Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

sånn fikk endelig til å laste opp bilde. tatt i går altså 2.dager post op

Veldig pene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn fikk endelig til å laste opp bilde. tatt i går altså 2.dager post op

Så flott resultat 😀😀

• Liker 1
Skrevet

takk, veldig fornøyd selv. blir sikkert mye bedre når de blir mykere og legger seg mer ned.

Skrevet

takk, veldig fornøyd selv. blir sikkert mye bedre når de blir mykere og legger seg mer ned.

Ser veldig bra ut allerede. Lykke til videre:)

Skrevet

Kjempefine, Sticalo!

Skrevet

Takk alle sammen.blir så spennende å følge med på de videre. Skal prøve å ta et bilde hver uke for å se utviklingen. Noen som har fått sånn teip jeg har på bilde?

Skrevet

Takk alle sammen.blir så spennende å følge med på de videre. Skal prøve å ta et bilde hver uke for å se utviklingen. Noen som har fått sånn teip jeg har på bilde?

Hei :)

Jeg hadde også sånn brun teip. Vet ikke hvorfor, orket ikke høre med de. Tenkte kanskje at de hadde teipet sånn for å unngå gnaging av sportsbh, men vet ikke. De er vel der av en grunn! Ble operert av samme lege som deg for åtte uker siden :)

Skrevet

våkner opp 4.30 med sterke smerter i hø.bryst.ser ned at den er betraktelig større enn da jeg la meg.... er det normalt? har forstått at hevelsen er værst 4.post op dag.

Har ikke flere oxycontin så nå bruker jeg paralgin forte og ibux. syns bare det er rart at smertene ikke begynner å gi seg. var noe bedre i går men den smerten på morgenen var like intens som første dag. akkurat som muskelen står i lås og vibrerer, sykt vondt iallfall.

tenkte å ringe kirurgen dag å høre, for begynner å bli temmelig lei nå.

• Liker 1
Skrevet

våkner opp 4.30 med sterke smerter i hø.bryst.ser ned at den er betraktelig større enn da jeg la meg.... er det normalt? har forstått at hevelsen er værst 4.post op dag.

Har ikke flere oxycontin så nå bruker jeg paralgin forte og ibux. syns bare det er rart at smertene ikke begynner å gi seg. var noe bedre i går men den smerten på morgenen var like intens som første dag. akkurat som muskelen står i lås og vibrerer, sykt vondt iallfall.

tenkte å ringe kirurgen dag å høre, for begynner å bli temmelig lei nå.

huff da 😣 Synes du skal ringe. Endringer i størrelse skal man reagere på! Jeg hadde også kramper hver natt og noen ganger ved passivitet de første 10 døgnene eller så. Men de gikk over når jeg stod opp og beveget meg litt.

God bedring ❤️

Skrevet

Snakket med kirurgen. Hn mener hevelsen er ganske vanlig da de har vært inni brystet to ganger. Sa det kom til å ta ca 3 uker eller mer før den gikk ned. Den brune teipen skulle være på en uke. Og den papirteipen i to uker. Han er glad jeg oppdaterer han.når formen min er litt bedre drar jeg inn på en kontroll.

Skrevet

Snakket med kirurgen. Hn mener hevelsen er ganske vanlig da de har vært inni brystet to ganger. Sa det kom til å ta ca 3 uker eller mer før den gikk ned. Den brune teipen skulle være på en uke. Og den papirteipen i to uker. Han er glad jeg oppdaterer han.når formen min er litt bedre drar jeg inn på en kontroll.

Bra det hørtes normalt ut! De så kjempefine ut på bilde :)

• Liker 1
Skrevet

Bra det hørtes normalt ut! De så kjempefine ut på bilde :)

takk. ja høres egentlig normalt ut
Skrevet

Hvordan har du fått til di stjernene på brystvortene på bilde Sticalo? 😉

Skrevet

Hvor lenge varer det meste av smerter, og ca hvor lang tid tar det for at det har grodd sammen? Er 3 dager post op i dag..

Skrevet

Då har eg endelig fått time til konsultasjon ... Skal på teres Colosseum Stavanger neste onsdag.. Gruer meg litt pga bare hørt skrekk historier om han kirurgen der.. Noen som har noen positive? 😊 tenkte eg skulle se an koss det går der før eg bestille time til konsultasjon på kolibri..

Skrevet

Då har eg endelig fått time til konsultasjon ... Skal på teres Colosseum Stavanger neste onsdag.. Gruer meg litt pga bare hørt skrekk historier om han kirurgen der.. Noen som har noen positive? 😊 tenkte eg skulle se an koss det går der før eg bestille time til konsultasjon på kolibri..

Hvem kirurg på Teres?

Skrevet

Hvem kirurg på Teres?

Trur det bare er en som opererer bryst der... Utenlandske ... Huske kje navnet nå

Skrevet

Trur det bare er en som opererer bryst der... Utenlandske ... Huske kje navnet nå

Ayman zakaria rekne eg med det er 😊

Skrevet

Då har eg endelig fått time til konsultasjon ... Skal på teres Colosseum Stavanger neste onsdag.. Gruer meg litt pga bare hørt skrekk historier om han kirurgen der.. Noen som har noen positive? tenkte eg skulle se an koss det går der før eg bestille time til konsultasjon på kolibri..

Spennende at det nærmer seg din tur. fikk du ikke valgt kirurg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...