sticalo Skrevet 5. november 2014 #34381 Skrevet 5. november 2014 (endret) Takk for svar. Det er på en måte bra at jeg ikke er alene. Ha ha. Jeg bruker den de anbefalte i skrivet - micropore plaster, 2,5 cm. Bruker den døgnet rundt. Skiftet første gang 11-12 dager etter operasjon. Deretter skifter jeg, som anbefalt, en gang i uken før jeg dusjer. Tenkte jeg skulle kjøpe den brune versjonen så den ikke syns så godt. Endret 30. november 2014 av sticalo
Bordbrikke Skrevet 5. november 2014 #34382 Skrevet 5. november 2014 Takk for svar! Ser jo bra ut den utviklingen da. 6-7 er det uker? Da smører jeg meg med tålmodighet :-) Uker ja 😊 Jeg er nå 4 måneder, kan sikkert ta bilde senere så du kan se hvordan det er nå. Jeg bruker den teipen som er anbefalt. Teiper fortsatt (1 måned siden jeg ikke trengte det lenger) siden jeg ikke har hatt noen reaksjon på det, og jeg vil være litt på den sikre siden. Tenkte å gjøre det frem til 6-måneders kontrollen 😊
simple92 Skrevet 5. november 2014 #34383 Skrevet 5. november 2014 Merkelig. Det burde du kanskje høre med klinikken om. høres ikke ut som det skal være sånn. Har du runde eller anatomiske? Jeg har runde, under muskel Hørte med kirurgen nå, sendte han bilder på mail. Han skjønte ikke hva jeg mente, og sa at alt var i skjønneste orden. Sa at det kunne være at hevelsen i ene puppen har gått helt ned, men ikke den andre, så det blir forskjell. Han sa jeg gjerne kunne komme på kontrolltime, men ville helst at jeg skulle vente til det har gått tre mnd. Så får bare høre på han, han som vet best Kjæresten min skjønte heller ikke hva jeg mente, så håper det bare er jeg som tuller......
simple92 Skrevet 5. november 2014 #34384 Skrevet 5. november 2014 Det hørtes veldig rart ut, at det plutselig har skjedd nå altså, har du tidligere hatt godt med hud fra brystvorten ned til folden? Kan ikke skjønne hvordan det plutselig kan ha flyttet seg! Har du kanskje hatt veldig stram hud på undersiden av brystet, og siden toppen har sluppet så blir innlegget presset oppover siden huden under ikke gir plass? Litt dårlig forklaring, men håper du skjønner hva jeg mener! Ville hvert fall tatt kontakt med klinikken din i første omgang og hørt med dem, så store forandringer etter så lang tid høres litt rart ut! Har du forresten runde eller anatomiske? Anatomiske kan jo snu seg, vet ikke hvordan det blir seendes ut. Jeg har runde, under muskel. Hadde godt med hud før, men har gått ned ca 8kg, og da mistet jeg puppene mine. Og da ble brystvorten hengende langt nede på puppen.. Men hørte med PK nå, og han mente det så veldig bra ut og helt normalt. Så får håpe det bare er jeg som er vandt med at de er litt hoven, og at de plutselig nå gjevner seg ut... Blir jo litt blind på hva som er normalt og ikke. Kjæresten min skjønte heller ikke hva jeg mente. Kan også være fordi jeg synes areolaen min har strekt seg så voldsomt etter op.. Så skal på kontroll etter jul. Bare håper det blir bra Kjedelig å bruke 33000 på noe, også blir jeg ikke såå fornøyd.
simple92 Skrevet 5. november 2014 #34385 Skrevet 5. november 2014 Jeg vil gjerne se. Jeg har også forskjell, den ene peker ned. 8 uker postop her. Sender det på pm til deg
amatøør Skrevet 5. november 2014 #34386 Skrevet 5. november 2014 (endret) Uker ja Jeg er nå 4 måneder, kan sikkert ta bilde senere så du kan se hvordan det er nå. Jeg bruker den teipen som er anbefalt. Teiper fortsatt (1 måned siden jeg ikke trengte det lenger) siden jeg ikke har hatt noen reaksjon på det, og jeg vil være litt på den sikre siden. Tenkte å gjøre det frem til 6-måneders kontrollen Det er ikke så veldig farlig, selv om det alltid er fint å se bilder. Jeg fikk jo svar på spørsmålet mitt om at det er normalt at de endrer farge etter operasjon. Ja, jeg tenkte også å teipe lengre enn de 3 månedene det er anbefalt. Tipper jeg teiper som vanlig fram mot våren, men at jeg heller kan gå uten hvis jeg feks skal i svømmehallen el. en dag. Står at man ikke skal få sol på arrene før det har gått minst ett år, så kommer nok til å teipe/bruke sunblock hele neste sommer også for å være sikker (+ at arrene skal være dekket med tøy da). Endret 5. november 2014 av amatøør
Gjest Skrevet 5. november 2014 #34387 Skrevet 5. november 2014 Jeg har runde, under muskel. Hadde godt med hud før, men har gått ned ca 8kg, og da mistet jeg puppene mine. Og da ble brystvorten hengende langt nede på puppen.. Men hørte med PK nå, og han mente det så veldig bra ut og helt normalt. Så får håpe det bare er jeg som er vandt med at de er litt hoven, og at de plutselig nå gjevner seg ut... Blir jo litt blind på hva som er normalt og ikke. Kjæresten min skjønte heller ikke hva jeg mente. Kan også være fordi jeg synes areolaen min har strekt seg så voldsomt etter op.. Så skal på kontroll etter jul. Bare håper det blir bra Kjedelig å bruke 33000 på noe, også blir jeg ikke såå fornøyd. Ja! Da er det nok heller at det plutselig ble forandring og at de da er uvante for deg når man forstørrer så får man jo på en måte bare de samme brystene man hadde før op i større størrelse, til en viss grad så klart! De ser helt sikkert strålende ut :D
Tesselesse Skrevet 5. november 2014 #34388 Skrevet 5. november 2014 Takk for svar. Det er på en måte bra at jeg ikke er alene. Ha ha. Jeg bruker den de anbefalte i skrivet - micropore plaster, 2,5 cm. Bruker den døgnet rundt. Skiftet første gang 11-12 dager etter operasjon. Deretter skifter jeg, som anbefalt, en gang i uken før jeg dusjer. Dusjer du da uten plaster?
amatøør Skrevet 5. november 2014 #34389 Skrevet 5. november 2014 (endret) Dusjer du da uten plaster? jepp.. Står beskrevet at man skal sette på plaster etter dusj i informasjonsskrivet jeg fikk, så da følger jeg de rådene/reglene :-) Endret 5. november 2014 av amatøør 1
Boobjobgirl Skrevet 5. november 2014 #34390 Skrevet 5. november 2014 Kom på en sak idag, dagen før operasjonen min for 3 uker siden idag, så gikk jeg og fikk vippe exstensions (altså øyevippeforlengere) Fordi jeg har så korte og albinolyse vipper så jeg ser jo dødstrøtt ut uten mascara, for all del er ingen sminkedukke men liker og føle meg våken og fresch i det minste Og jeg må si det var VIRKELIG verdt det, for det siste jeg tenkte på og ta på i begynnelsen var mascara da jeg ville holde armene mest mulig i ro pga smertene. Dem sitter på enda etter disse ukene, skal fylle på neste fredag igjen Ja dette hadde jo egentlig ikke med pupper og gjøre men allikevel, det var verdt hver krone etterpå! For om en har vondt, klarer ikke gjøre noe, ligger på sofaen og ikke får dusje de første dagene? DA hjelper det virkelig med sånne vipper hehe Det hjalp på selvtilliten bare et tips
LitaPia Skrevet 5. november 2014 #34391 Skrevet 5. november 2014 Har det noe å si om man bruker bh med spiler når det er en ukes tid til det har gått seks måneder etter operasjon? Håper noen kan svare meg
sticalo Skrevet 5. november 2014 #34392 Skrevet 5. november 2014 Kom på en sak idag, dagen før operasjonen min for 3 uker siden idag, så gikk jeg og fikk vippe exstensions (altså øyevippeforlengere) Fordi jeg har så korte og albinolyse vipper så jeg ser jo dødstrøtt ut uten mascara, for all del er ingen sminkedukke men liker og føle meg våken og fresch i det minste Og jeg må si det var VIRKELIG verdt det, for det siste jeg tenkte på og ta på i begynnelsen var mascara da jeg ville holde armene mest mulig i ro pga smertene. Dem sitter på enda etter disse ukene, skal fylle på neste fredag igjen Ja dette hadde jo egentlig ikke med pupper og gjøre men allikevel, det var verdt hver krone etterpå! For om en har vondt, klarer ikke gjøre noe, ligger på sofaen og ikke får dusje de første dagene? DA hjelper det virkelig med sånne vipper hehe Det hjalp på selvtilliten bare et tips Smart tips. faktisk så har jeg tenkt tanken selv at jeg vil føle meg så fresh som overhode mulig etter operasjonen. Så kanskje det er en ide å ta vippe exstensions, kan ikke fordra å gå uten sminke føler meg helt dø.
sticalo Skrevet 5. november 2014 #34393 Skrevet 5. november 2014 Har det noe å si om man bruker bh med spiler når det er en ukes tid til det har gått seks måneder etter operasjon? Håper noen kan svare meg "BH med spiler må ikke brukes seks uker etter operasjonen, og push-up må ikke brukes de første seks måneder". står det i skrivet mitt
Boobjobgirl Skrevet 5. november 2014 #34394 Skrevet 5. november 2014 Smart tips. faktisk så har jeg tenkt tanken selv at jeg vil føle meg så fresh som overhode mulig etter operasjonen. Så kanskje det er en ide å ta vippe exstensions, kan ikke fordra å gå uten sminke føler meg helt dø. Nemlig, for under OP så har en ikke lov og ha mascara engang og DA var det veldig greit og ha vippene limt på hehehe Og som sagt, selv om jeg følte meg rimelig ufresch de første dagene så hjalp disse vippene på
Azi Skrevet 6. november 2014 #34395 Skrevet 6. november 2014 Tok mine igår. 335 delvis under muskel mod +. Synes dem ser så liten ut. Kan noen være så snill og si at det vil bedre seg? Jeg er liten kvinne. Men disse så ut ikke bra ut. Nå er dem til å med hovent. Og når hevelsen går ned så vil det ikke synes i hele tatt. Jeg ser magen selvom jeg har flat mage! Vi hadde blitt enig om større. Men legen påstår at det ikke var til plass noe mer. Jeg vet ikke hvordan han kan si det når det finnes jenter der ute som er mye mindre meg som har fått inn større i sine. Jaja jeg vet at jeg bør bare tenke at dem er bedre enn hva dem hadde blitt til. Men likvel når man betaler for å bli fornøyd. Så er det ikke noe gøy å komme hjem til smerter uten å være fornøyd. Dag 1 da. Kanskje jeg forandrer mening etterhvert. Jajaja jeg får bare begynne å tenke positivt. BLÆÆÆÆÆH :( 1
Puppejenta Skrevet 6. november 2014 #34396 Skrevet 6. november 2014 Du trenger ikke bekymre deg! Huden er utrolig stram og strukket nå. Jeg var 3 uker post-op igår og puppene er en god del større nå enn den første dagen/uka
sticalo Skrevet 6. november 2014 #34397 Skrevet 6. november 2014 Tok mine igår. 335 delvis under muskel mod +. Synes dem ser så liten ut. Kan noen være så snill og si at det vil bedre seg? Jeg er liten kvinne. Men disse så ut ikke bra ut. Nå er dem til å med hovent. Og når hevelsen går ned så vil det ikke synes i hele tatt. Jeg ser magen selvom jeg har flat mage! Vi hadde blitt enig om større. Men legen påstår at det ikke var til plass noe mer. Jeg vet ikke hvordan han kan si det når det finnes jenter der ute som er mye mindre meg som har fått inn større i sine. Jaja jeg vet at jeg bør bare tenke at dem er bedre enn hva dem hadde blitt til. Men likvel når man betaler for å bli fornøyd. Så er det ikke noe gøy å komme hjem til smerter uten å være fornøyd. Dag 1 da. Kanskje jeg forandrer mening etterhvert. Jajaja jeg får bare begynne å tenke positivt. BLÆÆÆÆÆH :( Gratulerer med overstått. husk at de er trykt sammen nå da for å få ned hevelsen. blir sikkert bra, du må jo vende deg til de og se de uten badasje og støttebh
Azi Skrevet 6. november 2014 #34398 Skrevet 6. november 2014 Håper dere har rett! Takk for beroligende ord. Samboeren min kaller dem for 50 talls puppe spisse og rare lol Jaja men som Sticalo sier jeg må jo venne meg til dem. Det tar vel tid som alt annet. Har ikke tålmodighet til det heller jeg..
amadine Skrevet 6. november 2014 #34399 Skrevet 6. november 2014 Takk! 😃 har ingen helt nye bilder, kun fra de var 1 uke fram til 6 uker ca, så dem har blitt mye finere nå i det siste. Jeg har moderat profil med snitt under puppen 😃 Kan sende deg instaen min på pm så kan du se der, ellers så kan jeg se om jeg ikke får tatt noen nye bilder men gå for maks av hva du får legge inn uten at det blir to fotballer!! Haha tror 90% angrer på at de ikke la inn mer så.. Hva ønsker du deg av gram? Jeg vil også ha instaen på pm hvis jeg får lov. Har ca lik høyde og vekt som deg.
Gjest Skrevet 6. november 2014 #34400 Skrevet 6. november 2014 Tok mine igår. 335 delvis under muskel mod +. Synes dem ser så liten ut. Kan noen være så snill og si at det vil bedre seg? Jeg er liten kvinne. Men disse så ut ikke bra ut. Nå er dem til å med hovent. Og når hevelsen går ned så vil det ikke synes i hele tatt. Jeg ser magen selvom jeg har flat mage! Vi hadde blitt enig om større. Men legen påstår at det ikke var til plass noe mer. Jeg vet ikke hvordan han kan si det når det finnes jenter der ute som er mye mindre meg som har fått inn større i sine. Jaja jeg vet at jeg bør bare tenke at dem er bedre enn hva dem hadde blitt til. Men likvel når man betaler for å bli fornøyd. Så er det ikke noe gøy å komme hjem til smerter uten å være fornøyd. Dag 1 da. Kanskje jeg forandrer mening etterhvert. Jajaja jeg får bare begynne å tenke positivt. BLÆÆÆÆÆH :( Mine har økt minst en størrelse siden de første dagene etter op! Selv om de var hovne der var de også veldig spisse og rare, men ikke fylde på en måte! Nå som de er blitt myke og fine ser de også mye større ut, og bhen som jeg kjøpte 2 uker post op passer ikke lenger er 5+3 uker nå! Det med at det ikke er plass til mer handler ikke om høyde og vekt, men din anatomi! Jeg er 171 høy, men fikk ikke plass til mer enn 275cc for eksempel! Om jeg skulle hatt større måtte jeg enten ha gått for høy profil, noe som hadde sett veldig stygt ut på meg siden brystene mine allerede står ganske mye ut, ellers så måtte jeg ha valgt en større størrelse i moderat profil (som jeg har nå) og innleggene hadde ligget langt inni armhulen/under armen, siden innleggene ble for brede for min kropp. Så kirugen din vet nok best her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå