Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har Eurosilicone og skal sjekke ut det du la ut! TAKK! :D

Jo bare hyggelig. Fikk du medlemsnummer til den nettsiden når du fikk implantatene? tror du må ha det.De bhéne ser jo faktisk ganske fine og gode ut, veldig greit når de er designet til silikonbryster

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle opererte

Min store dag er 18. desember. Da skal jeg legge inn 450cc over muskel.

Det jeg lurer på er hvor lang tid vil det ta før jeg kan danse etter op? Jeg danser magedans, og har planlagt første opptreden etter op 13. januar. Rolig koreografi, men med mye høye armer. Er dette realistisk eller er det litt veel ambisiøst? Noen erfaringer..

Skrevet

Jeg er nå 4 uker post op og har siden dag én løftet armene over hodet. Pk understreket viktigheten av å faktisk gjøre dette for å unngå stølhet i muskulaturen. Jeg kjenner ingen smerter rundt det å løfte armene opp lengre. Tror du må kjenne formen din an. Jeg underviser og skriver mye på tavla hver dag, bor dom gjør at armene holdes oppe en del. Merker ingen smerter eller ubehag rundt det. Msn skal ikke trene de første 6 ukene, men du må vurdere hvor slitsom denne magedansen er. Blir du svett av det så burde du absolutt ikke gjøre det. Jeg har støvsugd etter uke to og det er jo også litt trening uten st man sliter seg ut akkurat. Dersom msn blir for passiv og ikke beveger muskulaturen stivner den til og det påvirker også brystene. Mine har allerede blitt myke, droppet en del og er kjempefine.

Tror jeg ville vurdert det. Er jo nå like langt etter op som du vil komme til å være når du skal danse. Bruk sunn fornuft! 👍 lykke til! 😊

Skrevet

Jeg gjør som det står i skrivet å bytter etter 3 uker.

Hvordan merke på protesene har du? diskuterte dere det før operasjonen?

Jeg har Eurosilikone, av typen The Matrix. Det var aldri noe diskusjon siden det var det merket som hadde størrelsen jeg ville ha :) Dessuten er den en god garanti på de protesene. Skal forresten sjekke ut den siden du tipset om!

Skrevet

Der jeg skal legge inn silikon bruker di proteser "Mentor".. Bare 3 forskjellige som er godkjent i USA, og mentor er en av di.. Bør være bra kvalitet da?! Er livstidgaranti på di, og er FDA godkjent..

Skrevet

Hvis ballet er etter 4 uker ville jeg ikke droppet bh'n, men etter 6 uker kan det kanskje gå noen få timer med en klister bh. Det er over 7 uker siden min op, og jeg føler ikke jeg kan gå uten bh om jeg skal utenfor huset. Jeg går kun uten bh maks et par timer. Dette er vel noe du må føle på selv og se an hvor lenge du må gå uten, for jeg hadde ikke satse på å gå mer enn maks 4 timer uten noen form for ordentlig støtte.

Ja, jeg får vente å se, vil jo ikke ødelegge noe.

Skrevet

Jo bare hyggelig. Fikk du medlemsnummer til den nettsiden når du fikk implantatene? tror du må ha det.De bhéne ser jo faktisk ganske fine og gode ut, veldig greit når de er designet til silikonbryster

Så ikke ut som man trengte det. Bare navn på klinikken og hva protsene het. Men fy for en pris på de bhene *dåner*

Skrevet

Skulle gjerne ha gjort det, men jeg har ikke bilder av før løft. Så det gir deg ingen mening. ;)

Skrevet

Så ikke ut som man trengte det. Bare navn på klinikken og hva protsene het. Men fy for en pris på de bhene *dåner*

Ja det var sykt dyre. men de er vell bra da ikke veit jeg. men blir jo bedre med 50% avslag.

Skrevet

Jeg har Eurosilikone, av typen The Matrix. Det var aldri noe diskusjon siden det var det merket som hadde størrelsen jeg ville ha :) Dessuten er den en god garanti på de protesene. Skal forresten sjekke ut den siden du tipset om!

Så de har ikke alle størrelser og typer i de forskjellige merkene. Det syns jeg var litt dårlig. Jeg syns vi skal få velge merke selv hvis vi ønsker.

Skrevet

Der jeg skal legge inn silikon bruker di proteser "Mentor".. Bare 3 forskjellige som er godkjent i USA, og mentor er en av di.. Bør være bra kvalitet da?! Er livstidgaranti på di, og er FDA godkjent..

Ja de er sikkert bra. der jeg skal bruker de også Mentor samt eurosilicone og Allergan (natrelle). Egentlig er det vell det samma for meg for jeg stoler jo på kirurgen og leverandørene. Men etter å lest om de så har mest følelsen for natrelle hvis jeg skulle velge.

Skrevet

Noen som har fått tydelige strekkmerker på brystene etter på? er litt redd for det. jeg har litt strekkmerker nå noe jeg ikke forstår for jeg er jo helt flat. Så redd for at jeg har ganske stram hud og at jeg vil få flere eller at de jeg har blir tydligere.

Skrevet

Noen som har fått tydelige strekkmerker på brystene etter på? er litt redd for det. jeg har litt strekkmerker nå noe jeg ikke forstår for jeg er jo helt flat. Så redd for at jeg har ganske stram hud og at jeg vil få flere eller at de jeg har blir tydligere.

Jeg hadde også av en eller annen merkelig grunn et lite strekkmerke på den ene puppen min før op, men var ikke veldig tydelig. Var egentlig hudfargen nesten, men det ser hvert fall helt likt ut nå som det gjorde før op :) og har hørt om andre det de blir mindre tydelige etter op siden huden blir strukket. Men jeg aner ikke hva som er vanlig da. Strekkmerker kommer forresten ofte av hormoner, og ikke bare av at huden blir strukket!

Skrevet

Jeg hadde også av en eller annen merkelig grunn et lite strekkmerke på den ene puppen min før op, men var ikke veldig tydelig. Var egentlig hudfargen nesten, men det ser hvert fall helt likt ut nå som det gjorde før op :) og har hørt om andre det de blir mindre tydelige etter op siden huden blir strukket. Men jeg aner ikke hva som er vanlig da. Strekkmerker kommer forresten ofte av hormoner, og ikke bare av at huden blir strukket!

Mine strekkmerker syns vell egentlig bare for meg selv. skal ganske mye til før noen ser dem, men vil jo ikke at de skal bli mer synlige uansett. Leste at p-piller (som du sier hormoner) kan gi strekkmerker.

Satser på at det går helt fint.

Tror ikke det er vanlig at silikon gir strekkmerker men tenkte å høre om noen hadde merket noe til det. Huden blir jo ganske mye strekt, spesielt hvis man legger inn mye.

Skrevet

Jeg har helt stram hud siden jeg var stortsett helt flat. Kirurgen sa også at huden min var veldig lite elastisk, så jeg var sikker på å få strekkmerker. Har ikke fått noen enda :)

Tror det er umulig å vite i forkant.

Men jeg tenker som så, heller strekkmerker og pupper enn flat og ingen strekkmerker :P

Skrevet

Jeg har helt stram hud siden jeg var stortsett helt flat. Kirurgen sa også at huden min var veldig lite elastisk, så jeg var sikker på å få strekkmerker. Har ikke fått noen enda :)

Tror det er umulig å vite i forkant.

Men jeg tenker som så, heller strekkmerker og pupper enn flat og ingen strekkmerker :P

joda sant det. Veier jo for og i mot før en sånn operasjon. Så egentlig er noen få strekkmerker bare bagatell.

Skrevet

Sånn så brystene mine ut etter løft 2006, og innlegg på 460cc i 2007, hadde strekkmerker fra før, kom ingen nye...

post-86605-0-15220800-1415525044_thumb.j

Skrevet (endret)

Sånn så brystene mine ut etter løft 2006, og innlegg på 460cc i 2007, hadde strekkmerker fra før, kom ingen nye...

Så jo bra ut det da, ser jo ikke arrene etter løftet.

Tenkt at det bare er 12 dager igjen for deg. Syns det går kjempe fort jeg :)

Endret av sticalo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...