linnjenta Skrevet 23. februar 2008 #3441 Del Skrevet 23. februar 2008 Dere som har operert og har/hadde piercing i navlen: måtte dere ta den ut når dere skulle operere? :klø: ja, eg måtte i allefall ta den ut rett før... men hvis du e redd for at holet skal gro igjen, så er det bare å ta den på igjen med en gang du får sjansen! operasjonen varer jo ik så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila24 Skrevet 23. februar 2008 #3442 Del Skrevet 23. februar 2008 hei alle sammen.. :-) I går fikk jeg tatt ut drena og bandasjen..endelig fikk jeg beundret mine nye struttende bryster...hihihi å som jeg nøt det synet..det var etterlengtet ja... kjempefornøyd med resultatet!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. februar 2008 #3443 Del Skrevet 23. februar 2008 ja, eg måtte i allefall ta den ut rett før... men hvis du e redd for at holet skal gro igjen, så er det bare å ta den på igjen med en gang du får sjansen! operasjonen varer jo ik så lenge Problemet mitt er at hullet gror igjen nesten før jeg tar ut piercingen Så da må jeg nok belage meg på å ikke ha den noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 23. februar 2008 #3444 Del Skrevet 23. februar 2008 hei alle sammen.. :-) I går fikk jeg tatt ut drena og bandasjen..endelig fikk jeg beundret mine nye struttende bryster...hihihi å som jeg nøt det synet..det var etterlengtet ja... kjempefornøyd med resultatet!!!!! herlig sant?! var på bh shopping i dag! kan ik gå med vanlig bh enda, men kunne ik dy mg er det noen her som vet om butikker i bergen hvor de har litt spesielle str? bruker no 70d, noe som er nesten umulig å finne i vanlige butikker har vert på netty, men syns ik utvalget va så masse å skryte av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 23. februar 2008 #3445 Del Skrevet 23. februar 2008 Problemet mitt er at hullet gror igjen nesten før jeg tar ut piercingen Så da må jeg nok belage meg på å ikke ha den noe mer hmm... mulig du får lov å ha den i hvis du tar det opp med kirurgen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. februar 2008 #3446 Del Skrevet 23. februar 2008 hmm... mulig du får lov å ha den i hvis du tar det opp med kirurgen din.. Ja, kan spørre før operasjonen. Men det er ikke verdens undergang om jeg må ta den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. februar 2008 #3447 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvilken Netty var du på? Jeg har funnet masse i den størrelsen der. Du kan også ta en omkrets større med en mindre cup og få de til å sy den inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 24. februar 2008 #3448 Del Skrevet 24. februar 2008 herlig sant?! var på bh shopping i dag! kan ik gå med vanlig bh enda, men kunne ik dy mg er det noen her som vet om butikker i bergen hvor de har litt spesielle str? bruker no 70d, noe som er nesten umulig å finne i vanlige butikker har vert på netty, men syns ik utvalget va så masse å skryte av... Hei Gratulerer med nye pupper Jeg ble operert for vel fire mnd siden. Er blitt en 70D jeg og. Jeg har funnet flotte bh'er flere steder. Du har Netty på Kløverhuset (synes den var bedre enn Netty i vaskerelven), så er det La Senza på Galleriet, de har masse i ulike farger, og så er det Change på Exibition. (den har de også på tidl. Arken i Åsane) Det skal ikke være noe problem å finne bh i den str. Masse fint å velge blandt. Lykke til!!! Klem Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. februar 2008 #3449 Del Skrevet 24. februar 2008 I dag har jeg gått gjennom klesskapet mitt og "kastet" en del klær (sender dem til Fretex). Er en del klær som jeg knapt får over brystet nå, som jeg tipper jeg ikke får på meg etter operasjonen Dere som har operert: får dere på dere klærne dere brukte før operasonen eller er det for små over brystet nå? Utrolig mange rare spørsmål som kommer opp merker jeg Ohhh...jeg gleder meg slik til operasjonen.... Bare 2 uker og 3 dager igjen nå Teller dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 24. februar 2008 #3450 Del Skrevet 24. februar 2008 I dag har jeg gått gjennom klesskapet mitt og "kastet" en del klær (sender dem til Fretex). Er en del klær som jeg knapt får over brystet nå, som jeg tipper jeg ikke får på meg etter operasjonen Dere som har operert: får dere på dere klærne dere brukte før operasonen eller er det for små over brystet nå? Utrolig mange rare spørsmål som kommer opp merker jeg Ohhh...jeg gleder meg slik til operasjonen.... Bare 2 uker og 3 dager igjen nå Teller dager.... Hei To uker og tre dager går fort. Blir spennende å høre hvordan det går med deg fremover. De fleste av mine klær har passet etter operasjonen. Føler ikke at toppene sitter veldig trangt, men heller at de sitter finere på enn før. Det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye en går opp i bryst-str. Det jeg føler har vært et "større problem" med mine klær, er at de er blitt litt for korte... Jeg har hatt mange topper som har gått akkurat til bukse linningen. Nå som jeg er blitt større over brystet, har toppene en tendens til å gå såpass opp foran at magen synes.. er ikke noe fan av det, så har derfor hatt en liten opprydning.. Utrolig kjekt å prøve klær jeg har i skapet. Fine kjoler og topper som jeg tidligere ikke har "fyllt skikkelig ut". De sitter så utrolig mye bedre på. ser så mye flottere ut! Kjempe gøy. Gled deg!! Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. februar 2008 #3451 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei To uker og tre dager går fort. Blir spennende å høre hvordan det går med deg fremover. De fleste av mine klær har passet etter operasjonen. Føler ikke at toppene sitter veldig trangt, men heller at de sitter finere på enn før. Det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye en går opp i bryst-str. Det jeg føler har vært et "større problem" med mine klær, er at de er blitt litt for korte... Jeg har hatt mange topper som har gått akkurat til bukse linningen. Nå som jeg er blitt større over brystet, har toppene en tendens til å gå såpass opp foran at magen synes.. er ikke noe fan av det, så har derfor hatt en liten opprydning.. Utrolig kjekt å prøve klær jeg har i skapet. Fine kjoler og topper som jeg tidligere ikke har "fyllt skikkelig ut". De sitter så utrolig mye bedre på. ser så mye flottere ut! Kjempe gøy. Gled deg!! Perle Jeg tror nok at jeg kommer til å få det samme "problemet", at toppene kommer til å bli litt kortere Og jeg gleder meg masse til å prøve kjolene og festtoppene mine som jeg ikke har fylt helt ut før Har også gjemt på et par topper som jeg egentlig burde ha kastet, men jeg bare MÅ se hvordan de er på etter operasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaya Skrevet 24. februar 2008 #3452 Del Skrevet 24. februar 2008 hei alle dere som har operert... Lurte bare på hvordan det går med dere. har dere blitt fornøyd med resultatet? noen som har opplevd komplikasjoner? Hei Yasmin, Jeg er en av de som ikke er fornøyd..har vært skikkelig uheldig og lurer på om d er legen som ikke er så flink eller om jeg bare har hatt uflaks.. Jeg har fått sammenvokste bryster, rippling og de er ikke lik... skal på 3mnd sjekk i midten av april, og er spent på hva legen sier..syns jeg burde få en ny operasjon gratis.. men jeg angrer ikke på at jeg tok operasjonen, det er gøy å kjenne at du har pupper som disser, føler meg mer feminin..og nå gruer jeg meg ikke like mye til neste operasjon...(foruten at jeg nå fikk høre om folk som våkner under narkose og ikke klarer å formidle det, men det er vel bare sånn som skjer i usa og ikke i norge..hehe) skal du operere? vært på konsultasjon? klem shaya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 24. februar 2008 #3453 Del Skrevet 24. februar 2008 Så koselig å lese om alle som har fått det så bra etter å ha operert seg Jeg har tenkt mye på å få større bryster, siden de ikke har blitt noe større de siste årene, men jeg lurer veldig på hvordan det skal gå i forhold til jobb. Det er slik at jeg jobber i barnehage med åtte små barn, og det betyr mye løfting. Blir vanskelig å holde seg i ro i seks uker med en slik jobb, så er det noen som har noe forslag/erfaringer om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pie Skrevet 24. februar 2008 #3454 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei Shaya. Har du fått rippling også? Hmm, du har jammen uflaks. Du bør definitivt få ny operasjon gratis, hva sier garantien? Vet du hvor lenge du må vente med ny operajon? Pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. februar 2008 #3455 Del Skrevet 24. februar 2008 Så koselig å lese om alle som har fått det så bra etter å ha operert seg Jeg har tenkt mye på å få større bryster, siden de ikke har blitt noe større de siste årene, men jeg lurer veldig på hvordan det skal gå i forhold til jobb. Det er slik at jeg jobber i barnehage med åtte små barn, og det betyr mye løfting. Blir vanskelig å holde seg i ro i seks uker med en slik jobb, så er det noen som har noe forslag/erfaringer om dette? rødtoppen86! Jeg jobber i barnehage (småbarnsavdeling med 16 små) og skal opereres snart. Jeg skal være borte fra jobben i nesten 3 uker. Kirurgen sa at jeg ikke trengte å være borte mer enn en uke og to uker skulle holde i massevis. Man trenger ikke å holde seg i ro i seks uker, men man skal være forsiktig med å løfte. Men man vil nok kjenne på kroppen hvor mye man kan løfte o.l. Jeg har lagt operasjonen min til rett før påske, for da blir jeg ikke borte fra jobbe i så mange dager. Så jeg vil anbefale deg å legge det til f.eks sommerferien eller lignenede. Da har du i alle fall tid på å komme deg. I tillegg er det viktig at du er åpen om dette med de du jobber sammen med, i alle fall de på avdelingen. For du trenger nok å få litt hjelp av de med tanke på enkelte arbeidsoppgaver med de små barna. På jobben min er det nesten bare de på avdelingen som vet at jeg skal operere, og de er har sagt at de mer enn gjerne hjelper til med å tilrettelegge ting og hjelpe meg med de tingene som kommer til å bli vanskelig etter operasjonen Lykke til med avgjørelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 24. februar 2008 #3456 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei alle sammen! Jeg vurderer også å få nye pupper :-) Har sendt mail til fornebuklinikken. Håper at de ringer meg i morgen :-) Kanskje det er til stor hjelp, om jentene som allerede har tatt sillicon å si hva slags inngrep de fikk, prisen og navn på klinikken. Det gjør lettere for oss som som enda vurderer og er på jakt etter en klinikk :-) takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 24. februar 2008 #3457 Del Skrevet 24. februar 2008 Bare meg selv: Nå går det fort til operasjonen din! Blir spennende å følge med deg! Shaya: Hvor opererte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 24. februar 2008 #3458 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei alle sammen! Jeg vurderer også å få nye pupper :-) Har sendt mail til fornebuklinikken. Håper at de ringer meg i morgen :-) Kanskje det er til stor hjelp, om jentene som allerede har tatt sillicon å si hva slags inngrep de fikk, prisen og navn på klinikken. Det gjør lettere for oss som som enda vurderer og er på jakt etter en klinikk :-) takk på forhånd!Hei. Jeg opererte på fornebuklinikken,og la 290/320 under muskel. Betalte 28.800 kr og er veldig fornøyd. Bare send meg mld om du lurer på noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 24. februar 2008 #3459 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei! Ikke mye jeg har vært her inne etter operasjonen, må si gratulerer til de som har fått nye pupper siden sist 4-5 dager etter operasjonen reiste mannen på jobb, så da flyttet jeg og datteren min opp til foreldrene mine, og der ble vi i 2 uker, til mannen kom hjem. Kjempefint å få så mye hjelp Begynte i ny jobb etter 1 1/2 uke. Har vært litt redd for at jeg har beveget meg for mye, men satser på at det går greit. I dag prøvde jeg en av bh-ene jeg brukte da jeg ammet, i 70C. Men den var faktisk litt for liten i cupen, så jammen tror jeg at kirurgen hadde rett i en liten D! puppene er mykere nå, men har ikke mye følelse i dem, litt rart å ta på dem da Er nå 3 1/2 uker siden jeg tok operasjonen, noen som vet når tid hevelsen er gått helt ned? Så en vet hva en ender opp med...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. februar 2008 #3460 Del Skrevet 24. februar 2008 Bare meg selv: Nå går det fort til operasjonen din! Blir spennende å følge med deg! Jepp, er ikke lenge igjen nå Og nå kjenner jeg faktisk at jeg begynner å grue meg litt. Gruer meg mest til jeg skal tilbake på jobb, for jeg kan jo ikke løfte så mye. Og det kommer til å bli vanskelig ettersom jeg jobber med så mange små barn. Men jeg blir bare nødt til å høre på hva kroppen sier og krysse fingre for at det er nok å være hjemme fra jobb i nesten 3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå