes disse er flotte: Dette er vel ca. slik jeg ønsker.. :-) Kan hende jeg faktisk har litt mindre utgangspunkt enn på bilde også faktisk.. Men ca samme, kanskje biitelitt mindre.
Gjest Skrevet 8. desember 2014 #35000 Skrevet 8. desember 2014 Broren min kommer hjem i helga og skal være her hele juleferien, og jeg har ikke så veldig lyst til at han skal vite at jeg skal fikse på puppene. Jeg har operasjon mens han er hjemme.. Hvordan kan jeg skjule det? Noen unnskyldninger på hvorfor jeg må ligge i senga mest mulig og ikke kan gjøre noen ting?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå