pussen Skrevet 24. februar 2008 #3461 Del Skrevet 24. februar 2008 hei alle sammen som har lagt inn silikon noe spm til dere 1. hvor lenge hadde dere vondt 2. hvor gjorde dere det 3. hvor mye la dere inn 4. og hvor stor var dere og hvor stor vart dere 5 . noen komplkasjoner eg skal opereres den 4 mars kl 14.30 på fms skal legge inn 235 g har i dag en a cup håper på en full b eller liten c kvir meg til og ikke kunne spise og drikke hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 24. februar 2008 #3462 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei alle sammen! Jeg vurderer også å få nye pupper :-) Har sendt mail til fornebuklinikken. Håper at de ringer meg i morgen :-) Kanskje det er til stor hjelp, om jentene som allerede har tatt sillicon å si hva slags inngrep de fikk, prisen og navn på klinikken. Det gjør lettere for oss som som enda vurderer og er på jakt etter en klinikk :-) takk på forhånd! Jeg la runde proteser på Colosseumklinikken, 280/300 over muskel. Gikk fra 70A til 70C (kanskje en liten D). Dette betalte jeg 29.000 for..og det var det verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 24. februar 2008 #3463 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg vurderer også å ha innlegg under muskelen. Til :siliconsally :takk for svar- sikker du har tatt bare protese :-) jeg skal ha loft + innlegg og har ikke bestemt meg om jeg skal ha sillicon eller MPU innlegg. Det koster meg ca. 45.000,- . Har undersøkt også i august 2007 og fikk snakket med en kirurg fra Fornebuklinikken. Var ikke så sikkert om jeg skal ha nye pupper (er litt red for komplikasjoner) men jeg har ei vennine som har tatt for 1 år siden memory innlegg (ikke i Norge). Hver gang når jeg ser henne har mer og mer lyst på nye pupper :-). Er mange av døkker som har tatt løft+ innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 24. februar 2008 #3464 Del Skrevet 24. februar 2008 hei alle sammen som har lagt inn silikon noe spm til dere 1. hvor lenge hadde dere vondt 2. hvor gjorde dere det 3. hvor mye la dere inn 4. og hvor stor var dere og hvor stor vart dere 5 . noen komplkasjoner eg skal opereres den 4 mars kl 14.30 på fms skal legge inn 235 g har i dag en a cup håper på en full b eller liten c kvir meg til og ikke kunne spise og drikke hele dagen 1. Hadde ganske vondt de første dagene, og brukte endel smertestillende. Men fra dag 3 gikk det bedre og bedre, og etterhvert kjente jeg ikke så mye til det. Kommer an på hvor mye en beveger seg og gjør da, kroppen sier fort ifra om du gjør for mye 2. Colosseumklinikken i Stavanger. Kjempefornøyd med behandlingen jeg fikk der! 3. 280 i høyre, og 300 i venstre og over muskel. 4. Gikk fra 70A til 70C/D. Men er liten og sped. (153/40) 5. Har ikke fått noen komplikasjoner enda ihvertfall, og håper jeg slipper å få det.. Skal du legge over eller under muskel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 24. februar 2008 #3465 Del Skrevet 24. februar 2008 Vennina mi har protese under muskelen og sa at det er mye bedre :-) fordi muskelen fumgerer også som en bh. jeg vurderer også å ha. Er det vis om bestemmer om vi skal ha implant under eller over eller får du strengt beskjed fra legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 24. februar 2008 #3466 Del Skrevet 24. februar 2008 Er det bare fornebuklinikken i Norge, med implanter som varer hele livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 24. februar 2008 #3467 Del Skrevet 24. februar 2008 Vennina mi har protese under muskelen og sa at det er mye bedre :-) fordi muskelen fumgerer også som en bh. jeg vurderer også å ha. Er det vis om bestemmer om vi skal ha implant under eller over eller får du strengt beskjed fra legen? De som er veldig tynne får ofte implantatene under eller delvis under muskel, fordi kantene på protesen vil kunne vises hvis ikke.. Og tror at de som trener mye også synes det er en fordel å ha under muskel, uten at jeg skal påstå noe som helst derimot mener jeg å ha lest at de som trener mye vekter og brystmuskler, opplever litt ubehag og at det ser rart ut, om protesen er operert inn under muskelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 24. februar 2008 #3468 Del Skrevet 24. februar 2008 De som er veldig tynne får ofte implantatene under eller delvis under muskel, fordi kantene på protesen vil kunne vises hvis ikke.. Og tror at de som trener mye også synes det er en fordel å ha under muskel, uten at jeg skal påstå noe som helst derimot mener jeg å ha lest at de som trener mye vekter og brystmuskler, opplever litt ubehag og at det ser rart ut, om protesen er operert inn under muskelen.. ..at det ser rart ut når de trener denne muskelen, vel å merke -ikke ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 24. februar 2008 #3469 Del Skrevet 24. februar 2008 jeg har under muskelen og det ser litt rart ut når jeg trener, og man ser det faktisk ganske godt når jeg bruker musklene ellers også (virker som muskelen rører mer på seg pga. protesen) men jeg er glad jeg har under, for jeg har veldig lite fett på brystet, og da hadde jeg nok fått en veldig kant hvis jeg hadde lagt over muskelen. merkelig at man skal ha mye fett andre steder på kroppen og ikke på brystet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 24. februar 2008 #3470 Del Skrevet 24. februar 2008 Er det bare fornebuklinikken i Norge, med implanter som varer hele livet? Selv om protesene er laget for å vare livet ut(de har livsgaranti fra produsent), må (eller lønner det seg) å byte etter en stund fikk jeg beskjed om hos kirurgen (på fornebuklinikken). Noen kan vente 15 år,og andre 20 år,men jeg burde forberede meg på å bytte ut sa han. På grunn av at det eldres i kroppen. Hos noen kunne de bli dårlige etter 10 år,andre kunne ha dem i maaaange mange år. Så selv om det heter seg at man kan ha dem livet ut lønner det seg å bytte innimellom,men etter hvor lang tid kan man ikke si,for dette var individuelt. Til dere som er opererte: Hvordan opplevde dere først teipbytte? :D Var i dusjen og byttet teip nå for første gang,og synes dette var utrolig ekkelt. Jeg er ikke kresen på slike ting,så dette forundret seg litt. Hehe måtte sette meg ned flere ganger av at jeg ble svimmel og uvel. Ikke fordi det så ekkelt ut,men fordi det var ellekt. Hehe. Arrene så greie ut,blir nok bra når det får grodd slikkelig. Men den nye teipen var litt vrien synes jeg. Ble ikke noe behagelig heller. Hmm.. Vanskelig å teipe så det blir bra. Ikke vet eg hvordan teipen skal sitte. Og ikke pokker om jeg tørr å dra en av igjen nå jeg er tørr. Kanutta: vil du bytte bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pussen Skrevet 24. februar 2008 #3471 Del Skrevet 24. februar 2008 1. Hadde ganske vondt de første dagene, og brukte endel smertestillende. Men fra dag 3 gikk det bedre og bedre, og etterhvert kjente jeg ikke så mye til det. Kommer an på hvor mye en beveger seg og gjør da, kroppen sier fort ifra om du gjør for mye 2. Colosseumklinikken i Stavanger. Kjempefornøyd med behandlingen jeg fikk der! 3. 280 i høyre, og 300 i venstre og over muskel. 4. Gikk fra 70A til 70C/D. Men er liten og sped. (153/40) 5. Har ikke fått noen komplikasjoner enda ihvertfall, og håper jeg slipper å få det.. Skal du legge over eller under muskel? hei så bra og høre at det går bra med deg jeg skal ha over muskel jeg er 163 høy / 56 kg er spent på min str etter oprasjjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 24. februar 2008 #3472 Del Skrevet 24. februar 2008 Til dere som er opererte: Hvordan opplevde dere først teipbytte? :D Var i dusjen og byttet teip nå for første gang,og synes dette var utrolig ekkelt. Jeg er ikke kresen på slike ting,så dette forundret seg litt. Hehe måtte sette meg ned flere ganger av at jeg ble svimmel og uvel. Ikke fordi det så ekkelt ut,men fordi det var ellekt. Hehe. Arrene så greie ut,blir nok bra når det får grodd slikkelig. Men den nye teipen var litt vrien synes jeg. Ble ikke noe behagelig heller. Hmm.. Vanskelig å teipe så det blir bra. Ikke vet eg hvordan teipen skal sitte. Og ikke pokker om jeg tørr å dra en av igjen nå jeg er tørr. Kanutta: vil du bytte bilder? Jeg syntes også det var litt ekkelt, skalv på hendene og drog så forsiktig jeg bare kunne;) byttet de innerste teipene etter 2 uker. Skal få bildene inn på pc-en en dag så jeg kan sende deg dem. Mangler ledning til kameraet, så vet ikke om jeg får sendt før-bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 25. februar 2008 #3473 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg fikk svar fra Clinique Pilestredet Park: "Ingen av protesene på markedet er for hele livet. De nyeste protesene med cohesive gel har en levetid på 15 til 20 år. Enelte produsenter sier at de gir livtidsgaranti for sine proteser, men dette i realiteten betyr bare garanti fo den levetiden protesen er beregnet å ha dvs 15-20 år. De samme produsentene anbefaler at protesene skiftes ut etter denne tiden er utløpt, men at pasientene da skal få protesen gratis. Kirurgien må du imidlertid fortsatt betale for". Nå vet ikke hva skal jeg gjøre, det er stor forskjell på prisen fra Fornebu og C. P. Park. Trodde at protesene fra Fornebu varer for livet. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 25. februar 2008 #3474 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei Gratulerer med nye pupper Jeg ble operert for vel fire mnd siden. Er blitt en 70D jeg og. Jeg har funnet flotte bh'er flere steder. Du har Netty på Kløverhuset (synes den var bedre enn Netty i vaskerelven), så er det La Senza på Galleriet, de har masse i ulike farger, og så er det Change på Exibition. (den har de også på tidl. Arken i Åsane) Det skal ikke være noe problem å finne bh i den str. Masse fint å velge blandt. Lykke til!!! Klem Perle oki, da er det jo bare å reise på shopping takk for tipsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 25. februar 2008 #3475 Del Skrevet 25. februar 2008 time passed so fast:) After tomorrow its my turn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 25. februar 2008 #3476 Del Skrevet 25. februar 2008 time passed so fast:) After tomorrow its my turn:)Good luck!! I dag er det 2 uker siden operasjonen,og jeg er nødt til å begynne å løfte igjen. Jeg har ingen valg,for jeg er alene med barna. Minstemann må løftes litt,men prøver å begrense så godt jeg kan. Størstemann trenger ikke løftes heldigvis. Jeg får bare løfte det jeg må og krysse fingrene for at det går bra likevel. Noen andre som løftet så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 25. februar 2008 #3477 Del Skrevet 25. februar 2008 hei alle sammen som har lagt inn silikon noe spm til dere 1. hvor lenge hadde dere vondt 2. hvor gjorde dere det 3. hvor mye la dere inn 4. og hvor stor var dere og hvor stor vart dere 5 . noen komplkasjoner eg skal opereres den 4 mars kl 14.30 på fms skal legge inn 235 g har i dag en a cup håper på en full b eller liten c kvir meg til og ikke kunne spise og drikke hele dagen hadde mest vondt de første 3 dagene, deretter gikk det for bort! i dag er det 13 dager siden operasjonen, og eg bare småvondt om morningen når eg skal stå opp. Opererte meg på klinikk bergen. la inn 290 over muskelen. var 70/75a før og er 70d/75c no, veldig fornøyd forløping ingen komplikasjoner, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 25. februar 2008 #3478 Del Skrevet 25. februar 2008 Selv om protesene er laget for å vare livet ut(de har livsgaranti fra produsent), må (eller lønner det seg) å byte etter en stund fikk jeg beskjed om hos kirurgen (på fornebuklinikken). Noen kan vente 15 år,og andre 20 år,men jeg burde forberede meg på å bytte ut sa han. På grunn av at det eldres i kroppen. Hos noen kunne de bli dårlige etter 10 år,andre kunne ha dem i maaaange mange år. Så selv om det heter seg at man kan ha dem livet ut lønner det seg å bytte innimellom,men etter hvor lang tid kan man ikke si,for dette var individuelt. Til dere som er opererte: Hvordan opplevde dere først teipbytte? :D Var i dusjen og byttet teip nå for første gang,og synes dette var utrolig ekkelt. Jeg er ikke kresen på slike ting,så dette forundret seg litt. Hehe måtte sette meg ned flere ganger av at jeg ble svimmel og uvel. Ikke fordi det så ekkelt ut,men fordi det var ellekt. Hehe. Arrene så greie ut,blir nok bra når det får grodd slikkelig. Men den nye teipen var litt vrien synes jeg. Ble ikke noe behagelig heller. Hmm.. Vanskelig å teipe så det blir bra. Ikke vet eg hvordan teipen skal sitte. Og ikke pokker om jeg tørr å dra en av igjen nå jeg er tørr. Kanutta: vil du bytte bilder? syns det var veldig ekkelt første gangen eg skulle bytte teip! det ekleste var vel å få av seg sportsbhn! følte puppene skulle dette av men er jo bare en vanesak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaya Skrevet 25. februar 2008 #3479 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei Shaya. Har du fått rippling også? Hmm, du har jammen uflaks. Du bør definitivt få ny operasjon gratis, hva sier garantien? Vet du hvor lenge du må vente med ny operajon? Pie Ja, men håper det er fordi de er sammenvokst, for de presser mot midten, kjenner godt protesene på midten når jeg drar fingrene mellom og jeg ser litt bølger når jeg bøyer meg og presser sammen brystene... er ikke sikker på garantien...jeg spurte legen før jeg opererte meg om jeg fikk ny operasjon hvis jeg ikke var fornøyd, men da sa hun bare at det var det nesten ingen som hadde blitt misfornøyd.. vet ikke hvor lenge jeg må vente nei, er veldig spent på hva legen sier..har lyst å gjøre dte med en gang, vil ikke gå sånn...kan jo ikke ha noen topper som viser utrigning og det er ikke gøy å prøve bh og bikini... hvis noen her vet hvor lenge jeg må vente med en ny operasjon ville jeg satt pris på å få vite det... Shaya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaya Skrevet 25. februar 2008 #3480 Del Skrevet 25. februar 2008 Bare meg selv: Nå går det fort til operasjonen din! Blir spennende å følge med deg! Shaya: Hvor opererte du? Klinikk Stokkan..i trdheim... shaya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå