sticalo Skrevet 20. november 2014 #34641 Skrevet 20. november 2014 Hørtes veldig skummelt ut. Utrolig leit at du måtte oppleve det Har hørt om lignende tilfeller flere ganger, men det et visstnok ikke vanlig. Syns uansett det er viktig at mulige komplikasjoner kommet frem i lyset! Så bra at du har noen til å passe på deg. Kan bare gå fremover nå! Hvil mye og pass på at du ikke overanstrenger deg. ja veldig kjipt. Har vært så nervøs i 1 måned og gruet meg sykt. hatt tusen spørsmål i hodet mitt. Sendt flere mailer til klinikken. Alle sa det kom til å gå bra. Da får man et stort slag i tryne og blir drit skuffet når det ikke går bra. Blir mest sannsynlig bare bedre herfra. Er fornøyd med størrelsen og at jeg endelig har turt å gjennomføre det, er ganske stolt over meg selv over hva jeg har vært igjennom.
sticalo Skrevet 20. november 2014 #34642 Skrevet 20. november 2014 (endret) ja veldig kjipt. Har vært så nervøs i 1 måned og gruet meg sykt. hatt tusen spørsmål i hodet mitt. Sendt flere mailer til klinikken. Alle sa det kom til å gå bra. Da får man et stort slag i tryne og blir drit skuffet når det ikke går bra. Blir mest sannsynlig bare bedre herfra. Er fornøyd med størrelsen og at jeg endelig har turt å gjennomføre det, er ganske stolt over meg selv over hva jeg har vært igjennom. Endret 30. november 2014 av sticalo
Scorp80 Skrevet 20. november 2014 #34643 Skrevet 20. november 2014 Kommer til å bli kjempe flott resultat, så selvom det er kjipt med mye smerter og tull, så kommer det til å være verdt det 🌹 I morgen er det min tur, jeg bare gleder meg til å få nye pupper, har foreløpig ingen nerver, til tross for ditt uhell idag 😊
Scorp80 Skrevet 20. november 2014 #34644 Skrevet 20. november 2014 Og ser ut som flott str utfra bildet ditt 😁
sticalo Skrevet 20. november 2014 #34645 Skrevet 20. november 2014 (endret) Og ser ut som flott str utfra bildet ditt 😁 Gled deg det går helt sikkert strålende. jeg hadde gladelig gjort det igjen da jeg vet at det går bra til slutt. Takk for det, jeg er fornøyd med størrelsen så langt. Vet ikke hvor lett det er å se men sånn så de ut forfra etter 2 opr. den ene er ganske mye større men mye bedre enn etter første opr Endret 30. november 2014 av sticalo
Puppejenta Skrevet 20. november 2014 #34646 Skrevet 20. november 2014 Utrolig fin størrelse til deg Sticalo! Helt sikker på at det der blir kjempebra Når kan du ta av bh å se dem for første gang? 1
sticalo Skrevet 21. november 2014 #34647 Skrevet 21. november 2014 takk og lov for nedpressbåndet.jeg trodde det var et sant helvette for meg er det redningen,vet ikke hva jeg hadde gjort uten. vi har alle tydelige forskjellige oppfatninger av ting. tenkte det var greit å få frem for dere som skal operere snart og gruer seh til det båndet
sticalo Skrevet 21. november 2014 #34648 Skrevet 21. november 2014 (endret) kan ta av bandasje og bh når jeg skal dusje dag 4. men måtte se hvordan ting så ut på med tanke på ny blødning så har tatt den av littegrann for å se. hø. er høyere opp,en cup større og forsatt skikkelig vond.merker ikke noe til v.i det hele tatt Endret 21. november 2014 av sticalo
Flat.com Skrevet 21. november 2014 #34649 Skrevet 21. november 2014 kan ra badasje og bh når jeg skal dusje dag 4. men måtte se hvordan ting så ut på med tanke på ny blødning så har tatt den av littegrann for å se. hø. er høyere opp,en cup større og forsatt skikkelig vond.merker ikke noe til v.i det hele tatt Jeg fikk også en blødning i h.pupp, men heldigvis så liten at jeg slapp re.opr. Høyre pupp er enda større og mer hoven enn v.pupp, er 9 dager siden opr. Så tar nok sin tid, før hevelsen går ned:)
amatøør Skrevet 21. november 2014 #34650 Skrevet 21. november 2014 (endret) kan ta av bandasje og bh når jeg skal dusje dag 4. men måtte se hvordan ting så ut på med tanke på ny blødning så har tatt den av littegrann for å se. hø. er høyere opp,en cup større og forsatt skikkelig vond.merker ikke noe til v.i det hele tatt Så kjedelig at det ble komplikasjoner! Ut av bildene så det veldig bra ut da! krysser fingre for at alt går din vei fra nå av ☺️ Endret 21. november 2014 av amatøør
sticalo Skrevet 21. november 2014 #34651 Skrevet 21. november 2014 Så kjedelig at det ble komplikasjoner! Ut av bildene så det veldig bra ut da! krysser fingre for at alt går din vei fra nå av ☺️ takk, ja satser på det
Scorp80 Skrevet 21. november 2014 #34652 Skrevet 21. november 2014 Nå har jeg fått meg nye pupper 😁 300cc høyprofil foran muskel.. Vi avtalte egentlig 350cc, men kirurgen sa at det ikke så bra ut på meg når di prøvde, siden jeg er såpass tynn ble det for stort.. Men jeg har tatt en sniktitt, og er kjempe fornøyd.. Store nok synes jeg 😁
sticalo Skrevet 21. november 2014 #34653 Skrevet 21. november 2014 Hvilke smertestillende brukte dere etter på og hvor lenge?
amadine Skrevet 21. november 2014 #34654 Skrevet 21. november 2014 Hei! Jeg er 156 høy og 52 kg. Fikk lagt inn 325 mlfor en uke siden. Det Var str jeg ble anbefalt av pk. Selv om vi er like "store" i høyde og vekt, så kan 300 bli noe helt annet på deg enn meg, flere roller spiller inn som utgangspunkt og bredde på brystkassen. Er bare en uke siden opr. Så puppene har enda ikke funnet sin plass og er enda hovne, men kan prøve å sende deg før/etter bilde hvis du vil? Kan du sende før og etter bilde til meg også? Jeg er like høy som deg,vurderer å bytte ut mine innlegg med noen på rundt 350 ml.
amadine Skrevet 21. november 2014 #34655 Skrevet 21. november 2014 Hvilke smertestillende brukte dere etter på og hvor lenge? Jeg fikk oxynorm med hjem.
amatøør Skrevet 21. november 2014 #34656 Skrevet 21. november 2014 Hvilke smertestillende brukte dere etter på og hvor lenge?. Jeg fulgte det som var anbefalt: Arcoxia 1 x per dag i to dager. Paracet hver 6 time i 2 døgn, og deretter på natten i et par netter til (synes natten var verst).. Brukte ikke noe annet selv om jeg fikk med oxynorm. Går det bedre? Håper det 👍 1
amadine Skrevet 21. november 2014 #34657 Skrevet 21. november 2014 Nå har jeg fått meg nye pupper 😁 300cc høyprofil foran muskel.. Vi avtalte egentlig 350cc, men kirurgen sa at det ikke så bra ut på meg når di prøvde, siden jeg er såpass tynn ble det for stort.. Men jeg har tatt en sniktitt, og er kjempe fornøyd.. Store nok synes jeg 😁 Gratulerer
amatøør Skrevet 21. november 2014 #34658 Skrevet 21. november 2014 Nå har jeg fått meg nye pupper 😁 300cc høyprofil foran muskel.. Vi avtalte egentlig 350cc, men kirurgen sa at det ikke så bra ut på meg når di prøvde, siden jeg er såpass tynn ble det for stort.. Men jeg har tatt en sniktitt, og er kjempe fornøyd.. Store nok synes jeg 😁 Gratulerer så mye😊
Flat.com Skrevet 21. november 2014 #34659 Skrevet 21. november 2014 Kan du sende før og etter bilde til meg også? Jeg er like høy som deg,vurderer å bytte ut mine innlegg med noen på rundt 350 ml. sendt:)
sticalo Skrevet 21. november 2014 #34660 Skrevet 21. november 2014 . Jeg fulgte det som var anbefalt: Arcoxia 1 x per dag i to dager. Paracet hver 6 time i 2 døgn, og deretter på natten i et par netter til (synes natten var verst).. Brukte ikke noe annet selv om jeg fikk med oxynorm. Går det bedre? Håper det Du er heldig. føles ut som jeg er aleine om å ha så vondt. hø. pupp føles ut som skal revne/sprekke når som helst. ingen piller hjelper mot de smertene. hadde aldri klart meg med paracet da tror jeg ikke jeg hadde holdt ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå