Gjest Skrevet 30. november 2014 #34841 Del Skrevet 30. november 2014 Kan ikke bruke krem i ansiktet nei, du skal være helt ren.. Aldri vasket håret med hibiscrub, men hørt andre har sagt at håret blir ganske så tørt ja.. Men ikke ødelagt, går tilbake til normalen når du vasker det og tar balsam etter operasjon igjen Jaja, det går vel greit uten en dag, så får jeg heller ta på litt ekstra krem etter operasjon. Så bra at håret ikke blir ødelagt av hibiscrub Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15490146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2014 #34842 Del Skrevet 30. november 2014 På skrivet jeg har fått fra fornebuklinikken står det at man skal ha på seg løse og ledige klær. Kan jeg ha på tights? Det står at man ikke skal bruke fuktighetskrem, balsam, sminke eller deo etter kroppsvask også, men ansiktet mitt blir veldig tørt uten litt dagkrem.. Er det greit om jeg tar på bittelitt dagkrem i ansiktet? Også skal man vaske håret med hibiscrub, vil håret mitt bli tørt og ødelagt av det? Du operes i truse fra klinikken og sokker fikk jeg ha på meg tror jeg, alt annet skal av, så det kan være greit med klær som er lett å få på etter operasjon. man kan alltid få hjelp så klart, men jeg foretrekker å gjøre drt selv hvert fall. Jeg hadde på meg løs bukse og genser med singlet under, men droppet singleten etter op siden det ikke var fristende å ta noe over hodet akkurat bare den løse joggebuksen var vanskelig å få på, siden den strammer litt over rumpa. Kan se for meg at det blir enda vanskeligere med tights. Var ikke vondt, bare veldig ubehagelig! Du kan ikke smøre deg etter hibiscruben, jeg brukte den ikke i håret selv om fornebuklinikken sier man skal det, håret mitt er så tynt og dårlig fra før av så det turte jeg ikke men gikk med håret opp hele tiden fra første hibi vask til op så ikke håret kom i kontakt med kroppen huden min i ansiktet var helt "ødelagt" i nesten to måneder etter den duste hibiscruben! Fikk skikkelig fet hud og masse nupper, er først nå de siste ukene at det har begynt å stabilisere seg... Tør ikke å tenke på hvordan håret mitt hadde blitt! Når har du op ? Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15490172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sticalo Skrevet 30. november 2014 #34843 Del Skrevet 30. november 2014 På skrivet jeg har fått fra fornebuklinikken står det at man skal ha på seg løse og ledige klær. Kan jeg ha på tights? Det står at man ikke skal bruke fuktighetskrem, balsam, sminke eller deo etter kroppsvask også, men ansiktet mitt blir veldig tørt uten litt dagkrem.. Er det greit om jeg tar på bittelitt dagkrem i ansiktet? Også skal man vaske håret med hibiscrub, vil håret mitt bli tørt og ødelagt av det? ja du kan ha en tights, jeg hadde det, gikk helt fint. tok ikke av meg nedentil en gang kun på overkroppen, men det vet jeg er litt forskjell fra sted til sted.veldig greit med en genser med knepping forran (jeg hadde en en stor skjorte) eller hettejakke.ingen ansiktskrem nei, du kan jo ha den i veska og smøre deg etter operasjon. ikke bruk hubiscrub i håret, kun kroppen. vask håret vanlig med shampoo og evt balsam. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15490908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2014 #34844 Del Skrevet 30. november 2014 Du operes i truse fra klinikken og sokker fikk jeg ha på meg tror jeg, alt annet skal av, så det kan være greit med klær som er lett å få på etter operasjon. man kan alltid få hjelp så klart, men jeg foretrekker å gjøre drt selv hvert fall. Jeg hadde på meg løs bukse og genser med singlet under, men droppet singleten etter op siden det ikke var fristende å ta noe over hodet akkurat bare den løse joggebuksen var vanskelig å få på, siden den strammer litt over rumpa. Kan se for meg at det blir enda vanskeligere med tights. Var ikke vondt, bare veldig ubehagelig! Du kan ikke smøre deg etter hibiscruben, jeg brukte den ikke i håret selv om fornebuklinikken sier man skal det, håret mitt er så tynt og dårlig fra før av så det turte jeg ikke men gikk med håret opp hele tiden fra første hibi vask til op så ikke håret kom i kontakt med kroppen huden min i ansiktet var helt "ødelagt" i nesten to måneder etter den duste hibiscruben! Fikk skikkelig fet hud og masse nupper, er først nå de siste ukene at det har begynt å stabilisere seg... Tør ikke å tenke på hvordan håret mitt hadde blitt! Når har du op ? Kanskje jeg skal ha på joggebukse da? Skal hvertfall ha på meg hettejakke uten noe under, tror det blir lettest sånn. Tror jeg dropper hibiscrub i håret også, brukte du vanlig shampoo eller vasket du håret bare med vann? Jeg har op 19.desember :D Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15491077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2014 #34845 Del Skrevet 30. november 2014 ja du kan ha en tights, jeg hadde det, gikk helt fint. tok ikke av meg nedentil en gang kun på overkroppen, men det vet jeg er litt forskjell fra sted til sted.veldig greit med en genser med knepping forran (jeg hadde en en stor skjorte) eller hettejakke.ingen ansiktskrem nei, du kan jo ha den i veska og smøre deg etter operasjon. ikke bruk hubiscrub i håret, kun kroppen. vask håret vanlig med shampoo og evt balsam. Jeg tenkte å bruke en hettejakke uten noe under Ser ut som det er mange som ikke bruker hibiscrub i håret, så da dropper jeg det også. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15491085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boobjobgirl Skrevet 30. november 2014 #34846 Del Skrevet 30. november 2014 6 uker, valgte du det selv eller fikk du beskjed om det? var du inne til kontroll for så å få beskjed? mitt bånd passer nesten ikke rundt, de har gitt meg et ganske kort et. Så når jeg har det på fyker det ofte opp igjen pga det er så kort, noe som er veldig irriterende.Det er helt slitt nå etter bare en uke pga dette. mine har aldri ligget høyt men har hatt hevelse etter blødning, men den er så og si borte nå. Jeg fikk beskjed av kiurgen min, jeg var inne på flere kontroller i ukene etterpå og så etter det har jeg sendt bilder en gang i uken og fått klar beskjed om og bruke nedpressbåndet videre men nåååå er jeg endelig ferdig med det men mine sitter som sagt litt høyt men det får bare være, jeg er strålende fornøyd jeg :D På skrivet jeg har fått fra fornebuklinikken står det at man skal ha på seg løse og ledige klær. Kan jeg ha på tights? Det står at man ikke skal bruke fuktighetskrem, balsam, sminke eller deo etter kroppsvask også, men ansiktet mitt blir veldig tørt uten litt dagkrem.. Er det greit om jeg tar på bittelitt dagkrem i ansiktet? Også skal man vaske håret med hibiscrub, vil håret mitt bli tørt og ødelagt av det? Kanskje jeg skal ha på joggebukse da? Skal hvertfall ha på meg hettejakke uten noe under, tror det blir lettest sånn. Tror jeg dropper hibiscrub i håret også, brukte du vanlig shampoo eller vasket du håret bare med vann? Jeg har op 19.desember :D Jeg kjøpte en tynn ullstillongs på OBS før operasjonen for jeg fikk beskje dat min kirurg likte og ha det veldig kaldt i OP rommet så jeg var sjeleglad for det, og den var min kompanjong de neste dagene hjemme og hehe Og NEI ikke bruk Hibiscrub i håret, da angrer du fort etterpå! :D Ikke lenge igjen nå for din del, MASSE lykke til når tiden kommer! Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15491832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bordbrikke Skrevet 30. november 2014 #34847 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Jeg vasket håret mitt med hibiscrub og det gikk da helt fint. Var litt tørt men så var jeg inne i en uke etterpå så hadde ikke noe å si for min del. Hadde det i flette hele tiden 😊 men vasket ikke ansiktet med det da (det skal man vell ikke gjøre grunnet øynene etc?!). Jeg måtte kle av meg alt bortsett fra trusen min. Husk å fjærn neglelakk på tærne også! Ikke bare fingrene forresten. Nå operte jeg på den varmeste tiden om sommeren da, så hadde på meg joggebukse og en løs t-skjorte som var enkel å ta på etterpå. Trengte ikke noe mer enn det. Om jeg hadde operert på vinteren ville jeg gjort det samme (droppet genser) og bare hatt en tykk jakke over det i bilen 😊 Jeg hadde bare 30 minutter kjøretur hjem men det var en lidelse. Jeg reagerte kjempedårlig på narkosen og kastet opp