Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil bare si at jeg ELSKER de nye puppene mine, blåser i alt av smerter når jeg ser de i speilet, da er det virkelig verdt det!!! høres sikkert helt idiotisk ut men betyr så mye for meg å endelig føle meg litt feminin.

Ville aldri anbefalt noen å ta en slik operasjon, det er kun deg selv som vet om det er riktig. Syns det er litt viktig å få frem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende at det nærmer seg din tur. fikk du ikke valgt kirurg selv?

Nei pga eg trur det bare er han som har med brystoperasjoner der 😊

Skrevet

Vil bare si at jeg ELSKER de nye puppene mine, blåser i alt av smerter når jeg ser de i speilet, da er det virkelig verdt det!!! høres sikkert helt idiotisk ut men betyr så mye for meg å endelig føle meg litt feminin.

Ville aldri anbefalt noen å ta en slik operasjon, det er kun deg selv som vet om det er riktig. Syns det er litt viktig å få frem!

Så kjekt du er fornøyd 😀

Skrevet

Så kjekt du er fornøyd

:) å gå fra å be venninna mi kutte av meg puppen pga de intense smertene til å virkelig like de er et stort steg. kunne gjerne bytta ut hø. med en til av venstre men utnom det så syns jeg de fine til å være helt nye.

Skrevet

:) å gå fra å be venninna mi kutte av meg puppen pga de intense smertene til å virkelig like de er et stort steg. kunne gjerne bytta ut hø. med en til av venstre men utnom det så syns jeg de fine til å være helt nye.

Hehehehe 😉

Skrevet

Ayman zakaria rekne eg med det er 😊

Ok.. En annen som skal operere rumpa mi der i februar 😉

Skrevet

Ok.. En annen som skal operere rumpa mi der i februar 😉

Trur eg skal ringe inn igjen imårå bare for å vær sikker 😊 ble litt usikker nå, men på bryst så er det bare zakaria som kjem opp, men noen sier di er to, så får ringe å forsikre meg 😊

Skrevet

Godt du er fornøyd da 😊 er forskjell på mine nå å, høyre er finere enn venstre.. Men regner med, og håper det jevner seg etterhvert 😊

Skrevet

Trur eg skal ringe inn igjen imårå bare for å vær sikker 😊 ble litt usikker nå, men på bryst så er det bare zakaria som kjem opp, men noen sier di er to, så får ringe å forsikre meg 😊

Hørt han du skrev navnet på er sur.. Men da er det snakk om offentlig dekket fjerning av hud da.. Mulig han er hyggeligere ved privat operasjon 😉

Skrevet

Hørt han du skrev navnet på er sur.. Men da er det snakk om offentlig dekket fjerning av hud da.. Mulig han er hyggeligere ved privat operasjon 😉

Han skremte venninna mi og hu var heilt på gråten, men hu valgte han fordeom pga han skal være så dyktig... Men kjenner at eg ser virkelig ikkje frem til det viss han er frekk 😱 eg kan bli ganske hissig viss eg blir urett behandla 😱
Skrevet

Hvordan vet kirurgen at jeg kun skal ha nedpressbåndet i 1 uke hvis han ikke ser puppene mine? noen får jo beskjed om ha de i 4 uker osv. hvordan vet de det på forhånd?

Skrevet

Hvordan har du fått til di stjernene på brystvortene på bilde Sticalo?

var ei her som tipsa meg om en app på iphone som heter pizap da kan man redigere bilde eller legge på klistremerker. syns det var greit da blir det liksom litt mindre kleint å legge de ut.

Skrevet (endret)

Har i kveld fått skikkelig overfølsomme nippler, forstår jo at det er normalt. Men hvor lenge har det vart hos dere?

Endret av sticalo
Skrevet

Har i kveld fått skikkelig overfølsomme nippler, forstår jo at det er normalt. Men hvor lenge har det vart hos dere?

Hos meg har det gått over, etter tre uker ca var de tilbake til normalen igjen (takk og lov!).

Skrevet

Hvor lenge varer det meste av smerter, og ca hvor lang tid tar det for at det har grodd sammen? Er 3 dager post op i dag..

Det er VELDIG variert fra person til person etter det jeg har hørt og lest. Selv hadde jeg aldri direkte vondt, men var ganske øm (kjentes ut som jeg var støl) i en uke. Mange som sier at dag 2-4 er verst. Har du mye smerter?

Skrevet

Hos meg har det gått over, etter tre uker ca var de tilbake til normalen igjen (takk og lov!).

huff.. så lenge.. Får vell holde ut det, håper bare at det ikke forsetter etter 3 uker.

Skrevet

oppdatering:

Føler meg overraskende bra etter noen helvettesdager. Flytta hjem til meg selv i går etter å ha bodd hos mamma siden operasjon. Klarer å gjøre det meste nå egentlig. prøver å unngå løft og ta armene over hodet så klart. Men har faktisk kjørt bil (det gikk sånn tålig greit, da svinger er ganske vondt). Sover egentlig ganske bra. sov hele natta gjennom i natt, det var virkelig deilig. uvant å ikke ligge på magen men går fint. Våkner litt støl men ikke værre enn det.

Venstre bryst har faktisk aldri merket noe til, det bare er der (håper ikke jeg har mista følelsen i den) ikke et sekund har jeg merka noe i det brystet. Men kan jo ha noe med at smertene i høyre er så sterke.

Siden jeg har tatt store doser med morfin så har magen blitt som en ballong. helt grusomt faktisk, ser ut som jeg er 6mnd på vei. Så anbefales å ta noe forebyggende hvis dere får morfinpreparater.

Blødningen som var øverst i hø.bryst har blitt presset nedover av nedpressbåndet. Det var veldig merkelig egentlig for jeg kjente at blodet flyttet på seg. nå ligger det nederst der som bh-kanten er kommer liksom ikke videre pga den. Hevelsen er noe bedre så puppene er mer like nå.

Har ikke brukt oxynorm eller oxycontin siden søndag morgen. merker egentlig ikke sånn stor forskjell på å ta de eller ikke. så nå tar jeg ibux og paracet og ved litt sterkere smerter codaxol.

Gleder meg til jeg kan ligge på siden/magen, det savner jeg.

Skrevet

Følsomheten i brystvortene varierer. I starten hadde jeg vondt i dem om jeg kom borti. Etter 5 uker var det ubehagelig, og etter 3 måneder var det ekkelt (for jeg jeg hadde ikke sånn spesielt med følelse). Nå begynner jeg og få litt mer følelse gradvis, men det er fortsatt litt ekkelt 😳 samme med følelsen under brystene, den begynner og komme tilbake nå litt gradvis, men er fortsatt noen plasser jeg ikke kjenner noe. Er 5 måneder siden jeg opererte ca 😊

Skrevet

Det er VELDIG variert fra person til person etter det jeg har hørt og lest. Selv hadde jeg aldri direkte vondt, men var ganske øm (kjentes ut som jeg var støl) i en uke. Mange som sier at dag 2-4 er verst. Har du mye smerter?

Jeg er 4 dager post op nå, og mye bedre 😊 smertene er ikke smerte lenger, bare vondt nå 😉

Skrevet

Hei

Veldig spennende å lese andre sine erfaringer og opplevelser. Jeg skal selv i ilden den 22 januar. Gleder meg noe helt hinsides. Skulle ønske jeg kunne gjort det før, men orker ikke tanken på å ha vondt rundt jul og slikt. Jeg skal inn hos Kolibri Medical på Forus, så det var noen andre her også som hadde vært der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...