Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Anbefalte innlegg

Hvordan klarer dere å velge? Alt eg prøver hjemme føles så stort er nok litt for vandt med di små mine at eg klarer ikkje se føre meg med større, men skal eg først ta så vil eg ha som passer til kroppen og da vett eg det må vær litt størrelse... Håper egentlig at kirurgen kan velge for meg, et det dumt?

nei det er ikke dumt. la kirurgen velge hvis du er usikker for de vet hva de driver med.også har det noe med hvor mye du faktisk har plass til.

kirurgen mente først 400-420 til meg men kom frem til at 375 er bedre for han mente det ikke ble plass+ at jeg ønsker å gå ned litt i vekt.

Fortsetter under...

nei det er ikke dumt. la kirurgen velge hvis du er usikker for de vet hva de driver med.også har det noe med hvor mye du faktisk har plass til.

kirurgen mente først 400-420 til meg men kom frem til at 375 er bedre for han mente det ikke ble plass+ at jeg ønsker å gå ned litt i vekt.

Bør en ikkje gå så mye ned i vekt når en legger under muskel heller?

Bør en ikkje gå så mye ned i vekt når en legger under muskel heller?

skal ikke ned så mye i vekt. 5 toppen 10 kg. legen sa det ikke kom til utgjøre noen forskjell på puppene. kun hvis jeg hadde gått ned i mine egne pupper da ville det bli litt slapt. men jeg hadde jo ingen pupper fra før av så da gjør det ikke noe.

skal ikke ned så mye i vekt. 5 toppen 10 kg. legen sa det ikke kom til utgjøre noen forskjell på puppene. kun hvis jeg hadde gått ned i mine egne pupper da ville det bli litt slapt. men jeg hadde jo ingen pupper fra før av så da gjør det ikke noe.

Ok, det var bra 😊 eg vil ned 5 kg til der eg var, er hoftene å låra som har komt tilbake igjen, me vett at eg blir veldig tynn oventil når eg klarer det... Dumt det ikkje går an å punktslanke seg...

Er denne bhen greit å bruke 4-6 uker etter operasjon? http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/magic-11073/wing-bra-171631-770/

Skal på ball da, og har kjøpt en skreddersydd kjole med litt lav rygg, så er ikke så fint med en synlig bh. Har dere eventuelt noen tips til en god og støttende bh uten rygg, eller en med veldig lav rygg?

På meg å ble det lagt inn mindre enn avtalt.. Avtalte 350cc, endte opp med bare 300.. Fordi kirurgen hadde prøvd 350, synes ikke det passet kroppen min fordi jeg er så tynn, synes det ble for stort, så derfor tok han bare 300..

Jeg sa før op at jeg stolte på hans avgjørelser. Og ser at 300 er stort nok nå.. Så mulig han kirurgen du snakker om la inn mindre pga en god grunn å?

Jeg er glad for avgjørelsen kirurgen min gjorde iallefall 😊

Annonse

På meg å ble det lagt inn mindre enn avtalt.. Avtalte 350cc, endte opp med bare 300.. Fordi kirurgen hadde prøvd 350, synes ikke det passet kroppen min fordi jeg er så tynn, synes det ble for stort, så derfor tok han bare 300..

Jeg sa før op at jeg stolte på hans avgjørelser. Og ser at 300 er stort nok nå.. Så mulig han kirurgen du snakker om la inn mindre pga en god grunn å?

Jeg er glad for avgjørelsen kirurgen min gjorde iallefall 😊

Hadde det vært første gang så hadde eg forstått det, men dette var 2 gang pga så lenge siden hu tok 1 gang så skulle bare bytte ut protesen og få lagt inn like store som var fra før... Er ei høg dame dette som ville beholde C cupen sin og fikk lagt inn B 😔

Jeg er glad for avgjørelsen kirurgen min gjorde iallefall

Så bra du lot kirurgen velge, de vet jo som regel best.

Han la inn mindre på meg også noe jeg egentlig er glad for.

Jeg regner med at det burde gå greit for en kveld, men er jo fremdeles ganske tidlig. Så lenge den ikke har push-up etc så regner jeg med at det går greit, men ikke hopp og sprett rundt kanskje :fnise: jeg kunne begynne å bruke vanlige bher uten spiler og push up etter 4 uker hvert fall, men bruker mest sports bh fremdeles faktisk.

Følsomheten min er minimal mest under brystvorte på høyre side og brystvorte er litt mindre følsom. På høyre litt mer følelse. Litt merkelig er det... Jeg ble operert for snart 9 mnd siden

Da jeg var på konsultasjon spurte jeg kirurgen om det å miste følelse, siden jeg hadde lest om så mange som gjorde det! Da fortalte han at det er en ganske stor nerve som ligger et eller annet sted rundt brystvortepartiet som ofte kan bli liggende i klem når silikoninnlegget blir plassert. Av den grunn velger de å klippe over nerven slik at man skal unngå ubehag resten av livet, mot å miste følelsen i området fra brystvorten og ned til hver siden ende av arret. Så han sa vel egentlig at mange aldri kommer til å få igjen følelsen nettopp fordi de kutter av. Men man vil vel kanskje heller miste følelse enn å ha vondter resten av livet? nå har ikke jeg operert enda, så kan ikke si noe. Men kan tenke meg at det er ubehagelig å ikke ha følelse også:( hm.

Jeg regner med at det burde gå greit for en kveld, men er jo fremdeles ganske tidlig. Så lenge den ikke har push-up etc så regner jeg med at det går greit, men ikke hopp og sprett rundt kanskje :fnise: jeg kunne begynne å bruke vanlige bher uten spiler og push up etter 4 uker hvert fall, men bruker mest sports bh fremdeles faktisk.

Skal ta det ganske rolig, for vil jo ikke ødelegge puppene hehe. Men da satser jeg på at det kommer til å gå fint :)

Annonse

Det er sant! Men blir kjedelig om jeg ender opp med å dra hjem tidlig på grunn av det :/ men går sikkert fint i noen timer :)

ja gjør nok det. hvordan vet hvilken størrelse du får etter operasjon?altså om bhén passer? tenke å kjøpe en selv men syns det er ganske vanskelig

Hvordan fortalte dere dette til deres foreldre? Jeg har enda ikke klart å fortelle det til min mor. Selv om jeg er snart 30 så sliter jeg litt der haha. Hun støtter meg alltid uansett, men er litt nervøs for reaksjonen hennes :>

Hvordan fortalte dere dette til deres foreldre? Jeg har enda ikke klart å fortelle det til min mor. Selv om jeg er snart 30 så sliter jeg litt der haha. Hun støtter meg alltid uansett, men er litt nervøs for reaksjonen hennes

Jeg sa bare at jeg hadde bestilt time til konsultasjon pga jeg vil forstørre puppene.... hun ble litt fortvilet men sa at det støttet hun og pappa hvis det var noe jeg virkelig ønsket meg. De har hørt meg snakke om det siden jeg var 14-15 år at jeg gjerne ville hatt litt mer pupper.Så kom ikke som noe sjokk akkurat tror jeg.

Bestemor klikka. hun forsto ikke hvorfor jeg ville gjøre det. tok på meg 400gram ris i hver pupp og dro til hu. hun undersøkte meg nøye og sa at jeg så fin ut så hun forsto ikke hvorfor jeg ville gjøre det. jeg tok ut innlegga og hun har støttet meg siden. folk er som regel litt skeptiske men når de ser at det passer kroppen vår så er det som regel greit.

Desverre er det slik at man forbinder silikon med glamourmodeller og Pamela.

syns du bare skal si det og gi en kort forklaring på hva dette vil gjøre for selvbildet ditt.

Endret av sticalo
Annonse

ja gjør nok det. hvordan vet hvilken størrelse du får etter operasjon?altså om bhén passer? tenke å kjøpe en selv men syns det er ganske vanskelig

Jeg vet ikke hvilken størrelse jeg ender opp med etter operasjon, så bestiller etter at jeg har operert :)

Jeg vet ikke hvilken størrelse jeg ender opp med etter operasjon, så bestiller etter at jeg har operert :)

var ikke det jeg mente. altså jeg har jo operert,men vet forsatt ikke hvilken str. jeg får siden puppene endrer seg hele tiden de første 3mnd.

var ikke det jeg mente. altså jeg har jo operert,men vet forsatt ikke hvilken str. jeg får siden puppene endrer seg hele tiden de første 3mnd.

Da må du vel egentlig bare vente og se hva du ender opp med etter at puppene er "ferdig" og fått sin endelige resultat ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...