masse både på klinikken og hjemme, det fortsatte i 4-5 dager etterpå. Droppet all smertestillende mef morfin etc (spesielt den lille gule man får på resept for den smakte driiiit når jeg kastet opp). Brukte bare paracet i 6 dager. Ang morningboob hadde jeg det i kanskje 2-3 måneder. Kommer mye ann på muskelaturen og hvor stram den er (min var stram). Et tips til tiden etter operasjonen er å ha postafen hjemme om man blir kvalm, og be om kvalmenedstillende intravanøs på klinikken før man drar om man er dårlig. Jeg var grønn i ansiktet 😂 Endret 30. november 2014 av Bordbrikke Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15492070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2014 #34848 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg fikk beskjed av kiurgen min, jeg var inne på flere kontroller i ukene etterpå og så etter det har jeg sendt bilder en gang i uken og fått klar beskjed om og bruke nedpressbåndet videre men nåååå er jeg endelig ferdig med det men mine sitter som sagt litt høyt men det får bare være, jeg er strålende fornøyd jeg :D Jeg kjøpte en tynn ullstillongs på OBS før operasjonen for jeg fikk beskje dat min kirurg likte og ha det veldig kaldt i OP rommet så jeg var sjeleglad for det, og den var min kompanjong de neste dagene hjemme og hehe Og NEI ikke bruk Hibiscrub i håret, da angrer du fort etterpå! :D Ikke lenge igjen nå for din del, MASSE lykke til når tiden kommer! Gikk det fint å ta på stillongsen igjen etter op? Tusen takk, føler at tiden går så sakte, hehe Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15492192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2014 #34849 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Kanskje jeg skal ha på joggebukse da? Skal hvertfall ha på meg hettejakke uten noe under, tror det blir lettest sånn. Tror jeg dropper hibiscrub i håret også, brukte du vanlig shampoo eller vasket du håret bare med vann? Jeg har op 19.desember :D Vasket håret som normalt kvelden før og lot det tørke før jeg satt det opp! På morgenen, ved neste hibi dusj, brukte jeg dusjhette slik at håret ikke ble vått, og fremdeles satt opp hele tiden så det ikke kom i kontakt med huden. Ser en annen sier man ikke skal vaske seg i ansiktet med den, det skulle hvert fall jeg gjøre, og står i skrivet fra fornebuklinikken, men unngå øyne, inni nesen og munn, og ørene så klart! Jeg må ha sett helt forferdelig ut på op dagen rød og tørr i ansiktet etter hibi, joggebukse og jakke, uten sminke, og hadde ikke op før kl 3, men kom ikke inn før halv 5! Kjempesliten og tørst/Sulten! Møtte på en av de andre kirugene, som sier hei før han går videre, så snur han seg plutselig brått og sier "går det bra med deg??". Men jaja... Dro derfra med mine fine nye pupper hvert fall Endret 1. desember 2014 av Kalia Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15492447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sticalo Skrevet 30. november 2014 #34850 Del Skrevet 30. november 2014 Vasket håret som normalt kvelden før og lot det tørke før jeg satt det opp! På morgenen, ved neste hibi dusj, brukte jeg dusjhette slik at håret ikke ble vått, og fremdeles satt opp hele tiden så det ikke kom i kontakt med huden. Ser en annen sier man ikke skal vaske seg i ansiktet med den, det skulle hvert fall jeg gjøre, og står i skrivet fra fornebuklinikken, men unngå øyne, inni nesen og munn, og ørene så klart! Jeg må ha sett helt forferdelig ut på op dagen rød og tørr i ansiktet etter hibi, joggebukse og jakke, uten sminke, og hadde ikke op før kl 3, men kom ikke inn før halv 5! Kjempesliten og tørst! Møtte på en av de andre kirugene, som sier hei før han går videre, så snur han seg plutselig brått og sier "går det bra med deg??". Men jaja... Dro derfra med mine fine nye pupper hvert fall Så annerledes regler Fornebu har i forhold til Colosseum, de virker så mye strengere. jeg skulle bare vaske kroppen vanlig slik man gjør med vanlig såpe. håret fikk jeg beskjed om å vaske normalt. Fikk også beholde alt av klær på underkroppen på. Fikk også lov å ha sminke på hvis det ikke var overdrivi(men hadde ikke det), kunne også ha kontaklinser (men brukte briller). Neglakk var greit men bare på tærna(sokkene var jo på). gikk inn med skittene joggesko helt inn på operasjonssalen derfra over i sokkelessen over på operasjonsbordet (noe som egentlig var litt merkelig). Så vasket de meg på overkroppen med desinfeksjonsmiddel. Kirurgen sa det var litt opp til dem hvordan de ville ha det, så alle hadde litt forskjellige regler. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15492518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2014 #34851 Del Skrevet 30. november 2014 Så annerledes regler Fornebu har i forhold til Colosseum, de virker så mye strengere. jeg skulle bare vaske kroppen vanlig slik man gjør med vanlig såpe. håret fikk jeg beskjed om å vaske normalt. Fikk også beholde alt av klær på underkroppen på. Fikk også lov å ha sminke på hvis det ikke var overdrivi(men hadde ikke det), kunne også ha kontaklinser (men brukte briller). Neglakk var greit men bare på tærna(sokkene var jo på). gikk inn med skittene joggesko helt inn på operasjonssalen derfra over i sokkelessen over på operasjonsbordet (noe som egentlig var litt merkelig). Så vasket de meg på overkroppen med desinfeksjonsmiddel. Kirurgen sa det var litt opp til dem hvordan de ville ha det, så alle hadde litt forskjellige regler. Åj det var jo veldig forskjellig ja! Neglelakk skal jo av på fingrene fordi neglene er et av de første stedene som viser tegn til oksygenmangel, men tror jeg fikk ha på sokker! Husker ikke helt fra jeg kom inn på venterommet fikk jeg hvite tøfler og skoene ble satt i skapet mitt som jeg fikk nøkler til! Tror nok kanskje fornebuklinikken bare vil være på super sikre siden, er jo noen steder som ikke bruker hibiscrub i det hele tatt, og de desinfiserr uansett området før de begynner op! Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15492592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2014 #34852 Del Skrevet 30. november 2014 Vasket håret som normalt kvelden før og lot det tørke før jeg satt det opp! På morgenen, ved neste hibi dusj, brukte jeg dusjhette slik at håret ikke ble vått, og fremdeles satt opp hele tiden så det ikke kom i kontakt med huden. Ser en annen sier man ikke skal vaske seg i ansiktet med den, det skulle hvert fall jeg gjøre, og står i skrivet fra fornebuklinikken, men unngå øyne, inni nesen og munn, og ørene så klart! Jeg må ha sett helt forferdelig ut på op dagen rød og tørr i ansiktet etter hibi, joggebukse og jakke, uten sminke, og hadde ikke op før kl 3, men kom ikke inn før halv 5! Kjempesliten og tørst! Møtte på en av de andre kirugene, som sier hei før han går videre, så snur han seg plutselig brått og sier "går det bra med deg??". Men jaja... Dro derfra med mine fine nye pupper hvert fall Da gjør jeg det samme som deg, hehe. Kommer til å sitte der med rød og tørr hud jeg også, men er verdt det når man kan dra hjem med pupper Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15492619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sticalo Skrevet 30. november 2014 #34853 Del Skrevet 30. november 2014 Åj det var jo veldig forskjellig ja! Neglelakk skal jo av på fingrene fordi neglene er et av de første stedene som viser tegn til oksygenmangel, men tror jeg fikk ha på sokker! Husker ikke helt fra jeg kom inn på venterommet fikk jeg hvite tøfler og skoene ble satt i skapet mitt som jeg fikk nøkler til! Tror nok kanskje fornebuklinikken bare vil være på super sikre siden, er jo noen steder som ikke bruker hibiscrub i det hele tatt, og de desinfiserr uansett området før de begynner op! nå ble jeg plutselig veldig usikker om jeg hadde joggeskoa på eller ikke. fikk jo en morgenkåpe på meg.... kanskje jeg fikk tøffler. husker ikke for å være ærlig. putta alle eiendelene mine i en plastikkboks som fulgte meg inn på operasjonsstua... kanskje skoa var oppi der?! Fikk du en firkantet boks nederst på magen under bukselinnninga? Noen som vet hva den var til? Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15492765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sticalo Skrevet 30. november 2014 #34854 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Sånn ser foresten boobsa ut etter 10 dager. Syns dere de ligger for høyt? Aner ikke om jeg bør forsette med nedpressbåndet, har ikke peiling på sånt. Litt vanskelig å se på bilde (men får ikke til å laste opp større bilder) Ikke store greiene, men forsatt mye større enn de var. Endret 30. november 2014 av sticalo Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15493028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy86 Skrevet 30. november 2014 #34855 Del Skrevet 30. november 2014 Sånn ser foresten boobsa ut etter 11 dager. Syns dere de ligger for høyt? Aner ikke om jeg bør forsette med nedpressbåndet, har ikke peiling på sånt. Litt vanskelig å se på bilde (men får ikke til å laste opp større bilder) Så fine 😀 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15493073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.tre Skrevet 30. november 2014 #34856 Del Skrevet 30. november 2014 Sånn ser foresten boobsa ut etter 11 dager. Syns dere de ligger for høyt? Aner ikke om jeg bør forsette med nedpressbåndet, har ikke peiling på sånt. Litt vanskelig å se på bilde (men får ikke til å laste opp større bilder) Ikke store greiene, men forsatt mye større enn de var. De ser kjempefine ut! Passer deg veldig bra. De sitter fortsatt litt høyt ser det ut som, men det er bare snakk om litt. Hva med å sende bilde til kirurgen å hør hva han sier? Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15493403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sticalo Skrevet 30. november 2014 #34857 Del Skrevet 30. november 2014 De ser kjempefine ut! Passer deg veldig bra. De sitter fortsatt litt høyt ser det ut som, men det er bare snakk om litt. Hva med å sende bilde til kirurgen å hør hva han sier?. takk.ja kanskje jeg skal gjøre det.tar å bruker båndet på nettene litt til uansett. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15493572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2014 #34858 Del Skrevet 1. desember 2014 nå ble jeg plutselig veldig usikker om jeg hadde joggeskoa på eller ikke. fikk jo en morgenkåpe på meg.... kanskje jeg fikk tøffler. husker ikke for å være ærlig. putta alle eiendelene mine i en plastikkboks som fulgte meg inn på operasjonsstua... kanskje skoa var oppi der?! Fikk du en firkantet boks nederst på magen under bukselinnninga? Noen som vet hva den var til? Under op mener du?? Jeg fikk narkosen før de begynte med noe annet, det eneste de gjorde før jeg sovnet var å sjekke blodtrykket, så aner egentlig ikke, som var skikkelig mye høyere enn vanlig Vet jeg hadde sånn ting ned i den ene nesen hvert fall, for var skikkelig sår og rar der i to-tre dager etterpå! Men den boksen var sikkert til noe lurt den også! Puppene dine så kjempebra ut forresten!! Fremdeles litt høye ja, men du kan jo kanskje sende Mail til klinikken og høre om du skal bruke nedpressbåndet noe mer? Jeg trengte aldri å bruke det, og mine har lagt seg fint uansett hvert fall Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15494754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.tre Skrevet 1. desember 2014 #34859 Del Skrevet 1. desember 2014 nå ble jeg plutselig veldig usikker om jeg hadde joggeskoa på eller ikke. fikk jo en morgenkåpe på meg.... kanskje jeg fikk tøffler. husker ikke for å være ærlig. putta alle eiendelene mine i en plastikkboks som fulgte meg inn på operasjonsstua... kanskje skoa var oppi der?! Fikk du en firkantet boks nederst på magen under bukselinnninga? Noen som vet hva den var til? Den greia de klistret på nederst på magen var for å gi små elektronisk støt for å minske sjansen for blødning under operasjonen. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15494953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sticalo Skrevet 1. desember 2014 #34860 Del Skrevet 1. desember 2014 Den greia de klistret på nederst på magen var for å gi små elektronisk støt for å minske sjansen for blødning under operasjonen.. ja sant.husker de sa at det var til den brennern kirurgen svir av årene med så det ikke blir blødning Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/115105-ceecees-hemmelige-verden/page/1743/#findComment-15495355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå