Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Veldig spennende å lese andre sine erfaringer og opplevelser. Jeg skal selv i ilden den 22 januar. Gleder meg noe helt hinsides. Skulle ønske jeg kunne gjort det før, men orker ikke tanken på å ha vondt rundt jul og slikt. Jeg skal inn hos Kolibri Medical på Forus, så det var noen andre her også som hadde vært der :)

Spennende 😀 eg skal til konsultasjon hos han den 10 desember 😊 grei å snakke med? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende eg skal til konsultasjon hos han den 10 desember grei å snakke med?

Å så stilig :) Ja han var grei å snakke med syns jeg, svarte på det jeg spurte om og informerte greit om det meste igrunn. Var veldig behagelig å snakke med. Har hørt rykter (kun rykter, så kan ikke påstå at det er sant) at en på Teres er direkte vemmelig mot folk, så jeg var litt småredd at det skulle være slik her også.. Nå går jeg bare å gleder meg til å få skikkelige pupper haha :rodmer:

Skrevet

Å så stilig :) Ja han var grei å snakke med syns jeg, svarte på det jeg spurte om og informerte greit om det meste igrunn. Var veldig behagelig å snakke med. Har hørt rykter (kun rykter, så kan ikke påstå at det er sant) at en på Teres er direkte vemmelig mot folk, så jeg var litt småredd at det skulle være slik her også.. Nå går jeg bare å gleder meg til å få skikkelige pupper haha :rodmer:

Så bra 😊 kommer han med anbefalinger? Pga str på bryster klare eg ikkje komme fram til 😱 han du har hørt om skal eg til neste onsdag, gruuuueer meg sååå 😱 men tenkte at eg går til begge så er set gjort, men eg holder en fing på vanja 😊 han på teres la inn mindre protese enn avtalt og mindre en det ei eg kjenne hadde fra før 😱 hu opererte for 2 gang pga mangen år siden sist, nå når hevelsen e gått ned er hun veldig skuffet, så hu sa til meg at hu hadde valgt vanja viss hu va meg...

Skrevet

Ja han fant frem 400cc rimelig fort, og målte bredde og div på mine pupper og mente at disse ville bli bra på meg. De har et samarbeid med Crisalix, som lager 3d visning av hvordan puppene kommer til å bli (helt nøyaktig er det selvfølgelig ikke, men en fin pekepinn) Når jeg så min 3d så ønsket jeg å få i litt mer, så jeg ringte til Kolibri og sa jeg ville se om jeg eventuelt kunne ha i større. Da måtte jeg komme inn på en ny time (slapp å betale for denne) og han viste da hvordan dette ville bli og tok for seg ulemper og slikt.

Uff, så kjipt at det blir lagt inn mindre enn avtalt. Da hadde jeg vært ganske skuffa, med mindre det var en veldig god grunn til det.

Håper det går bra hos han du skal til neste onsdag, skal krysse fingrene for deg. Du må si hva du bestemmer deg for.

Hos Kolibri er det forøvrig 10% rabatt hvis du avtaler operasjon før nyttår. Hurra, pupper på salg :danse:

Skrevet

Ja han fant frem 400cc rimelig fort, og målte bredde og div på mine pupper og mente at disse ville bli bra på meg. De har et samarbeid med Crisalix, som lager 3d visning av hvordan puppene kommer til å bli (helt nøyaktig er det selvfølgelig ikke, men en fin pekepinn) Når jeg så min 3d så ønsket jeg å få i litt mer, så jeg ringte til Kolibri og sa jeg ville se om jeg eventuelt kunne ha i større. Da måtte jeg komme inn på en ny time (slapp å betale for denne) og han viste da hvordan dette ville bli og tok for seg ulemper og slikt.

Uff, så kjipt at det blir lagt inn mindre enn avtalt. Da hadde jeg vært ganske skuffa, med mindre det var en veldig god grunn til det.

Håper det går bra hos han du skal til neste onsdag, skal krysse fingrene for deg. Du må si hva du bestemmer deg for.

Hos Kolibri er det forøvrig 10% rabatt hvis du avtaler operasjon før nyttår. Hurra, pupper på salg :danse:

Så bra 😀 vett du ka merke proteser di bruker? Skal gi en oppdate ja, men tror eg velger vanja 😉 har kje vært hos noen av du men kjenne bare at Colosseum gir meg vondt i magen 😱 sikker pga alt eg har hørt... Du må fortelle hvordan det går 😀 eg må hørre når eg evt kan få operasjonen så starte stresset med å få ting til å fungere på jobb... Veldig vanskelig å få bytter vakter der eg jobbe, så lurer på hvordan eg skal få det til... Må kanskje bli ferie... Ønsker under muskel og på jobb på eg manøvrere en person aleine i seilheis.... Men satse på det ordne seg 😊

Skrevet

Så bra vett du ka merke proteser di bruker? Skal gi en oppdate ja, men tror eg velger vanja har kje vært hos noen av du men kjenne bare at Colosseum gir meg vondt i magen sikker pga alt eg har hørt... Du må fortelle hvordan det går eg må hørre når eg evt kan få operasjonen så starte stresset med å få ting til å fungere på jobb... Veldig vanskelig å få bytter vakter der eg jobbe, så lurer på hvordan eg skal få det til... Må kanskje bli ferie... Ønsker under muskel og på jobb på eg manøvrere en person aleine i seilheis.... Men satse på det ordne seg

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva slags merke det er, men satt med en "pupp" i hånden gjennom hele konsultasjonen og klemte og skviste haha. De føltes jaffall bra slik :)

Hvis du alt har vondt i magen og gruer deg til Colosseum, er det kanskje like greit å droppe den? Med mindre noen andre har gode erfaringer?

Skal absolutt fortelle hvordan det går ja. Tror det var mulig å få operasjonen veldig kjapt, kunne hatt allerede denne måneden faktisk. Jeg valgte å vente til nyår slik at det ikke blir vondt rundt juletider, pluss da kan jeg ta ferie, har ikke flere feriedager i år. Jeg har tatt meg en uke ferie så jeg er sikker på jeg er i form etterpå. Jeg skal legge over muskel, så håper det ikke blir så utrolig mye smerter.

Så kjipt at det er vanskelig å bytte vakter :( Håper det ordner seg, er sikkert ikke så bra å manøvrere noen i en seilheis rett etter op.

Skrevet

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva slags merke det er, men satt med en "pupp" i hånden gjennom hele konsultasjonen og klemte og skviste haha. De føltes jaffall bra slik :)

Hvis du alt har vondt i magen og gruer deg til Colosseum, er det kanskje like greit å droppe den? Med mindre noen andre har gode erfaringer?

Skal absolutt fortelle hvordan det går ja. Tror det var mulig å få operasjonen veldig kjapt, kunne hatt allerede denne måneden faktisk. Jeg valgte å vente til nyår slik at det ikke blir vondt rundt juletider, pluss da kan jeg ta ferie, har ikke flere feriedager i år. Jeg har tatt meg en uke ferie så jeg er sikker på jeg er i form etterpå. Jeg skal legge over muskel, så håper det ikke blir så utrolig mye smerter.

Så kjipt at det er vanskelig å bytte vakter :( Håper det ordner seg, er sikkert ikke så bra å manøvrere noen i en seilheis rett etter op.

Er mangen som har anbefalt han fordeom han har vært frekk mot di.. Men kanskje ikkje en dum ide og bare droppe den konsultasjonen ... Må tenke litt på det 😊 anbefales jo å ta flere konsultasjoner... Går sikker kjempebra med deg viss du skal ta over muskel 😀 fikk du velge selv? Eg kommer ikkje til å ta viss eg ikkje får under pga eg har så lite fettvev og protesen kommer garantert til å vise 😱 eg må sikker vente med å be om ferie til eg vett ca operasjons dag 😊

Skrevet

Ja godt mulig han er dyktig. Jeg kjenner bare selv at jeg ikke orker at noen skal være ufordragelige mot meg når jeg skal betale de en såpass stor sum, og i tillegg ha vondt :P Da får de værsågod være snille haha.

Kunne sikkert valgt å ta under om jeg ville, men på meg var det ikke noe poeng i det. Det er en av di få fordelene med å være på den lubne siden, nok fett til at protesen ikke vil vise så godt. Han "kløyp" og kjente over brystet mitt for å se om det kunne gå greit over muskel.

Skrevet

Ja godt mulig han er dyktig. Jeg kjenner bare selv at jeg ikke orker at noen skal være ufordragelige mot meg når jeg skal betale de en såpass stor sum, og i tillegg ha vondt :P Da får de værsågod være snille haha.

Kunne sikkert valgt å ta under om jeg ville, men på meg var det ikke noe poeng i det. Det er en av di få fordelene med å være på den lubne siden, nok fett til at protesen ikke vil vise så godt. Han "kløyp" og kjente over brystet mitt for å se om det kunne gå greit over muskel.

Du slipper nok unna mye smerter, heldig 😊😊 nå kjenne eg at eg vil bare ha det gjort 😀 kan vedde på at han på Colosseum kommer til å nevne barn osv når det gjelder meg siden eg e såpass gammel og ikkje har mann el barn, men da er eg klar til krig 😜 hehe...

Skrevet

Du slipper nok unna mye smerter, heldig nå kjenne eg at eg vil bare ha det gjort kan vedde på at han på Colosseum kommer til å nevne barn osv når det gjelder meg siden eg e såpass gammel og ikkje har mann el barn, men da er eg klar til krig hehe...

hvorfor skulle han ha noe å si på om du har barn eller mann? det har jo han ingen verdens ting med. Jeg har ikke barn og mann, ingen av de 3 jeg var hos sa noe til det. ingen sa noe på om at jeg burde vente til jeg hadde ammet og slikt. de forsto problemet mitt og det var det. hvis du møter på en slik kirurg som blander seg oppi privatlivet ditt eller er frekk så ligg unna. du betaler tross alt masse penger for at de skal gjøre en god jobb, det inkluderer også at de er snille og lytter til dine behov.

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja det er bare til å krige. Jeg er født i 85 og har heller ikke barn. Vanja sa at hvis jeg planla barn de neste to årene så burde jeg vente. Det er lite trolig, så vi kjører på med pupp :) Jeg og går å gleder meg å vil bare ha det gjort. Under to måneder igjen med de jeg har nå. O lykke :)

Skrevet

hvorfor skulle han ha noe å si på om du har barn eller mann? det har jo han ingen verdens ting med. Jeg har ikke barn og mann, ingen av de 3 jeg var hos sa noe til det. ingen sa noe på om at jeg burde vente til jeg hadde ammet og slikt. de forsto problemet mitt og det var det. hvis du møter på en slik kirurg som blander seg oppi privatlivet ditt eller er frekk så ligg unna. du betaler tross alt masse penger for at de skal gjøre en god jobb, det inkluderer også at de er snille og lytter til dine behov.

Har bare hørt rykter om at an kan ta den ... Venninna mi presterte an å meine at hun hadde spiseforstyrrelse og var skikkelig frekk med heilt til han forstod at han tok feil.. Derfor eg er nervøs for konsultasjon med han, gjer det egentlig kun pga at han gjer en god jobb, men nå når eg fikk hørre Idag at han la i mindre på ei bekjent så blir eg veldig skeptisk ...

Skrevet

Haha, ja det er bare til å krige. Jeg er født i 85 og har heller ikke barn. Vanja sa at hvis jeg planla barn de neste to årene så burde jeg vente. Det er lite trolig, så vi kjører på med pupp :) Jeg og går å gleder meg å vil bare ha det gjort. Under to måneder igjen med de jeg har nå. O lykke :)

Så kjekt å hørre ei på min alder i samme situasjon skal gjøre det 😀😀 er selv 86 modell 😉😉

Skrevet

Følsomheten i brystvortene varierer. I starten hadde jeg vondt i dem om jeg kom borti. Etter 5 uker var det ubehagelig, og etter 3 måneder var det ekkelt (for jeg jeg hadde ikke sånn spesielt med følelse). Nå begynner jeg og få litt mer følelse gradvis, men det er fortsatt litt ekkelt samme med følelsen under brystene, den begynner og komme tilbake nå litt gradvis, men er fortsatt noen plasser jeg ikke kjenner noe. Er 5 måneder siden jeg opererte ca

Følsomheten min er minimal mest under brystvorte på høyre side og brystvorte er litt mindre følsom. På høyre litt mer følelse. Litt merkelig er det... Jeg ble operert for snart 9 mnd siden

Skrevet

Så kjekt å hørre ei på min alder i samme situasjon skal gjøre det er selv 86 modell

Kjente også det var kjekt å se andre på min alder gjøre dette :D Er spent på begges vegne nå jeg :)

Skrevet

Kjente også det var kjekt å se andre på min alder gjøre dette :D Er spent på begges vegne nå jeg :)

blir spennende å følge dere videre. jeg er 24 år foresten.

Kan egentlig ikke forstå at jeg har blitt ferdig. har tenkt så lenge på dette at det nesten ikke føles virkelig. en veldig spennende tid dere har fremfor dere.

Skrevet

Da er vi to 😀 har vært litt nervøs i tanke med alder osv, godt å vite at det er flere enn meg som har samme ønske og gjør det 😀 du må fortelle koss konsultasjon nr 2 går 😀

Skrevet (endret)

Kan egentlig ikke forstå at jeg har blitt ferdig. har tenkt så lenge på dette at det nesten ikke føles virkelig. en veldig spennende tid dere har fremfor dere.

Er smertene dine mindre? 😊😊 Endret av Missy86
Skrevet

Ja blir utrolig spennende. Jeg har vært inne her og lest og fulgt med litt :) Alt er bare velstand nå?!

Da er vi to har vært litt nervøs i tanke med alder osv, godt å vite at det er flere enn meg som har samme ønske og gjør det du må fortelle koss konsultasjon nr 2 går

Ikke noe å tenke på, verste som skjer er at vi evt må fikse opp igjen på et tidspunkt. Var forøvrig inne på konsultasjon 2 også, glemte å få med det :P Vi ble enige om å gå for 450cc. Vanja sa at de som vipper mellom størrelser, evt er småredd det blir mindre enn de håper på, har sagt etterpå at de ønsket de gikk for større. Jeg er noe lubben. så det vil ikke se overdimensjonert ut på meg. (Håper jeg da hehe)

Skrevet

Ja blir utrolig spennende. Jeg har vært inne her og lest og fulgt med litt :) Alt er bare velstand nå?!

Ikke noe å tenke på, verste som skjer er at vi evt må fikse opp igjen på et tidspunkt. Var forøvrig inne på konsultasjon 2 også, glemte å få med det :P Vi ble enige om å gå for 450cc. Vanja sa at de som vipper mellom størrelser, evt er småredd det blir mindre enn de håper på, har sagt etterpå at de ønsket de gikk for større. Jeg er noe lubben. så det vil ikke se overdimensjonert ut på meg. (Håper jeg da hehe)

Hvordan klarer dere å velge? Alt eg prøver hjemme føles så stort 😱 er nok litt for vandt med di små mine at eg klarer ikkje se føre meg med større, men skal eg først ta så vil eg ha som passer til kroppen og da vett eg det må vær litt størrelse... Håper egentlig at kirurgen kan velge for meg, et det dumt? 😳

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...