sticalo Skrevet 1. desember 2014 #34861 Skrevet 1. desember 2014 De ser kjempefine ut! Passer deg veldig bra. De sitter fortsatt litt høyt ser det ut som, men det er bare snakk om litt. Hva med å sende bilde til kirurgen å hør hva han sier? Sendte sms til kirurgen om jeg bør ha nedpressbåndet litt til. Sendte ikke bilde da. Han mente det var unødvendig, at 1 uke er passe. de er jo litt hovne ,spes hø. (det mente han kunne ta opp til 3 uker pga blødningen) og blir sikkert litt bedre når muskelen slipper og de dropper litt ned. Har egentlig alltid hatt puppene ganske høyt oppe, har jo ingen verdens heng. kommer nok ikke til å få arret under en fold en gang. Mener han nevnte det på konsultasjonen at det skulle litt til for at jeg fikk en fold.
kk7 Skrevet 1. desember 2014 #34862 Skrevet 1. desember 2014 Hei! Jeg skal opereres i morgen på Fornebuklinikken av Dr.Lars H. GLEDER MEG :D er 171 cm høy og veier 62 kg og skal vel ha inn ca 270-290. Har lest masse her inne nå og er så spent. Er det noe dere vil si til meg før operasjonen? Noe jeg burde tenke på eller være klar over før eller i etterkant? Noen som har erfaring med Dr.Lars? Og jeg blir superglad hvis noen vil vise meg bilder!
sticalo Skrevet 1. desember 2014 #34863 Skrevet 1. desember 2014 Hei! Jeg skal opereres i morgen på Fornebuklinikken av Dr.Lars H. GLEDER MEG :D er 171 cm høy og veier 62 kg og skal vel ha inn ca 270-290. Har lest masse her inne nå og er så spent. Er det noe dere vil si til meg før operasjonen? Noe jeg burde tenke på eller være klar over før eller i etterkant? Noen som har erfaring med Dr.Lars? Og jeg blir superglad hvis noen vil vise meg bilder! Velkommen hit. Så spennende, du må ha masse lykke til, det går nok veldig bra. Pass på å ta den tiden du trenger for å komme deg (noe jeg ikke har vært så flink til), ta pillene akkurat (eller litt før) så du slipper smertetoppene.
cat1 Skrevet 1. desember 2014 #34864 Skrevet 1. desember 2014 Da gjør jeg det samme som deg, hehe. Kommer til å sitte der med rød og tørr hud jeg også, men er verdt det når man kan dra hjem med pupper Brukte hibiscrub i håret siden jeg fikk beskjed om å gjøre det ble langt i fra så tørt som jeg hadde trodd, heller litt glatt! og jeg har MYE, langt og tykt hår, som blir fort flokete, overlever ikke uten balsam, men det gikk faktisk helt fint, børstet bare ut alle floker før jeg dusjet Det fjerner jo alt fett fra håret, så var igrunn deilig siden man ikke kan dusje de første dagene, håret ble ikke like fort fett!
Scorp80 Skrevet 1. desember 2014 #34865 Skrevet 1. desember 2014 Hei! Jeg skal opereres i morgen på Fornebuklinikken av Dr.Lars H. GLEDER MEG :D er 171 cm høy og veier 62 kg og skal vel ha inn ca 270-290. Har lest masse her inne nå og er så spent. Er det noe dere vil si til meg før operasjonen? Noe jeg burde tenke på eller være klar over før eller i etterkant? Noen som har erfaring med Dr.Lars? Og jeg blir superglad hvis noen vil vise meg bilder! Jeg er 171cm og veier 59kg, la inn 300cc høyprofil foran muskel, kjempe fornøyd med str 😁 10 dager siden op 😊
kristinen Skrevet 1. desember 2014 #34866 Skrevet 1. desember 2014 Hei! Jeg skal opereres i morgen på Fornebuklinikken av Dr.Lars H. GLEDER MEG :D er 171 cm høy og veier 62 kg og skal vel ha inn ca 270-290. Har lest masse her inne nå og er så spent. Er det noe dere vil si til meg før operasjonen? Noe jeg burde tenke på eller være klar over før eller i etterkant? Noen som har erfaring med Dr.Lars? Og jeg blir superglad hvis noen vil vise meg bilder! Det eneste jeg har å si er MASSE lykke til, og bare gled deg 😃 Jeg ble operert av Dr.Haukeland og kunne ikke vært mer fornøyd 😊
sticalo Skrevet 1. desember 2014 #34867 Skrevet 1. desember 2014 Noen som har operert et annet sted enn Colosseum i Oslo som kan sitere hva som står i skrives deres om løft og strekke armene etter operasjon? hvor lenge har dere fått beskjed om å ikke løfte mer enn noen få kg og får dere lov til å strekke armene over hodet eller ikke? når kan dere begynne å trene?
Lulu21 Skrevet 1. desember 2014 #34868 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hei! Jeg skal opereres i morgen på Fornebuklinikken av Dr.Lars H. GLEDER MEG :D er 171 cm høy og veier 62 kg og skal vel ha inn ca 270-290. Har lest masse her inne nå og er så spent. Er det noe dere vil si til meg før operasjonen? Noe jeg burde tenke på eller være klar over før eller i etterkant? Noen som har erfaring med Dr.Lars? Og jeg blir superglad hvis noen vil vise meg bilder! Jeg ble operert av Lars Haukeland for 4 uker siden, og han er kjempeflink! Er bare å glede seg lykke til! Endret 1. desember 2014 av Lulu21 1
kk7 Skrevet 1. desember 2014 #34869 Skrevet 1. desember 2014 Jeg ble operert av Lars Haukeland for 4 uker siden, og han er kjempeflink! Er bare å glede seg lykke til! Blir så beroliget når jeg hører sånt! Takk! Hvordan er formen din og puppene nå? Hvordan fungerer du i hverdagen?
kk7 Skrevet 1. desember 2014 #34870 Skrevet 1. desember 2014 Det eneste jeg har å si er MASSE lykke til, og bare gled deg Jeg ble operert av Dr.Haukeland og kunne ikke vært mer fornøyd Tusen takk :D Gru/gleder meg! Gruer meg mest til reisen til Oslo osv, men gleder meg til jeg først er inne på operasjons bordet ;p Når opererte du deg?
kk7 Skrevet 1. desember 2014 #34871 Skrevet 1. desember 2014 Jeg er 171cm og veier 59kg, la inn 300cc høyprofil foran muskel, kjempe fornøyd med str 10 dager siden op Hadde det vært mulig med et bilde tror du? Jeg skal ha bak muskel da, men dette blir spennende! :D Hvordan har disse ti dagene ellers vært for deg?
kk7 Skrevet 1. desember 2014 #34872 Skrevet 1. desember 2014 Brukte hibiscrub i håret siden jeg fikk beskjed om å gjøre det ble langt i fra så tørt som jeg hadde trodd, heller litt glatt! og jeg har MYE, langt og tykt hår, som blir fort flokete, overlever ikke uten balsam, men det gikk faktisk helt fint, børstet bare ut alle floker før jeg dusjet Det fjerner jo alt fett fra håret, så var igrunn deilig siden man ikke kan dusje de første dagene, håret ble ikke like fort fett! Vasker dere ansiktet med skrubben og?
kk7 Skrevet 1. desember 2014 #34873 Skrevet 1. desember 2014 Velkommen hit. Så spennende, du må ha masse lykke til, det går nok veldig bra. Pass på å ta den tiden du trenger for å komme deg (noe jeg ikke har vært så flink til), ta pillene akkurat (eller litt før) så du slipper smertetoppene. Tusen takk! Rett før operasjonene tenker du?
sticalo Skrevet 1. desember 2014 #34874 Skrevet 1. desember 2014 Tusen takk! Rett før operasjonene tenker du? nei tenkte mest etter operasjonen. ikke forhast deg med å komme ut i jobb eller andre aktiviteter ta den tiden du trenger. Du får en "oppskrift" på når du skal ta pillene, det er viktig å følge den. Sett på alarm eller så våkner du av smerter (noe jeg gjorde flere ganger, ikke kult).
kk7 Skrevet 1. desember 2014 #34875 Skrevet 1. desember 2014 nei tenkte mest etter operasjonen. ikke forhast deg med å komme ut i jobb eller andre aktiviteter ta den tiden du trenger. Du får en "oppskrift" på når du skal ta pillene, det er viktig å følge den. Sett på alarm eller så våkner du av smerter (noe jeg gjorde flere ganger, ikke kult). Jeg er sykemeldt så jeg er ikke ute i jobb for øyeblikket og får tid til å lege puppene og mm ok, det rådet skal følges!
kristinen Skrevet 2. desember 2014 #34876 Skrevet 2. desember 2014 Tusen takk :D Gru/gleder meg! Gruer meg mest til reisen til Oslo osv, men gleder meg til jeg først er inne på operasjons bordet ;p Når opererte du deg? Jeg opererte for litt over fem uker siden, seks uker nå på fredag 😊 Jeg beskrev så godt jeg kunne hva slags resultat jeg ønsket, og det fikk jeg virkelig! Enda bedre enn jeg hadde sett for meg 😁 Masse, masse lykke til idag! Det kommer til å gå så fint, og jeg tror alle her inne gleder seg til oppdatering når du føler deg klar for det 😊
frk.tre Skrevet 2. desember 2014 #34877 Skrevet 2. desember 2014 Vasker dere ansiktet med skrubben og? Ja, jeg fikk beskjed om å gjøre det.
Lulu21 Skrevet 2. desember 2014 #34878 Skrevet 2. desember 2014 Blir så beroliget når jeg hører sånt! Takk! Hvordan er formen din og puppene nå? Hvordan fungerer du i hverdagen? Jeg er tilbake i jobb, og det er en jobb som går i ett! Og det går veldig fint. Det eneste jeg har litt problemer med enda er å åpne tunge dører, åpne flasker med skrukork osv formen er helt fin, og puppene blir finere og mykere for hver dag som går. Men jeg håper de blir myyye mykere enn hva de er nå, for jeg merker en liten hevelse enda
Scorp80 Skrevet 2. desember 2014 #34879 Skrevet 2. desember 2014 Hadde det vært mulig med et bilde tror du? Jeg skal ha bak muskel da, men dette blir spennende! :D Hvordan har disse ti dagene ellers vært for deg? Jeg er veldig fornøyd så langt 😄 Hadde sterke smerter første 4 dager, så ble det bedre.. Nå har jeg bare litt vondt akkurat under brystet der såret/arret er..
Scorp80 Skrevet 2. desember 2014 #34880 Skrevet 2. desember 2014 Ser brystvortene bare er sladdet på ene bildet 😝 jaja 😜
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå