Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så heldige dere er mine er harde kunne likegjerne knadd på skuldra mi for å si det sånn

Vil du vise bilde? Jeg vil veldig gjerne se noen med høyprofil

Lenge siden du opererte siden de er harde?

Mine har blitt mye mykere til nå enn jeg i det hele tatt forventet at de skulle bli :)

Har sendt deg pm forresten!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er det 1 uke siden operasjonen allerede! Det har gått veldig fint, og det er ingenting å grue seg til for dere som snart skal under kniven ;)

Jeg har faktisk slitt mest med ryggen. Hadde så vondt de første dagene. Vondt å sitte, ligge å stå oppreist. Magen min har også vært veldig rar. Akkurat som om jeg har hevelse der og. Har sett ut som jeg er 5.mnd på vei, men nå er det på vei ned igjen :P puppene er veldig ømme, og varme! Nesten litt redd for at de er unormalt varme. Er så nervøs for komplikasjoner nå, så henger meg opp i alt nå egentlig. Lykke til dere som snart skal få nye boobies!

Skrevet (endret)

I dag er det 1 uke siden operasjonen allerede! Det har gått veldig fint, og det er ingenting å grue seg til for dere som snart skal under kniven ;)

Jeg har faktisk slitt mest med ryggen. Hadde så vondt de første dagene. Vondt å sitte, ligge å stå oppreist. Magen min har også vært veldig rar. Akkurat som om jeg har hevelse der og. Har sett ut som jeg er 5.mnd på vei, men nå er det på vei ned igjen :P puppene er veldig ømme, og varme! Nesten litt redd for at de er unormalt varme. Er så nervøs for komplikasjoner nå, så henger meg opp i alt nå egentlig. Lykke til dere som snart skal få nye boobies!

Så bra alt har gått fint :) Magen min var også helt merkelig de første 1,5 ukene.

Kjenner meg SÅ igjen når det gjelder å bekymre seg over komplikasjoner! Jeg leter etter feil, og det er jo så tullete :P Ei venninne av meg advarte meg mot at jeg kom til å begynne sånn, så tror ikke det er helt unormalt ihvertfall. Men veldig slitsomt!! Haha.

Det er nå 18 dager siden jeg opererte, huden og nipplene er ganske ømme. Er nok huden som strekker seg tenker jeg :) Det at de er varme tror jeg ikke er noen fare! Men er du usikker så ville jeg tatt en tlf til klinikken :)

Endret av kristinen
Skrevet (endret)

Så bra alt har gått fint :) Magen min var også helt merkelig de første 1,5 ukene.

Kjenner meg SÅ igjen når det gjelder å bekymre seg over komplikasjoner! Jeg leter etter feil, og det er jo så tullete :P Ei venninne av meg advarte meg mot at jeg kom til å begynne sånn, så tror ikke det er helt unormalt ihvertfall. Men veldig slitsomt!! Haha.

Det er nå 18 dager siden jeg opererte, huden og nipplene er ganske ømme. Er nok huden som strekker seg tenker jeg :) Det at de er varme tror jeg ikke er noen fare! Men er du usikker så ville jeg tatt en tlf til klinikken :)

Ja, jeg er jo supernervøs for kapsling eller ripling, men må bare prøve å slutte å tenke på det, og hvis det skulle skje så får jeg ta det da :)

Niplene mine er så ømme at det gjør vondt å komme borti. Gleder meg så til hevelsen har gått ned! Hvor opererte du, og hvor mye la du inn?

Jg får se an noen dager til det med at de er så varme, så får jeg bare ringe inn hvis det ikke går over :)

Edit: kom på at vi hadde samme kirurg. :P hehe

Endret av Lulu21
Skrevet (endret)

Ja, jeg og føler jeg la inn for stort skulle ønske jeg valgte litt mindre - men jeg la inn 350cc, men hadde bittelitt fra før. Må du betale fullpris for å få de redusert?

Jeg aner ikke enda hvordan Fornebu stiller seg til dette, så må nok ta en samtale med Schistad og høre hva han mener.

Ville ha halvparten av hva de er nå, men må nok vente litt til før op er aktuelt

Endret av carmen81
Skrevet

Jeg er nå 4 uker post op og har siden dag én løftet armene over hodet. Pk understreket viktigheten av å faktisk gjøre dette for å unngå stølhet i muskulaturen. Jeg kjenner ingen smerter rundt det å løfte armene opp lengre. Tror du må kjenne formen din an. Jeg underviser og skriver mye på tavla hver dag, bor dom gjør at armene holdes oppe en del. Merker ingen smerter eller ubehag rundt det. Msn skal ikke trene de første 6 ukene, men du må vurdere hvor slitsom denne magedansen er. Blir du svett av det så burde du absolutt ikke gjøre det. Jeg har støvsugd etter uke to og det er jo også litt trening uten st man sliter seg ut akkurat. Dersom msn blir for passiv og ikke beveger muskulaturen stivner den til og det påvirker også brystene. Mine har allerede blitt myke, droppet en del og er kjempefine.

Tror jeg ville vurdert det. Er jo nå like langt etter op som du vil komme til å være når du skal danse. Bruk sunn fornuft! lykke til!

Tusen takk for svar :) Så flott at du kunne løfte armene fra start av! Pk anbefalte å ungå å bli passiv. Gå små turer e.l. fra start av. Så får prøve meg litt fram med ulike bevegelser. Krysser fingrene for kjapp recovery :)

Skrevet (endret)

slettet

Endret av sticalo
Skrevet

Ja, jeg er jo supernervøs for kapsling eller ripling, men må bare prøve å slutte å tenke på det, og hvis det skulle skje så får jeg ta det da :)

Niplene mine er så ømme at det gjør vondt å komme borti. Gleder meg så til hevelsen har gått ned! Hvor opererte du, og hvor mye la du inn?

Jg får se an noen dager til det med at de er så varme, så får jeg bare ringe inn hvis det ikke går over :)

Edit: kom på at vi hadde samme kirurg. :P hehe

Er det jeg også er redd for! Men ja, det får man ta HVIS det skulle skje :) Ja, fy søren altså.. Bare støttebh'en gnager på nipplene synes jeg! Glad jeg ikke har mistet følelsen, men følsomheten kan gjerne gå bort LITT, haha :P Gjør det! Det er så kjedelig å gå rundt å lure, så da er det bedre å ringe om det ikke går over :)

Jeg la inn 385 i høyre og 365 i venstre :)

Skrevet

Hei hei! Nå er det 3 uker + 2 dager siden jeg opererte, tiden går utrolig fort :o .. De har blitt mye mykere og føler at det er mine egne pupper, jeg var svært heldig med operasjon med tanke på smerter osv, jeg merker ikke noe til dem nå og føler mer like "fri" som jeg gjorde da jeg nesten var flatbrystet, om ikke friere, er så deilig å slippe å tenke på puppene.. Jeg måtte alltid "ta på" meg puppene før jeg gikk ut ( tykke innlegg)

Skrevet

Om noen timer er det min tur:) Både gruer og gleder meg;)

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Masse lykke til!!! 👍👍

Skrevet

Masse lykke til😉

Skrevet

Masse lykke til! :) så spennende!!

Skrevet

Så spennende. Håper alt har gått bra

Skrevet

Er det jeg også er redd for! Men ja, det får man ta HVIS det skulle skje :) Ja, fy søren altså.. Bare støttebh'en gnager på nipplene synes jeg! Glad jeg ikke har mistet følelsen, men følsomheten kan gjerne gå bort LITT, haha :P Gjør det! Det er så kjedelig å gå rundt å lure, så da er det bedre å ringe om det ikke går over :)

Du la inn under muskel? Hvor lenge måtte du bruke nedpressbånd? Jeg ble så glad når det stod at jeg bare skulle bruke det i 2 uker :)

Skrevet

Hva med å legge noe over nipplene?bommulspads, eller sånt innlegg man har når man ammer. Det må vell gå ann, eller er det regler mot det også?

Skrevet

Da har jeg vært på konsultasjon…

For min del blir det ikke opr på "noen år".

Må nok ha litt løft for å flytte litt på brystvorta, for å få et skikkelig bra resultat og så legges det under muskel. Fordi hvis det legges inn protese over muskel og uten løft, så vil på en måte brystvortene peke ned, å ut fra hannes mening ville det ikke se så bra ut. Å han ville legge protese under muskelen på tynne jenter sier han. (er nå 65 og skal ned til 58, til startvekta før graviditeten.)

synes han var veldig ok å gå til. han ville ikke at jeg skulle forhaste meg, men tenke nøye over dette, og helst vente nån år til jeg har fått flere barn og har gått ned til den vekta jeg ønsker å være. Å fått gravidhormonene ordentlig ut av kroppen.

Under en opr med løft legger dem max inn 300 cc…. Hvis der er nok plass til det og han gjør begge opr på en gang. (noen tar først løft for senere å legge inn silikon)

Han sier at det er mye bedre å opperere EN gang og få et bra resultat, enn om at jeg må opr etter en ny en graviditet og vektoppgang… Hvis det da viser seg å bli heng eller kapsling.

Han sa også at det var viktig for de som var blitt opr å følge ALLE instruks for å få et fint resultat.

Skrevet

Du la inn under muskel? Hvor lenge måtte du bruke nedpressbånd? Jeg ble så glad når det stod at jeg bare skulle bruke det i 2 uker :)

Ha i bakhodet att fordi om det står to uker kan det bli lengre, alt etter hva kirurgen mener etterpå :) I mitt skriv står det også 2 uker, men idag er jeg 4 uker etter OP og det jekla nedpressbåndet er på enda på ordre av klinikken ;)

Men nåååå håper jeg og slippe en av dagene!

Da har jeg vært på konsultasjon…

For min del blir det ikke opr på "noen år".

Må nok ha litt løft for å flytte litt på brystvorta, for å få et skikkelig bra resultat og så legges det under muskel. Fordi hvis det legges inn protese over muskel og uten løft, så vil på en måte brystvortene peke ned, å ut fra hannes mening ville det ikke se så bra ut. Å han ville legge protese under muskelen på tynne jenter sier han. (er nå 65 og skal ned til 58, til startvekta før graviditeten.)

synes han var veldig ok å gå til. han ville ikke at jeg skulle forhaste meg, men tenke nøye over dette, og helst vente nån år til jeg har fått flere barn og har gått ned til den vekta jeg ønsker å være. Å fått gravidhormonene ordentlig ut av kroppen.

Under en opr med løft legger dem max inn 300 cc…. Hvis der er nok plass til det og han gjør begge opr på en gang. (noen tar først løft for senere å legge inn silikon)

Han sier at det er mye bedre å opperere EN gang og få et bra resultat, enn om at jeg må opr etter en ny en graviditet og vektoppgang… Hvis det da viser seg å bli heng eller kapsling.

Han sa også at det var viktig for de som var blitt opr å følge ALLE instruks for å få et fint resultat.

Jeg tok både løft og implantat samtidig for 4 uker siden idag, og jeg fikk 420 under muskel så det er nok forskjell på oss fra kropp til kropp og fra kirurg til kirurg om hva dem mener passer best på kroppen vår :)

Skrevet

Jeg la under muskel, ja :) Jeg fikk også beskjed om å bruke nedpressbåndet i to uker, det er jeg utrolig glad for. Synes det var ordentlig ubehagelig å ha på!

Skrevet

Hva med å legge noe over nipplene?bommulspads, eller sånt innlegg man har når man ammer. Det må vell gå ann, eller er det regler mot det også?

Gjett om jeg har prøvd! Det hjelper litt, heldigvis :)

Nå er det ikke lenge til det er din tur! Litt over en uke vel, om jeg huser rett? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...