Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Kila 24 CONGRATULATIONS :smilyblomst: its good that everything went fine :babyjente:take care of yourself now :smilyblomst:

Bare 5 dager til!!! lukky u :juhu:

5 uker til jeg skal :fnise:

gleder meg sånn, men dagene går mye fortere enn hva jeg hadde trodd..

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til konsultasjon om 5 uker!! :D

uff.. blir skummelt å blottlegge seg og bli vurdert.. men om alt går etter planen er det verdt det om et halvt års tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk -K&G- :-D The days really go fast, but the days right before it are so strange :ler2: I cant concentrate on studying and suddenly i can be very happy or very sad, i guess i think too much about it :sjokk:

And 5 weeks its so little, remember i had to wait 4 weeks, now its only 4 days, aaaaa! det går utrulig fast :icon_smile:

Good luck to you too :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til konsultasjon om 5 uker!! :D

uff.. blir skummelt å blottlegge seg og bli vurdert.. men om alt går etter planen er det verdt det om et halvt års tid :D

Jeg likte heller ikke tanken på å blottlegge mitt største kompleksområde, men det var egentlig ikke ille i det hele tatt. Han ba meg om å ta av meg på overkroppen, så målte han med en linjal på brystene, kjente på hvor mye vev det er over puppene liksom- ikke selve puppen, så snakket vi litt om størrelse og jeg fikk prøve en sportsbh med innlegg i, med den størrelsen på innlegg vi snakket om. Ville nesten ikke ta den av meg igjen :)

Tenk på hvor mange bryster de ser i løpet av et år, så for de er nok dette veldig naturlig, det er jo jobben deres.. Kirurgen jeg var hos var ihvertfall veldig profesjonell, fortalte meg hva han så etter og hva han fant ut etterhvert..

Hvor skal du på konsultasjon da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk -K&G- :-D The days really go fast, but the days right before it are so strange :ler2: I cant concentrate on studying and suddenly i can be very happy or very sad, i guess i think too much about it :sjokk:

And 5 weeks its so little, remember i had to wait 4 weeks, now its only 4 days, aaaaa! det går utrulig fast :icon_smile:

Good luck to you too :rosasmil:

Ja kan tenke meg de siste dagene går treigt..

Å jeg kjenner meg igjenn på det du sier med at du er veldig glad eller veldig lei :jepp:

Tenker på det veldig mye jeg å, man forandrer jo kroppen sin, som man har hatt hele livet sitt..Å man vet ikke 100% hva resultate blir, Meeen er nok verdt det!!

I hvert fall når man er misfornøyd med hvordan brystene ser ut nå!!

Tror vi blir kjempe fornøyde, skulle bare mangle til DE prisene..

Hvor mye skal du ta??

:skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja kan tenke meg de siste dagene går treigt..

Å jeg kjenner meg igjenn på det du sier med at du er veldig glad eller veldig lei :jepp:

Tenker på det veldig mye jeg å, man forandrer jo kroppen sin, som man har hatt hele livet sitt..Å man vet ikke 100% hva resultate blir, Meeen er nok verdt det!!

I hvert fall når man er misfornøyd med hvordan brystene ser ut nå!!

Tror vi blir kjempe fornøyde, skulle bare mangle til DE prisene..

Hvor mye skal du ta??

:skravle:

Jeg har ikke vært i tvil i det hele tatt jeg heller...frem til nå. Er bare to 1/2 uke igjen ( :hakeslepp: det går fort!). Er kanskje ikke i tvil, men når jeg ser på de puppene jeg har nå, så føler jeg at jeg på en måte svikter dem :ler:

Men jeg tror nok at jeg kommer til å bli fornøyd når jeg har gjrort det. Gleder meg noe veldig.

Lurer på en ting: hva slags klær tar man med seg for å ha på etter operasjonen? Regner meg at det ikke er så lurt å ta med seg t-skjorter o.l som man må ta over hodet. Hettejakker o.l?

Tenkte jeg skulle ut på en liten shoppingrunde i morgen for å kjøpe inn noen hetterjakker o.l som jeg kan bytte med etter operasjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei -K&G- :)

At the consultation the PS said that probably i will take 240 cc, or maximum 260 cc, since my "starting point" is 0 or maybe 0,3, but mot more. Finally he said he will decide during the opperation.. Didnt have children yet...and actually i dont want so big boods, i just want natural looking, so that men dont ask me where are my breasts... :gråte:

I hope that everything will go fine, have been thinking about it for a couple of years, since i realized that it can be possible :-D :transe:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bare meg selv :icon_smile:

On the papers that i have got from the kninikk it stands to take a morgenkåpe og tøfler and of course something that is easy to put and take of. :smile:

Soon its your turn too :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bare meg selv :icon_smile:

On the papers that i have got from the kninikk it stands to take a morgenkåpe og tøfler and of course something that is easy to put and take of. :smile:

Soon its your turn too :smile:

Da står det nok sikkert noe i papirene jeg får om ikke lenge også ;) Men det er nok greit å gå til innkjøp av noen hettejakker tror jeg, for det er i alle fall lett å få på og av ;)

Jaaa...snart er det min tur også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært i tvil i det hele tatt jeg heller...frem til nå. Er bare to 1/2 uke igjen ( :hakeslepp: det går fort!). Er kanskje ikke i tvil, men når jeg ser på de puppene jeg har nå, så føler jeg at jeg på en måte svikter dem :ler:

Men jeg tror nok at jeg kommer til å bli fornøyd når jeg har gjrort det. Gleder meg noe veldig.

Lurer på en ting: hva slags klær tar man med seg for å ha på etter operasjonen? Regner meg at det ikke er så lurt å ta med seg t-skjorter o.l som man må ta over hodet. Hettejakker o.l?

Tenkte jeg skulle ut på en liten shoppingrunde i morgen for å kjøpe inn noen hetterjakker o.l som jeg kan bytte med etter operasjonen ;)

Hei

Har ikke vært i tvil jeg heller, men når det går opp for meg at det kommer til å skje snart, så er eg i litt sånn "sjokk-tilstand" :sjokkert: heh

Har hele tiden vært en fjern drøm.. :sjenert:

Jeg kjøpte meg en sånn grå,deilig bommuls kosedress jeg skal ha på etter operasjonen,

med glidelås forran så jeg slipper å løfte armene for å ta på meg genser..

Nå har ikke jeg operert før, så har egentlig lite peiling..

Derfor greit når vi kan gi hverandre råd/tips å dele erfaringer her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei -K&G- :)

At the consultation the PS said that probably i will take 240 cc, or maximum 260 cc, since my "starting point" is 0 or maybe 0,3, but mot more. Finally he said he will decide during the opperation.. Didnt have children yet...and actually i dont want so big boods, i just want natural looking, so that men dont ask me where are my breasts... :gråte:

I hope that everything will go fine, have been thinking about it for a couple of years, since i realized that it can be possible :-D :transe:

:klem1:

Kan tenke meg du gleder deg,

skal bli godt å fikse det som har plaget meg i så lang tid..

jeg har heller ikke tenkt å gå for mega-svære-pupper

Har en litt slapp B-cup men ammet ikke så lenge at det ble skikkelige hengepupper..

Men vil ha de fastere,

men tenker mye at eg vil jo ikke ta for lite heller nor man først betaler det hvite av øynene, så må jo eg få grei str. på dem så eg blir førnøyd å ikke angrer :fnise:

hvor mye må du betale for din operasjon? å skal du ta under eller over muskelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah -K&G-...too big and too little its not good...

I will be opperated at Fornebu klinikk and it will cost me 28.800 jaja, quite a big sum, but if everything goes fine so its woths it...:)

And you? which klinikk did you choose? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

And finally i dont know how the PS wil decide to place the implan. But i think partly under the muscle,

as he said he will see in the process. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle dere som har operert...

Lurte bare på hvordan det går med dere. har dere blitt fornøyd med resultatet? noen som har opplevd komplikasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle dere som har operert...

Lurte bare på hvordan det går med dere. har dere blitt fornøyd med resultatet? noen som har opplevd komplikasjoner?

Jeg er veldig fornøyd :) Kunne kanskje vært litt større men.

Jeg fikk infeksjon i den ene puppen etter 14dager å måtte gå på antibiotika i 12dager.Heldigvis så ble det bra men skulle det bli kapsel ut av det dekker volvat det om det skjer innen et år.Til Mandag er det syv uker siden min operasjon.

Har på meg spilebh for første gang idag :) Må ut å shoppe litt imorgen.

Jeg har blitt så vant med sports bh så jeg bruker den på jobb og hjemme.Uvant å kunne bruke lekre bher igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Har vært uten nett,men er nå omsider hjemme igjen,og kommer med en oppdatering! :)

Opererte jo mandag for snart 2 uker siden. Føler jeg lever mer eller mindre som normalt igjen. Prøver jo ikke strekke meg for mye eller løfte for tungt,men er så fort gjort :sjenert: Har to små barn på 9 mnd (10,5 kg) og 2 år (13 kg) og det er venskelig å la være å løfte så mye,men prøver så godt jeg kan.

Dette har gått kjempefint! Ikke noe å grue seg for jenter. La inn under muskel,men likevel. Tok smertestillende første 4 dagene såvidt jeg husker. 1 uka var litt kjei,men så fort den var over gikk alt strålende.Lå stort sett de første dagene da,beveget meg litt oppe,men ikke så mye. Var igrunn deilig å slappe av litt! :ler: Puppene mine er nå 11 dager,og de kjennes og ser bedre og bedre ut for hver dag! Er veldig fornøyd og er fin str på dem. Er bare redd de krymper for mye. Haha. Var en liten slapp a, la inn 290/320 og er nå en c. Håper bare det holder seg. Hehe. Den ene er litt større en den andre,men det var dem fra før også. Hehe. Det rare er at jeg har aldri sett at den ene har vært større,men nå ser jeg stor forskjell. Hehe. Men det sjenerer meg ikke,går helt fint! Den ene er litt mer hoven enda også,så tenker det går seg til. :) Skal prøve å få sendt over bilde til dere jeg lovte nuh,sorry at jeg er så treig! :ler:

klemmer fra meg.

Og lykke til dere som snart skal operere!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Har vært uten nett,men er nå omsider hjemme igjen,og kommer med en oppdatering! :)

Opererte jo mandag for snart 2 uker siden. Føler jeg lever mer eller mindre som normalt igjen. Prøver jo ikke strekke meg for mye eller løfte for tungt,men er så fort gjort :sjenert: Har to små barn på 9 mnd (10,5 kg) og 2 år (13 kg) og det er venskelig å la være å løfte så mye,men prøver så godt jeg kan.

Dette har gått kjempefint! Ikke noe å grue seg for jenter. La inn under muskel,men likevel. Tok smertestillende første 4 dagene såvidt jeg husker. 1 uka var litt kjei,men så fort den var over gikk alt strålende.Lå stort sett de første dagene da,beveget meg litt oppe,men ikke så mye. Var igrunn deilig å slappe av litt! :ler: Puppene mine er nå 11 dager,og de kjennes og ser bedre og bedre ut for hver dag! Er veldig fornøyd og er fin str på dem. Er bare redd de krymper for mye. Haha. Var en liten slapp a, la inn 290/320 og er nå en c. Håper bare det holder seg. Hehe. Den ene er litt større en den andre,men det var dem fra før også. Hehe. Det rare er at jeg har aldri sett at den ene har vært større,men nå ser jeg stor forskjell. Hehe. Men det sjenerer meg ikke,går helt fint! Den ene er litt mer hoven enda også,så tenker det går seg til. :) Skal prøve å få sendt over bilde til dere jeg lovte nuh,sorry at jeg er så treig! :ler:

klemmer fra meg.

Og lykke til dere som snart skal operere!! :):)

Så moro å høre d gikk bra med deg å at du fixet d med å operere å ha små barn..

er jo i samme situasjon selv så godt å høre!! :popcorn:

gleder meeg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte heller ikke tanken på å blottlegge mitt største kompleksområde, men det var egentlig ikke ille i det hele tatt. Han ba meg om å ta av meg på overkroppen, så målte han med en linjal på brystene, kjente på hvor mye vev det er over puppene liksom- ikke selve puppen, så snakket vi litt om størrelse og jeg fikk prøve en sportsbh med innlegg i, med den størrelsen på innlegg vi snakket om. Ville nesten ikke ta den av meg igjen :)

Tenk på hvor mange bryster de ser i løpet av et år, så for de er nok dette veldig naturlig, det er jo jobben deres.. Kirurgen jeg var hos var ihvertfall veldig profesjonell, fortalte meg hva han så etter og hva han fant ut etterhvert..

Hvor skal du på konsultasjon da? :)

Jeg det er slik jeg prøver å tenke. At det er jo bare jobben deres, og om jeg skulle føle det ubehagelig når jeg står der, så er det jo bare et lite øyeblikk av mitt liv og så det burde jo ikke være noe å grue seg til. men jeg gruer meg no litt likevel :P

Jeg skal på Fana medisinske senter :) har bare hørt positive ting derifra. Synd de ikke har garantien der som de har på Fornebuklinikken, men håper det går bra. Har du fått operasjonsdato? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...