Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må du vel egentlig bare vente og se hva du ender opp med etter at puppene er "ferdig" og fått sin endelige resultat ;)

ja tenkte jeg skulle det. men du burde ha det i bakhodet når du skal kjøpe den bhén til ballet, at de forandrer seg hele tiden. er jo litt vanskelig å vite om den passer når du kjøper på nettet. derfor jeg ikke har gjort det enda.

Skrevet

Hvordan fortalte dere dette til deres foreldre? Jeg har enda ikke klart å fortelle det til min mor. Selv om jeg er snart 30 så sliter jeg litt der haha. Hun støtter meg alltid uansett, men er litt nervøs for reaksjonen hennes :>

Eg får låne penger av mor og hun skal følge meg på konsultasjonene 😊 hu er veldig forståelsesfull og ønsker at eg skal føle meg vel i min egen kropp 😊
Skrevet

ja tenkte jeg skulle det. men du burde ha det i bakhodet når du skal kjøpe den bhén til ballet, at de forandrer seg hele tiden. er jo litt vanskelig å vite om den passer når du kjøper på nettet. derfor jeg ikke har gjort det enda.

Det er sant! Tenkte å ta mål før jeg kjøper, for da passer den når jeg skal på ballet.

Skrevet

Det er sant! Tenkte å ta mål før jeg kjøper, for da passer den når jeg skal på ballet.

Ser at bh'n på nelly går ut ifra cup størrelse og da er det ikke så veldig mange valg :) jeg la inn 235, var en 70B fra før og bruker nå 70C, men med innlegg må jeg ha 70D. Jeg fikk høre at jeg kom til å bli en full B-cup. Så siden klistre bher alltid er litt små i størrelsen må jeg ha C-cup der. Men de har ganske rett i at man går opp ca 1 full cup med 200gr.

Har det blitt bestemt hvor mye du skal legge inn?

Skrevet

jeg brukte 85A noen ganger 80B, men de var litt store i cuppen. Nå når jeg har prøvd bh en uke etter operasjon. er jeg 80C . la inn 375gram hvis 200gram er en str vil det bli nesten to str opp. så det stemmer for meg så langt. Sports BHén jeg fikk fra klinikken er 85B.

Men nå er jo puppene så harde og kompakte, så kan være det forandrer seg litt.

Skrevet

Ser at bh'n på nelly går ut ifra cup størrelse og da er det ikke så veldig mange valg :) jeg la inn 235, var en 70B fra før og bruker nå 70C, men med innlegg må jeg ha 70D. Jeg fikk høre at jeg kom til å bli en full B-cup. Så siden klistre bher alltid er litt små i størrelsen må jeg ha C-cup der. Men de har ganske rett i at man går opp ca 1 full cup med 200gr.

Skal legge inn 185 cc, og bruker 65a nå, så jeg ender vel opp med 65b?

Skrevet (endret)

Skal legge inn 185 cc, og bruker 65a nå, så jeg ender vel opp med 65b?

men hvis den bhén fra Nelly er one size rundt så kan det være at den er litt større i cupen da.. kan være du burde kjøpe en i butikken. selges ikke sånne bher i butikk? Er det ikke sånn at hvor større man er rundt hvor mindre bli cupen og hvor smalere man er rundt hvor større blir cupstr.... forstår ikke det helt men tror det er sånn.

altså en 85A tilsvarer for en som er smal rundt 70D eller 65E.

https://cubus.com/no/7157892_F910# se her så forstår du bedre hva jeg mener.

Endret av sticalo
Skrevet

Hei :)

Er det noen av dere som har blitt operert på teres stokkan? Isåfall er du fornøyd og er det en plass du ville utført operasjonen på nytt igjen? :)

Jeg ble operert på teres stokkan den 19. juni i år. Jeg ente med å få infeksjon i høye bryst fordi legen enten hadde beregnet for lite sting eller et/to string løsnet. Utrolig kjipt! Har aldri hatt så vondt i hele mitt liv, hadde "strålig" fra høyre skuldre og nedover ryggen. Så jeg måtte gå på en veldig sterk antibiotika-kur og har nå endt opp med tre ekstra visende arr og kapsel. Kapselen er ikke veldig hardt vel og merke, men jeg har fått det grunnet infeksjonen. Jeg angrer meg dog ikke, vil heller ha de nye puppene enn de gamle. Jeg synes likevel det var slike små(strore) feil man ikke skal gjøre, når man betaler over 30k. Man forventer jo et bra resultat! Puppene mine er jo veldig fine nå, men har litt problemer med begge enda. Vet faktisk ikke om jeg ville operert meg der igjen.

Angrer meg litt for at jeg ikke dro til fornebuklinikken i Oslo - har hørt så mye positivt om denne klinikken! Det er virkelig viktig å ikke spare på pengene når det kommer til en slik operasjon, vi skal jo tross alt ha de et par år og da er det verdt å dra til de beste!

Det er likevel viktig å påpeke at dette nødvendigvis ikke vil skje med deg :-) Men er noe å være ops på. Hadde jeg vært deg, ville jeg også vurdert aleris i Trondheim - og deretter gå for den legen du føler deg mest komfortabel med :-)

Skrevet

Jeg la inn 275 og hadde liten 65C omtrent før op, nå sist uke kjøpte jeg en bh i størrelsen 65F, så jeg har gått opp 3 størrelser med 275 gram. Så tror ikke det er så svart og hvitt, er nok veldig avhengig av kroppen osv. :)

Skrevet

Jeg var 80A, la inn 300cc om fredag, så veldig spent på hva str jeg ender opp med nå 😁

Skrevet

Jeg la inn 275 og hadde liten 65C omtrent før op, nå sist uke kjøpte jeg en bh i størrelsen 65F, så jeg har gått opp 3 størrelser med 275 gram. Så tror ikke det er så svart og hvitt, er nok veldig avhengig av kroppen osv. :)

Ja, også er det forskjell på bh'er. På bh forretninger må jeg ha større enn på cubus og hm for eks.

Skrevet

Ja, også er det forskjell på bh'er. På bh forretninger må jeg ha større enn på cubus og hm for eks. Men på klinikken snakket de kun om cup til meg og ikke omkrets, og jeg var vel en vanlig A-cup, og ble en full B-cup etter operasjonen sa sykepleieren. Selv om jeg brukte både 65C og 70B før op.

Skrevet

Jeg sa bare at jeg hadde bestilt time til konsultasjon pga jeg vil forstørre puppene.... hun ble litt fortvilet men sa at det støttet hun og pappa hvis det var noe jeg virkelig ønsket meg. De har hørt meg snakke om det siden jeg var 14-15 år at jeg gjerne ville hatt litt mer pupper.Så kom ikke som noe sjokk akkurat tror jeg.

Bestemor klikka. hun forsto ikke hvorfor jeg ville gjøre det. tok på meg 400gram ris i hver pupp og dro til hu. hun undersøkte meg nøye og sa at jeg så fin ut så hun forsto ikke hvorfor jeg ville gjøre det. jeg tok ut innlegga og hun har støttet meg siden. folk er som regel litt skeptiske men når de ser at det passer kroppen vår så er det som regel greit.

Desverre er det slik at man forbinder silikon med glamourmodeller og Pamela.

syns du bare skal si det og gi en kort forklaring på hva dette vil gjøre for selvbildet ditt.

Så flott at det ikke ble store problemer utav det da. Fantastisk måte du gjorde det på med din bestemor. Lurt og effektivt :) Har du mottatt mye tilbakemeldinger/spørsmål/blikk fra kollegaer osv?

Eg får låne penger av mor og hun skal følge meg på konsultasjonene hu er veldig forståelsesfull og ønsker at eg skal føle meg vel i min egen kropp

Så kjekt da :) Det blir helt sikkert slik med min mor også, er bare nervøs som sagt. Tror nok hun forstår når jeg forklarer hvorfor

Skrevet

men hvis den bhén fra Nelly er one size rundt så kan det være at den er litt større i cupen da.. kan være du burde kjøpe en i butikken. selges ikke sånne bher i butikk? Er det ikke sånn at hvor større man er rundt hvor mindre bli cupen og hvor smalere man er rundt hvor større blir cupstr.... forstår ikke det helt men tror det er sånn.

altså en 85A tilsvarer for en som er smal rundt 70D eller 65E.

https://cubus.com/no/7157892_F910# se her så forstår du bedre hva jeg mener.

De selger klister bh i butikk ja, men de har ikke sånne med vinger på siden som gir bedre støtte. Men som regel pleier sånne bher å være litt liten i størrelsen, så kommer nok til å kjøpe i den cup størrelsen jeg ender opp med. Hvis cupen er for stor eller for liten, så bytter jeg bare størrelse.
Skrevet

De selger klister bh i butikk ja, men de har ikke sånne med vinger på siden som gir bedre støtte. Men som regel pleier sånne bher å være litt liten i størrelsen, så kommer nok til å kjøpe i den cup størrelsen jeg ender opp med. Hvis cupen er for stor eller for liten, så bytter jeg bare størrelse.

Di har akkurat lik bh på sparkjøp som du snakker om å bestille på nelly...😊

Annonse
Skrevet

Di har akkurat lik bh på sparkjøp som du snakker om å bestille på nelly...

Vi har ikke sparkjøp her jeg bor :(

Skrevet

Ah.. Så dumt 😔

Skrevet

Så flott at det ikke ble store problemer utav det da. Fantastisk måte du gjorde det på med din bestemor. Lurt og effektivt :) Har du mottatt mye tilbakemeldinger/spørsmål/blikk fra kollegaer osv?

Så kjekt da :) Det blir helt sikkert slik med min mor også, er bare nervøs som sagt. Tror nok hun forstår når jeg forklarer hvorfor

har ikke kommet tilbake til jobb enda så har ikke fått noen blikk nei. ingen kan se det som ikke vet om det. så tror ikke at noen vil glo å så veldig. de ser jo ikke sååå store ut at det gjør noe. 85B eller 80C målte jeg på lindex. før hadde jeg 85A eller 80B, så ikke store forskjellen sånnsett. brukte jo alltid push up med masse innlegg.

Skrevet

de har sparkjøp på nettet. hvis det evt er billigere der

Skrevet

Jeg ble operert på teres stokkan den 19. juni i år. Jeg ente med å få infeksjon i høye bryst fordi legen enten hadde beregnet for lite sting eller et/to string løsnet. Utrolig kjipt! Har aldri hatt så vondt i hele mitt liv, hadde "strålig" fra høyre skuldre og nedover ryggen. Så jeg måtte gå på en veldig sterk antibiotika-kur og har nå endt opp med tre ekstra visende arr og kapsel. Kapselen er ikke veldig hardt vel og merke, men jeg har fått det grunnet infeksjonen. Jeg angrer meg dog ikke, vil heller ha de nye puppene enn de gamle. Jeg synes likevel det var slike små(strore) feil man ikke skal gjøre, når man betaler over 30k. Man forventer jo et bra resultat! Puppene mine er jo veldig fine nå, men har litt problemer med begge enda. Vet faktisk ikke om jeg ville operert meg der igjen.

Angrer meg litt for at jeg ikke dro til fornebuklinikken i Oslo - har hørt så mye positivt om denne klinikken! Det er virkelig viktig å ikke spare på pengene når det kommer til en slik operasjon, vi skal jo tross alt ha de et par år og da er det verdt å dra til de beste!

Det er likevel viktig å påpeke at dette nødvendigvis ikke vil skje med deg :-) Men er noe å være ops på. Hadde jeg vært deg, ville jeg også vurdert aleris i Trondheim - og deretter gå for den legen du føler deg mest komfortabel med :-)

Så utrolig kjedelig at du skulle bli plaget, er jo som du sier veldig kjipt at noe sånt skal skje når man har betalt så mye som man gjør.. Men det er jo veldig bra at du i det minste er fornøyd med utsende :)

Jeg har allerede bestilt konsultasjon på teres stokkan, så jeg skal i neste uke. Men får jeg et "negativt" inntrykk av klinikken/legen så blir jeg garantert til å ta en konsultasjons time på aleris. Men jeg velger og ta sjansen på teres stokkan først, har hørt så mye bra om klinikken også. Så krysser fingrene for at jeg blir fornøyd! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...