sticalo Skrevet 7. desember 2014 #34961 Skrevet 7. desember 2014 i dag har v.pupp blitt ganske myk kjennes egentlig veldig bra ut.men. hø er forsatt hard som den hele tiden har vært.håper virkelig det retter seg opp
Flat.com Skrevet 7. desember 2014 #34962 Skrevet 7. desember 2014 i dag har v.pupp blitt ganske myk kjennes egentlig veldig bra ut.men. hø er forsatt hard som den hele tiden har vært.håper virkelig det retter seg opp Høyre puppen min er fortsatt mye hardere enn venstre. Vi får tru d retter på seg:) 3, 5 uke siden opr.
Smurfins Skrevet 7. desember 2014 #34963 Skrevet 7. desember 2014 Jeg ville helst ha over, og fikk det da jeg hadde nok hud/brystvev. Tror de vil velge under hvis det ikke er nok vev der fra før. Men du kan sikkert komme med ønsker. Han var veldig hyggelig og imøtekommende så det går nok bra Hvordan ble resultatet med over? Jeg skal ha over muskel og spent på hvordan det blir
Flat.com Skrevet 7. desember 2014 #34964 Skrevet 7. desember 2014 Tips til gode og ikke minst pene spileløse bh'er uten push up, mottas med stor takknemlighet
frk.tre Skrevet 7. desember 2014 #34965 Skrevet 7. desember 2014 Tips til gode og ikke minst pene spileløse bh'er uten push up, mottas med stor takknemlighet Jeg liker de fra kappahl veldig godt spileløse, fin form og god å ha på. Den finnes bare I svart og hvit da.
sticalo Skrevet 7. desember 2014 #34966 Skrevet 7. desember 2014 Tips til gode og ikke minst pene spileløse bh'er uten push up, mottas med stor takknemlighet De har noen på Lindex som er bra, helt enkle glatte bhér som faktisk ser ut som vanlig bhér men har ikke noe dilldall på dem hvis det er det du er ute etter.....eller jo de har ammebher som er uten spiler som er litt finere enn de andre. Går jo faktisk ann å bruke dem.
Stjerten Skrevet 7. desember 2014 #34967 Skrevet 7. desember 2014 hei:) Då skal jeg på konsultasjon imorgen,og gleder meg masse. Og har masse og spørre om,men vet med meg selv at når eg sitter der så kommer eg sikkert til å glemme det meste Er det noe dere syns er lurt å spørre om, kansje eg har glemt noe
Tesselesse Skrevet 7. desember 2014 #34968 Skrevet 7. desember 2014 Tips til gode og ikke minst pene spileløse bh'er uten push up, mottas med stor takknemlighet Den her er veldig fin og behagelig, dyrere enn de fra lindex da http://m.zalando.no/dkny-intimates-stroppelos-bh-sort-dk121k015-q00.html
Flat.com Skrevet 7. desember 2014 #34969 Skrevet 7. desember 2014 De har noen på Lindex som er bra, helt enkle glatte bhér som faktisk ser ut som vanlig bhér men har ikke noe dilldall på dem hvis det er det du er ute etter.....eller jo de har ammebher som er uten spiler som er litt finere enn de andre. Går jo faktisk ann å bruke dem. Takk for tips, skal dra å se hva de har:)
Flat.com Skrevet 7. desember 2014 #34970 Skrevet 7. desember 2014 Den her er veldig fin og behagelig, dyrere enn de fra lindex da http://m.zalando.no/dkny-intimates-stroppelos-bh-sort-dk121k015-q00.html Takk for tips, den var fin:)
Flat.com Skrevet 7. desember 2014 #34971 Skrevet 7. desember 2014 Jeg liker de fra kappahl veldig godt spileløse, fin form og god å ha på. Den finnes bare I svart og hvit da. Takk for tips:)
Boobjobgirl Skrevet 8. desember 2014 #34972 Skrevet 8. desember 2014 Heisann alle Jeg er nå inne på min 8ende uke etter OP (På Onsdag) Og lurte på, er det INGEN som går uten BH etterpå? altså på dagtid?? Jeg ser flere som spør etter Bher uten spiler og diverse, men hva med ingenting? Jeg sov i natt for første gang uten sportsbhen, veldig merkelig men blir nok vant til det også Men hva med på dagen, nå når jeg har fine pupper hadde det vært kjekt og IKKE gå med BH av og til på dagtid
mims Skrevet 8. desember 2014 #34973 Skrevet 8. desember 2014 Heisann alle Jeg er nå inne på min 8ende uke etter OP (På Onsdag) Og lurte på, er det INGEN som går uten BH etterpå? altså på dagtid?? Jeg ser flere som spør etter Bher uten spiler og diverse, men hva med ingenting? Jeg sov i natt for første gang uten sportsbhen, veldig merkelig men blir nok vant til det også Men hva med på dagen, nå når jeg har fine pupper hadde det vært kjekt og IKKE gå med BH av og til på dagtid Jeg tror man kan gå uten bh når man ønsker i og med at man egentlig har mindre behov for bh, men jeg tror det å gå med bh i ettertid vil forebygge at heng skjer "raskere". Proteser er jo tyngre enn vanlig pupp!
Gjest Skrevet 8. desember 2014 #34974 Skrevet 8. desember 2014 Heisann alle Jeg er nå inne på min 8ende uke etter OP (På Onsdag) Og lurte på, er det INGEN som går uten BH etterpå? altså på dagtid?? Jeg ser flere som spør etter Bher uten spiler og diverse, men hva med ingenting? Jeg sov i natt for første gang uten sportsbhen, veldig merkelig men blir nok vant til det også Men hva med på dagen, nå når jeg har fine pupper hadde det vært kjekt og IKKE gå med BH av og til på dagtid Jeg kan ofte gå uten bh hjemme, men tør ikke å ikke ha på meg bh når jeg skal gå mye osv. Ikke fordi det er ubehagelig eller noe slikt, men vet liksom ikke om det er "lov"? Det står jo at man skal bruke bh så mye som mulig i skrivet mitt hvert fall, men betyr det i starten, eller for alltid? Vil ikke gjøre noe galt, eller at de skal bli hengete eller noe slikt Jeg er 9 eller 10 uker i dag!
Gjest Skrevet 8. desember 2014 #34975 Skrevet 8. desember 2014 Jeg tror man kan gå uten bh når man ønsker i og med at man egentlig har mindre behov for bh, men jeg tror det å gå med bh i ettertid vil forebygge at heng skjer "raskere". Proteser er jo tyngre enn vanlig pupp! Jeg trodde at protesen var lettere enn vanlig pupp jeg?? Men det er kanskje ikke det? Har egentlig bare kommet frem til det selv, siden en venninne som har like store pupper som jeg har nå, naturlig, klager over at de er så tunge og hun får vondt i nakken! Jeg merker ikke vekten av de en gang jeg! Kanskje hun bruker veldig feil størrelse på bh!
mims Skrevet 8. desember 2014 #34976 Skrevet 8. desember 2014 Jeg trodde at protesen var lettere enn vanlig pupp jeg?? Men det er kanskje ikke det? Har egentlig bare kommet frem til det selv, siden en venninne som har like store pupper som jeg har nå, naturlig, klager over at de er så tunge og hun får vondt i nakken! Jeg merker ikke vekten av de en gang jeg! Kanskje hun bruker veldig feil størrelse på bh! Hmm, der sa jeg kanskje noe feil! Haha, men det har vel kanskje å si hvormye man tar i da? Hvis man tar i 500 ml så er jo det nesten et halv kilo det? Men uansett så vil jo det være gunstig å bruke bh til alle tider, hvertfall i bevegelse så man forebygger heng. For jeg kan tenke meg at mange bruker bh sjeldnere enn normalt etter dem har operert fordi puppene er så fine og faste :D
mims Skrevet 8. desember 2014 #34977 Skrevet 8. desember 2014 Jeg var 66 under og 78 over, så litt mindre enn deg, men la inn 275 gram under muskel moderat profil. Var 65 b/c før op, og den siste bhen jeg kjøpte er 65F. Var egentlig snakk om at jeg skulle ha 255 gram, for mer enn Det ville det ikke være plass til, på op dagen hadde han ombestemt seg og da han ville prøve 275 først. men man kan egentlig ikke tenke i forhold til andre, folk med samme høyde, vekt og mål kan få et helt annet resultat, alt avhengig av hvordan kroppen din er og ditt utgangspunkt. Jeg hadde for eksempel ganske utestående pupper fra før av, så høyprofil hadde sett helt rart ut på meg, har som sagt moderat profil, men de står likevel ganske mye ut av kroppen! Har ikke noe fold under brystet en gang! Åja hmm, det hørtes jo ganske avansert ut! Du trengte jo ikke så mye heller for å oppnå 65F! Jeg fikk mail fra klinikken nå, for jeg sendte mail og spurte om profiler. Og fikk beskjed om at hun hadde snakket med kirurgen og han ville jeg skulle komme inn igjen for å snakke om det. Så det skal jeg på mandag, og får nok mer hjelp! Regner meg jeg kan ta med bilder også, så blir vi nok mer enig! Tror det at det egentlig bare er 10 dager til operasjon og at jeg ikke har alt klart i hodet bekymrer meg. Selvom jeg vet at kirurgen har kontroll!
Gjest Skrevet 8. desember 2014 #34978 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Åja hmm, det hørtes jo ganske avansert ut! Du trengte jo ikke så mye heller for å oppnå 65F! Jeg fikk mail fra klinikken nå, for jeg sendte mail og spurte om profiler. Og fikk beskjed om at hun hadde snakket med kirurgen og han ville jeg skulle komme inn igjen for å snakke om det. Så det skal jeg på mandag, og får nok mer hjelp! Regner meg jeg kan ta med bilder også, så blir vi nok mer enig! Tror det at det egentlig bare er 10 dager til operasjon og at jeg ikke har alt klart i hodet bekymrer meg. Selvom jeg vet at kirurgen har kontroll!Ja ikke sant, regnet med å gå opp 1-2 størrelser, så gikk jeg opp rundt 4 :0 Høres smart ut å få komme inn til nye konsultasjon jeg glemte helt å vise bilde på konsultasjonen min, så hadde de ikke med før på selve operasjonsdagen, men jeg valgte å stole på kirugen uansett og ville bare gi han et bilde av hvordan jeg tenkte, tilfelle vi tenkte helt forskjellig. Var heldigvis helt enige hehe Jeg aner faktisk ikke angående det med vekt på silikon versus ekte, men regner kanskje med at det ikke er såå stor forskjell uansett. Men jeg er ekstremt overbeskyttende ovenfor puppene mine nå så jeg vil uansett være på sikre siden og ta så godt vare på de som mulig! Haha Edit: måtte søke opp, ble så nysgjerrig. "For a given volume, saline implants weigh slightly more than breast tissue and silicone implants weigh slightly less" - en eller annen kirug. Men det er så liten forskjell, står også at om du har innlegget under muskel vil du merke mindre til vekten, så det er nok forklaringen Endret 8. desember 2014 av Kalia
mims Skrevet 8. desember 2014 #34979 Skrevet 8. desember 2014 hei:) Då skal jeg på konsultasjon imorgen,og gleder meg masse. Og har masse og spørre om,men vet med meg selv at når eg sitter der så kommer eg sikkert til å glemme det meste Er det noe dere syns er lurt å spørre om, kansje eg har glemt noe Vil være en fordel å skrive det ned! Hvor er det du skal på konsultasjon? Husk å gå med en stram topp eller singlet, da ser du mye lettere hvordan det blir i forhold til kroppen når du prøver protesene! Jeg glemte dette på konsultasjonen min, noe som gjorde meg usikker på hvilken str. jeg ville ha! Fikk låne en sports bh da, men det var litt innlegg i så var ikke helt 100% riktig tenker jeg. Hvis du har sett litt på bilder av opererte bryster, (locateadoc.com) er en god side, så print det ut og ta det med så kirurgen forstår hva du forventer!
mims Skrevet 8. desember 2014 #34980 Skrevet 8. desember 2014 Du har samme dato som meg. Men jeg skal til Kolibri Stavanger. Har planlagt 450 (høy profil) over muskel. Gleder meg. Så gøy Når på dagen skal du inn? Er utrolig mange som skal operere nå framover føler jeg! Hva utganspunkt har du, hvis jeg får spørre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå