Tesselesse Skrevet 6. november 2014 #34401 Skrevet 6. november 2014 Tok mine igår. 335 delvis under muskel mod +. Synes dem ser så liten ut. Kan noen være så snill og si at det vil bedre seg? Jeg er liten kvinne. Men disse så ut ikke bra ut. Nå er dem til å med hovent. Og når hevelsen går ned så vil det ikke synes i hele tatt. Jeg ser magen selvom jeg har flat mage! Vi hadde blitt enig om større. Men legen påstår at det ikke var til plass noe mer. Jeg vet ikke hvordan han kan si det når det finnes jenter der ute som er mye mindre meg som har fått inn større i sine. Jaja jeg vet at jeg bør bare tenke at dem er bedre enn hva dem hadde blitt til. Men likvel når man betaler for å bli fornøyd. Så er det ikke noe gøy å komme hjem til smerter uten å være fornøyd. Dag 1 da. Kanskje jeg forandrer mening etterhvert. Jajaja jeg får bare begynne å tenke positivt. BLÆÆÆÆÆH :( Som flereher sier, du har ingenting å bekymre deg over! Husk at huden er stram nå, og at muskelen ikke slapper godt nok av. Det er 2 uker + 3 dager siden jeg opererte, de forandrer seg hele tiden, men på en positiv måte, man ser også at puppene ser større ut nå selv om jeg var hoven de første dagene.. Jeg ser på puppene mine hver dag, så jeg blir vandt til dem, men kjæresten min sa de hadde blitt større så han merker forskjell fra 1 og en halv uke:) Så det kommer nok til å gå fint!
Azi Skrevet 6. november 2014 #34402 Skrevet 6. november 2014 Hei du Jeg tok løft for 4-5 år siden. Hadde silikon før jeg tok løft, men tok ut silikonen. Men nå har jeg tatt inn silikon igjen. Så får vi se hvordan resultatet blir denne gangen.
Azi Skrevet 6. november 2014 #34403 Skrevet 6. november 2014 Noen her som har tatt silikon å løft ? Bilder ? Fornøyde ? Hei du Jeg tok løft for 4-5 år siden. Hadde silikon før jeg tok løft, men tok ut silikonen. Men nå har jeg tatt inn silikon igjen. Så får vi se hvordan resultatet blir denne gangen.
Azi Skrevet 6. november 2014 #34404 Skrevet 6. november 2014 Mine har økt minst en størrelse siden de første dagene etter op! Selv om de var hovne der var de også veldig spisse og rare, men ikke fylde på en måte! Nå som de er blitt myke og fine ser de også mye større ut, og bhen som jeg kjøpte 2 uker post op passer ikke lenger er 5+3 uker nå! Det med at det ikke er plass til mer handler ikke om høyde og vekt, men din anatomi! Jeg er 171 høy, men fikk ikke plass til mer enn 275cc for eksempel! Om jeg skulle hatt større måtte jeg enten ha gått for høy profil, noe som hadde sett veldig stygt ut på meg siden brystene mine allerede står ganske mye ut, ellers så måtte jeg ha valgt en større størrelse i moderat profil (som jeg har nå) og innleggene hadde ligget langt inni armhulen/under armen, siden innleggene ble for brede for min kropp. Så kirugen din vet nok best her Som flereher sier, du har ingenting å bekymre deg over! Husk at huden er stram nå, og at muskelen ikke slapper godt nok av. Det er 2 uker + 3 dager siden jeg opererte, de forandrer seg hele tiden, men på en positiv måte, man ser også at puppene ser større ut nå selv om jeg var hoven de første dagene.. Jeg ser på puppene mine hver dag, så jeg blir vandt til dem, men kjæresten min sa de hadde blitt større så han merker forskjell fra 1 og en halv uke:) Så det kommer nok til å gå fint! Takk for beroligende svar til dere begge!! Godt å høre om andre sine erfaringer. Det er første gangen jeg tar under muskel. Har fått sovet litt nå og kjenner at jeg har fått roet meg ned endel masse. Har gått rundt og bekymret meg, med så lite søvn og bekymring blir man nok veldig rar i topplokket. Så tusen hjertelig takk for svarene deres. Ble ett par hakk roligere av det også :-) :-)
Puppejenta Skrevet 6. november 2014 #34405 Skrevet 6. november 2014 Azi: Ta bilde av puppene en gang i uken, du vil bli overrasket over forskjellen etterhvert! Jentene mine så helt forferdelig ut dagen etter operasjonen. Jeg tenkte faktisk "å herregud hva har jeg gjort?!" De var spisse, små og så veldig "påklistra" ut. Har høy profil så hadde puppene oppi haka i tillegg nå, tre uker etter, er de kjempefine! Kunne ikke vært mer fornøyd
sticalo Skrevet 6. november 2014 #34406 Skrevet 6. november 2014 Azi: Ta bilde av puppene en gang i uken, du vil bli overrasket over forskjellen etterhvert! Jentene mine så helt forferdelig ut dagen etter operasjonen. Jeg tenkte faktisk "å herregud hva har jeg gjort?!" De var spisse, små og så veldig "påklistra" ut. Har høy profil så hadde puppene oppi haka i tillegg nå, tre uker etter, er de kjempefine! Kunne ikke vært mer fornøyd Så bra du er fornøyd. gruer meg litt til å se de første gang. ser for meg litt den samme reaksjonen som deg. Skal også ha runde høyprofil men under muskel.
Puppejenta Skrevet 6. november 2014 #34407 Skrevet 6. november 2014 Det skjønner jeg! Bare husk at puppene vil forandre seg utrolig mye ser for meg enda mer forandring for deg mtp at du skal ta under muskel. Veldig spennende å se (og ikke minst føle) forandringer hver uke! Noen som vet når man kan måle sin "endelige" bh-størrelse? Kjøpte noen spileløse og en vanlig bh i 75D for litt under 2 uker siden, nå er alle for små i cupen :o
sticalo Skrevet 6. november 2014 #34408 Skrevet 6. november 2014 (endret) Det skjønner jeg! Bare husk at puppene vil forandre seg utrolig mye ser for meg enda mer forandring for deg mtp at du skal ta under muskel. Veldig spennende å se (og ikke minst føle) forandringer hver uke! Noen som vet når man kan måle sin "endelige" bh-størrelse? Kjøpte noen spileløse og en vanlig bh i 75D for litt under 2 uker siden, nå er alle for små i cupen :o Hvilken størrelse brukte du får du opererte? jeg skal legge inn 400cc... hvis du trenger større enn D cup så behøver kanskje jeg også det. jeg bruker 80A nå. Ønsker i utgangspunket en C/liten D. men syns det høres litt stort ut med noe mer enn det. Endret 6. november 2014 av sticalo
Puppejenta Skrevet 6. november 2014 #34409 Skrevet 6. november 2014 Hvilken størrelse brukte du får du opererte? jeg skal legge inn 400cc... hvis du trenger større enn D cup så behøver kanskje jeg også det. jeg bruker 80A nå. Ønsker i utgangspunket en C/liten D. men syns det høres litt stort ut med noe mer enn det. 75A. Men fylte den ikke. Jeg har 365 i høyre og 415 i venstre. Syns ikke puppene er særlig store Virker som om silikonpupper trenger større cup enn naturlige pupper som er mer "bevegelige" og fyller ut hele cupen. Husk at hvilken str du kommer til å bli har mye med anatomien din å gjøre, ikke bare høyde og vekt. Hvor og når skal du operere? Kan sikkert sende bilde på pm om du vil
sticalo Skrevet 6. november 2014 #34410 Skrevet 6. november 2014 (endret) 75A. Men fylte den ikke. Jeg har 365 i høyre og 415 i venstre. Syns ikke puppene er særlig store Virker som om silikonpupper trenger større cup enn naturlige pupper som er mer "bevegelige" og fyller ut hele cupen. Husk at hvilken str du kommer til å bli har mye med anatomien din å gjøre, ikke bare høyde og vekt. Hvor og når skal du operere? Kan sikkert sende bilde på pm om du vil ja tror du har rett i det. naturlige pupper er jo mykere og kan formes mer. ja send gjerne bilde 20.nov kl 9.45 på teres Colosseum Oslo, dr. Helge Einar Roald Endret 6. november 2014 av sticalo
Azi Skrevet 6. november 2014 #34411 Skrevet 6. november 2014 Azi: Ta bilde av puppene en gang i uken, du vil bli overrasket over forskjellen etterhvert! Jentene mine så helt forferdelig ut dagen etter operasjonen. Jeg tenkte faktisk "å herregud hva har jeg gjort?!" De var spisse, små og så veldig "påklistra" ut. Har høy profil så hadde puppene oppi haka i tillegg nå, tre uker etter, er de kjempefine! Kunne ikke vært mer fornøyd Takk kjære deg! Jeg har tatt bildet nå på kvelden også. Synes alerede jeg ser forskjell fra imorges til nå. Får håp når jeg har sett 1 dag etter bilder på nettet. Så jeg tror dem vil bli fine dem også. Alt virker så surrelastisk egentlig. Kan jeg se på bildene dine jeg også er du super grei?? :D
Puppejenta Skrevet 6. november 2014 #34412 Skrevet 6. november 2014 Sendt bilder til dere begge to nå :D
Scorp80 Skrevet 6. november 2014 #34413 Skrevet 6. november 2014 Sendt bilder til dere begge to nå :D Lyst å sende meg bilde å? 😊 jeg skal legge inn ca 350cc 21.november 😁
sassa84 Skrevet 6. november 2014 #34414 Skrevet 6. november 2014 Hei alle opererte Min store dag er 18. desember. Da skal jeg legge inn 450cc over muskel. Det jeg lurer på er hvor lang tid vil det ta før jeg kan danse etter op? Jeg danser magedans, og har planlagt første opptreden etter op 13. januar. Rolig koreografi, men med mye høye armer. Er dette realistisk eller er det litt veel ambisiøst? Noen erfaringer..
sticalo Skrevet 6. november 2014 #34415 Skrevet 6. november 2014 Hei alle opererte Min store dag er 18. desember. Da skal jeg legge inn 450cc over muskel. Det jeg lurer på er hvor lang tid vil det ta før jeg kan danse etter op? Jeg danser magedans, og har planlagt første opptreden etter op 13. januar. Rolig koreografi, men med mye høye armer. Er dette realistisk eller er det litt veel ambisiøst? Noen erfaringer.. Hei. så spennende. Hvor skal du operere hen? du burde nok følge regelen om å vente 6 uker med trening. (dansing går vell under det?!)
Flat.com Skrevet 6. november 2014 #34416 Skrevet 6. november 2014 Sendt bilder til dere begge to nå :D Vil gjerne også ha bilde:)
Puppejenta Skrevet 6. november 2014 #34417 Skrevet 6. november 2014 Hei alle opererte Min store dag er 18. desember. Da skal jeg legge inn 450cc over muskel. Det jeg lurer på er hvor lang tid vil det ta før jeg kan danse etter op? Jeg danser magedans, og har planlagt første opptreden etter op 13. januar. Rolig koreografi, men med mye høye armer. Er dette realistisk eller er det litt veel ambisiøst? Noen erfaringer.. Jeg ville venta 6 uker. Usikker på når man kan løfte armene over hodet, jeg har iallefall ikke turt enda (3 uker post-op). Jeg har enda vondt av og til så JEG hadde ikke vært i stand til å danse så tidlig. Anbefaler deg å følge instruksene du får hos klinikken du skal opereres på og ikke minst, lytt til kroppen
cat1 Skrevet 7. november 2014 #34418 Skrevet 7. november 2014 (endret) Tror dere denne bhen er godkjent å bruke når de anbefaler spileløs bh? Er myke silikonbøyler. http://www.timarco.com/no/triumph/undertøy/bh/triumph-contouring-sensation-magic-wire-wp?colID=004 Endret 7. november 2014 av cat1
Puppejenta Skrevet 7. november 2014 #34419 Skrevet 7. november 2014 Tror dere denne bhen er godkjent å bruke når de anbefaler spileløs bh? Er myke silikonbøyler. http://www.timarco.com/no/triumph/undertøy/bh/triumph-contouring-sensation-magic-wire-wp?colID=004 Lurer på det samme. De er utrolig fine! men jeg tenker som så at bøyle er bøyle. Tenker selv å kjøpe denne http://www.timarco.com/no/undertøy/bh/abecita-vanessa-soft-bra-144008?colID=004 Vanskelig med str når man kjøper på nett da. Ellers har lindex noen fine spileløse bher
Azi Skrevet 7. november 2014 #34420 Skrevet 7. november 2014 Lurer på det samme. De er utrolig fine! men jeg tenker som så at bøyle er bøyle. Tenker selv å kjøpe dennehttp://www.timarco.com/no/undertøy/bh/abecita-vanessa-soft-bra-144008?colID=004 Vanskelig med str når man kjøper på nett da. Ellers har lindex noen fine spileløse bher Dem sa til meg at jeg måtte ikke bruke bh med innlegg i. Altså ikke push up bh første året. Synes "reglene" forandrer sg veldig. Da jeg tok inn silikon i 2002 så var det ikke halvparten så strengt som nå. Og resultate ble da ikke noe gale med før etter svangerskap. Men jaja jeg får høre på legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå